home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Dec 2025, 12:25 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  0 Brugere, 827 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 419 420 [421] 422 423 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1311052 gange)
MichaelHarlev
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6300: 27 Aug 2010, 15:45 »

Klasse gruppe. Ingen modstandere vi ikke skal slå, så en stensikker førsteplads er det eneste acceptable. Han er en flot fyr, ham Squillaci, og jeg er sikker på, at han kommer til at gøre det forrygende.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6301: 31 Aug 2010, 22:05 »

Hold kæft hvor er jeg skuffet over at vi ikke fik hentet en målmand! Hvordan skal vi nogensinde kunne kæmpe med om PL trofæet med dupont og dupond på kassen?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chamberlain15
Manager

« Svar #6302: 31 Aug 2010, 22:07 »

Hold kæft hvor er jeg skuffet over at vi ikke fik hentet en målmand! Hvordan skal vi nogensinde kunne kæmpe med om PL trofæet med dupont og dupond på kassen?

Der er stadig ca. to timer endnu Thumbs Up Tror jeg Tunge

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6303: 31 Aug 2010, 22:33 »

Lukker transfervinduet ikke først onsdag kl.23.59?

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6304: 01 Sep 2010, 12:13 »

Nej i England lukkede det kl. 19.00 dansk tid... Men ligemeget gjorde det, ingen keeper til os  ticked off Græder

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chamberlain15
Manager

« Svar #6305: 01 Sep 2010, 12:19 »

Nej i England lukkede det kl. 19.00 dansk tid... Men ligemeget gjorde det, ingen keeper til os  ticked off Græder

Så SKAL vi have en ny til vinter. Skulle ikke undre mig hvis Chelsea og Manchester United allerede har skabt sig et forspring til os til den tid Skuffet  Almunia er bare ikke god nok! Skuffet

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #6306: 01 Sep 2010, 14:22 »

De burde købe Akinfeev. Han har spillet nogle kanon kampe for både Rusland og sin klub i europacuppen. Det er bare et spørgsmål om tid før han kommer til en topklub i Europa.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6307: 01 Sep 2010, 17:45 »

De burde købe Akinfeev. Han har spillet nogle kanon kampe for både Rusland og sin klub i europacuppen. Det er bare et spørgsmål om tid før han kommer til en topklub i Europa.

Ja der er vist ikke den Arsenal fan der ikke gerne vil se Akinfeev i klubben, og han har også selv sagt at han gerne vil til Arsenal og spille med Arshavin. Problemet er bare at han nok kommer op på de £12-13mio hvis ikke mere, og det er nok ikke sandsynligt at en købmand som Wenger vil give de penge for en målmand - Især ikke når han regner med at Wozczesny snart slår igennem..

søgaard
Gæst

« Svar #6308: 01 Sep 2010, 17:52 »

Hvilket jo er synd og skam, da man efterhånden har fået samlet den trup, som kan konkurrere på lige fod med Chelsea og Manchester United i toppen af Premier League. Eneste punkt, hvor I mangler noget er i målet, hvor man mangler ham, som kan lave mirakelredninger på de dage, hvor resten af holdet ikke fungerer. Så man i stedet for 0-0 eller 1-1 vinder 1-0. Ham polakken kan være en fremtidens keeper, men det hjælper ikke så meget lige nu, hvor man står og mangler en målmand og hvis han først er klar om 3-4 år, så vil jeg mene, at man sagtens kunne hente en målmand uden at se det, som spild af penge. Almunia bliver ikke yngre og Fabianski har virkelig ikke klassen til at stå for et tophold i Premier League og tvivler på at han kan tage over, når Almunia enten laver et drop for meget eller bliver for gammel.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6309: 01 Sep 2010, 20:23 »

Du har ret i det hele Hr. Søgaard. Bortset fra at sige at Almunia er ved at være gammel. Han er 33 år, hvilket vel ikke kan påstås at være gammelt, når vi var ved at købe en 37 årig Schwarzer og Man Utd har en snart 40 årig keeper på mål... Tunge

søgaard
Gæst

« Svar #6310: 01 Sep 2010, 20:27 »

Du har ret i det hele Hr. Søgaard. Bortset fra at sige at Almunia er ved at være gammel. Han er 33 år, hvilket vel ikke kan påstås at være gammelt, når vi var ved at købe en 37 årig Schwarzer og Man Utd har en snart 40 årig keeper på mål... Tunge
Nogle målmænd holder længere end andre Tunge Men Almunia viser efter det jeg har set i sidste sæson og starten af denne sæson tegn på at han er begyndt at blive lidt gammel. Jeg synes hvert fald ikke hans niveau er hvad det var for et par sæsoner siden, hvor han rent faktisk stod nogle gode kampe.

Jeg tvivler på, at Almunia holder til topfodbold til han er 40 ligesom Van der Sar og jeres tidligere keeper Seaman.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6311: 01 Sep 2010, 22:04 »

Jeg tror man skal være forsigtig med at give alderen skylden for Almunias nedgang. Jeg tror det er en kombination af mange ting. og alderen tror jeg ikke har været en af de største grunde. Jovist holder han da ikke til han bliver 40, men hvis han allerede begynder at gå ned i en alder af 31 (sidste sæson var ikke just imponerende heller), så er der noget grueligt galt..

søgaard
Gæst

« Svar #6312: 01 Sep 2010, 22:15 »

Kan meget vel være at alderen ikke er grunden, men det ændrer dog ikke ved at Almunia ikke helt er den keeper, som han var for et par sæsoner siden. Troede faktisk han var lidt ændre end de 33 år, men så burde han jo sådan set være tæt på toppen af hans karriere nu og det er jo næppe betryggende for fremtiden, hvis dette er det bedste, som han kommer til at præstere fremover Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6313: 11 Sep 2010, 16:50 »

En helt igennem godkendt første halvleg. Vi sidder fint på spillet og får tilspillet os mange gode muligheder, og Arshavin burde have scoret en 2-3 stykker. Koscielny får den klassiske rolle som helt og skurk, da han scorer sit første mål for klubben, og samtidig laver et håbløst tilbagelægningshove dstød der giver Bolton målet. Jeg frygter dog slet ikke for kampen, vi vinder med et par stykker, og i slutminutterne bliver Davies så frustreret at han får sit andet gule kort.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6314: 15 Sep 2010, 14:30 »

Så er det i aften at vi indleder CL gruppespillet. Det starter hjemme mod Braga, i en kamp der selvfølgelig skal vindes. Af ændringer i truppen, mangler vi Diaby efter svineren fra Robinson der ikke engang gav frispark (link). Derudover mangler vi selvfølgelig stadig Ramsey, Walcott, Van Persie, Vermaelen og Bendtner. Men ikke desto mindre bliver det et rigtigt stærkt hold vi kan stille med. Offensivt ser det utroligt skræmmende ud, især når man tænker på de sukkerbolde som Fabregas begyndte at smide afsted i sidste kamp, blandet med Rosickys fremragende form, Chamakh der begynder at vænne sig til holdet og Nasri tilbage. En startopstilling kunne være

Almunia
Sagna Koscielny Squillaci Clichy
Song
Nasri Fabregas
Rosicky         Arshavin
Chamakh

Jeg er ikke i tvivl om en sejr i dag, spørgsmålet er blot hvor mange mål vi vinder over dem med. De skal ikke undervurderes, men mon ikke vi kan slå dem med et par mål eller tres margin alligevel?

Sider: 1 ... 419 420 [421] 422 423 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010