home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Dec 2025, 22:07 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 406 407 [408] 409 410 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312566 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6105: 02 Jul 2010, 15:53 »

Når drenge!?  Smiley

Tror I, at Fabregas bliver solgt, og hvis ja, hvilken erstatning så I så gerne iført Arsenal-trøjen?  Peace

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6106: 02 Jul 2010, 15:57 »

Ved sgu ikke, om han bliver solgt. Lidt 50/50 efter min mening. Til erstatning så jeg gerne, at man hentede en lignende type, det kunne være Toulalan eller Schweinsteiger. Ellers kunne en Ramires fra Benfica være spændende.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6107: 02 Jul 2010, 16:06 »

Gode bud MH.

Personligt tror jeg, at I vil få brug for en bedre spiller end overnævnte, da Fabregas er en af verdens bedste centrale midtbanespillere i min verden.

Han har vist overskud, overblik, lederskabsevner i så ung en alder, at det næsten er ulogisk eller føles urealistisk i mit hoved, da jeg aldrig har set en så ung spiller, tage så meget ansvar, som manden/knægten gør.

Ramires er en ung og talentfuld spiller, som også bliver rigtig stor en dag, selvom manden faktisk allerede har vist stort potentiale og har jo optrådt for Brasilien flere gange.

Toulalan minder også lidt om Fabregas, men vil dog gå så langt, at Fabregas er en del bedre og er yngre, hvilket jeg vil hentyde til, at han sikkert bliver bedre i fremtiden.

Schweinsteiger er også dygtig, hvor han har fået en lidt anden rolle i Bayern, nemlig at ligge meget centralt i banen, hvilket giver ham en slags playmaker-titel, hvilket Fabregas også er.

Det bliver i hvert fald spændende, at se hvilken spiller Arsene Wenger vælger, som erstatning, hvis Cesc bliver solgt til Barcá.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6108: 02 Jul 2010, 16:12 »

Nu skal du jo huske, at vi har Arsene Wenger som manager, som næppe smider mere end 150 mio for en afløser (sikkert mindre), så det er begrænset hvad der er af muligheder, og vi får langt fra en, der er på samme niveau som Cesc. Men vi kan helt sikkert få nogle dygtige spillere til erstatning, og med Wenger ved roret bliver de jo bare bedre for hver dag.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6109: 02 Jul 2010, 16:19 »

Du har helt ret.

I får ikke nogen bedre erstatning, hvilket næsten også er umuligt, da han har et ekstremt højt niveau.

Måske skulle man kigge sig om efter en lidt "billig" løsning, som du selv nævner, måske en lidt aldrende spiller, men med rutine og lederskabsevne.

Det er godt, at du er optimistisk omkring Wenger, men han er også dygtig.  Peace

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6110: 02 Jul 2010, 16:22 »

En anden mulighed kunne være Felipe Melo, som jo før har været rygtet til os. For satan han "tackler" igennem. Lige en spiller til den engelske liga.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6111: 02 Jul 2010, 19:46 »

Jeg kan ikke se fornuften i at snakke om Fabregas' mulige afløser. Arsenal har gjort det 100% klart at vi ikke vil sælge ham, vi vil ikke engang lytte til bud eller gå ind i forhandling om ham, så for mig er det 99% sikkert at han bliver. De eneste ting vi har hørt om det, er endnu engang de spanske medier der går i selvsving og smider en masse citater ud fra Barca spillere og ledelse som bliver ved med at tude over at de ikke har ham men at han nok skal komme derhen. Ja, vi sælger ham på et tidspunkt, men det bliver sgu ikke i denne sommer.

For lige at snakke om noget lidt mere relevant, så lader det til at vi signer Koscielny eller hvad han nu hedder, fra Lorient i løbet af næste uge, for den nette sum af £8mio. Han har kun haft en enkelt sæson i den bedste franske liga, men har imponeret alt og alle, og har vist nok også fået prisen som årets forsvarsspiller i Ligue 1. Det er spændende at se om Wenger har fundet endnu en Vermaelen.. Der er kun få centimeter der skiller dem, og samtidig er Koscielny kun 24 år, så han har også en lang fremtid foran sig. Lad os håbe at han ikke bliver endnu en Cygan eller Stephanovs.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #6112: 04 Jul 2010, 20:30 »

http://www.goal.com/en/news/1863/world-cup-2010/2010/07/04/2009419/arsenal-captain-cesc-fabregas-is-dreaming-of-barcelona-move

Det er simpelthen snart ikke til at holde ud længere at læse alle de kommentarer som de tilsyneladende pisse uproffessionelle Barcelona-idioter gang på gang udtaler. Laporta, Rossell, Xavi og Piqué er lige dem jeg umiddelbart kan komme på, men der er sikkert flere Barcelona-fjolser der har udtalt sig meget positivt om Fàbregas.

"The World Cup has not been a good thing for Arsenal.

"It has meant that he has been spending every day with myself, Xavi, Andres Iniesta and Victor Valdes – and he has made his feelings very clear to us.

"He is keeping his mind focused on Spain but his heart is in Barcelona. I think already in his heart he is wearing a Barcelona shirt next season."

