Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:42:10
Kenitho
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
I går
kl. 08:02:15
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33
RasmusA12
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15
ydersog
Blogs
#68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57
Broen13
Blogs
[29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17
Broen13
Klubsøgnin...
Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere:
23351
0 Brugere, 775 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Domobargy
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
491
492
[
493
]
494
495
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1348217 gange)
JKJ
Gæst
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #7380:
05 Feb 2011, 22:23 »
Dagens anden store overraskelse i PL.
Jeg så ikke anden havleg og regnede vel med i havde vundet med 6-8 mål eller noget i den stil.
Jeg må nok indrømme at jeg var tæt af at falde ned af stolen da jeg så tjekkede det på tekst-tv
Udvisning eller ej, det må ALDRIG ske hvis man vil spille med om et mesterskab.
Jeg har før nævnt det men i har til tider så pokkers svært ved at lukke en kamp og her burde der aldrig have været tvivl om noget som helst.
Enkelte nævner så dommeren, en anden hårdt spil. Undskyld jeg siger men dårlige undskyldninger det hele.
De eneste i kan bebrejde noget som helst her er jer selv og absolut ingen andre.
Dommerne laver fejl selvfølgelig gør de det menderfor bør i jo ikke gå i opløsning.
Der bliver spillet hårdt imod jer. Hvis ikke så ikke spiller hårdt tilbage har i de forkerte typer på holdet men det er jo selvfølgelig ikke jeres spillestil.
I spiller til tider noget absolut flot fodbold, men ved gud hvor har i ved at spille destruktivt når i skal lukke en kamp.
Op på hesten igen, hvis i stadig vil lege med om titlen skal der ikke komme mange af disse svipsere igen
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #7381:
06 Feb 2011, 09:14 »
Citat af: JKJ 05 Feb 2011, 22:23
Enkelte nævner så dommeren, en anden hårdt spil. Undskyld jeg siger men dårlige undskyldninger det hele.
De eneste i kan bebrejde noget som helst her er jer selv og absolut ingen andre.
Dommerne laver fejl selvfølgelig gør de det menderfor bør i jo ikke gå i opløsning.
Der bliver spillet hårdt imod jer. Hvis ikke så ikke spiller hårdt tilbage har i de forkerte typer på holdet men det er jo selvfølgelig ikke jeres spillestil.
Skægt som du kan bedømme at det er dårlige undskyldninger, når du ikke så anden halvleg.
Dowd gav dem to straffe der ikke var der, og undlod at vise Nolan ud for præcis det samme som Diaby gjorde. Faktisk fik Szczesny et gult kort for at blive overfaldet.
Når det så er sagt, så tror jeg alle Arsenal fans gerne vil medgive at det var en ringe anden halvleg af os, og vi aldrig skulle lade 4 mål gå ind, en mand i undertal eller ej. Diaby overreagerede da Barton blæste igennem ham, men man kan et eller andet sted godt forstå det, med alle de skader Diaby har haft.
Men se dog for Guds skyld kampen hvis du skal udtale dig om noget.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #7382:
06 Feb 2011, 09:28 »
Man kan vel godt mene at det er dårlige undskyldninger når man smider en 4-0 føring, uanset om man har set kampen eller ej? Når man smider en 4-0 føring er det i sidste ende ultimativt ens egen skyld. At man mener det er en dårlig undskyldning, betyder jo ikke at man mener at i har uret i jeres påstande om forkerte domme
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #7383:
06 Feb 2011, 09:31 »
Det hænger da sammen. Hvis det er rigtigt at man er blevet fejldømt en hel kamp igennem, så er det da ikke en dårlig undskyldning men en medvirkende grund til at man tabte pointene? Hvis dommene ikke havde haft nogen indflydelse på kampen, var det en dårlig undskyldning, men når han laver så store, udslagsgivende fejldomme som han gjorde i går, så er det blot en korrekt observation.
Hvis Dowd havde dømt 4 straffe til Newcastle som ikke var der (kort sagt, hvis de havde kastet sig 2 gange mere), var det så også egen skyld at de scorede 4 gange?
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #7384:
06 Feb 2011, 09:37 »
Det er stadig en dårlig undskyldning hvis man læggerhovedvægten af årsagen til at man smider en 4-0 føring væk, specielt når man selv får rødt, Newcastle også får annulleret et mål og man tilsyneladende går helt ned pga lidt modgang.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #7385:
06 Feb 2011, 09:39 »
Citat af: Gazlgor 05 Feb 2011, 18:34
Selvfølgelig kunne vi også se at der ikke var offside på det mål der blev annulleret, det var da et dumt spørgsmål.
Rolig nu, spurgte af den simple årsag at jeg kun lige havde læst referat på bold.dk og syntes det var rart hvis en herinde kunne bekræfte det, da det var et forholdsvist sikkert vidnesbyrd på at der burde være dømt mål...
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #7386:
06 Feb 2011, 09:44 »
Citat af: KongFjong 06 Feb 2011, 09:37
Det er stadig en dårlig undskyldning hvis man læggerhovedvægten af årsagen til at man smider en 4-0 føring væk, specielt når man selv får rødt, Newcastle også får annulleret et mål og man tilsyneladende går helt ned pga lidt modgang.
Jamen det var da også helt hul i hovedet at Diaby reagerede som han gjorde og blev udvist. Og selvfølgelig skal vi ikke gå helt ned over modgang, men jeg kan stadig ikke se hvordan det kan være en 'dårlig' undskyldning når de tre kæmpe fejldomme var medvirkende til at vi mistede point.
Citat af: KongFjong 06 Feb 2011, 09:39
Rolig nu, spurgte af den simple årsag at jeg kun lige havde læst referat på bold.dk og syntes det var rart hvis en herinde kunne bekræfte det, da det var et forholdsvist sikkert vidnesbyrd på at der burde være dømt mål...
Fair nok, troede du havde set kampen, og mit svar kom også under en periode af pænt stor frustration
Under kampen var der også en klaphat der skrev i chatten og spurgte om vi også mente at der var offside da de scorede, så var lidt provokeret i forvejen..
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #7387:
06 Feb 2011, 09:51 »
Citat af: Gazlgor 06 Feb 2011, 09:44
Jamen det var da også helt hul i hovedet at Diaby reagerede som han gjorde og blev udvist. Og selvfølgelig skal vi ikke gå helt ned over modgang, men jeg kan stadig ikke se hvordan det kan være en 'dårlig' undskyldning når de tre kæmpe fejldomme var medvirkende til at vi mistede point.
Fair nok, troede du havde set kampen, og mit svar kom også under en periode af pænt stor frustration
Under kampen var der også en klaphat der skrev i chatten og spurgte om vi også mente at der var offside da de scorede, så var lidt provokeret i forvejen..
Hehe bare i orden.
Jeg ved heller ikke om jeg er enig med JKJ i at det i denne kamp er en dårlig undskyldning, kan dog bare godt se man får det indtryk ud fra det fokus dommerkendelserne har fået herinde. Nogle gange tænker jeg også lidt, når resultater som dette kommer, at man jo også giver modstanderen muligheden for at få de her kendelser med sig. Hvis nu bare Arsenal var forsat i samme tempo i 2. halvleg så havde man jo tildelt Newcastle en seriøs øretæve
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #7388:
06 Feb 2011, 10:11 »
Har lige set highlights af de to straffespark og jeg må indrømme, at jeg ikke vil lægge skylden på dommeren. Jeg siger ikke de var dømt på Emirates eller Old Trafford, men Koscielny rammer ihf. Best og uanset hvad, så er det da temmelig dumt af ham at lave det nummer i feltet og self smider Best sig da lidt ekstra, sådan er det.
Og ved det andet har Rosicky altså begge arme i ryggen på Newcastle manden. Jeg siger ikke at han skubber ham ret meget, men bare det han har begge arme deroppe, er da torskedumt. Det ser i øvrigt ud til, at det er linjevogteren der dømmer den, ud fra Dowds reaktion, da Dowd venter lidt og kigger ud mod linjen, og fra hans position, kan han heller ikke bedømme den rigtigt, andet end han formentlig kan se netop Rosickys to arme i kontakt med ryggen på Newcastle spilleren.
verdenskrig
Manager
«
Svar #7389:
06 Feb 2011, 11:04 »
Citat af: Gazlgor 06 Feb 2011, 09:14
Skægt som du kan bedømme at det er dårlige undskyldninger, når du ikke så anden halvleg.
Dowd gav dem to straffe der ikke var der, og undlod at vise Nolan ud for præcis det samme som Diaby gjorde. Faktisk fik Szczesny et gult kort for at blive overfaldet.
Hold nuuuu ooooop
Et af straffsparkene er tvivlsomt, og det er det andet.. Det første er helt korrekt.. Koscielny sparker to gange ud efter bolden og rammer manden i stedet og presser ham nærmest forover.. Det er så torskedumt da Best er på vej ud af feltet, men straffesparket er imo korrekt og skal dømmes..
Sczeszny er bare en idiot jo? Hvorfor skal han absolut hen og tage bolden.. Jeg hader simpelthen sådan noget og det er så usportsligt.. Klart Nolan prøver at fjerne Szeczseny fra bolden da Newcastle har forbandet travlt.. Det han gjorde var ikke halvt så slemt som det Diaby gjorde, der jo tager fat om Nolans nakke fuldkommen umotiveret og klemmer til mens han skubber ham forover.. Diabys var så klamt og fortjente 100 % et rødt kort, og det Nolan gjorde var ikke i nærheden af at være så slemt..
Det eneste i kan være negative over er det andet straffespark som jeg mener er meget tvivlsomt, da den slags ting foregår ved hvert hjørne.. Newcastle fik også underkendt et mål på forkert grundlag.. Men det tæller vel ikke lige med i den konklusion der hedder " VI er Arsenal, alle spiller så hårdt mod os og skader os konstant, og dommeren er i mod alt hva vi laver og beskytter os ikke" ?
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Szczesny
Manager
«
Svar #7390:
06 Feb 2011, 11:10 »
Konteksten er ligegyldig. Hvis du tager en om nakken og holder ham/skubber ham ned af, så er der rødt kort.. Så er det ligemeget hvad modstanderen ellers gør.
Men vi kan da godt blive enige om at det er ringe.. Vi stopper jo med at spille fodbold, da Diaby begynder at spille smart..
Forudså jeg egentlig ikke også det røde kort, igår?
edit. Jo jeg gjorde
Citat af: Szczesny 05 Feb 2011, 11:10
Vil dog vædde med at Diaby ikke spiller 90 minutter, hvis ikke han er blevet smidt ud
, så er han skiftet ud.
«
Seneste Redigering: 06 Feb 2011, 11:12 af Szczesny
»
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #7391:
06 Feb 2011, 11:15 »
Det første straffe er hvor Koscielny presser ham. Så vidt jeg kan se, rammer han ham slet ikke, hvorefter Best beslutter sig for at han kan lade sig falde forover fordi han har Koscielny i ryggen. Hvis det straffe skal dømmes, skal der være 7-8 straffespark og 200 frispark i hver kamp, da der skal fløjtes når man presser modstanderne.
Mht. Nolan, så tager han fat om halsen på Szczesny og smider ham ned. Hvis dommeren mente at Szczesny ikke måtte tage bolden da de havde scoret, skulle han have selv taget bolden og givet ham et gult kort hvis han ikke ville slippe den. Nolans reaktion er et voldeligt overfald præcis som Diabys og blot fordi at Szczesny lidt usportsligt prøver at trække tiden, betyder ikke at han skal slippe fra det. Om det er umotiveret eller motiveret er komplet ligegyldigt, begge hændelser er til rødt kort. Som Szczesny (brugeren) siger, så har konteksten intet med overfaldet at gøre.
Og jo, Newcastle fik et mål forkert godkendt, men når vi i forvejen er hårdt pressede og prøver at holde føringen med 10 mand, er det da bare ekstra frustrerende at dommeren vælger at give dem 3 kendelser, blot fordi han elsker at se sit navn i avisen dagen efter og være medvirkende faktor til et 'fantastisk comeback'. Hvis situationen ikke var som den var, og dommeren ikke var Dowd, ville der være reageret anderledes i de situationer, det er jeg ikke i tvivl om.
Jeg kan derudover ikke se hvorfor andre fans begynder at snakke om at vi piver over at der bliver gået hårdt til Arsenal. Den eneste der have pevet over det, er Diaby, og han fik sin fortjente straf.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #7392:
06 Feb 2011, 11:26 »
Jeg synes ArseBlog igen rammer den perfekt i sin analyse efter kampen. Både hvordan vi selv smed sejren hovedløst væk, men også Dowd rolle. Læs selv her
http://arseblog.com/
, både Arsenal fans og ikke-Arsenal fans som har lyst til at diskutere kampen..
verdenskrig
Manager
«
Svar #7393:
06 Feb 2011, 11:39 »
Citat af: Szczesny 06 Feb 2011, 11:10
Konteksten er ligegyldig. Hvis du tager en om nakken og holder ham/skubber ham ned af, så er der rødt kort.. Så er det ligemeget hvad modstanderen ellers gør.
Men vi kan da godt blive enige om at det er ringe.. Vi stopper jo med at spille fodbold, da Diaby begynder at spille smart..
Forudså jeg egentlig ikke også det røde kort, igår?
edit. Jo jeg gjorde
Det er jo ikke rigtigt.. Hvis du ser i alle andre kampe hvor målmanden gør sådan noget så bliver han jo decideret voldtaget af modspillerne der gør alt for at få bolden fra ham.. Nolan berører ganske vidst hans nakke ja, men der er ikke tale om at han tager armen hele vejen rundt og klemmer til og slynge ham bagud.. Synes jeres unge polak falder lidt nemt der også.. Det er i hvert fald ikke halvt så slemt som det Diaby gjorde!
