Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 13:12:35
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
I dag
kl. 10:34:33
GlitchGleam
Træningsbanen
How to Steal A Brainro...
I går
kl. 21:40:46
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23195
0 Brugere, 666 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GlitchGleam
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
381
382
[
383
]
384
385
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1313014 gange)
Cesc
Gæst
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #5730:
29 Jul 2009, 20:00 »
"Men selvfølgelig er Arsenal en klub, der altid går efter topplaceringer, så jeg tror, vores mål vil være at slutte i top fire i næste sæson" - Eduardo Da Silva til pressen.
HVAD HELVEDE SKER DER FOR DENNE 'TOPKLUB'? Vores mål vil være at slutte i top fire i næste sæson. Hvad sker der for vores Gooners? En topfire placering er målet. Vi er fucking Arsenal FC - ikke Everton eller Manchester City. Vi skal have det lorte mesterskab til Nordlondon, vi skal ikke have Champions League i næste sæson som minimum - vi skal have en pokal. Hvorfor fanden er attituden og væremåden nu sådan i Arsenal? Vi er en historisk gladiator, men har ændret os til en lille spidsmus med nosserne i maven. Hvad helvede sker der for vores kære Arsenal? Jeg savner Sol Campbell, Patrick Vieira, Tony Adams, Thierry Henry, Robert Pires, Freddie, Iceman, Wrighty - hele det gamle slæng, hvad satan er der sket med klubben....?
Jeg har en gigantisk neder på! Jeg forstår simpelthen ikke måden klubben har handlet på, og efter denne sæson, vil hele projektet starte forfra. Vi mister Fàbregas, Robin van Persie og Andrey Arshavin til fordel for et par unge knægte, der sikkert har en stor fremtid, men de når at skifte lige før de rammer toppen af deres karriere. Jeg må indrømme, at min lunte til Wenger er blevet ret kort på det seneste, og jeg begynder næsten at tro vi ligger tættere på bund end top (overdrivelse fremmer forståelsen).
Vi har solgt vores KING KOLO! En rigtig gooner. Han ville intet problem have i at spille i Arsenal, men ledelsen kunne åbenbart ikke takke nej til små 150 millioner. Vi har solgt to rigtig store profiler, og især Kolo gør ondt at miste. Adebayor viste jeg ville smutte, men Touré - en klublegende, en stjerne for vores hold, er nærmest så hårdt som Henry at miste for mig. Jeg er ked af denne handel, og måske er han faldet i niveau, men han er Gooner til benet. Eller er han....? JA! Men klubbens ambitioner lever ikke op til hans. Hvilke stjerner gider spille for en klub der ikke engang kommer i Champions League næste år?
Jeg drager alt skylden på Wengers projekt, og det 'fantastiske' stadionbyggeri..
Emeight
Ynglingespiller
«
Svar #5731:
29 Jul 2009, 20:02 »
Som I nok ved, spiller vi lige nu den sidste træningskamp inden Emirates Cup - en kamp, der samtidig kan kaldes "den første rigtige test", og her ved pausen fører vi 1-0 ved et flot mål af kaptajn Fabregas, efter et rigtig flot opspil af Bendtner og især Van Persie.
Link
.
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #5732:
29 Jul 2009, 20:03 »
Vi dominerer i øvrigt den kamp fuldstændig, og især Song har gjort det rigtigt godt indtil videre.
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
Emeight
Ynglingespiller
«
Svar #5733:
29 Jul 2009, 20:08 »
Rolig nu, Cesc. Personligt har jeg, tilsyneladende modsat dig, UENDELIG tro på Wenger og hans handlinger. Generelt mener jeg, at alt for mange Arsenal fans er for negative. Kolo, så meget som jeg elsker manden (han har været min favoritspiller i flere år), er faldet meget i niveau, og 150 millioner for en reserve er en nydelig sum. Jeg har næsten lyst til at tude, fordi Kolo betyder så meget for mig, men det er altså en god handel, og det må vi bare erkende. Djourou er i mange situationer nok at foretrække i næste sæson, grundet hans højde, som vil sørge for at vi undgår nogle af de mange mål, der har det med at gå ind på os som følge af dødbolde. Derudover er Gallas også bedre end Kolo for tiden, da Kolos niveau som sagt er faldet indenfor de sidste to år, og sidst er Vermaelen nok kommet til som førstevalg.
Som sagt elsker jeg Kolo, men 150 millioner kan bruges på en klasse midtbanespiller, hvilket ville være bedre, eller de kan gemmes, så vi slipper for afgange i de næste par sæsoner.
EDIT: Rettede et par grammatikfejl, da jeg skrev dette indlæg ganske hurtigt, eftersom jeg sidder og ser kampen.
