home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:11:28 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
I går kl. 13:12:35 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 376 377 [378] 379 380 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313297 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5655: 23 Jul 2009, 14:08 »

Er jeg den eneste her der sidder med en dårlig fornemmelse i maven når Juve udtaler at Poulsen fortsætter karrieren i London?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #5656: 23 Jul 2009, 14:11 »

Kunne Poulsen ikke være interessant for Arsenal? For mig at se kunne han blive en glimrende makker til Fabregas. De komplementerer hinanden, og Poulsen er en dygtig spiller, der har bevist sin kunnen i både Schalke og Sevilla. En ofte overset type, men også en type, som de fleste hold kan bruge.

Chakana
Manager

« Svar #5657: 23 Jul 2009, 14:16 »

Du er nok den eneste ja. Jeg har altid godt kunnet lide Poulsen og vil hellere end gerne have ham til Arsenal! Dejligt med noget dansk kvalitet i Arsenal. Mange klager tit over at vi køber ungt ind, og det er da forståeligt nok da rutine er noget af det vigtigste i fodbold, og Poulsen har lige alderen. Køb, køb, køb!

Smiley

Arsenal Football Club

Cesc
Gæst

« Svar #5658: 23 Jul 2009, 14:29 »

Jeg er også stor fan af Poulsen, da jeg mener, at han er meget undervurderet og faktisk har en komplet spilforståelse. Han gør tingene lige så enkelt som Mascherano, og han er ikke bange for at uddele tæsk til modspillere, og svinere til medspillere. Jeg føler at han kan være manden som giver Fàbregas en opblomstring, og i en sådan grad, at Fàb endnu engang laver 20 assist i Premier League. Poulsen kan give Arsenal rigtig meget af det som vi mangler, og grunden til han ikke har slået igennem i Juventus er, at han ikke har fået nok tillid fra træneren.

Der er en grund til at mange klubber er ude efter Poulsen på trods af han har skuffet i Italien, for folk kender hans kvaliteter, og jeg håber inderligt at Wenger gør det samme - det burde han gøre. Poulsen kunne blive meget spændedne for os i Arsenal, og en midtbane med ham som opryder ser meget sikker ud. Han løber hele kampen igennem, og er måske en bedre fodboldspiller end Mathieu? Han laver nogle gange et par genialiteter, men det gjorde Flamini skam også - hvem husker hans mål mod Newcastle? Det langskud i krydset?

Poulsen er mere end velkommen, så kan jeg også få en Arsenal-trøje med mit efternavn bag på. Wink

Nogen som har link til, at Juve udtaler det der?

Zone 43
Manager

« Svar #5659: 23 Jul 2009, 14:39 »

Nogen som har link til, at Juve udtaler det der?

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-23879681.html

Fulham skulle også være inde i billedet om Poulsen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5660: 23 Jul 2009, 14:44 »

Som spillertype er Poulsen naturligvis lige det vi har brug for. Som tidligere skrevet har jeg dog mine tvivl om han er helt oppe på det niveau som kræves for at indgå fast i startopstillingen. Han skal dog være velkommen til at bevise det.

Men som der skrives, er det vist Fulham der er inde i billedet.

Chakana
Manager

« Svar #5661: 23 Jul 2009, 14:47 »

Nu er Fulham, af PL-standard, en lille klub med stor gæld klubbens størrelse taget i betragtning. Så ved ikke om de har pengene til at sikre C.Poulsen?

Altså hvis vi forhandler med Matuidi, hvordan kan man så tvivle på om Poulsen kan gå direkte ind i startopstillingen - Matuidi er da også, som udgangspunkt, tiltænkt startplads?

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5662: 23 Jul 2009, 14:55 »

Nu har jeg vist heller aldrig erklæret min store kærlighed til Matuidi.

EDIT: Mohamed Al-Fayed har vel stadig penge nok...

Chakana
Manager

« Svar #5663: 23 Jul 2009, 14:58 »

Har bare ikke hørt dig sige noget negativt om ham, så troede at du var fint tilfreds med at vi er tæt på at få ham. Men har så også haft en periode hvor jeg ikke har været aktiv.

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5664: 23 Jul 2009, 15:01 »

Nøh, det eneste jeg har udtalt er så vidt jeg husker at det virker til at være en sandsynlig signing - og at vi næppe får ham for £2-3M. Jeg har aldrig set ham spille, så det ville da være underligt hvis jeg skulle have udtalt mig om hans niveau.

Chakana
Manager

« Svar #5665: 23 Jul 2009, 15:10 »

Kan jo så af gode grunde heller ikke vide om du havde set ham spille eller ej...

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5666: 23 Jul 2009, 15:13 »

Det klandrer jeg dig skam heller ikke for - jeg konstaterer bare at jeg ikke har udtalt mig om hvorvidt jeg ønsker ham købt eller ej.

Chakana
Manager

« Svar #5667: 23 Jul 2009, 15:23 »

Fair nok - så er den diskussion vidst slut... Tunge

Ved godt at der er delte meninger om hvorvidt vi har brug for Chamakh. Jeg er tilhænger af at vi får ham til klubben, og derfor irriterer det mig nu at Wenger ikke har budt på ham på trods af at Chamakh så et skifte til Arsenal som værende 'perfekt'. Nu ser det ud til at Lyon byder på ham - og sikkert også skriver under med ham inden længe.

Arsenal Football Club

JKJ
Gæst

« Svar #5668: 23 Jul 2009, 15:29 »

Fair nok - så er den diskussion vidst slut... Tunge

Ved godt at der er delte meninger om hvorvidt vi har brug for Chamakh. Jeg er tilhænger af at vi får ham til klubben, og derfor irriterer det mig nu at Wenger ikke har budt på ham på trods af at Chamakh så et skifte til Arsenal som værende 'perfekt'. Nu ser det ud til at Lyon byder på ham - og sikkert også skriver under med ham inden længe.

Nu er det altså ikke for at være racistisk. Men han spiller for Marokko, som spiller African Cup til januar. Dvs at i mister endnu en spiller i den meget vigtige januar måned.
Og i har såvidt jeg lige husker flere der skal afsted til AC...

Imo er det IKKE en forstærkning når man køber spillere som skal afsted på alle mulige og umulige tidspunkter i en sæson fordi de af en eller anden grund har et helt andet program i Afrika end resten af verden når der skal spilles kval-kampe og slutrunder...

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #5669: 23 Jul 2009, 15:32 »

Nu er det altså ikke for at være racistisk. Men han spiller for Marokko, som spiller African Cup til januar. Dvs at i mister endnu en spiller i den meget vigtige januar måned.
Og i har såvidt jeg lige husker flere der skal afsted til AC...

Imo er det IKKE en forstærkning når man køber spillere som skal afsted på alle mulige og umulige tidspunkter i en sæson fordi de af en eller anden grund har et helt andet program i Afrika end resten af verden når der skal spilles kval-kampe og slutrunder...

Det har da intet med racisme at gøre, visse afrikanske spillere har det jo desværre med at holde forlænget ferie når de nu alligevel er til landskampe i hjemlandet, det er jo set en del gange før

Sider: 1 ... 376 377 [378] 379 380 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010