Ja selvfølgelig har han fortalt de fire kegler at han gerne vil til Barcelona med det samme og ikke vil blive i Arsenal. Hvad er det for noget at sige til pressen? Er Piqué fuldstændig væk fra vinduet? Det er da gået helt galt oppe i hovedet på ham.

Arsenal Football Club

SørenA
Gæst

« Svar #6113: 04 Jul 2010, 21:05 »

Ligeså meget som vi elsker ham, og ikke vil have at han smutter, ligeså meget ved vi vel at vi ikke kan holde på ham for evigt.

Nu har der jo lige været præsidentvalg i Barcelona, og den nye præsident (kan ikke lige huske navnet) har udtalt, at de ikke er villige til at spendere et kæmpe beløb på Fabregas - hvilket jeg mener er godt for os, for så smutter han ikke denne sommer.
Jeg tror dog også at hvis Wenger havde tænkt sig at lade ham smutte, havde han forstærket midtbanen inden - han er jo trods alt en snu ræv.
Jeg er helt enig i dine synspunkter, NicolasFelipe - specielt hvis han ikke skifter, er det jo en torskedum kommentar at komme med.

Jeg tror og håber at Cesc spiller hos os , men jeg tror desværre det er på "lånt tid".

In Wenger and Cesc we trust (L)

Goikoetxea
Gæst

« Svar #6114: 04 Jul 2010, 21:09 »

Alle Arsenalfans ved jo godt at det kun er et spørgsmål om tid, før han flytter til Barca men så er det bare om det kun er om et år eller flere. Jeg tror ikke han bliver solgt denne sommer, medmindre Wenger forstærker midtbanen så man ikke mærker han er væk.

Ellers tror jeg ikke at Arsenal vil blive så svækket igen, hvis man valgte at sælge ham, klubben har jo før solgt deres bedste spillere og stadigvæk fundet nogen som kan tage over.

Fremtiden er skam lys for jer ligemeget hvad der sker i denne sag.

Chakana
Manager

« Svar #6115: 04 Jul 2010, 21:20 »

Ja, har heller på noget tidspunkt givet udtryk for at jeg tror han bliver i lang tid endnu. Det ligger jo klart. Ja, vi skal da nok også klare os uden Cesc, når han før eller siden bliver solgt. Det er bare princippet i at de katalanske tosser, bliver ved med at komme med de udtalelser om hvor dejligt det kunne være at have Cesc i klubben og at han allerede nu ser sig selv i Barcelona. Det er meget usportsligt og respektløst. Men selvfølgelig kommer han ikke til Barcelona enndu, medmindre at de sælger fx. Zlatan og får en stor pose penge for ham - eller har de en gæld, som skal formindskes med de penge?

Arsenal Football Club

SørenA
Gæst

« Svar #6116: 04 Jul 2010, 21:29 »

Ja, det er altid svært at spå om hvordan de får økonomien til at hænge sammen i de spanske topklubber. Smiley

En helt anden ting jeg ser meget frem til, er de nye regler i Premier League, med de 8 spillere der skal være trænet af klubben/England, der har vi jo virkelig et forspring i forhold til de andre - samtidig med at klubben kun må bruge så mange penge som de tjener, hvilket betyder at specielt Chelsea og City får det svært - United får det svært, fordi de skal have mindsket deres gæld betydeligt før de igen kan gøre sig gældende - Det bliver altsammen meget spændende at følge Smiley

Goikoetxea
Gæst

« Svar #6117: 04 Jul 2010, 21:32 »

Ja, det er altid svært at spå om hvordan de får økonomien til at hænge sammen i de spanske topklubber. Smiley

En helt anden ting jeg ser meget frem til, er de nye regler i Premier League, med de 8 spillere der skal være trænet af klubben/England, der har vi jo virkelig et forspring i forhold til de andre - samtidig med at klubben kun må bruge så mange penge som de tjener, hvilket betyder at specielt Chelsea og City får det svært - United får det svært, fordi de skal have mindsket deres gæld betydeligt før de igen kan gøre sig gældende - Det bliver altsammen meget spændende at følge Smiley

Har Arsenal ingen gæld da? Der må da være en grund til man har de dyreste billetter i PL..

SørenA
Gæst

« Svar #6118: 04 Jul 2010, 21:34 »

Har Arsenal ingen gæld da? Der må da være en grund til man har de dyreste billetter i PL..

De har så også det bedste og nyeste stadion, pengene skal jo ind et sted, og Arsenal er en af de klubber i England der giver størst overskud hvert eneste år - men jo Arsenal har gæld, men det er jo kun en lille procentdel af hvad Chelsea, City og United arbejder med, heldigvis Smiley

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #6119: 04 Jul 2010, 21:36 »

Det eneste, jeg lige vil tilføje, er, at det nok er meget sandsynligt, at Cesc ønsker at slutte sin karriere i Spanien (og derved Barcelona), som så mange proffer jo gerne vil. Dette tror jeg bliver tilfældet, og til den tid har vi for længst fundet en afløser, der er mindst lige så god Wink

Sider: 1 ... 406 407 [408] 409 410 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010