«
Seneste Redigering: 29 Jul 2009, 20:12 af Emeight
»
Cesc
Gæst
«
Svar #5734:
29 Jul 2009, 20:16 »
Ja, Emeight, det kan bruges på en midtbanespiller. Men den tidligere snu Wenger, har jo mistet alt hvad der hedder sans på transfermarkedet. Vi skriver ikke år 1998 mere, men snart år 2010. Han skal være meget hurtigere nu til at signe en spiller, og hvorfor han har ladet Cana glippe kan jeg ikke komme over. Det kunne 60 af de 150 millioner bruges på, men de ryger direkte ind på samme konto som pengene fra Adebayors transfer - altså en konto, Wenger ikke vil røre ved..
Han er færdig i min verden. Jeg synes det er underligt han har smidt brillerne, da de passer godt til hans old-school stil. Jeg forstår ham ikke. Jeg er naturligvis gigantisk fan af ham, men han er ikke som han har været. I de tætte kampe sidste år, valgte han istedet for at smide en angriber ind og skifte over til 4-4-2 fra hans lorte 4-5-1 system, at smide defensive kræfter ind for at holde resultatet. Vi er Arsenal, vi skal helst have tre point hver gang. Han tør ikke satse en skid overhovedet, og når holdet ikke er god nok til at lukke kampen inden for de første 70 minutter - skal der satses..
Han har mistet sin tidligere styrke, og derfor føler jeg, at der skal en ny til. Gerne til at videreføre projektet, men med andre ambitioner og blik for holdet. Wenger er så stædig, og jeg er træt af det. Det er det, som virkelig ødelægger vores hold. Vi bliver svækket endnu et transfervindue, der imo er noget af det vigtigste i fodboldverden nu.. Han kan ikke finde ud af at begå sig der...
Jeg har virkelig mistet tro på hans evner gennem den sidste sæson. 150 er mange penge, men det er Kolo Touré vi snakker om.. Han er Arsenalspiller - ikke en lejesoldat fra Chelsea som Gallas og sådan. Gallas var bedre sidste år, men ham tjener vi jo intet på, da han jo nok forlader klubben til sommer gratis. Jeg har stor tiltro til Verminator, men jeg er stadig bange for, at hans makker ikke lever op til hans niveau. Kommer Hangeland til, skal de også lige lære at finde hinanden... Jeg er bange for den kommende sæson.
Emeight
Ynglingespiller
«
Svar #5735:
29 Jul 2009, 20:29 »
Jeg må erklære mig dybt uenig i det, du skriver. Der er INGEN, der kan replace Wenger ordenligt - desværre. Jeg frygter kun for den dag, han siger op. Kolo er en helt, en legende, men Wenger har det med at sælge spillerne i de rette øjeblikke, og tjene kassen på dem. Om et år, ville han højest få 100 millioner for ham, og du er også nødt til at huske, at du ikke ser hvad der sker til træning, i omklædningsrummet, og på kontoret. Måske der er mere brug for penge lige nu, end vi er klar over. Måske Wenger har en potentiel stjerne i kikkerten, som der mangler penge til. Der er absolut INTET galt med Wenger, han har lavet et enkelt sats, som viste sig at være forkert, en gang, og det hænger folk ham op for. Hvorfor? Fordi medierne gør det! Hvorfor gør DE det så? Fordi han er det letteste offer. De har været efter ham siden dag et i Arsenal, fordi han var en udenlandsk træner i en top klub.
Vi har desuden haft noget nær de bedste resultater mod de øvrige top 4 klubber, sammenlignet med deres indbyrdes osv., så det er forkert at brokke sig over 4-5-1-taktikken, og hvad angår Gallas.. jeg er ikke stor fan af ham, nej, og han var i mine øjne en stor årsag til Kolos fald, men for Guds skyld, hvis han er bedre, er han bedre. Det er trist, men sandt, og hvis han og Kolo ikke kan sammen, skal en væk. Kommer der så et 150 mil. bud på Kolo, og et 50 mil. bud på Gallas, sælger man altså den formsvage Kolo, så tragisk som det er. Please, mindre beklagelse indtil det ER gået galt. Husk, at vi før 07/08-sæsonen blev set som værende i kaos, da vi havde solgt vores bedste spiller, og hvad der så skete: holdet spillede eminent, og vi kørte alt og alle over. At Eduardos skade så ødelagde sæsonen er noget andet, men husk starten, min ven. Jeg tror på, at vi overrasker igen.
EDIT: Forresten må du undskylde hvis jeg virker lidt aggressiv i min skrivestil - jeg er bare også selv oprørt over tabet af min yndlingsspiller.
