home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 293 294 [295] 296 297 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314741 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4410: 23 Dec 2008, 09:59 »

Ifølge Arseblog er Cesc ude i 3 måneder. Super. 2 centrale midtbanespillere i januar, tak!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4411: 23 Dec 2008, 10:02 »

Haha, jeg har lige læst præcis det samme og skulle til at skrive nogenlunde det samme!

Cesc er uden tvivl et stort tab, og jeg havde slet ikke regnet med 3 måneder. Jeg havde ikke engang lagt mærke til at han var skadet. Endnu en vigtig spiller (måske den vigtigste) ude i lang tid. Uheldet stopper aldrig for Arsenal åbenbart. Jeg kan forestille mig at Wenger snupper en enkelt midtbanespiller til januar, men det skulle ikke undre mig om han laver en "fabregas" og smider Ramsey ind på hans plads. Vi må tænke på at Fabregas jo også blev fast mand som 17 årig, så Wenger tænker nok at Ramsey kan gøre det samme...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #4412: 23 Dec 2008, 10:03 »

Det må simpelthen ikke være rigtigt, nu kan det snart ikke gå mere galt. Nu mangler vi en central forsvarsspiller, to centrale midtbanespillere, to kanter... tror bare Wenger nøjes med én af tingene!

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4413: 23 Dec 2008, 10:08 »

Well, set på den positive side, så tvinger det os til at få mere dybde på holdet...

Almunia
Fabianski
Vito Mannone

Sagna
Touré
Djourou
Gallas
Silvestre
Senderos (?)
Clichy
Traoré
Gibbs
(Ny DC?)

Walcott
Eboué
Rosicky
Nasri
Fabregas
Song
Denilson
Diaby
Ramsey
Wilshere
(Merida)
(Ny MR/ML?)
(Ny MC?)
(Ny MC?)

Eduardo
Bendtner
Vela
Van Persie
Adebayor
Simpson

Så ville det ikke se dårligt ud Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4414: 23 Dec 2008, 10:11 »

Hvis ikke dette kan få Wenger til at åbne øjnene op, så ved jeg ikke hvad. Kom nu ind i kampen, Wenger!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4415: 23 Dec 2008, 10:12 »

I øvrigt vildt at der er 12 der mener vi mangler en ny målmand.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4416: 23 Dec 2008, 10:12 »

Vi kan ikke klantre Wenger for noget omkring januar vinduet så længe det ikke er åbent.. Folk har en tendens til at brokke sig (Cesc skrev f.eks. i går at det ikke ser ud til at Wenger vil handle i januar). Lad dog manden arbejde og så snakker vi til 1. februar om hvad der er sket. Rygter er der jo massere af, men i bund og grund aner ingen af os hvad Wenger har af planer.

Chakana
Manager

« Svar #4417: 23 Dec 2008, 10:18 »

g00n, ved heller ikke hvor seriøst det er når Chelsea, Liverpool og Man U's fans stemmer. Forstår det heller ikke helt!

Arsenal Football Club

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4418: 23 Dec 2008, 10:23 »

Det er rigtigt Hawk1nZ, og det er ligepræcis det der er problemet. Ligegyldigt hvor meget vi alle sammen synes, at han burde købe den og den spiller, så kan vi ikke gøre noget ved det? Vi kan ikke bare sende en mail til Rice, ringe til Wengers sekretær, hvis han har en.
...og det kunne vi godt have brug for nogle gange! Men vi må bare se i øjnene at vi kun kan snakke om, hvad vi synes han skulle gøre.

Chakana
Manager

« Svar #4419: 23 Dec 2008, 10:25 »

Tror ikke at der kan være meget hold i det, men dette ville jeg da ikke have noget imod! Vi mangler ikke angribere, vi mangler en kvalificeret kant - man kan vel godt kalde Ribery for kvalificeret!

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4420: 23 Dec 2008, 10:28 »

En byttehandel med Bendtner og Ribery må beskrives som noget nær et drømmescenarie, og samtidig yderst usandsynligt.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4421: 23 Dec 2008, 10:34 »

En byttehandel med Bendtner og Ribery må beskrives som noget nær et drømmescenarie, og samtidig yderst usandsynligt.

Skulle vi ikke også give en ordentlig bunke penge?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4422: 23 Dec 2008, 10:40 »

80 millioner kroner angiveligt. Stadig et drømmescenarie.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4423: 23 Dec 2008, 10:43 »

80 millioner kroner angiveligt. Stadig et drømmescenarie.

Ja, okay. Men hvis man kan få et af verdens bedste talenter og samtidig 80 mio. kroner?

Hvis jeg var ansvarlig for transfers i Bayern, så vidste jeg virkelig ikke hvad jeg ville vælge!

United-styrer
Gæst

« Svar #4424: 23 Dec 2008, 11:38 »

Ja, okay. Men hvis man kan få et af verdens bedste talenter og samtidig 80 mio. kroner?

Hvis jeg var ansvarlig for transfers i Bayern, så vidste jeg virkelig ikke hvad jeg ville vælge!

Jeg ved godt, hvad jeg ville sige: Nej!

Ribéry har været en af verdens bedste spillere i sin Bayern-tid, og der er ganske få spillere, der forstår at åbne et forsvar som ham. Han blev nummer 16 på Ballon d'Or-listen, hvilket i mine øjne var en alt for lav placering.

En sådan spiller bør overstige 300 mio. kroner i værdi, og jeg mener ikke, at Bendtner er meget mere end 30 mio. kroner værd. 110 mio. kroner for en af verdens fem bedste kreatører ville være et røverkøb af jer.

Sider: 1 ... 293 294 [295] 296 297 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010