home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 294 295 [296] 297 298 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314796 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4425: 23 Dec 2008, 12:18 »

Endelig en god nyhed med i det hele:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1102161.ece

Det svækker Ville betydeligt Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4426: 23 Dec 2008, 12:30 »

Jeg ved godt, hvad jeg ville sige: Nej!

Ribéry har været en af verdens bedste spillere i sin Bayern-tid, og der er ganske få spillere, der forstår at åbne et forsvar som ham. Han blev nummer 16 på Ballon d'Or-listen, hvilket i mine øjne var en alt for lav placering.

En sådan spiller bør overstige 300 mio. kroner i værdi, og jeg mener ikke, at Bendtner er meget mere end 30 mio. kroner værd. 110 mio. kroner for en af verdens fem bedste kreatører ville være et røverkøb af jer.

Bendtner skulle angiveligt være prissat til 80 mio. kr., men det ændrer naturligvis ikke på at der ikke burde være nogen betænkningstid såfremt det kunne lade sig gøre. Det nægter jeg dog at tro at det kan.

United-styrer
Gæst

« Svar #4427: 23 Dec 2008, 12:33 »

Bendtner skulle angiveligt være prissat til 80 mio. kr., men det ændrer naturligvis ikke på at der ikke burde være nogen betænkningstid såfremt det kunne lade sig gøre. Det nægter jeg dog at tro at det kan.

Det ville også overraske mig.

Og så vil jeg i øvrigt mene, at 80 mio. kroner er helt hen i vejret for Bendtner, der stadig mangler at manifestere sit talent.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4428: 23 Dec 2008, 15:47 »

Dårlige nyheder:

"The news is not good because it is a partial rupture of the medial knee ligament which is taking three to four months injury time," revealed Wenger at his pre-match press conference. "We count four, we know he will be working very hard to come back earlier but I count four months."

Lidt bedre nyheder (men også kun lidt):

"Yes [I am more likely to buy], but we also have internal solutions so we are not desperate because of that," said Wenger. "Now we have a big game in front of us and before January anyway I believe it is more important to focus on our games."

JKJ
Gæst

« Svar #4429: 23 Dec 2008, 19:10 »

Dårlige nyheder:

"The news is not good because it is a partial rupture of the medial knee ligament which is taking three to four months injury time," revealed Wenger at his pre-match press conference. "We count four, we know he will be working very hard to come back earlier but I count four months."

Lidt bedre nyheder (men også kun lidt):

"Yes [I am more likely to buy], but we also have internal solutions so we are not desperate because of that," said Wenger. "Now we have a big game in front of us and before January anyway I believe it is more important to focus on our games."

Det må dælme være frustrende at være Gunners fan lige pt... ikke nok med at i mangler en defensiv midt, nu mangler i også omdrejningspunktet i Cesc på midtbanen...

Desuden bliver i også imo idømt i tåbelig udvisning som også gør at i mangler jeres topscorer...

Men hvad gør i så nu, hiver i endnu et talent frem til  jeres midtbane, eller går Wenger mon ud og køber en erfaren spiller?? Umiddelbart er det sidste vel det foretrukne, men det plejer jo ikke ligefrem at være Wengers politik  Peace

AFC
Gæst

« Svar #4430: 23 Dec 2008, 19:20 »

SATAN hvor er det bare irriterende!!

Nu har vi Cesc ude også! Damn hvor er det bare irriterende. Vi får det svært.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4431: 23 Dec 2008, 21:24 »

Han køber i hvert fald max 1 midtbanespiller. Om det bliver en defensiv eller Cesc type, er ikke til at vide. Umiddelbart vil jeg tro at han bare spiller med Song/Denilson og så med Diaby på den ene fløj og Nasri på den anden.

Ade er stadig ikke vores topscorer, det er Van P! Han har scoret 8 i ligaen og Ade har scoret 7. Samlet fører Ade, men det er jo i ligaen han har en enkelt kamps karantæne Wink Det vil være en klar svækkelse hvis Bendtner kommer ind, der ikke har lavet end at skuffe i indeværende sæson. Hvis han derimod stadig er knæskadet, kan Vela komme ind, og så ser det fornuftigt ud i angrebet Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #4432: 25 Dec 2008, 02:22 »

Vores allesammens knægt Jack Wilshere, får lejekontrakt med West Brom sæsonen ud. Det er godt for hans udvikling, at han får en masse spilletid. Held og lykke Jack! Smiley

EDIT: Wenger skulle være ude efter Alonso igen. Så slå dog til denne gang!
« Seneste Redigering: 25 Dec 2008, 02:24 af NicolasFelipe » Logged

Arsenal Football Club

Szczesny
Manager

« Svar #4433: 25 Dec 2008, 02:51 »

Paradoksalt nok hvis vi henter Alonso pga Cesc bliver skadet, da det er Alonsos takling, der forårsager skaden!

Det ville dog være en skøn investering, og ser meget gerne at der kommer noget erfarent kvalitet ind på den midtbane!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chakana
Manager

« Svar #4434: 25 Dec 2008, 02:54 »

Jeg troede det var Cesc det lavede en glidende tackling for at få bolden, og så blev skadet på den måde? Eller har jeg ikke kigget ordenligt efter?

Arsenal Football Club

Szczesny
Manager

« Svar #4435: 25 Dec 2008, 02:57 »

Det var jo stadig Alonso der var på den anden side af bolden. Ja Cesc kaster sig ned, men Alonso sparker også igennem for at vinde taklingen!

Chakana
Manager

« Svar #4436: 25 Dec 2008, 03:03 »

Så er det 50/50, og derved ikke Xabis "skyld".. Smiley

Arsenal Football Club

Zone 43
Manager

« Svar #4437: 25 Dec 2008, 03:05 »

Vores allesammens knægt Jack Wilshere, får lejekontrakt med West Brom sæsonen ud.

Ifl. Unsejt er det Jay Simpson som udlejes Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Szczesny
Manager

« Svar #4438: 25 Dec 2008, 03:06 »

Hehe... Hvis ikke Xabi takler bliver Cesc ikke skadet... Så på sin vis er det vel Xabi der forårsager skaden... men hey - Potato, potato  Smiley

Chakana
Manager

« Svar #4439: 25 Dec 2008, 03:09 »

Zone: Han skal sikkert også, sammen med Jack. Smiley

Storm: Cesc kan vel også lade være med at tackle altså, men det er da logisk at det er en 50/50.. Cesc går ned i tacklingen, Xabi går ned i tacklingen.. Smiley

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 294 295 [296] 297 298 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010