- MESSI -
Gæst
«
Svar #5736:
29 Jul 2009, 20:49 »
Kæmpe fejl af Wenger. Jeg har kommenteret det tidligere, og må bare gøre det igen. Jeg begriber simpelthen ikke at man vælger at sælge sine bedste spillere, når alle andre syntes at forstærke sig eller blive på samme niveau. Jeg har stadig tiltro til Wengers evner, men han minder mig mere og mere om en aldrende mand. Forsigtig, nærrig og påståelig.
Jeg grimmer mig over at man kan se sig tilfreds med en 4 plads, når man uanset spillermateriale og salg, altid skal have så høje ambitioner som muligt. Det er lidt som at sige, at man har valget imellem at tage hende den rigtig lækre i baren, men så vælger kun at satse på hendes halvfede veninde. Nu må de sgu gribe om egne nosser, og have tro på deres evner.
Super fedt at vide, at det hold man elsker og støtter i PL, egentlig ikke rigtig har ambitioner om at vinde, men at deres manager for gud ved hvilken gang, hellere vil sælge end invistere. Hvis det er fordi Emirates har været en fejl invistering, som noget kunne tyde på, så indrøm det dog så man kan få bare lidt forståelse for de ting der sker.
Jeg håber på det bedste - men frygter det værste. (Måske også Wenger tænker sådan.)
Emeight
Ynglingespiller
«
Svar #5737:
29 Jul 2009, 20:54 »
Emirates var kun en fejlinvestering i det at der kom en økonomisk krise kort efter at det var bygget, hvilket har påvirket tilskuerindtægt. På længere sigt er det stadig en god forretning, men ja, det har ødelagt mange ting lige pt.. Dog er jeg glad for, at vi har Wenger under denne overgang, da han er bedre end nogen anden til at spotte og udvikle talenter. Selv hvis vi går en enkelt sæson til, uden at vinde ligaen, er det jo acceptabelt hvis det betyder flere mesterskaber over de næste 10-20 år.
EDIT: Glem heller ikke, at vi sælger spillerne til overpris lige pt., og selv hvis der ikke skulle blive hentet flere i dette vindue, kommer de nok i næste vindue, når spillerpriserne er normaliserede påny.
«
Seneste Redigering: 29 Jul 2009, 21:01 af Emeight
»
- MESSI -
Gæst
«
Svar #5738:
29 Jul 2009, 21:03 »
Ambitioner, ambitioner, ambitioner...
Du er så nok én af de eneste jeg kender der er tilfreds med at holdet klarer sig godt om 10-20 år. Men hvis vi intet vinder og ikke tjener penge, så vil gælden bare vokse og vokse, og så er de hverken råd til Wengers løn eller indkøb af talenter.
Det hele lugter lidt at Leeds er jeg ked af at sige...
Din tiltro er beundringsværdig, og jeg håber for alt i verden at det lykkes dem at komme over denne mindre "krise".
EDIT: Hvilket kan være for sent, hvis vi allerede til den tid er så langt fra de CL givende priser, og dermed mister kæmpe indtægter. Jeg tror sgu aldrig nogle er blevet rige kun af at sælge, for til sidst er der sgu ikke mere at sælge af. Så kan vi måske også sælge Emirates til Tottenham, til overpris vel at mærke, de har trods alt en loyal og støt voksende fanskare. Utopi siger nogle, skræmmende siger jeg.
«
Seneste Redigering: 29 Jul 2009, 21:09 af - MESSI -
»
Mathié
Landsholdsspiller
«
Svar #5739:
29 Jul 2009, 21:10 »
Det er lidt som om, at når Wenger får en ny ung spiller ind, sælger han ham IKKE før han har toppet i Arsenal - hvilket jeg synes er en naiv tilgang.
Hvorfor ikke sælge nogle af de talenter, så andre klubber kan videreudvikle dem, og så kan Wenger koncentrere sig om at lave den perfekte blanding af rutinerede kræfter og unge talenter, i stedet for kun at have talenter?
Cesc
Gæst
«
Svar #5740:
29 Jul 2009, 21:10 »
Modstanderne forbedre sig jo også, skal vi huske på. Wenger kan bygge så meget op, men henter modstanderne også gode spillere hele tiden, pga. de har pengen til det, giver det os jo ingen fordel at have spillerne på holdet allerede nu. Gigantiske stjerner falder hurtigt til og bliver for det mest succeser alle steder, derfor giver det ikke en speciel fordel. Andre klubber agere jo på markedet i modsætningen til vores klub.
Naturligvis har jeg også selv tro på Wengers evner, og jeg ved, at uden ham, havde vi aldrig skrevet de rekorder vi har og sådan, men han virker som - MESSi - siger, om en aldrende mand. Jeg er bange for det skader os, og det rette tidspunkt at udskifte ham på, skulle være nu i min bog. En til at føre projektet videre, for vi har en masse gode spillere - og måske den bedste startopstilling i hele England uden skader, men jeg forstår ikke, at vi lader spillere gå - og havde han ikke sagt, at han helst ikke ville sælge en eneste spiller? Han sagde også at han ville have truppen klar til den første træningskamp...?
Du virker ikke spor aggressiv Emeight. Jeg er også oprørt over hele situationen, og derfor er det fint vi begge holder denne tone, uden det går over gevind. Jeg forstår dig godt. Kolo var noget specielt. Mere end bare end spiller. En humørspreder. En fighter. En Arsenal-spiller. En godt menneske. En storebror for de unge. En helt.
Emeight
Ynglingespiller
«
Svar #5741:
29 Jul 2009, 21:11 »
@-MESSI-
Så skal jeg også være den første til at sige "hvad sagde jeg", når vi om 10 måneder har vundet ligaen!
Anyway, jeg tror næppe at gælden vokser. Vi er, så vidt jeg husker, den eneste top-4 klub der har overskud alt i alt (selvom vi har lånt en masse penge til stadionet). Chelsea har et underskud på 47 milliarder, United 18, Liverpool 14, mens vi har et overskud på 1½, så vidt jeg husker. Jeg tager måske fejl, så hæng mig ikke op på det. At jeg er "tilfreds med at vi klarer os om 10-20 år" er ikke den rigtige betegnelse. Lad mig sætte det op sådan her: Vil du helst have, at vi vinder/havde vundet 2 mesterskaber på 6 år (de 5 år uden trofæer + den kommende sæson), og derefter falder pga økonomien, eller at vi vinder 6 mesterskaber i de kommende 10 sæsoner? Selvfølgelig er dette ikke nødvendigvis sådan det bliver, men jeg stoler mere på en mand, der har siddet på jobbet i lange tider, og som må siges at være genial (kig på hans uddannelse, hans sproglige kvaliteter osv.), end en tilfældig fan. Det er lidt ligesom at sætte mit ord op mod en universitetsuddanne
t matematiker om et kompliceret regnestykke. Jeg kan med det samme beskylde ham for at begå en fejl, hvilket er det, I gør, og hvis han har ret, får han ingen kudos, fordi man forventer det af ham, hvorimod at hvis han skulle tage fejl, bliver han latterliggjort. Alt i alt mener jeg bare at det er forkert at hakke sådan på manden der har skabt klubben som den er i dag.
Emeight
Ynglingespiller
«
Svar #5742:
29 Jul 2009, 21:15 »
Citat af: Cesc 29 Jul 2009, 21:10
Modstanderne forbedre sig jo også, skal vi huske på. Wenger kan bygge så meget op, men henter modstanderne også gode spillere hele tiden, pga. de har pengen til det, giver det os jo ingen fordel at have spillerne på holdet allerede nu. Gigantiske stjerner falder hurtigt til og bliver for det mest succeser alle steder, derfor giver det ikke en speciel fordel. Andre klubber agere jo på markedet i modsætningen til vores klub.
Sandt, sandt, men du er nødt til at tænke på fodbold som en business, og ikke et spil. Økonomien betyder alt, så det er enten at tjene på denne måde (stadionet + talenter såvel som salg af aldrende spillere, der er faldende i kvalitet), eller at takke ja til en rigmand, og da rigmænd i mine øjne INTET har at gøre i fodboldverdenen, er det helt udelukket hos mig, og derfor vælger jeg at stole på Wengers plan. Forresten vil jeg med det samme gerne sige, at selvom jeg siger, økonomien betyder alt, så BURDE den ikke gøre det, men man er nødt til at indordne sig under de forhold man lever med. Personligt bryder jeg mig heller ikke om den måde samfundet fungerer på - at folk dør af sult, for at andre kan være rige, men når det nu engang er sådan, prøver jeg da også selv mit bedste på at tjene penge.
Mathié
Landsholdsspiller
«
Svar #5743:
29 Jul 2009, 21:17 »
Jeg synes at Arsenals bestyrelse skal lave Wenger-finten nu. De ved, at Wenger har toppet som træner, og nu er "på vej ned igen". Så på dette grundlag, hvorfor så ikke slippe ham, på samme måde fantastisk geniale måde som Wenger har gjort med vores topspillere de senere år?
Emeight
Ynglingespiller
«
Svar #5744:
29 Jul 2009, 21:20 »
Det der, Mathié er en så dum kommentar, da den i mine øjne er et elendigt forsøg på et VERBALT "angreb" rettet mod mig, og med elendigt, mener jeg virkelig elendigt. Endda så dårligt, at jeg end ikke vil svare på det.
Sider:
1
...
381
382
[
383
]
384
385
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »