home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:22 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 356 357 [358] 359 360 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313704 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5355: 27 Maj 2009, 20:06 »

Jeg synes nu heller ikke at Mexes er uinteressant, Roma kommer ikke i CL næste sæson, så det er muligt at de sælger et par spillere fra, og at vi dermed kan få Mexes til en nogenlunde fornuftig pris. Tilsvarende kunne man vel også kikke på Vucinic? Så vidt jeg kan se på hans stats scorer han ikke voldsomt mange mål, men han har været uhyggeligt farlig i de få Romakampe jeg har set.

En anden klub der i øvrigt kan tænkes at sælge lidt ud er Real Madrid, når Perez kommer til er det muligt at mange hollændere ryger fra klubben. En Robben eller Schneider ville ikke være dårlig at få ind, og hvis Adebayor skulle gå hen og forlade klubben, kunne Hunterlaar vel også være interessant. Derudover rykker Newcastle jo ned, og jeg ved at mange Arsenalfans har kastet deres kærlighed over Bassong, der muligvis kunne være et godt 3-4. valg med potentiale til at blive starter. Har dog ikke set ham spille en eneste gang, så skal ikke kunne vurdere hvorvidt at det er interessant.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Szczesny
Manager

« Svar #5356: 27 Maj 2009, 20:10 »

Mexes vil da også umiddelbart være bedre idet han har rutinen fra en storklub og meget mere erfaring fra højt niveau. Det der taler imod Mexes er den høje pris og at han måske først skal falde til. Hangeland er forholdsvis billig og er faldet til i England og har vænnet sig til PL etc...

Nu da sæsonen er ovre, så er det jo bare at vente på Silly Season. Der skal nok blive kædet en masse spillere sammen med os. Håber bare at Wenger vælger de rigtige Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

AFC
Manager

« Svar #5357: 27 Maj 2009, 20:11 »

Silly Season.

Hvad er det nu lige det er? Wink

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #5358: 27 Maj 2009, 20:14 »

Jeg synes nu heller ikke at Mexes er uinteressant, Roma kommer ikke i CL næste sæson, så det er muligt at de sælger et par spillere fra, og at vi dermed kan få Mexes til en nogenlunde fornuftig pris. Tilsvarende kunne man vel også kikke på Vucinic? Så vidt jeg kan se på hans stats scorer han ikke voldsomt mange mål, men han har været uhyggeligt farlig i de få Romakampe jeg har set.

En anden klub der i øvrigt kan tænkes at sælge lidt ud er Real Madrid, når Perez kommer til er det muligt at mange hollændere ryger fra klubben. En Robben eller Schneider ville ikke være dårlig at få ind, og hvis Adebayor skulle gå hen og forlade klubben, kunne Hunterlaar vel også være interessant. Derudover rykker Newcastle jo ned, og jeg ved at mange Arsenalfans har kastet deres kærlighed over Bassong, der muligvis kunne være et godt 3-4. valg med potentiale til at blive starter. Har dog ikke set ham spille en eneste gang, så skal ikke kunne vurdere hvorvidt at det er interessant.

Er newcastle fan. Har set en del kampe med dem i år. Og må sige at Bassong har været god i starten af sæsonen.

Men her til sidst var han absolut intet værd. Smed nemme bolde væk. Lavede fejlaflevering på fejlaflevering uden at være presset. Ser ham meget gerne forlade Newcastle, men tror absolut ikke at han har kvaliteten til at spille i Arsenal.

Zone 43
Manager

« Svar #5359: 27 Maj 2009, 20:17 »

Derudover har vi været linket med Cana, Matuidi og Chamakh, kender ikke særligt meget til nogen af spillerne. Men både Cana og Matuidi har Wenger tilsyneladende været efter før, og Chamakh er der muligvis taget kontakt til.

Cana er en konge spiller nede i Marseille, som jeg har set en del gange i flimmerkassen denne sæson. At han er anfører på holdet, og vidst nok også landsholdet, siger en del om ham. Der udover har han spillet en masse kampe hos både Marseille og Paris, tilmed scorer han gerne i de store kampe; bl.a. han har scoret mod Liverpool og PSG denn sæson. Cana og Fabregas kunne være en fed duo på midten!

Chamakh kunne være en spænende joker, mens Matuidi ikke siger mig noget.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Szczesny
Manager

« Svar #5360: 27 Maj 2009, 20:38 »

Silly Season.

Hvad er det nu lige det er? Wink

Pausen mellem sæsoner, hvor der går rygter om nye spillere til forskellige klubber hver eneste dag - uden det overhovedet er sikkert at klubben er interesseret Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5361: 29 Maj 2009, 11:12 »

Nu hvor der er gang i transfersnakken, fordi at der ikke sker en dyt andet i landet, så er det da vel en god nyhed at vi nu bliver sat kraftigt i forbindelse med Gareth Barry Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5362: 29 Maj 2009, 19:26 »

Hangeland kunne naturligvis være interessant, dog ikke til de nævnte £15M. Jeg så i øvrigt hellere Upson tilbage i klubben, men det har jeg vist tidligere givet udtryk for. Bassong ser vi forhåbentlig aldrig i en Arsenal-trøje.

-LFC-
Manager

« Svar #5363: 29 Maj 2009, 19:27 »

Nu hvor der er gang i transfersnakken, fordi at der ikke sker en dyt andet i landet, så er det da vel en god nyhed at vi nu bliver sat kraftigt i forbindelse med Gareth Barry Smiley
Dejligt, jeg håber næsten i får ham, for så sælger Liverpool ikke Xabi. Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5364: 29 Maj 2009, 20:26 »

Om Barry ryger til Arsenal, eller om han ryger til Liverpool og dermed åbner for et salg af Alonso til Arsenal er vel bare win/win for os Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #5365: 29 Maj 2009, 20:42 »

Liverpool sælger næppe Xabi til Arsenal, men tværtimod Real Madrid. Hvorfor sælge til en konkurrent? Tror ikke, at Rafa er så dum når vi snakker en spiller af Xabis kaliber.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5366: 29 Maj 2009, 20:49 »

Rafa kan finde på hvad som helst.

Wink

-LFC-
Manager

« Svar #5367: 29 Maj 2009, 20:52 »

Rafa kan finde på hvad som helst.

Wink
Haha! Grin Ja det har du vel på en eller anden måde ret i, men jeg tror han har taget sig sammen. Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5368: 30 Maj 2009, 00:36 »

Haha! Grin Ja det har du vel på en eller anden måde ret i, men jeg tror han har taget sig sammen. Opstemt

Det har I vel håbet på længe, har I ikke? Wink

Men ja, Xabi eller Barry er for mig også lige fedt.. Blot vi får en erstatning til at spille ved siden af Fabregas. Og se da så at få solgt Diaby og Adebayor!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5369: 30 Maj 2009, 13:34 »

...og Silvestre.

Sider: 1 ... 356 357 [358] 359 360 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010