home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:34:33 GlitchGleam Træningsbanen How to Steal A Brainro...
I går kl. 22:06:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23195
  2 Brugere, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 386 387 [388] 389 390 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312946 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5805: 04 Aug 2009, 08:40 »

Nu er Senderos så godt som væk ifølge bold.. Nu ender vi jo med at skulle bruge både en CM og en CD. Det der bekymrer mig er at vi sælger en masse uden selv at købe, samtidig med at AW giver udtryk for at han er tilfreds med truppen og max bringer 1-2 spillere, hvis de rette tilbud kommer..

Lad mig sige det sådan: Jeg begynder at blive nervøs!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #5806: 04 Aug 2009, 09:34 »

Arsenal tæt på Chelsea spiller:
http://onside.dk/node/38627

ManUtd83
Manager

« Svar #5807: 04 Aug 2009, 09:43 »

Nu er det kun et rygte jo, men Wenger skal altså virkelig til at bruge pengene på den defensiv. Ellers er Arsenal i overhængende fare for at blive sparket ud af Top 4 i Premier League.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #5808: 04 Aug 2009, 09:55 »

Jeg skal da lige love for at det lysner for Arsenals offensiv, selvom Adebayor er væk. I går scorede megatalentet Jack Wilshere to flotte mål mod Rangers (jeg er så røv misundelig), Eduardo, som er jeres KLART bedste angriber scorede et meget overlegent mål og Rosicky er langsomt men støt på vej mod fuld styrke igen. Spillere som Bendtner, Ramsey og Vela bliver kund bedre og Arshavin er sgu en stjerne. Det ser stærkt ud! Til gengæld bør der nok hentes både en defensiv midt og en centerforsvar, hvis mesterskabsdrømmen skal realiseres.
Nu er det kun et rygte jo, men Wenger skal altså virkelig til at bruge pengene på den defensiv. Ellers er Arsenal i overhængende fare for at blive sparket ud af Top 4 i Premier League.
Hmm..

Han har kig på spillere, mens han har hentet Veermalen. Kan godt være han satser på ham ved siden af Gallas - hvem ved?

ManUtd83
Manager

« Svar #5809: 04 Aug 2009, 10:22 »

Er også mere bekymret for den defensive midt. Jeg har hverken fidus til Denilson, Song eller Diaby til at spille fast.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #5810: 04 Aug 2009, 12:16 »

Jeg forstår simpelthen ikke Hr. Wenger lige pt. Hvorfor f***** i h****** byder han på Kalou nu? Det er for søren da ikke det, vi har brug for! Få dog øjnene op, og få da for guds og fansenes skyld skaffet en defensiv midt og en central forsvar!

Seller95
Manager

« Svar #5811: 04 Aug 2009, 12:25 »

Efter min mening skal arsenal hente en Sakho fra PSG ? han er et kæmpetalent, samtidig med at han er Central forsvar, det er lige sådan en spiller vi har brug for !

Arsenal <3

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #5812: 04 Aug 2009, 12:27 »

Efter min mening skal arsenal hente en Sakho fra PSG ? han er et kæmpetalent, samtidig med at han er Central forsvar, det er lige sådan en spiller vi har brug for !

Han ville nok være glimrende at have dernede, men efter min mening, mangler vi lige så meget rutine som talenter.

Seller95
Manager

« Svar #5813: 04 Aug 2009, 12:30 »

Han ville nok være glimrende at have dernede, men efter min mening, mangler vi lige så meget rutine som talenter.

Det har du ret i, men AW går ikke bare ud og henter rutine, der plejer han ikke !
Men man har vel lov at håbe på vi finder en god, sant rutineret herre, til den position !

Arsenal <3

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5814: 04 Aug 2009, 12:46 »

Er også mere bekymret for den defensive midt. Jeg har hverken fidus til Denilson, Song eller Diaby til at spille fast.
Jeg synes nu ikke at Denilson er helt slem. Det eneste der måske kan være tvivl om er hans defensive kvaliteter. IMO skal de kigge efter en midterforsvarer som første priotet, og han skal gerne være nogenlunde rutineret, og helst kende til den engelske liga, så han ikke skal bruge så lang tid på at spilles i gang. Derefter kan Arsenal kigge efter en defensiv orienteret midtbane spiller. Jeg kunne faktisk godt forstille mig Wenger henter Viera, skulle ikke undrer mig. Manden har været genial, men spørgsmålet om hans på sine gamle dage har tabt for meget niveau til toppen af Premier League.
Det bliver i hvertfald spændende at følge hvad der kommer til at ske, men jeg føler mig ret sikker på at der i hvert fald kommer til at ske noget. Smiley

- MESSI -
Gæst

« Svar #5815: 04 Aug 2009, 14:45 »

Sakho ville være et godt køb, men Mathié har ret i at det ikke er endnu et talent vi har brug for. Vi ser desværre mere og mere tynde ud på den defensive del af banen. Jeg har tidligere kritiseret AW indkøbs-politik denne sæson, og jeg mangler stadig bevis for at han er den samme gode gamle Arsene jeg beundrer. Jeg kan godt se at det ville være et udemærket køb at hente PV, hvis han er på et nogenlunde niveau stadig. Han ville bringe noget rutine, men kun være en kortsigtet løsning.

Jeg håber på at de i denne sidste måned vil være aktive, men jeg har godt nok mine bekymringer efterhånden.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #5816: 04 Aug 2009, 15:12 »

Jeg forstår ikke hvorfor du bekymre dig for Arsenals hold, når du er Manchester United fan?  Rullende Øjne

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #5817: 04 Aug 2009, 15:15 »

Jeg forstår ikke hvorfor du bekymre dig for Arsenals hold, når du er Manchester United fan?  Rullende Øjne

... fordi han er Gooner i smug - han har for længst indset at United sucks Opstemt

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #5818: 04 Aug 2009, 15:18 »

Fordi at ellers får vi en udfordrer mindre i ligaen, så den bliver mindre spændene.

verdenskrig
Manager

« Svar #5819: 04 Aug 2009, 17:10 »

http://www.bold.dk/nyt/Wenger-opgiver-Chamakh

Enig med Wenger her.. Det er ikke angrebet hvor i har mest brug for forstærkninger, og at sprænge banken for en spiller der ikke engagn havde et specielt scoringssnit i en svagere liga, mener jeg personligt ville være hul i hovedet..

Klogt træk af Wenger Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 386 387 [388] 389 390 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010