home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:45:32 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:25:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  0 Brugere, 826 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 420 421 [422] 423 424 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1310396 gange)
Corvette
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6315: 15 Sep 2010, 18:26 »

Jeg tror personligt på 3-0 Smiley

jackie94
Reserveholdsspiller

« Svar #6316: 15 Sep 2010, 20:27 »

Så er dagens opstilling kommet:

Almunia
Sagna-Koscielny-Squillaci-Clichy
             Song-Wilshere   
          Nasri-CESC-Arshavin
                 Chamakh

KOM SÅ ARSENAL, 3-1 here we come

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6317: 15 Sep 2010, 21:41 »

Jeg håber da ikke at den bliver 3-1, så går vi da lidt ned til anden halvleg. Men sikke da en start, det var jo rent stormløb i de første 10 minutter hvor vi kunne have scoret 3 ekskl. et klart straffe som vi ikke fik. Vi fik dog det andet åbenlyse begået mod en skræmmende god Chamakh. Bendtner får sgu aldrig lov til at komme i startopstillingen igen, hvis Chamakh viser hans storartede talent. Han fik dog også lov til at score det sidste alt for nemme mål, ligesom Arshavin scorede et meget nemt mål. Lad os lige få puttet en 2-3 stykker ind i anden halvleg også, så må der være selvtillid tanket op til Sunderland kampen.

Lidt statistik:
Chamakh har nu scoret i alle vores 3 hjemmekampe.
Arshavin har scoret 3 i de sidste 5, men spiller alligevel ret ringe.
Vi har nu indtil videre i de første 3 hjemmekampe scoret hhv. 6, 4 og 3 mål. Men mon ikke det sidste tal bliver højere? Lad os håbe på endnu en spændende halvleg med det flotte fodbold vi spiller for tiden.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #6318: 15 Sep 2010, 22:40 »

Der er ikke så meget at sige, andet end D-R-Ø-M-M-E-B-O-L-D!

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #6319: 15 Sep 2010, 22:45 »

Helt enig med jskovc!
Fabregas spillede fandme godt idag!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6320: 16 Sep 2010, 13:40 »

Hele holdet spillede fantastisk. Det eneste jeg kan sætte en finger på, er at Arshavin smider alt for mange bolde væk. Ellers spillede resten helt utroligt, Fabregas var en ja, men også Chamakh og Wilshere gjorde det superb. Vi spillede virkelig drømmebold, og jeg synes forsvaret ser mere sikkert ud end det har gjort længe, hele holdet kæmpede virkelig, og det tegner rigtig godt. Hold dampen oppe, og så kan vi sagtens spille med om både CL og PL.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6321: 16 Sep 2010, 14:49 »

Arshavin smed mange bolde væk, men bidragede med et mål og to assists, synes ikke man kan brokke sig videre over det.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6322: 18 Sep 2010, 16:18 »

Jo jeg kan skam sagtens brokke mig når han spiller ringe Tunge

Men nok om det. I aften kommer der en hård test, når vi skal møde Sunderland på udebane. Sidste sæson tabte vi 1-0 til dem ude, og ikke længe siden fik vi knap og nap hevet en 1-1 hjem på hjemmebane da Cesc udlignede i overtiden. Så testen bliver hård, men som altid kan man håbe på de 3 point. Til kampen mangler vi stadig Diaby, Vermaelen, Van Persie, Bendtner, Walcott og Ramsey. Men ikke desto mindre har vi efterhånden en god bredde på truppen så lad os da endelig få hevet en sejr i land. Opstillingen kan blive som følger:

Almunia
Sagna Koscielny Squillaci Gibbs
Song
Fabregas Wilshere
Eboue     Arshavin
Chamakh

Man kunne dog nemt forestille sig Rosicky komme ind i stedet for Wilshere eller Sagna og så Eboue ned på højre back. Det er dejligt at man ikke kan gætte startopstillingen fordi holdet er så stærkt og ikke fordi at vi bliver nødt til at spille med folk som Silvestre på banen.. Kampen vises på Kanal6 direkte kl 18 Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #6323: 18 Sep 2010, 16:24 »

Spændende, og en svær udekamp, men tror dog stadig på en sejr.

Er enig med din opstilling, Hawk.. men en Carlos Vela kunne jeg godt tænke mig at se på kanten.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6324: 18 Sep 2010, 16:32 »

Ja eller en Nasri kunne også være rart, så Arshavin lige fik en pause og kunne tænke lidt over sine præstationer der har været under par (på trods af målscoringen). Der er lidt for meget diva over ham efter min smag. Jeg tvivler på at Vela får en startplads, han er bedst når vi er foran med sine hurtige dybe løb og ikke så meget igennem en fysisk kamp hvor man skal kæmpe om føringen..

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #6325: 18 Sep 2010, 16:34 »

Ja eller en Nasri kunne også være rart, så Arshavin lige fik en pause og kunne tænke lidt over sine præstationer der har været under par (på trods af målscoringen). Der er lidt for meget diva over ham efter min smag. Jeg tvivler på at Vela får en startplads, han er bedst når vi er foran med sine hurtige dybe løb og ikke så meget igennem en fysisk kamp hvor man skal kæmpe om føringen..
Det er os rigtigt, han er faktisk bedre som indskifter :-)

Men ja, det er rigtig med Nasri.

AFC
Manager

« Svar #6326: 18 Sep 2010, 17:03 »

Ingen tvivl om det bliver en svær udekamp mod Sunderland her om 1½ times tid. Håber da selvfølgelig på en sejr, men det bliver ikke nemt! Har oddset uafgjort så må desværre sige jeg tror på uafgjort.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6327: 18 Sep 2010, 20:26 »

Hold kæft hvor jeg hader Phil Dowd... Et meget tyndt rødt til Song, ikke gult til Bramble der kommer ALT for sent, generelt MANGE frispark til Sunderland der ikke var der, og samtidig intet til Arsenal. Og så får de fanme lov til at spille over tid og have hånd i feltet før de scorer. Lamme. lamme dommer. Det er sgu hver gang at han konsekvent dømmer imod Arsenal.

Nå nok om den lorte kamp og lorte dommer..

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6328: 18 Sep 2010, 20:29 »

Mage til lorte dommer skal man fandme lede længe efter. Hvordan kan han lade vær med at fløjte, når der er gået 94:20 og Zenden har bolden på midten. Når de så oven i købet har hånd på bolden! IDIOT...

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #6329: 18 Sep 2010, 20:30 »

Det er så fucking klamt, lorte dommer!

Den kamp skulle bare køres hjem..

Sider: 1 ... 420 421 [422] 423 424 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010