Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:17:22
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11
Brodtgaard
Omklædning...
Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 621 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
355
356
[
357
]
358
359
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1313722 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #5340:
24 Maj 2009, 14:26 »
Citat af: Cesc 24 Maj 2009, 13:13
Et par grunde til, at vi spiller med næste år:
1) Nicklas Bendtner laver 20+ mål. Super Nick har endelig vist sit potentiale, og han har vundet fansenes hjerter igen. Han er virkelig en spændende type fodboldspiller, og vi får mange mange minder med ham kunne jeg forestille mig. Fansene elsker ham fremfor Adebayor, og det må give enhver spiller et kæmpe boost. Han er målfarlig, kæmper for holdet og har et fremragende samarbejde med Robin van Persie.
2) Theo Walcott kan blive skræmmende, hvis han holder sig skadefri gennem hele sæsonen. Han blev skadet da han ramte toppen af isbjerget i år, og det samme niveau er jeg sikker på at han rammer igen i næste sæson. Theo er en skræmmende spiller, og blandt de allerstørste engelske talenter i dette årti. Han tilfører også Arsenal en anden dimension, da han vel er den hurtigste spiller i Premier League. Vi skal udnytte hans evner på kontraerne, og så skal vi nok få mange mål på den måde.
3) Rutinen kommer lige så langsomt. Vores folk er virkelig godt rustet. Så i en artikel for et par dage siden på Arsenal.dk, at Wenger havde sagt noget ligende dette: "De fleste spillere begynder først at spille vigtige Champions League kampe når de er omkring de 23 år. I Arsenal har spillere på 22 år allerede spillet 40-50 kampe i denne turnering." Arsenals unge drenge er måske slet ikke så unge udadtil, slet ikke når der kommer mere og mere rutine.
4) Får vi en defensivmidtbanespi
ller får Fàbregas endelig lov kun at skulle tænke offensivt igen. Sidste sæson blev han assist-konge, og det var fordi Mathieu tog det defensive slæb for ham. Han var her, der og alle vegne, hvilket giver Fàbregas så meget mere tid med bolden. Hvis Cesc kan få lov kun at skulle tænke fremadrettet og udelukkende bruge sine kræfter der, så bliver han assist konge igen, og han begynder at hagle mål ind. Han er vores måske bedste spiller, så kommer han endnu mere i scene, bliver det jo uhyggeligt.
5) Vi har et blomstrende ungdomshold, sultne spillere og en træner der ved at han snart skal vinde noget. Vi har gode muligheder psykisk for at kunne ende blandt de bedste. Vores hold vil vinde noget, og står vi uden trofæer i fem år begynder det at se sort ud. Der skal vindes minimum én titel næste år - og det ved alle i klubben godt.
6) Arse-Shaving skal også nævnes igen. Han bliver bare bedre og bedre. Der er ikke så meget at sige, men han er en gudsbenået fodboldspiller - og blandt Premier Leagues allerbedste. Fire mål på Anfield underbygger hvert fald denne påstand, og han er en trussel for alle hold.
7) Det sidste jeg vil sige er en grund til vi er med, er at vi endelig har vist at vi også kan finde motivationen mod de mindre hold. Manchester United vinder mesterskabet fordi de slår alle de mindre hold, mens de måske ikke tager så mange fra de andre fra Big Four. Arsenal har været meget stabile siden december, hvor det jo blev til 20-22 (?) kampe i streg uden nederlag. Der viste Arsenal at vinde over de små hold er at skaffe point. Slår man de små hold hver eneste gang, så får man point - og 3 point er jo 3 point uanset hvad holdet hedder. Efter den stime indhentede Arsenal fjerdepladsen, de var bagud med omkring 9 point, og kom foran med lige så mange, hvilket vil sige, at Arsenal ca. skaffede 18 point mere end Aston Villa i en periode pga. Arsenal vandt over alle hold, ikke kun dem fra Big Four.
At slå de små hold er vejen frem. Gør Arsenal dette, som de har vist at de endelig kan, så er de med om mesterskabet. Problemet har jo været manglende motivation mod de mindre hold, men den er der nu...
Mesterskabet kan duftes næste år - det er jeg rigtig sikker på.
Rigtig gode pointer, og som helt neutral vil jeg da lige påpege at der også er noget der taler for at Arsenal IKKE spiller med om mesterskabet næste år:
1) Nicklas Bendtner bliver ikke bedre og fortsætter sit uskarpe og middelmådige niveau. Igen næsten år bliver det kun til maks 10 basser fra danskeren, og I mangler derfor stadig en angriber der kan finde ud af at score mere end 10 ligamål på en sæson.
2) Theo Walcott er helt sikkert en skræmmende spillere - hvis han holder sig skadesfri. Det kunne jo lige så godt tænkes at han bliver skadet igen næste år i en længere periode og Arsenal får derfor ikke det fulde udbytte af ham
3) Alle de unge spillere bliver et år ældre og får et år mere rutine og kan derfor sælges for en rigtig god sum penge som der købes endnu yngre spillere for - igen. Rutinen mangler altså igen.
4) Wenger får ikke købt en defensiv midtbanespiller så Fabregas er igen i år nødsaget til at spille en mere defensiv rolle end han burde grundet sine offensive kvaliteter. Så igen i år får man ikke det fulde udbytte af Fabregas, og han skal jo også lige holde sig skadesfri som ikke lykkedes ham i år.
5) Det kunne jo tænkes at Wenger slet ikke er manager for Arsenal næste år. Han er jo blevet rygtet til Real Madrid nogle gange og det kunne være et godt tilbud for ham da han måske er kørt lidt kold i Arsenal? Man får derfor en ny manager der sandsynligvis er længere snor til og kravet om at vinde titler fra dag et er der ikke.
6) Arshavin har været et godt køb for jer, men en lille halv sæson siger ikke alt om en spilers niveau. Det kunne jo tænkes han ikke lige rammer niveauet næste sæson?
7) Arsenal har for mig at se ikke været særlig stabil siden december. Nok har man ikke tabt 20 kampe i træk i PL, men blandt de 20 kampe var der altså 9 uafgjorte og mange af dem til hold man bare skal vinde over hvis man vil spille med om titlen. Kampe mod de dårlige hold skal bare vindes og give 3 point. 3 point er hele 2 point mere end 1 point! Det kunne være Arsenal ikke formår at slå de dårlige hold, men de fortsætter derimod de underlige og dårlige kampe mod de dårlige hold og får ikke nok af de "nemme" point.
Hermed lige nogle argumenter for hvorfor Arsenal IKKE spiller med om titler. Min med dette er egentlig bare at der er utroligt mange til der skal flaske sig for et hold for at får en god sæson, og når man som Arsenal har en trup der for mig at se ikke har det bedste grundniveau skal alle spillere blive bedre for at holdet bliver bedre. Og hvis ikke det sker, så er man på røven!
Vuelve la ilusión
Emeight
Ynglingespiller
«
Svar #5341:
24 Maj 2009, 20:47 »
Så vidt jeg kunne se (så kampen på en elendig stream, der gik i stå hvert tiende sekund,) spillede vi en ganske fin kamp i dag, og resultatet spejler dette, selvom vi let kunne have scoret to-tre gange mere. Selvom det piner mig at sige det, stod Thomas Sørensen en fantastisk kamp i dag.
Nu til en halv roman, som svar til knudsen_0:
Citat af: knudsen_0 24 Maj 2009, 14:26
Rigtig gode pointer, og som helt neutral vil jeg da lige påpege at der også er noget der taler for at Arsenal IKKE spiller med om mesterskabet næste år:
1) Nicklas Bendtner bliver ikke bedre og fortsætter sit uskarpe og middelmådige niveau. Igen næsten år bliver det kun til maks 10 basser fra danskeren, og I mangler derfor stadig en angriber der kan finde ud af at score mere end 10 ligamål på en sæson.
Alt tyder dog på, at Bendtner er i rivende udvikling. Selvfølgelig kan det være, at han bliver skadet eller lignende, hvilket så stopper den spillemæssige evolution, men nu er Nicklas heldigvis ikke den spiller, der oftest bliver ramt af førnævnte.
2) Theo Walcott er helt sikkert en skræmmende spillere - hvis han holder sig skadesfri. Det kunne jo lige så godt tænkes at han bliver skadet igen næste år i en længere periode og Arsenal får derfor ikke det fulde udbytte af ham
Selvfølgelig er der den risiko, at en god spiller kan blive skadet, men det samme gælder de andre storklubbers stjernespillere. Skader betyder meget, ja, men hvis man har en god, bred trup er det ikke en totalt titeldræbende situation, at få en enkelt spiller skadet. I de sidste to år har vi haft problemer med bredden, hvilket har været punktet, de andre topklubber har haft fordelen på, men når Rosicky kommer tilbage, og Arshavin jo er hentet til, mens Nasri og Persie også kan tage højrekanten (Rosicky tager nok venstrekanten, mens han så skubber Nasri eller Arshavin ud på højre,) er vi langt om længe dækket godt ind her.
3) Alle de unge spillere bliver et år ældre og får et år mere rutine og kan derfor sælges for en rigtig god sum penge som der købes endnu yngre spillere for - igen. Rutinen mangler altså igen.
Kan. De
kan
sælges.. men det kan alle andre fodboldspillere, i alle andre klubber også. Sidste år mistede vi godt nok to førsteholdsspillere, hvoraf den ene ikke blev erstattet direkte, men så er den fejl begået, og vil af samme grund ikke gentages. En manager i en Premier League klub er nok
lidt
smartere end vi er - ellers sad vi jo nok i hans sted.
4) Wenger får ikke købt en defensiv midtbanespiller så Fabregas er igen i år nødsaget til at spille en mere defensiv rolle end han burde grundet sine offensive kvaliteter. Så igen i år får man ikke det fulde udbytte af Fabregas, og han skal jo også lige holde sig skadesfri som ikke lykkedes ham i år.
Der er naturligvis chancen for, at der ikke bliver hentet en ny defensiv midtbanespiller, men ærligt talt føler jeg ikke det store behov for en ny spiller på denne position. Især Song har udviklet sig enormt, og er i mine øjne ikke langt fra at være en klassespiller. Derudover er der både Denilson, som måske ikke er den spiller, man lægger mest mærke til, men trods alt har han altså spillet solidt i rigtig, rigtig mange kampe, selvom han har haft enkelte kiksere. Hvad regner man ellers med, når manden har spillet med i noget nær samtlige kampe i år. Til slut er der Diaby, der som altid har kæmpe potentiale, men nok igen er skadet i størstedelen af sæsonen.
5) Det kunne jo tænkes at Wenger slet ikke er manager for Arsenal næste år. Han er jo blevet rygtet til Real Madrid nogle gange og det kunne være et godt tilbud for ham da han måske er kørt lidt kold i Arsenal? Man får derfor en ny manager der sandsynligvis er længere snor til og kravet om at vinde titler fra dag et er der ikke.
Jeg nægter at tro på, at Wenger bliver fyret, og jeg er 200% sikker på, at han ikke forlader klubben før han indstiller karrieren, hvilket der nok går
allermindst
tre år før sker, jeg regner dog med 5-7.
6) Arshavin har været et godt køb for jer, men en lille halv sæson siger ikke alt om en spilers niveau. Det kunne jo tænkes han ikke lige rammer niveauet næste sæson?
Sandt, men jeg er næsten helt sikker på, at han i stedet tilpasser sig det engelske spil, og dermed bliver en endnu bedre spiller næste år.
7) Arsenal har for mig at se ikke været særlig stabil siden december. Nok har man ikke tabt 20 kampe i træk i PL, men blandt de 20 kampe var der altså 9 uafgjorte og mange af dem til hold man bare skal vinde over hvis man vil spille med om titlen. Kampe mod de dårlige hold skal bare vindes og give 3 point. 3 point er hele 2 point mere end 1 point! Det kunne være Arsenal ikke formår at slå de dårlige hold, men de fortsætter derimod de underlige og dårlige kampe mod de dårlige hold og får ikke nok af de "nemme" point.
Af de ni uafgjorte resultater kom otte i December-Februar, hvilket lader os tilbage med otte sejre, to uafgjorte samt et nederlag i de sidste elleve kampe. De uafgjorte var henholdsvis mod Liverpool og Manchester United, mens nederlaget var mod Chelsea. Det er da et godt tegn, selvom du har helt ret i, at det ellers har været holdets allerstørste problem i de seneste år.
Hermed lige nogle argumenter for hvorfor Arsenal IKKE spiller med om titler. Min med dette er egentlig bare at der er utroligt mange til der skal flaske sig for et hold for at får en god sæson, og når man som Arsenal har en trup der for mig at se ikke har det bedste grundniveau skal alle spillere blive bedre for at holdet bliver bedre. Og hvis ikke det sker, så er man på røven!
Der er som du siger, utroligt mange ting der skal flaske sig, hvis et hold skal vinde en liga som Premier League, men det gælder også rivalerne. Det med grundniveauet har du desværre også ret i, selvom det steg betydeligt sidst på sæsonen, hvilket som tidligere skrevet, er et rigtig godt tegn.
Tak for en ganske fin post, med nogle gode pointer & ting til eftertanke.
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #5342:
25 Maj 2009, 00:00 »
Dejligt at slutte med en sejr, Stoke gav os jo mere eller mindre målene, men ikke desto mindre er det godt at slutte med noget positivt. Desuden lækkert at se skarphed fra RVP i hans andet mål, der var rigtigt godt afsluttet. (Hans straffe var egentlig også skidegodt sat ind.)
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
Cesc
Gæst
«
Svar #5343:
25 Maj 2009, 06:50 »
Det jeg egentlig husker bedst fra kampen i går var Bendtners detalje i feltet, da han lagde den af til Diaby som spillede den videre RvP, der desværre brændte. Det var eddermanme skarpt lavet, han satte vel 3-4 mand af med den lille fikse detalje? Og den måde han bagefter lægger den af på, var lige så genial!
Vi har en stor spiller i Bendtner, og han bliver så vild inden længe. Lækkert for Danmark at han er i storform lige for tiden, vil helt sikkert hjælpe mod svenskerne!
Tak for en skuffende sæson! Nu gælder det næste!
AFC
Manager
«
Svar #5344:
25 Maj 2009, 12:27 »
Det var rart at slutte med en sejr. Som Cesc siger, så er Bendtner i fuld udvikling og han bliver vild inden så længe.
Men synes det har været en ok sæson fra vores side af. Vi har sgu spillet flot fodbold og jeg synes vi har hamlet op med de stærkeste hold i ligaen og voldt problemer der. Det var bare ærgerligt mesterskabet gik til Manchester United på vores bane hvor vi spillede 0-0. Jeg havde ellers håbet på vi kunne drille dem lidt hen under mesterskabsvejen, når den var så tæt.
Men det er et yderst spændende hold vi har med masser af unge talenter og spillere som virkelig er på vej til at slå igennem.
Vores sæson har jo bare desværre været plaget af en masse skader og nu har vi jo en del spillere ude som er vores stamspillere, men jeg er overbevist om at vi henter et par navne.
Jeg kunne ihvf. godt tænke mig at se Yaya Toure på den centrale midtbane sammen med Cesc Fabregas. De to ville være en vild midtbane at have, da de virkelig er gode til at lukke af for angrebene og de har sgu fightervijle samt arbejdsstyrke. De løber solen sort og jeg tror ikke det bliver noget problem at få Yaya Toure til, nu når Barca går ind til en ny sæson hvor jeg tror de henter forstærkninger. Toure er vel egentlig en reservespiller, så hvorfor ikke bare få Yaya Toure til London? Desuden rygtes Pogrebnyak og Dzeko til London også.
Nogle der er enige med mig?
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #5345:
25 Maj 2009, 12:34 »
Mesterskabet blev ikke vundet på vores bane.
Jeg ser meget gerne en Yaya Touré sammen med Cesc Fabregas, det ville gøre ondt på modstanderen. Brødrene Touré skal lige få snakket sammen, og så skal K. Touré lige få overtalt lillebror.
Jeg vil være ekstrem begejsret hvis vi fik hentet Edin Dzeko! Han er en rigtig god angriber, og ser ham hellere i angrebet end Adebayor.
AFC
Manager
«
Svar #5346:
25 Maj 2009, 12:36 »
My bad!
Men ja. Jeg så også hellere Dzeko end Adebayor i angrebet. Godt nok har Adebayor været skadet, men han har ikke været den angriber jeg havde regnet med han ville være. Den foregående tid han havde i Arsenal, var nok hans bedste, men hans niveau er sunket meget og en Dzeko ville være god at få ind i stedet for.
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #5347:
25 Maj 2009, 12:48 »
Men så nu også at Bendtner ville få chancen ved siden af Van Persie. Men vi skal have hentet en ny midterforsvar, defensiv midtbane og en angriber.
Mexes
Yaya Touré
Edin Dzeko
AFC
Manager
«
Svar #5348:
25 Maj 2009, 12:51 »
Philipe Mexes ville være utrolig god at få til truppen!
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #5349:
25 Maj 2009, 12:56 »
Det er også det der er blevet snakket om i denne tråd, og jeg mener at han ville være den bedste forsvarer at få til klubben. Men tror desværre ikke det sker, da Arsenal ikke er villige til at give 100-200 mio kr for ham.
Schjelde
Førsteholdsspiller
«
Svar #5350:
25 Maj 2009, 12:58 »
Philipe Mexes kunne virkelig sætte prikken over iét i forsvaret - En klasse spiller. - Men som Theo, så tror jeg ikke de er villige til at slippe så mange penge..
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #5351:
27 Maj 2009, 19:16 »
Transferrygterne er allerede godt igang, og især Hangeland bliver mange steder rygtet til Arsenal, en transfer jeg personligt håber på, desuden ser det ganske realistisk ud, da Fulham har været ude og annoncere at han muligvis kan blive solgt, hvilket i mine øjne mest af alt virker som noget man gør for at forberede fans på et kommende salg.
Derudover har vi været linket med Cana, Matuidi og Chamakh, kender ikke særligt meget til nogen af spillerne. Men både Cana og Matuidi har Wenger tilsyneladende været efter før, og Chamakh er der muligvis taget kontakt til.
http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2009/05/27/Prem-Chamakh-on-Arsenal/gnid-54701/
Personligt tror jeg at Chamakh er en backup signing til hvis Adebayor forlader skuden, hvilket han måske ikke gør alligevel, efter han igen har udtalt at han vil blive.
Hangeland virker i mine øjne ganske sandsynlig, da ingen af de andre Top4 klubber leder efter forsvarsspillere, men man alligevel fra Fulhams side forbereder sine tilhængere på en kommende transfer. Derudover er det næppe utænkeligt at man signer enten Cana eller Matuidi, der har været rygter omkring begge, og hvis Arsene Wenger allerede på et tidligere tidspunkt har forsøgt at signe dem, virker det rimeligt at han går efter dem nå nu vi mangler en spiller på den centrale midtbane.
Szczesny
Manager
«
Svar #5352:
27 Maj 2009, 19:47 »
Jeg må indrømme at det er svært at forholde sig til, når man intet kender til spillerne, udover Hangeland selvfølgelig. Hangeland synes jeg kunne være interessant da han vil give os en ekstra dimension både offensivt og defensivt qua sit hovedspil.
Chamakh kunne være interessant, fordi det må betyde at en angriber er på vej væk. Skulle det så være Ade, så har Bendtner en halv-/hel sæson til at bevise sit værd.
Derudover skal vi have den centrale oprydder og det ville passe mig fint hvis brødrene Toure kunne samles
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #5353:
27 Maj 2009, 19:53 »
Citat af: StormQ 27 Maj 2009, 19:47
Jeg må indrømme at det er svært at forholde sig til, når man intet kender til spillerne, udover Hangeland selvfølgelig. Hangeland synes jeg kunne være interessant da han vil give os en ekstra dimension både offensivt og defensivt qua sit hovedspil.
Chamakh kunne være interessant, fordi det må betyde at en angriber er på vej væk. Skulle det så være Ade, så har Bendtner en halv-/hel sæson til at bevise sit værd.
Derudover skal vi have den centrale oprydder og det ville passe mig fint hvis brødrene Toure kunne samles
Meget enig med dig, har ikke set meget til nogen af de nævnte spillere, selv Hangeland har jeg kun set et begrænset antal gange, men når mange udråber ham til en af PL's bedste forsvarsspillere i denne sæson, så må man jo antage at der er en smule om snakken. Omkring Cana og Matuidi, så er det jo to spillere der allerede er rimeligt populære, og at Wenger allerede på et tidligere tidspunkt har forsøgt at signe dem er i mine øjne en god ting, da han generelt har et rigtigt godt øje for de gode indkøb.
Chamakh tror jeg ærligt talt ikke er voldsomt interessant, han har ikke scoret voldsomt mange mål over de sidste par sæsoner, men samtidig er han ifølge folk der kender ham en meget helstøbt spiller, med både god teknik, fysik og overblik. Hvis han har de grundlæggende færdigheder kan man jo håbe på at Wenger kan få det bedste ud af ham. Rigtigt mange af Arsenals spillere er jo relativt ukendte og uetablerede når de kommer til, men gør det rigtigt godt. Så man kan jo håbe. Synes dog det er værd at bemærke at han siger det er ukonkret, kan jo tænkes han bare vil nævne et navn forhåbentlig at øge interessen fra andre klubber.
AFC
Manager
«
Svar #5354:
27 Maj 2009, 19:54 »
Det kunne være interessant med Hangeland, men jeg så nu bare hellere vi hentede Philipe Mexes som nævnt tidligere, da jeg ikke anser Hangeland til at være god nok. Mexes har meget mere europæisk erfaring og er i mine øjne bedre end Hangeland. De er lige gode i hovedet, så den er svær.
Jeg så helst Mexes komme til, men det gør absolut ikke noget hvis Hangeland kom til.
Sider:
1
...
355
356
[
357
]
358
359
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »