home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:12:35 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 10:34:33 GlitchGleam Træningsbanen How to Steal A Brainro...
I går kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23195
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313005 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5715: 28 Jul 2009, 21:26 »

Som de fleste nok ved har Man City givet et bud på Kolo Toure, og Wenger udtalte sig ret interessant omkring det efter kampen i går. Han sagde, at vi ville se hvad der sker i de næste 24 timer, at vi har mange centre backs (7), og at Kolo Toure er en rigtig god spiller, men vi alligevel ville se hvad der sker i de næste 24 timer. Han sagde dog at intet er besluttet endnu.

Omkring muligheden for at købe nye spillere, sagde han at han pt. fokuserede mest på at få spillerne klar til en ny sæson, og at der stadig var en del pre season games til at se hvad vi mangler.

For lige at summere interviewet op, så vil Kolo Toure's fremtid blive afgjort meget snart, hvilket også fremgår af de forskellige britiske aviser, og fodboldmagasiner.

Derudover er det tilsyneladende ikke sikkert at vi køber nogen nye spillere, Wenger siger at de kikker på et par "opportunities", at han over de næste par kampe vil vurdere hvad vi virkeligt mangler, og nægter at kommentere på hvornår vi eventuelt ville købe en spiller.

En del folk med påståede kilder i Arsenal sagt at vi ikke køber mere medmindre vi sælger først, da Adebayors transfersum går lige op med de £25 mio vi har brugt på Arshavin+Vermaelen, hvorvidt det er sandt er altid svært at sige, men jeg bed mærke i at den ene af posterne stort set altid har ret når han udtaler sig omkring transfers.

Mit umiddelbart gæt på hvordan resten af transfervinduet forløber er:

Lille chance for at Toure ikke bliver solgt, og holdet dermed fortsætter med de spillere vi har nu.
Stor chance for at Toure bliver solgt, da City efter afviste bud på Terry og Lescott er ret desperate efter at få en forsvarsspillere med PL erfaring. Hvis dette er tilfældet, vil det blive besluttet hvorvidt pengene skal bruges på spillere, i løbet af den næste par kampe, og en eventuel erstatning vil blive hentet i midten-slutningen af august.

Huntelaar sagaen har været død i et par dage, men mit bud er at vi i hvert fald ikke køber ham før Toure eventuelt er solgt.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5716: 28 Jul 2009, 21:47 »

Vi bliver til stadighed sat i forbindelse med Hangeland hvis nu Toure smutter. Jeg kan sagtens se det ske, og jeg ser det heller ikke som det store tab. Det er bedst for ham at smutte og vi må bare takke ham for de mange år han kæmpede hårdt i klubben! Ja, Wenger har brugt Senderos som makker til Fabregas de sidste to træningskampe hvilket er et ganske uventet træk, men nu må vi se hvad der sker. Hvis vi beholder Senderos (hvilket der stadig er tvivl om) så har vi stadig Gallas, Vermaelen, Djourou og Senderos som gode centerforsvarere og så Silvestre som jeg ikke tæller for en flyvende fis. Hvad der sker er ganske uvist for tiden, men jeg håber nu stadig på en central midtbane og jeg tror at både fans og spillere bliver dybt skuffet hvis det ikke sker.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5717: 28 Jul 2009, 23:04 »

Det er i hvert fald meget farvet.
Selvfølgelig kan man altid bedst lide spillere fra sin favoritklub, og kan ikke undgå at se disse i et positivt lys, men der er i hvert fald en del historier omkring Eduardo, der viser at han er ikke så lidt af en nice guy, og også forklarer hvorfor han er så sindsygt populær i Kroatien.

F.eks. som skrevet af en gut på Tottenhams (vores største lokalrivaler) forum:

Citat
My Nephew, (very young but bit of a saddo really) but nice lad has to have a operation on his foot so at mo is limping everywhere... see's a footballer walk into a restaurant with his wife in Winchmore hill last night, realising who it was he decided to wait outside for him (thats what i mean by saddo) anyway after waiting around an hour and the player realizing that my nephew hadnt moved from the spot outside, the player walks out and my nephew ask for his autograph, the wife walks to the Car whilst the player signs his autograph and stands around for about 25 mins... yea thats right 25 mins talking to my nephew about football and his recent injury and just anything in general, my nephew is a West Ham fan (again like i said Saddo)... Anyway as my nephew hobbles off the player turned round and asked him how he was getting home and so my nephew says 'im walking' as it had started to rain... and this player turned round and said 'dont be silly' and offered my nephew £5 for a taxi.... Waited for the taxi to pick him up and continued to chat til it got there and only left when my nephew was in the car.

