home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Dec 2025, 22:07 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 407 408 [409] 410 411 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312568 gange)
Goikoetxea
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6120: 04 Jul 2010, 21:38 »

De har så også det bedste og nyeste stadion, pengene skal jo ind et sted, og Arsenal er en af de klubber i England der giver størst overskud hvert eneste år - men jo Arsenal har gæld, men det er jo kun en lille procentdel af hvad Chelsea, City og United arbejder med, heldigvis Smiley

Det bedste? Det er vist en smagssag og det kommer helt an på hvad du forbinder med det bedste. Ja pengene skal ind et sted, men mon ikke man kunne finde en anden måde at gøre det på?

Så vidt jeg ved har Chelsea ingen gæld, den betalte ham russeren for et stykke tid siden.

http://tv2sport.dk/node/46612

SørenA
Gæst

« Svar #6121: 04 Jul 2010, 21:43 »

Det er altsammen meget godt, men tvivler på at han smider 2,8 mia. kr. mere end et par gange. Smiley
Som tidligere nævnt, skal klubberne "break Even" altså kun bruge det de tjener (det er dog kun for de hold der ønsker at spille Europæisk fodbold) Og der vil Chelsea få det svært.

Du må ikke hænge mig op på det, men det er sådan jeg har forstået de nye regler Smiley
Correct me if i'm wrong Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #6122: 05 Jul 2010, 12:41 »

http://www.arsenal.com/news/transfer-links/transfer-linked-portugal-keeper-eduardo

Nu er vi så blevet sat i forbindelse med Portugals landsholdskeeper, Eduardo. Prisen for ham ligger blot på 3.4 millioner pund ifølge de engelske medier.

Efter min mening vil det da være fedt at få ham og så sælge Almunia. Han havde et rigtig godt VM hvor han blot fik et mål på sig og det var imod Spanien. Smiley

Hvad synes i? Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Seller95
Manager

« Svar #6123: 05 Jul 2010, 12:51 »

Synes også det lyder godt, han er en god målmand, af hvad jeg ved. og det kunne da være spændende at få ham, og så sælge Almunia Smiley

EDIT: Så dog hellere en Benaglio fra Wolfsburg i klubben, han er virkelig en målmand jeg beundre, har altid synes han er god, og han stod også godt for Schweiz under VM efter min mening..
« Seneste Redigering: 05 Jul 2010, 12:55 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

AFC
Manager

« Svar #6124: 07 Jul 2010, 13:53 »

http://www.arsenal.com/news/transfer-links/transfer-linked-german-stars-ozil-and-tasci

Vi skulle ifølge Daily Mail være klar til at smide et bud på Özil og Tasci. Personligt, er jeg for med et bud på Özil da! Kender ikke ham Tasci der, men det bliver nogle unge spillere hvis vi får dem til.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6125: 07 Jul 2010, 13:57 »

Kan ikke rigtigt se, hvad vi skal bruge Özil til. Jovist er han da en glimrende fodboldspiller, men vi har masser af spillere på hans plads, som er på samme niveau som Özil. Tasci derimod så jeg meget gerne komme! En stor stærk midterforsvar, som har spillet masser af kampe i Stuttgart, og bla. var med til, at vinde det tyske mesterskab i 2006(?). Ham kan vi helt sikkert godt bruge, nu hvor Gallas forhåbenligt smutter.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6126: 07 Jul 2010, 14:21 »

Jeg ville da byde Özil velkommen, men mener ikke han er et person, som vi for alt i verden skal have. Han er en god, teknisk spiller, som da altid ville kunne byde på nogle kreative ting offensivt, men det var jo ikke som sådan offensivt vi havde de store problemer. Der imod håber jeg virkelig at Serdar Tasci bliver tilføjet til truppen, dog tror jeg vi bliver nød til at lette pengepungen for at få ham, da han sidste år skrev under på en ny aftale med Stuttgart, som løber indtil 2014. Men 2 spændende spillere.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6127: 07 Jul 2010, 20:03 »

Så er det officielt: Laurent Koscielny er ny spiller i Arsenal. Smiley

AFC
Manager

« Svar #6128: 07 Jul 2010, 20:07 »

Hvem er det? Huh

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6129: 07 Jul 2010, 20:10 »

Hvem er det? Huh

Midterforsvar fra Lorient, spørg mig ikke om han er god, det må tiden vise Opstemt

Chamberlain15
Manager

« Svar #6130: 07 Jul 2010, 20:21 »

Altså lad os da huske at Arséne Wenger ALTID tænker på om spilleren passer til Arsenal når han handler og mon ikke han også har gjort det denne gang. Håber da han bliver ligesom Vermaelen. Nærmest ingen kendte til Vermaelen da han kom til Arsenal og i sidste sæson var han en af vores bedste! Håber virkelig at Laurent Koscielny viser sig at være ligesom Vermaelen ! Smiley

EDIT: Han blev iøvrigt kåret som årets forsvarspiller i Ligue 2 da han spillede der for 2 år siden. I sidste sæson blev han også blandt de bedste forsvarspillere bare i Ligue 1. Så helt slemt lyder det da ikk Wink
« Seneste Redigering: 07 Jul 2010, 20:24 af petur » Logged

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Goikoetxea
Gæst

« Svar #6131: 07 Jul 2010, 20:24 »

Altså lad os da huske at Arséne Wenger ALTID tænker på om spilleren passer til Arsenal når han handler og mon ikke han også har gjort det denne gang. Håber da han bliver ligesom Vermaelen. Nærmest ingen kendte til Vermaelen da han kom til Arsenal og i sidste sæson var han en af vores bedste! Håber virkelig at Laurent Koscielny viser sig at være ligesom Vermaelen ! Smiley
'
Arg, bare fordi man kun ser PL fodbold betyder det jo ikke verden udenfor ikke har gode fodboldspillere, Vermaelen var kendt hvis man bare fulgte lidt med hos Ajax.

Man slipper heller ikke omkring 10millioner euro for en ukendt spiller.

Chamberlain15
Manager

« Svar #6132: 07 Jul 2010, 20:28 »

Altså Vermaelen er da blevet 15x bedre mens han har spillet i Arsenal? Okay det er måske lidt for meget at sige at nærmest ingen kendte ham men alligevel var der nogle Arsenal fans der ikke helt vidste hvem han var men nu er han en af fansfavoritterne Wink

Goikoetxea
Gæst

« Svar #6133: 07 Jul 2010, 20:30 »

Altså Vermaelen er da blevet 15x bedre mens han har spillet i Arsenal? Okay det er måske lidt for meget at sige at nærmest ingen kendte ham men alligevel var der nogle Arsenal fans der ikke helt vidste hvem han var men nu er han en af fansfavoritterne Wink

Han er blevet bedre ja, men 15 gange? mon dog.

Det er jo ikke for ingenting at Ajax desværre har en god talentskole.

Chamberlain15
Manager

« Svar #6134: 07 Jul 2010, 20:33 »

Det er en anden måde at sige at han er blevet meget bedre?

Men ja. Ajax har verdens bedste talentskole!

Sider: 1 ... 407 408 [409] 410 411 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010