home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:22 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 347 348 [349] 350 351 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313826 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5220: 05 Maj 2009, 21:01 »

Undskyld jeg hoverer en smule, men nu kan i umuligt nå finalen..
Kieran Gibbs ødelægger det for jer, ved det første mål. Han vælter, hvorefter Park nemt hapser bolden og scorer. Og at vi så scorer på et frispark bagefter, gør det ikke bedre. I håber måske stadig, men jeg tror ikke på at i kan score fire mål, og samtidigt holde os fra fadet.

vesperGT
Manager

« Svar #5221: 05 Maj 2009, 21:05 »

Undskyld jeg hoverer en smule, men nu kan i umuligt nå finalen..
Kieran Gibbs ødelægger det for jer, ved det første mål. Han vælter, hvorefter Park nemt hapser bolden og scorer. Og at vi så scorer på et frispark bagefter, gør det ikke bedre. I håber måske stadig, men jeg tror ikke på at i kan score fire mål, og samtidigt holde os fra fadet.

Undskyld jeg er næsvis, men selvfølgelig kan vi stadig nå finalen...... Jeg ved godt det er en kliché, men en fodboldkamp er 90 min, så vi kan sagtens nå det................ ..........

Bevares, det ser sort ud, men du skulle vel ikke være united-(/&%¤#"¤%& ??

Batigol
Manager

« Svar #5222: 05 Maj 2009, 21:06 »

Æv, hvor er det ærgeligt. Så kommer man lige hjem fra en løbetur og så står det allerede 2-0 til United. Æv, æv, æv. Så bliver det nok desværre ikke i år at vi får en gentagelse af den dejlige 05/06 finale. Vi må jo prøve igen næste år. Men, men - muligheden er der stadig omend det efterhånden er blevet noget lille! Kom så, Arsenal. Frem over stepperne over scor de 4 mål! Adebayor lyner 3 ind om lidt - bare vent! Peace

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5223: 05 Maj 2009, 21:32 »

Gibbs falder - 0-1. Ronaldo falder - 0-2. Skidt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5224: 05 Maj 2009, 21:34 »

Gibbs falder - 0-1. Ronaldo falder - 0-2. Skidt.

Det er en meget god opsummering af kampen. Det eneste spørgsmål er vel hvor meget man urin har betalt den dommer for at undgå at dømme offside og dømme frispark til Divaldo hver gang han filmer.

Der bliver blod i denne kamp tror jeg...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #5225: 05 Maj 2009, 21:36 »

Jeg har en kæmpe trang til ar myrde Ronaldo ligenu.
Andre der er med på det?

Metsu1
Manager

« Svar #5226: 05 Maj 2009, 21:38 »

Det er en meget god opsummering af kampen. Det eneste spørgsmål er vel hvor meget man urin har betalt den dommer for at undgå at dømme offside og dømme frispark til Divaldo hver gang han filmer.

Der bliver blod i denne kamp tror jeg...

Som sædvanlig skal dommeren have skylden, når et hold ikke leverer mod Manchester United.

Jeg er så træt af at høre på det piveri.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5227: 05 Maj 2009, 21:38 »

Jeg har en kæmpe trang til ar myrde Ronaldo ligenu.
Andre der er med på det?

Nej nej nej.. Som jeg sagde til den pige jeg ser kampen med, så vil jeg ikke myrde ham. Jeg vil ikke lade ham slippe så let.. Lad os torturere ham indtil han NÆSTEN er død og så lade ham ligge et par dage...
Som sædvanlig skal dommeren have skylden, når et hold ikke leverer mod Manchester United.

Jeg er så træt af at høre på det piveri.

Så hold dig væk fra vores tråd. Men jeg kan godt forstå at I ikke kan klage over ham.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #5228: 05 Maj 2009, 21:40 »

Nej nej nej.. Som jeg sagde til den pige jeg ser kampen med, så vil jeg ikke myrde ham. Jeg vil ikke lade ham slippe så let.. Lad os torturere ham indtil han NÆSTEN er død og så lade ham ligge et par dage...

Den er jeg sgu med på. Magen til pivskid skal man da lede længe efter.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #5229: 05 Maj 2009, 21:44 »

Det er så irreterende at se på, han smider sig det mindste, er ved at være godt træt af det! Fedt at dommerne siger til ham at han skal lade være med at smide sig - gør dog noget ved det og giv ham det gule kort.

Hvis vi skal have en chance for at hente føringen ind, skal Vidic udfordres, mener at han fik et gult kort i starten af kampen.

Ud med Gibbs & ind med Bendtner i pausen - der skal satset!

Metsu1
Manager

« Svar #5230: 05 Maj 2009, 21:44 »

Så hold dig væk fra vores tråd. Men jeg kan godt forstå at I ikke kan klage over ham.

Jeg skriver da ikke noget diskrimenerende om jeres mandskab, jeg forlanger blot lidt respekt for en professionel indsats af United.

Han dømmer lidt mange frispark, men det er til begge hold, men hvad kan man forvente af en italiensk dommer

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #5231: 05 Maj 2009, 21:48 »

Den er jeg sgu med på. Magen til pivskid skal man da lede længe efter.

Enig!

Men det er jo desværre meget karakteristisk for Ronaldo´s spillestil.

Lader sig falde, ligger og ruller rundt på græsset og tage sig til et vilkårligt sted.
Det er der mange gode grunde til, for det første tager det en masse tid af uret, for det andet sætter han sig selv i centrum, istedet for at koncentrere sig om at spille fodbold.

Hvis han ikke får frisparket, kan han jo som han plejer, bare begynde at græde. Så får han jo sin vilje næste gang.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5232: 05 Maj 2009, 21:48 »

Jeg skriver da ikke noget diskrimenerende om jeres mandskab, jeg forlanger blot lidt respekt for en professionel indsats af United.

Han dømmer lidt mange frispark, men det er til begge hold, men hvad kan man forvente af en italiensk dommer

Så må du smutte over i din egen tråd hvis du vil høre på folk der priser United. Herinde bitcher vi selvfølgelig, og som sagt, hvis du ikke kan klare at vi bitcher eller whiner, så lad være med at læs tråden. Det er det klubtrådene handler om - eller du skal måske læse retningslinjerne igen?

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #5233: 05 Maj 2009, 21:50 »

Enig!

Men det er jo desværre meget karakteristisk for Ronaldo´s spillestil.

Lader sig falde, ligger og ruller rundt på græsset og tage sig til et vilkårligt sted.
Det er der mange gode grunde til, for det første tager det en masse tid af uret, for det andet sætter han sig selv i centrum, istedet for at koncentrere sig om at spille fodbold.

Hvis han ikke får frisparket, kan han jo som han plejer, bare begynde at græde. Så får han jo sin vilje næste gang.

Han ødelægger sgu det hele ved det.
Og desværre er det jo de færeste dommere, der tør at dømme noget imod verdens bedste spiller.
Howard Web ftw!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #5234: 05 Maj 2009, 21:52 »

Jeg var kraftedme også ved at kaste min bærbar ind i fjernsynet.
Vi havde alt spillet de første 10 min, og så scorer de 2 heldige mål.

Btw hvornår har Almunia fået nummer 1? Plejer han ikke at have 24? Huh

Sider: 1 ... 347 348 [349] 350 351 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010