Now this guy was Eduardo... sounds like a bloody nice fella... apart from the fact he plays for the cnuts down the road!

now can someone cut out my tongue for saying that i like an arscum player..... thhhhank yu!

eller

Citat
Eduardo was today at game of his first club in Croatia, Inter Zapresic, who played Rijeka. They showed him few times in the stands.
His mate Strok plays for Rijeka, but also Dodo plays for Inter. Now why Dodo is interesting. He scored a hatttrick today (goal 1, goal 2, goal 3) and he showed a shirt with "Thanks Eduardo" under his kit. He had that shirt cause about a year ago, while he was recovering from his leg break, Eduardo called Inter Zapresic chairman and asked him, if possible that he takes one young Brasilian player, who has it tough, to Inter on a trial. Eduardo payed a plane ticket for Dodo from Rio to Zagreb (Zapresic is suburb of Zagreb and club's nickname is "Suburban Giant") and Dodo arrived. First he had tough time, as did Eduardo to adjust to weather etc. And Eduardo helped in progress until he started playing only recently. Eduardo called club and him regularly so see how he is doing. Well he is doing quite well since he started to play regularly as You can see from that clips, they describe him as very nimble in the box (sounds familiar?). They said Dodo was extremly proud that he had about 1000 Pounds on his account now. Apperenlty they are cousins, but guy who told that story didn't say that so it may or may not be true.
Nice thing done by Eduardo, again.
You can see Eduardo at that 3rd goal in the stands with black sunglasses

Bevares, et par gode historier gør da ikke en til gud, men han er i hvert fald en af de få fodboldspillere der tilsyneladende har beholdt benene på jorden, og ikke føler sig hævet over resten af verden.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2009, 23:06 af KrookDale » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5718: 29 Jul 2009, 11:06 »

I lidt mindre spændende news, så vandt vores XI hold over Maidenhead i går. Målscorerne var ret diverse: Randall, Watts, Simpson, Sunu, Barazite, Freeman og Aneke. I aften spiller vi så mod Hannover 96 i den sidste træningskamp før Emirates Cup. Jeg synes den er lidt tynd i år, hvor vores modstandere er Atletico Madrid, PSG og Rangers.. Og så bliver det spændende at se om Toure ryger i dag..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

M-T
Ynglingespiller

« Svar #5719: 29 Jul 2009, 11:16 »

Arsenal fansene går en 'crusial' (bare for at bruge et engelsk udtryk) fremtid i møde.. Det næste halvår - tror jeg - får indvirkning på vores status som Big Four-hold...

Det lyder næsten som en hel dramaserie.
Kan Arséne Wenger få skabt det hold, han har gået efter i 3 år nu?
Er Arsenal i stand til at true de andre Big Four-hold?
Har Manchester City fået handlet nok ind?
Flere spørgsmål bliver besvaret i næste sæson af Premer League! Opstemt

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

-LFC-
Manager

« Svar #5720: 29 Jul 2009, 12:51 »

http://www.bold.dk/nyt/Toure-til-laegetjek-i-City

Ja, det tyder sgu meget stærkt på, at Tourë smutter til City, hvorfor i nok må opgive jeres drøm om de to Touré-brødre hos jer. Tunge Forstår slet ikke salget ellers? Huh

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #5721: 29 Jul 2009, 12:56 »

Jeg får svært ved at tro at Arsenal kan vlande sig i top3 i år med salg af to så betydningsfulde spillere.

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #5722: 29 Jul 2009, 13:07 »

Jeg forstår sgu ikke salget af Touré..
Han er en af de bedste forsvarsspillere i verden, han har  alt hvad en midtforsvar skal have.
Også for sådan et lille beløb - fuldstændig latterligt..

JKJ
Gæst

« Svar #5723: 29 Jul 2009, 15:09 »

Jeg får svært ved at tro at Arsenal kan vlande sig i top3 i år med salg af to så betydningsfulde spillere.

Helt enig... og især når rygterne går på at wenger slet ikke vil hente nogen ind men satse på de unge spillere...

Hvis det går helt galt kan de måske endda få svært ved bare at komme i top 4...

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #5724: 29 Jul 2009, 17:27 »

Hvor skulle der også hentes nogen ind, JKJ? Midtbanen, måske, men Denilson er klart undervurderet, og Song var IMO verdensklasse i den sidste tredjedel af 08/09-sæsonen, så det er ikke en kæmpe nødvendighed. Desuden er der også Diaby og Ramsey, hvis der skulle forekomme skadeproblemer. Selvfølgelig kunne man godt ønske sig en etableret stjerne, men hvem skulle det være? Jeg kan ikke komme i tanke om så meget som EN centralmidtbanespil ler, der både er mulig at få til Arsenal pt. (uden at betale en latterligt høj sum), og ville være at foretrække frem for førnævnte.
Forsvaret mangler ikke noget, da vi pt. har 7 i førsteholdstruppen, så selv hvis Kolo skulle forsvinde, er der stadig 6, og af de 6 spillere er ingen decideret "unge", hvilket er årsagen til, at jeg har svært ved at følge det med, at han skulle "satse på de unge spillere". Nej, han satser på etablerede spillere, samt et nyt indkøb - Ajax' anfører, som træneren dernede ville bygge hele defensiven op omkring.
Skulle du tænke på angrebet grundet salget af Adebayor, mener jeg også, at du er helt ude i skoven, da Eduardo er en langt mere målfarlig spiller end togoleseren. Godt nok har Adebayor en bedre fysik, men Bendtner er trods alt endnu stærkere end Adebayor, og selvom han ikke har samme hastighed, kan Walcott & Vela bruges i kampe, hvor dette er nødvendigt. Selvfølgelig kræver det mere rotation, men det er i mine øjne en god ting, da det udvikler dem alle, eftersom de kommer til at føle, at der er mere konkurrence om pladsen, og at de alle har muligheden for at få den.

Faktisk mener jeg, at Arsenal som klub har bedre chancer for at blive i top 4, end Manchester United og Liverpool (hvis de mister Mascherano, anyway. Ellers bliver de nok nummer 3 eller 4). Chelsea tror jeg dog på som liga-vindere, da de ikke lader til at miste nogen deciderede stjerner.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5725: 29 Jul 2009, 18:11 »

Jeg er meget enig med dig Emeight. Chelsea virker i mine øjne som det stærkeste hold, mens vi efter min mening står meget pænt til at klare os i top 4. Man U har mistet Ronaldo + Tevez, og en god del af deres spillere er godt oppe i årene. Liverpool overperformede i mine øjne en smule sidste år, og hvis de mister enten Alonso eller Mascherano, så vil de også stå svækkede.

Omkring vores trup, så har vi jo tilsyneladende Gallas+Vermaelen som startere i forsvaret, jeg synes godt vi kunne købe en Hangeland eller Carvalho, for at stå lidt stærkere, hvorved Vermaelen ville blive 3. valg, og vi nok skulle skille os af med Senderos. På midten har vi det offensive på plads med Rosicky, Fab og Nasri, mens vi defensivt kun har Song der omend han gjorde det uhyggeligt godt i dele af sidste sæson, nok ikke er en spiller vi kan regne med vil performe på et niveau der vil give os mesterskabet over en hel sæson. Denilson og Diaby er endnu ikke klar til at give os et mesterskab. Offensivt vil jeg mene at bredden er på plads, vi spiller med 1 decideret angriber i de fleste kampe, og har masser af spillere der kan tage den plads.

Derudover vil jeg lige nævne, at rygter sender Vieira tilbage til os på en penge per kamp basis. Jeg tror han ville have en god indflydelse på vores unge midtbanespillere, der i den grad mangler en stærk mand at se op til, mens jeg ikke ved hvor meget han ville kunne give os på banen.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #5726: 29 Jul 2009, 18:29 »

Eduardo er også ret skeptist mht. den kommende sæson: Link

Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal synes...

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #5727: 29 Jul 2009, 18:31 »

Hvor jeg godt nok synes det er lidt naivt at tro at man kan miste to faste førsteholdsspillere og så satse på 20-årige folk der har spiller 5 gode kampe sidste sæson, og så stadig kæmpe med om mesterskabet. Jeg er ked af det, men det holder simpelthen ikke. Jeg ved udmærket godt at Man U er særdeles svækket, og hvis Liverpool mister Alonso er de det også en anelse, men især Man U tror jeg da nok regner med at forstærke holdet pga. af de to profiler der mangler. Jeg er enig i at det skal være en ret god spiller der skal købes ind for at han kan erstatte både Ronaldo og Tevez, men de kender da til det problem at de mangler ordentlige spillere.

Hvis ikke Man U og jer Arsenal får sig ordentligt styrket inden transfervinduet slutter tror jeg simpelthen ikke på andet end at Arsenal får det svært mål City, Everton, Villa og måske Tottenham, og at mesterskabet bliver en kamp mellem Chelsea og Liverpool.

Med andre ord tror jeg ikke på Arsenal kan andet end at ende på højest en 4. plads med mindre de for forstærket holdet.

Vuelve la ilusión

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #5728: 29 Jul 2009, 18:52 »

20-årige, der har spillet fem gode kampe? Hvem snakker vi om her? Song? Denilson? De deltes også om pladsen sidste år, og de gjorde det ganske godt, hvilket folk bare ikke vil se. Måske de ikke er blandt de fem bedste i verden på deres pladser, men de har potentialet til at blive det, og man kan sagtens komme langt med spillere som dem.
I stedet regner jeg med, at du mener i forsvaret og angrebet - Ajax-anføreren burde ikke være en stor nedgradering fra Kolo, og i angrebet mener jeg som sagt at Eduardo er LANGT mere træfsikker end Adebayor. Faktisk er Eduardo i mine øjne den mest sikre angriber i Premier League, selvom det ikke gør ham til den bedste angriber, gør det ham bedre end Adebayor IMO, og han er ihvertfald ikke 20 år gammel.

EDIT: Så er Kolo-salget gået igennem. Officielt link.
« Seneste Redigering: 29 Jul 2009, 18:58 af Emeight » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5729: 29 Jul 2009, 18:54 »

Sider: 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010