home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Dec 2025, 22:07 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 450 451 [452] 453 454 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312455 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6765: 01 Jan 2011, 19:49 »

3. United var Arsenal så meget overlegne i deres kamp, Arsenal havde, hmm, uhh, hmm næsten en halv chance. Skal vi ikke klappe af det?

Hold da fast, det er nok det dummeste jeg længe har hørt. Prøv at tjekke kampens statistik, før du siger noget så usagligt, som det du vælger at komme med der.

Manchester United          Arsenal
17(6)    Shots (on Goal)    11(5)
9    Fouls    17
5    Corner Kicks    4
3    Offsides    0
46%    Time of Possession    54%
0    Yellow Cards    4
0    Red Cards    0
5    Saves    5

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6766: 01 Jan 2011, 19:50 »

Det eneste jeg kan se når jeg tager brillerne af, er at United ligger NR 1. Indse det nu Arsenal fans, vi slår jer altid og vi kan altid spille godt mod de store hold. Det er noget andet når Chelsea fans snakker om United, de har noget at have det i. I snakker og snakker, og alligevel vinder i ikke en skid. Vi er NR 1, og så er jeg pisse hamrende ligeglad om vi har været heldige eller hvad vi nu har.. Hvis vi vinder PL på det så kan jeg sku godt lide heldet. Vi har også været uheldige et par gange, men sådan er fodbold..

Desværre Arsenal.. I er ikke en trussel!

Han sagde, at i skulle tage brillerne på. Ikke pudse jeres scum-briller.
Kom ind i kampen, mand. Når du siger sådan noget, kan jeg virkeligt ikke tage dig seriøst. Kan faktisk ikke tage nogen United fans seriøst, men sådan er det nu engang Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6767: 01 Jan 2011, 19:50 »

Egentlig lidt synd at Arsenal-tråden skal fedtes ind i en diskussion om Utds held eller mangel på samme, men når nu diskussionen er i gang, er jeg ikke for god til at holde mig ude af den.

Hvad er du vil høre sige? At vi ikke fortjener 1. pladsen? At vi ikke spiller god fodbold? At vi er heldige i dag og i andre kampe?

Til det første kan jeg kun sige: Latterligt. Og det mener jeg virkeligt fra bunden af mit hjerte og det er mangel på respekt at mene andet, også selvom den mening kommer til kende i Arsenal-tråden. Det hold der ligger nr. 1 har fortjent det fordi de fået flest point og/eller bedre målscore. Og det er uanset om det er Utd, Arsenal eller Blackpool. Alt andet er mangel på respekt og typisk snak der kommer fra klubber hvor man har mod til hele tiden at forsøge at spille flot fodbold, og først dernæst kommer resultaterne i fokus. Bagefter vælger man så at blive mopset over når andre ikke vælger samme stil og i stedet fokuserer på at vinde først og derfor hiver flere trofæer i land. Uanset spillestil, uanset held og ditten og datten, så er det fortjent at lægge nr. 1.
Det handler jo ikke respekt, men bare hvor vidt man er enig eller ej. I dette er jeg i hvert fald ikke. Ud fra spil, er det 100 % mest fortjent Arsenal ikke fører. Chelsea havde det været, hvis vi ikke var gået ned i de seneste 6-7 kampe. Men Arsenal fortjener det udfra spil. Kald mig endelig latterlig, men jeg synes virkelig ikke United fortjener det førstepladsen. I alt for mange kampe har de spillet som en pose nødder.

verdenskrig
Manager

« Svar #6768: 01 Jan 2011, 19:51 »

IT:

Statistik kan du bruge til nada.

Spillemæssigt er jeg enig med ham.. I Skabte INGENTING i den kamp, udover en lille tilfældighed som dumpede ned for fødderne af Chamakh.. United havde fuld kontrol over jer, og i gjorde kun det de tillod Peace

Det var i øvrigt en møgringe kamp at se på!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Newton Heath
Manager

« Svar #6769: 01 Jan 2011, 19:53 »

Det handler jo ikke respekt, men bare hvor vidt man er enig eller ej. I dette er jeg i hvert fald ikke. Ud fra spil, er det 100 % mest fortjent Arsenal ikke fører. Chelsea havde det været, hvis vi ikke var gået ned i de seneste 6-7 kampe. Men Arsenal fortjener det udfra spil. Kald mig endelig latterlig, men jeg synes virkelig ikke United fortjener det førstepladsen. I alt for mange kampe har de spillet som en pose nødder.

Hvis og hvis. Det kan du ikke bruge til en skid.

Så er det jo godt det ikke handler om at spille champagnebold. United har spillet syv point bedre end Chelsea og fem point bedre end Arsenal i denne sæson, så vi fortjener førstepladsen. Spil afgører det ikke, det gør point.

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #6770: 01 Jan 2011, 19:54 »

Skal vi ikke bare kalde det møghamrende dumt?

Stille og roligt. Jeg har heller ikke haft den store fidus til Arsenal i denne sæson, men pt. ser de stærkere ud end Chelsea og måske også City IMO.

Det gør de altid den her tid på sæsonen.. Bare se når slutningen af sæsonen nærmer sig.. Der er de nede med mindst 10 point!

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6771: 01 Jan 2011, 19:54 »

Hold da fast, det er nok det dummeste jeg længe har hørt. Prøv at tjekke kampens statistik, før du siger noget så usagligt, som det du vælger at komme med der.

Manchester United          Arsenal
17(6)    Shots (on Goal)    11(5)
9    Fouls    17
5    Corner Kicks    4
3    Offsides    0
46%    Time of Possession    54%
0    Yellow Cards    4
0    Red Cards    0
5    Saves    5
Arsenal havde skud på mål, wow, men var aldrig en trussel. Som jeg skriver, de havde en halv chance. Bare fordi de har ramt målet med bolden, så er det ikke ensbetydende med det er en chance, eller jo det er det hvis United ikke havde nogen målmand Smiley..
« Seneste Redigering: 01 Jan 2011, 19:56 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6772: 01 Jan 2011, 19:55 »

IT:

Statistik kan du bruge til nada.

Spillemæssigt er jeg enig med ham.. I Skabte INGENTING i den kamp, udover en lille tilfældighed som dumpede ned for fødderne af Chamakh.. United havde fuld kontrol over jer, og i gjorde kun det de tillod Peace

Det var i øvrigt en møgringe kamp at se på!

Han siger vi havde, og jeg citere ordret.

"Arsenal havde, hmm, uhh, hmm næsten en halv chance. Skal vi ikke klappe af det?"

Jeg viser ham statistikken over kampen, for at vise ham, at der intet hold i det han siger. At vi måske ikke spillede vores bedste kamp, det er en hel anden side af sagen. Jeg kan så vidt jeg kan se, heller ikke læse, at jeg skriver "Vi var United spillemæssigt overlegne".

verdenskrig
Manager

« Svar #6773: 01 Jan 2011, 19:55 »

I Liverpool er vi glade for at det er point og ikke spil der afgøre sæsonen, ellers havde vi nok ligget på sidstepladsen nu crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6774: 01 Jan 2011, 19:55 »

For det var Chelsea-fans ikke, eller?
Nej, det var vi ikke. Overhovedet ikke. Personligt har jeg aldrig skrevet noget med "we are on top of the league" eller noget, mens vi var on fire. Jeg har altid bare ønsket vi skulle holde fokus, og gøre det lige så godt i den næste kamp. Når det omhandler Chelsea, er jeg aldrig arrogant, og tager aldrig noget for givet. Ikke engang da vi i den 38. kamp sidste år førte 2-0 ved pausen over 10 Wigan-mænd, vil jeg have lykønskninger.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6775: 01 Jan 2011, 19:56 »

Arsenal havde skud på mål, wow, men var aldrig en trussel. Som jeg skriver, de havde en halv chance. Bare fordi de har ramt målet med bolden, så er det ikke ensbetydende med det er en chance, eller jo det er det hvis United ikke havde noget målmand Smiley..

Du har intet belæg for de ting du siger, derfor kan man jo ikke tage de ting du siger seriøst.

verdenskrig
Manager

« Svar #6776: 01 Jan 2011, 19:57 »

"Arsenal havde, hmm, uhh, hmm næsten en halv chance. Skal vi ikke klappe af det?"

Jeg viser ham statistikken over kampen, for at vise ham, at der intet hold i det han siger. At vi måske ikke spillede vores bedste kamp, det er en hel anden side af sagen. Jeg kan så vidt jeg kan se, heller ikke læse, at jeg skriver "Vi var United spillemæssigt overlegne".

Jeg synes nu ikke din statistik modsiger noget.. Eller jo hvis man uden at have set kampen så på den.. Men når man har set kampen så synes jeg at i var både taktisk, teknisk, og ikke mindst fysisk underlegne, og United var langt tættere på 2 og 3-0 end i var på 1-1 Smiley

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6777: 01 Jan 2011, 19:57 »

Hvis og hvis. Det kan du ikke bruge til en skid.

Så er det jo godt det ikke handler om at spille champagnebold. United har spillet syv point bedre end Chelsea og fem point bedre end Arsenal i denne sæson, så vi fortjener førstepladsen. Spil afgører det ikke, det gør point.
Jeg siger bare min mening. Jeg synes ikke I fortjener førstepladsen overhovedet.

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #6778: 01 Jan 2011, 19:57 »

Han sagde, at i skulle tage brillerne på. Ikke pudse jeres scum-briller.
Kom ind i kampen, mand. Når du siger sådan noget, kan jeg virkeligt ikke tage dig seriøst. Kan faktisk ikke tage nogen United fans seriøst, men sådan er det nu engang Smiley

Jeg kan ikke tage Arsenals fans seriøst.. I sær når i ikke engang er en trussel...

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6779: 01 Jan 2011, 19:59 »

Jamen forfanden, så du betegner et skud fra midten, som triller hen til Van der Sar, som en chance? For sådan et skud tæller jo i statistikken. Boldbessidelsen siger heller ingen ting, Arsenal spillede bolden rundt på deres egen bane halvdel, og skød på mål engang i mellem Smiley

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 450 451 [452] 453 454 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010