home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 281 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1067069 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #15: 12 Nov 2005, 22:10 »

Jeg ved ikke lige hvor meget hold der er i Torres rygterne, men det lyder da spændende! Lad os håbe at han kan tilpasse sig engelsk fodbold, bedre end Reyes har gjort indtil videre. Henry kan jeg slet ikke forestille mig smutte, og hvorfor skulle formkurven ikke fortsætte? Vi har været flyvende i CL, og det giver bare yderligere selvtillid i ligaen. Nu er Henry tilbage, og med Van Persie i form, kan det ikke gå helt galt. Chelsea er også ved at gå en smule ned, så vi er på vej op i tabellen. Og ja, vi hader Chelski næsten lige så meget som Moan Utd
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #16: 12 Nov 2005, 22:23 »

Torres-rygterne tager jo næsten til hver dag, så mon ikke at det i hvert fald er lidt hold i dem. Hovedpersonen har jo også selv udtalt sig nu. Kunne være spændende.

Kan godt forestille mig Henry vil spille i en klub der har store chancer for at vinde det helt store, som hans evner berettiger til, og selvom jeg elsker Arsenal er vi ikke den klub pt.

Logged

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #17: 12 Nov 2005, 22:50 »

Jeg mener nu at vi har chancen for at vinde i CL.. vi har spillet meget overbevisende indtil videre, og med heldet, kan vi godt ende med pokalen i favnen. Det handler bare om at have heldet, og ikke ryge ud i kvartfinalen som vi plejer... Henry har også sagt at han ville skrive en livstidskontrakt med arsenal, hvis det var muligt, lad være med at lægge for meget vægt i hvad The Sun skriver..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #18: 13 Nov 2005, 19:14 »

HVAD HAVDE ARSENAL LIGE GANG I?? HAN ER JO UDEN TVIVL, DEN BEDSTE DMC I VERDEN  Opstemt

Franskmanden Patrick Vieira fortæller nu i sin selvbiografi, My Autobiography, at hans skifte til Juventus havde rod i
Arsenals manglende ønske om at beholde ham, og at det endvidere var Arsenal selv, som indledte forhandlingerne med de italienske mestre.

Ifølge Vieira udtrykte Arsenals vicepræsident, David Dein, at klubbens holdning til om Vieira fortsatte sin ni år lange karrierer i klubben, var neutral.

Dette var hovedet på sømmet for midtbanespilleren, der i bogen skriver, at det var klubbens neutrale holdning til et eventuelt skifte, der overbeviste ham om, at det eneste rigtige var at skifte.

”Jeg var sur, overrasket og ked af det. Jeg havde brugt ni år af mit liv i klubben. Hvis Arsenal virkelig gerne ville have beholdt mig, havde de kæmpet med næb og klør for mig. I stedet sagde David Dein, at klubbens tilbud om at jeg selv kunne bestemme, var generøst.
Logged

Audere-Est-Facere

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #19: 13 Nov 2005, 19:23 »

Tjah.. Manden er 29, og hans formkurve peger derfor nok ikke opad... Så hvis vi skulle have masser af penge for ham, var det det rigtige tidspunkt at sælge ham på... Sportsligt var det ikke smart, men økonomisk tror jeg at det var.. At vi så ikke har brugt pengene fornuftigt, er en anden sag...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #20: 13 Nov 2005, 19:27 »

Nej og nu sælger de sikkert også A.Cole   Shockeret
de tjener gode penge på ham, men de mister godt nok en del profiler!!
Logged

Audere-Est-Facere

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #21: 14 Nov 2005, 17:27 »

lægger ikke så meget vægt i The Sun's vedvarende skriblerier, mere hans egne udtalelser og det faktum at han ikke har skrevet endnu.

Vieira er en savnet mand, og 140 mio. dkr. er vel ikke meget i forhold til hva han ville indbringe sportsligt. Igen er vores nye stadion vægtet højere end vores spillertrup, fortsætter trenden bliver det en kedelig start vi får på Emirates.
Det er slemt nok at vi skal forlade Highbury, mens vi er forsmåede i EPL.

Og Hawk1nZ, der var engang en klog mand der sagde: Held? Det er noget man opsøger.
Logged

Go you Gunners!

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #22: 30 Jan 2006, 09:24 »

Dette siger vidst alt om The Gunners form  funny

Logged

N.Bendtner
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #23: 30 Jan 2006, 13:05 »

ok the gun
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #24: 30 Jan 2006, 13:30 »

Dette siger vidst alt om The Gunners form  funny

Ja, det betegner vist meget godt hvordan det er gået for os på det sidste... Det går af H til i ligaen, og nu er vi ude af både Carling Cuppen og FA Cuppen. Lad os krydse fingre for at det går godt i Champions League, turneringen hvor vi normalt plejer at stinke. Det er den omvendte sæson i år Grin
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #25: 27 Mar 2006, 17:43 »

Igen prøver jeg at genoplive tråden, da der rent faktisk er dejlige ting at skrive om Arsenal.  Thumbs Up

Skriv om deres kommende kampe, transferrygter, osv. Alt hvad der kan bindes sammen med klubben Smiley
Logged

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #26: 27 Mar 2006, 18:38 »

Sol Campbell endnu engang ramt af en skade og er mere end tvivlsom til kampen i morgen.
Ljungberg er også ude, det er noget skidt, men vi må sætte vores lid til de resterende og så krydse fingre for at de er med på Delle Alpi.
Logged

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #27: 27 Mar 2006, 20:29 »

Jeg glæder mig ihf. til at se hvor godt Vieira bliver modtaget, håber og tror det bliver som en helt Smiley

Desuden har Juve heldigvis vist svækkelse på det sidste, bl.a. en uafgjort på hjemmebane her i weekenden, så der er håb forude, bare vi finder den storform frem, som vi har vist på det sidste. Heldigvis blev kampen mod Portsmouth også udsat, så vi er godt udhvilede!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #28: 27 Mar 2006, 23:15 »

Jeg glæder mig ihf. til at se hvor godt Vieira bliver modtaget, håber og tror det bliver som en helt Smiley

Desuden har Juve heldigvis vist svækkelse på det sidste, bl.a. en uafgjort på hjemmebane her i weekenden, så der er håb forude, bare vi finder den storform frem, som vi har vist på det sidste. Heldigvis blev kampen mod Portsmouth også udsat, så vi er godt udhvilede!

Der er helt sikkert håb og man har da lov at være optimistisk  Smiley
Logged

Go you Gunners!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #29: 28 Mar 2006, 11:21 »

Jeg er overbevist om at Juventus kører Arsenal ud af banen - der er klasse forskel på de 2 mandskaber - Arsenal kan hvis de er heldige måske klare uafgjort hjemme - men det rækker ikke - den gamle dame vil gokke dem med tasken  Opstemt
Logged

YNWA

Sider: 1 [2] 3 4 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010