home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:44:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 16:11:28 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 363 364 [365] 366 367 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313539 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5460: 25 Jun 2009, 14:39 »

Det er måske lidt overdrevent at påstå at de sakker længere og længere bagud. Jo, de har ikke vundet noget i fire sæsoner, men de har jo ikke være vildt langt fra med en CL-finale og en 3. plads i PL forrige sæson kun fire point efter, samme antal som Liverpool var efter i år. De sluttede også sæsonen af med kun et nederlag i tyve kampe i PL.

Så tror man skal passe voldsomt på med at undervurdere Arsenal i år, og man så jo også hvor store problemer Liverpool havde med dem til sidst i sæsonen på Anfield. Forsvaret skal stabiliseres, så tror jeg bestemt de bliver solide konkurrenter.

verdenskrig
Manager

« Svar #5461: 25 Jun 2009, 14:44 »

Ja men det er da ikke videre heldigt at man gerne vil satse på talenter, men når de så bliver etablerede profiler vil de væk pga man stadig hiver for mange unge spillere ind og ikke vinder noget..

samtidigt må det da også være bekymrende at en af de bærende kræfter på et ellers ikke imponerende hold vil væk pga han har ambitioner som han ik føler at klubben kan efterleve Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5462: 25 Jun 2009, 18:11 »

Haha latterligt at tro at Fabregas vil væk. Selvfølgelig vil han ikke det, og alle de løgne der kommer for tiden, kommer selvfølgelig fra Marca.

Fabregas udreder selv tingene her:

http://www.bold.dk/nyt/Fabregas-forklarer-markante-udtalelser

Han bliver selvfølgelig og hvor er det latterligt at påstå at Arsenal sakker længere og længere efter de store. 4. pladsen i PL, semifinalen i CL og semifinalen i FA er ikke helt ringe og med det unge hold og nogle gode indkøb skal vi nok klare os bedre næste sæson.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5463: 25 Jun 2009, 20:17 »

Godt at se at selv normale udtalelser kan blive fejlfortolket helt vanvittigt af en sensationshungrende presse i agurketid.

I kan også få den på Arsenal's officielle side: http://www.arsenal.com/news/news-archive/fabregas-responds-to-media-speculation

Kan man andet end at elske den knægt? Nej vel.

Dagens Arseblog viste sig så også at være spot on - som sædvanlig.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5464: 28 Jun 2009, 22:33 »

Skægt at se at dagens Arsenal rygter går på at vi byder £30mio for Benzema, der hellere vil til Arsenal end Man Utd, og at vi skulle tilbyde Bayern Bendtner plus £30mio for Ribery.. Talk about usandsynlige handler Opstemt

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AFC
Manager

« Svar #5465: 28 Jun 2009, 22:37 »

Er nogle af vores transferrygtede spillere kommet til os yderligere, udover Vermaaelen?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5466: 29 Jun 2009, 01:00 »

Nej. Der er mest snak om Felipe Melo fra Fiorentina, men alt er nu stadig på rygtebasis. Af salgsrygter går det hele stadig på Ade og det er stadig Milan der spøger, men det kommer meget an på om de får hentet Dzeko fra Wolfsburg. Sidst jeg hørte, havde Dzeko besluttet af blive i Wolfsburg selvom han ikke var meget for det. De kunne ikke blive enige om prisen, ergo er der større chance for at Ade ryger. Lad os krydse fingre, men der er intet der tyder på at vi henter spillere inden for den næste uges tid...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5467: 29 Jun 2009, 20:33 »

Hvis vi skulle kunne få smidt Adebayor til Milan relativt hurtigt, tror jeg faktisk der kunne være noget om snakken med at Benzema ville foretrække at spille under Wenger. Men det er naturligvis ønsketænkning lige nu...

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #5468: 29 Jun 2009, 20:39 »

Melo ville være et godt køb for jer, bare kig på de kampe han spillede under Confederations Cup, hvor han lukkede modstanderen fuldstændig ned og havde et rigtig godt pasningsspil. Dzeko bliver formentligt i Wolfsburg, desuden ville det være godt, hvis I kunne beholde Adebayor, ham og Cesc har et samarbejde som er blandt de bedste i verden. Jeg synes I skulle bygge holdet op omkring jeres nr. 4 og nr. 25 og se hvad det giver, evt  nogen handler.
Indkøb: Melo og en ny centerforsvar evt. venstreback hvis Clichy tager til RM

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5469: 29 Jun 2009, 22:52 »

Først og fremmest skal vi på ingen måde beholde Adebayor. Det kan godt ske at han har et godt samarbejde med Cesc, men det er der så mange der kan have/få. Han er luddoven, dårlig tekniker og dårlig afslutter. Han skal sælges, og det kan ikke gå hurtigt nok. Det er klart at holdet skal bygges op omkring Cesc og det er der ingen tvivl om at det bliver. Melo ville sikkert være et fornuftigt køb, jeg har desværre ikke set nok Conf. Cup til at kunne bedømme ham på det. Hvis du ikke har lagt mærke til det, så har vi købt en centerforsvarer, men der skal da selvfølgelig købes en mere hvis Toure eller Gallas smutter - det kunne de jo begge nemt. Og nej, Clichy ryger ikke til Real, det kan jeg godt garantere.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #5470: 29 Jun 2009, 22:57 »

Først og fremmest skal vi på ingen måde beholde Adebayor. Det kan godt ske at han har et godt samarbejde med Cesc, men det er der så mange der kan have/få. Han er luddoven, dårlig tekniker og dårlig afslutter. Han skal sælges, og det kan ikke gå hurtigt nok. Det er klart at holdet skal bygges op omkring Cesc og det er der ingen tvivl om at det bliver. Melo ville sikkert være et fornuftigt køb, jeg har desværre ikke set nok Conf. Cup til at kunne bedømme ham på det. Hvis du ikke har lagt mærke til det, så har vi købt en centerforsvarer, men der skal da selvfølgelig købes en mere hvis Toure eller Gallas smutter - det kunne de jo begge nemt. Og nej, Clichy ryger ikke til Real, det kan jeg godt garantere.
Haha, jeg kan ikke se andre end Adebayor hos jer, han skal blive imo jo mindre I kan finde en bedre løsning end Dzeko. JEg ved udemærket godt at I har hentet Thomas Vermaelen, utrolig dårlig køb hvis du spørg mig. Clichy ryger højst sandsynligt, det er jeg ret sikker på. Melo ville være en ny Flamini i bedre udgave.

GLEM DEM!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5471: 30 Jun 2009, 00:58 »

Hvorfor skal Ade bliver når han ikke er bedre end til et midterhold i PL? Van Persie er bedre og Bendtner er yngre, større talent og arbejder hårdere. Derudover har vi Walcott, Arshavin, Vela og Eduardo der kan spille strikere. At du gerne vil se ham i Arsenal hører måske med til at du er United fan? Wink
Vermaelen tror jeg du kender lige så lidt til som jeg gør, og Clichy rygtet er gammelt og har været dementeret af spilleren selv: http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_5381973,00.html - At du kan udlede ud fra det at han "ryger højest sandsynligt" kan jeg ikke lige forstå Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5472: 30 Jun 2009, 01:00 »

Clichy skal naturligvis ingen steder.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #5473: 30 Jun 2009, 01:27 »

Hvorfor skal Ade bliver når han ikke er bedre end til et midterhold i PL? Van Persie er bedre og Bendtner er yngre, større talent og arbejder hårdere. Derudover har vi Walcott, Arshavin, Vela og Eduardo der kan spille strikere. At du gerne vil se ham i Arsenal hører måske med til at du er United fan? Wink
Vermaelen tror jeg du kender lige så lidt til som jeg gør, og Clichy rygtet er gammelt og har været dementeret af spilleren selv: http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_5381973,00.html - At du kan udlede ud fra det at han "ryger højest sandsynligt" kan jeg ikke lige forstå Wink
Når okay, anede jeg ikke med Clichy.
Adebayor er jeg stor fan af og han er jeres bedste angriber synes jeg. Vela og Bendtner har dog større potentiale!
Thomas Vermaelen har jeg set optræde en del gange for Ajax og han er rystende ringe synes jeg.

GLEM DEM!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5474: 30 Jun 2009, 11:56 »

In other news.. Vi har skrevet professionelle kontrakter med 4 unge, Luke Ayling, Craig Eastmond, James Shea og Cedric Evina. Samtidig har vi skillet os af med 8 andre, de mest prominente navne er Amaury Bischoff (som ingen vist forstår hvorfor kom til klubben i det hele taget), Rui Fonte, Abu Agogo, Paul Rodgers og Vincent van der Berg.

Sider: 1 ... 363 364 [365] 366 367 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010