Derudover godt set med Diaby
Citat af: Gazlgor 06 Feb 2011, 11:15
Det første straffe er hvor Koscielny presser ham. Så vidt jeg kan se, rammer han ham slet ikke, hvorefter Best beslutter sig for at han kan lade sig falde forover fordi han har Koscielny i ryggen. Hvis det straffe skal dømmes, skal der være 7-8 straffespark og 200 frispark i hver kamp, da der skal fløjtes når man presser modstanderne.
Mht. Nolan, så tager han fat om halsen på Szczesny og smider ham ned. Hvis dommeren mente at Szczesny ikke måtte tage bolden da de havde scoret, skulle han have selv taget bolden og givet ham et gult kort hvis han ikke ville slippe den. Nolans reaktion er et voldeligt overfald præcis som Diabys og blot fordi at Szczesny lidt usportsligt prøver at trække tiden, betyder ikke at han skal slippe fra det. Om det er umotiveret eller motiveret er komplet ligegyldigt, begge hændelser er til rødt kort. Som Szczesny (brugeren) siger, så har konteksten intet med overfaldet at gøre.
Og jo, Newcastle fik et mål forkert godkendt, men når vi i forvejen er hårdt pressede og prøver at holde føringen med 10 mand, er det da bare ekstra frustrerende at dommeren vælger at give dem 3 kendelser, blot fordi han elsker at se sit navn i avisen dagen efter og være medvirkende faktor til et 'fantastisk comeback'. Hvis situationen ikke var som den var, og dommeren ikke var Dowd, ville der være reageret anderledes i de situationer, det er jeg ikke i tvivl om.
Jeg kan derudover ikke se hvorfor andre fans begynder at snakke om at vi piver over at der bliver gået hårdt til Arsenal. Den eneste der have pevet over det, er Diaby, og han fik sin fortjente straf.
Koscielny går soleklart i ryggen på Best! Som jeg ser det rammer mindst et af hans spark ham også.. Hvordan skal Best nogensinde holde balancen når han bliver presset ned bagfra, mens han faktisk har kontrol over bolden.. Selvfølgelig vælger han så at falde når han får skubbet, men straffesparket kan imo ikke diskuteres.. Og det med at der så skal dømmes 7-8 andre er jo noget fis.. Har sjældent set en så umotiveret og tankeløs forsvars aktion.. Det plejer kun at være Skrtel der kan finde på sådan noget
Har lige set Nolans aktion igen.. Det der sker er at han lægger armen op på nakken af ham, og så falder jeres keeper.. Han tager på ingen måde armen rundt om hans hoved sådan ser jeg det ikke, og derfor mener jeg ikke det kan give andet end gult til begge.. Dog måske underligt at de ikke begge får gult.. Dommeren ser det måske nok bare som to Newcastle spillere der ihærdigt prøver at få bolden og ser ikke at Nolan er lige ivrig nok.. Men at i kan mene den er til rødt er jeg ret uforatåen overfor
Det er stadig en dårlig undskyldning.. Som jeg ser det laver Dowd EN stor fejlkendelse og det er straffesparket til 3-4.. Første straffe er korrekt, og det andet mål har han intet med Dowd at gøre det er bare elendigt af Clichy.. 4-4 målet har heller intet med Dowd at gøre, og hvis man begynder at gå så langt som at beklage sig over frisparket de fik der blev headet ud som Newcastle scorede på, så er man langt ude.. Det gør ham i arseblog så vidt jeg kan se ?
4-4 målet er bare suveræn sparketeknik af Tiote og hatten af for det..
I går var helt og holdent jeres egen skyld, og havde i nu prøvet at holde lidt i bolden og komme ud af feltet så var det måske gået anderledes.. Det undrede mig at i gravede jer sådan ned da i imo ikke har spillerne til den slags fodbold!
Og det med at i er ude efter hold og spillere der spiller hårdt er nu mere generelt! Jeg kender ingen fanskare der har så store problemer med den spillestil som alle ved at PL er kendt for
.. Det er ikke en provokation, men jeg tror godt selv i ved der er noget om det
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #7394:
06 Feb 2011, 13:29 »
Wenger har tilsyneladende fundet sin efterfølger.
http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/876897/Ars%C3%A8ne-wenger-lines-up-dragan-stojkovic-as-arsenal-successor?cc=5739
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
Sider:
1
...
491
492
[
493
]
494
495
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2026
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »