Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:13:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 15:36:37
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
22 Dec 2025, 20:20
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11
Brodtgaard
Omklædning...
Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23194
1 Bruger, 638 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
292
293
[
294
]
295
296
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1314851 gange)
Chakana
Manager
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #4395:
21 Dec 2008, 22:27 »
Hold kæft hvor var det en skodkamp i dag. For det første synes jeg at vi spiller udmærket i første halvleg, dog ikke i den sidste periode. Fatter ikke at Liverpool overhovedet får den chance, som de scorer på? Men okay, det hører vel med til deres held... I starten af anden halvleg er det rigtig skidt, og da Adebayor får det andet gule for INGENTING, så blev jeg godt og grundigt rasende. Howard Webb er noget af det mest talentløse jeg længe i mit liv har set! Han er konstant efter alle spillere (specielt Arsenals, og det siger jeg ikke fordi jeg føler at vi er blevet uretfærdigt behandlet - for det var sådan det var!) og dømte de mest latterligt kendelser og gav gule kort for normale tacklinger.
Synes vores forsvar hænger lidt og er ikke fuldt koncentrerede. Synes heller ikke at vi har nok spillere med i opbygningsspillet, det går ikke stærkt som sidste år. Men okay, hvad kan man gøre mod de evige heldige Liverpool... Nu må Wenger snart indse at vi mangler en kant eller to ekstra, for det andet går sgu ikke! For guds skyld, lad være med at købe Arshavin!
Arsenal Football Club
kie
Landsholdsspiller
«
Svar #4396:
21 Dec 2008, 23:21 »
Nogle som ved hvor slem Fabregas skade er og hvor lang tid pause som han skal bruge for at være klar? :/
CESC FABREGAS
THE GUNNERS – MIN BLOG
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #4397:
21 Dec 2008, 23:27 »
Jeg mener at have hørt 3-4 uger. Jeg har dog ingen kilde.
JKJ
Gæst
«
Svar #4398:
22 Dec 2008, 09:12 »
Jeg har ikke set hele kampen, så den kan jeg ikke udtale mig om... Vil dog lige skynde mig at sige at jeg gerne ville have solgt kampen for 1-1 inden kampstart så er bestemt ikke utilfreds...
Jeg har dog set de 2 kort som førte til udvisningen, og ja de kan godt være lidt tynde, jeg mener dog den ene er god nok da han svinger albuen, ikke hårdt men den kommer og så er kortet ok imo. Det andet er imo noget tyndt, især i PL for man lov til at gå til vaflerne men det måtte man så åbenbart ikke her...
Han burde så måske have tænkt sig lidt om da han jo allerede havde et kort men det er nok svært i kampens hede...
Jeg kan så ikke forstå man skal svine Liverpool til, det er altså ikke dem der laver de tvivlsomme kendelser som går jer på... Ja de udnytter måske dommeren men det kan jeg ikke se at det skal gå ud over dem, i havde utvivlsomt gjort akkurat det samme hvis i havde haft muligheden for det...
Og det udligende mål er imo helt jeres egen skyld, Agger laver en clearing og så burde jeres forsvar altså havde været noget mere oppe på mærkerne og selv fået den clearet, at Keane så brager den ind med et af hans sjældne mål er jo så bare jeres nedtur...
Alt i alt kan jeg sagtens forstå jeres frustrationer over udvisningen men giv nu lige dommeren skylden fremfor Liverpool, det var altså ikke dem der løb rundt med kortene
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #4399:
22 Dec 2008, 10:11 »
Liverpool skal naturligvis svines til, så snart der er den mindste mulighed for det.
Ifølge den generelle stemning i medierne er Cesc ude i ca. 3 uger, så enten skal Ramsey ind og spille som om han er 10 år ældre end han er, eller skal der handles seriøst ind i januar. Men det skulle der jo alligevel.
Cesc
Gæst
«
Svar #4400:
22 Dec 2008, 11:26 »
Jeg er sgu meget ked af den måde Arsenal er på for tiden, og jeg går lidt med en forhåbning om at Real Madrid snupper vor kære Wenger. Jeg synes ikke om ham mere, da han ikke er kommet med i udviklingen af Premier League. Han er en god træner, uden tvivl, men han har ikke det samme touch mere, ikke de samme spillere – og hvem er skyld i det? Manden selv. Wenger har troet for meget på sine unge spillere, men fordi han jo er en Arsenal-legende, tror ledelsen ikke at de kan tillade sig at fyre ham. Jeg ville fyre ham, hvis jeg hed Hill-Wood og bestemte. Da Wenger kom til for 12 år siden, gav han Arsenalspillerne nye kostvaner, andre træningsmetoder og andre ting, men de ting holder ikke mere – der skal nye idéer og en ny æra på Emirates i gang…
Mange brokker sig over de manglende titler, men er det ikke mest af alt Wenger som er skyld i, at vi ikke får dem mere? Efter år 2004 stod han med en perfekt trup, men han valgte, dumt nok, at begynde forfra og lave et generationsskifte. Hvorfor fanden gør man det? Der skulle hentes 2-3 klassespillere, hvorefter holdet var mere end uhyggeligt. Allerede da han købte Robin van Persie startede det hele, han skulle ikke købes, men det blev han, fordi Wenger lige pludselig fik i tankerne at købe unge spillere. Jeg gider ikke vente på Wenger mere, min tålmodighed er sluppet op, da jeg ikke mener han er kvalificeret nok til opgaven mere.
Han har lavet store resultater, men det kan man ikke leve på i en topklub. Hvis Arsenal er en topklub? Modstanderne uden for ’Big Four’ rykker sig tættere og tættere på. Aston Villa skal nok gå kold på et tidspunkt, men der er mange hold som begynder at vise tænder. Det kan jeg ikke lide, især ikke når Wenger ikke forstår at vi er i 2009 og ikke år 2002. I Real Madrid fyrer de trænerne når det går dårligt, det er måske ikke det smarteste, men en topklub fyrer træneren når han gør det dårligt i en længere periode – det har Wenger gjort!
Ferguson og Wenger er meget forskellige, men de har altid haft en kamp mod hinanden. Den kamp har Ferguson helt klart vundet, da han med sine kloge indkøb har skabt en meget bedre trup. Da United vandt mesterskabet i 2006-07 sæsonen, lavede Sir Alex en genistreg, fordi han valgte at købe Nani, Anderson og leje Tevéz. De tre spillere var der måske ikke brug for, men han valgte at købe dem, for at få en bredere trup. Hvis Ronaldo og Rooney bliver skadet, fuck da det i United, for der kan komme andre spillere ind som er gode nok til toppen af Premier League. Det mangler Arsenal – og vi ved godt hvem der er skyld i det. Navnet er Wenger.
Hvis Wenger havde bygget videre på holdet fra 2004, og hverken solgt Pires, Vieira, Ashley Cole, Sol Campbell, Ray Parlour og Edu, så ville holdet have været meget stærkere nu. Dengang var der bredde på holdet, for hvis Vieira blev skadet, kunne man sætte en Fàbregas, Edu eller Ray Parlour på banen. At Wenger solgte Vieira er for mig en gåde, da han simpelthen ikke behøvede at blive solgt. Det samme gælder med Parlour, da han fint ville kunne agere backup, da han jo er Arsenalmand. Sol Campbell fik lov at smutte, da Wenger ikke ville stå i vejen for Sols udenlandske drømme, men Sol røvrendte os alle sammen. Måske er han ikke skyld i det, men Sol ville stadig kunne spille for Arsenal.
Så gik der 2 sæsoner, hvorefter den franske træner valgte at sælge holdets diagent, Thierry Henry. Endnu en anfører måtte forlade Arsenal, uforståeligt nok. Hvorfor skulle han overhovedet sælges? Fordi man kunne få mange penge for det, set i forhold til hans alder. Det må jeg sige, er flot at en topklub videresælger for at få penge. Det skal man jo fandme ikke! Arsenal skal have de bedste spillere, for det andet fungere sgu ikke.
Ledelse, hop ud af skabet og få Wenger fejet væk. Måske kan i opfordre Real til at få ham, så vi kan tjene noget på ham, selv om han ikke er meget værd mere…
ManUtd83
Manager
«
Svar #4401:
22 Dec 2008, 11:37 »
Har engang set Wenger udtale, at han er tvunget til videresalg for at tjene nok penge på de enorme afdrag der er på Emirates. Man får dog mange blandede signaler for et øjeblik får man at vide at Arsenal er i stor stor gæld efter byggelsen af stadion, mens man senere får at vide at Wenger har mange millioner at købe for.
Hvis det er tilfældet at han ikke har så meget at gøre med, synes jeg han gør det fornuftigt, men hvis han virkelig har de mange millioner at købe for er det uforståeligt at han ikke købte en defensiv midtbane i sommers - og det er jo bare et eksempel.
AFC
Gæst
«
Svar #4402:
22 Dec 2008, 11:48 »
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-19261290.html?forside
Kan vi stole på det?
Cesc
Gæst
«
Svar #4403:
22 Dec 2008, 11:52 »
Arsenal tjener så mange penge på indkomster ved kampdagene, hvorfor så ikke bare gøre det på den måde? Arsenal kan let få den gæld væk om et par år, og så selv om der ikke blev solgt nogen spillere. Størstedelen af dem jeg nævner, blev jo solgt før Emirates stod færdig og gælden blev klasket på bordet.
Wenger skal da heller ikke tænke på pengene i klubkassen, det er da ledelsen som skal styre det fuldstændig. Men Arsenal kan jo ikke gøre for at deres ledelse minder om Horsens' - hvilket vi sige, at de stinker fuldstændig. Usmanov er velkommen for min skyld, han må gerne tage en masse russiske millioner med og gøre Arsenal til en topklub igen..
Jeg kan ikke forstå, hvorfor Arsenal blærer sig med de mange penge, når de alligevel ikke vil bruge dem. Men spørgsmålet fra journalisten har nok lydt: "Hvordan er pengesituationen i Arsenal, nu hvor der er en kæmpe gæld?" Hvorefter svaret er noget i stil med: "Vi mangler ikke penge, alt går som det skal." Pressen bestemmer mange gange hvordan vi skal opfatte klubber og spillere, fx har de svenske medier jo ikke været de mest flinke mod Zlatan...
Få Wenger væk, hvorefter Usmanov og en ny træner kan træde til. Med sig, skal Spalletti eller en anden god træner tage De Rossi, Ribéry (hvorfor købte Wenger ham ikke i sin tid?) og Mexés med, så er Arsenal tilbage i toppen!
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #4404:
22 Dec 2008, 11:56 »
Hvis du seriøst mener at Usmanov skal have noget som helst med Arsenal at gøre (mere end de 25% af aktierne han allerede har), så ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg er målløs.
Cesc
Gæst
«
Svar #4405:
22 Dec 2008, 12:00 »
Dasmessi @
Jeg kan ikke se hvad Bayern vil få ud af det, men tjo, måske kunne de finde på at gå med på den. Det korte af det lange, har Bayern to rigtig gode angribere, som begge er over 30 år. Det gør at de snart skal ud af have andre spillere i toppen af formationen, hvor et af verdens største talenter jo nok skal være dejlig at have. Bendtner kunne i min bog være en af de bedste angribere nede i Tyskland - og hvorfor skulle Bayern ikke være interesseret i ham?
Som sagt har de to gamle angribere, hvorfor et generationsskifte ville være godt inden længe. Et generationsskifte i angrebet skal dog ikke komme i samme transfervindue, da de på den måde ikke vil få det samme kendskab til hinanden og holdkammeraterne. Måske...
Bendtner og Ribéry vil dog første skifte til sommer, da Bayern nok gerne vil beholde ham i resten af denne sæson. Vi kan alligevel ikke bruge Ribéry i Champions League, hvorfor det nok også er smartere at vente dertil...
g00n @
Jeg venter på et argument...
Det er lækkert vi holder ved de gamle ting, men det holder ikke i nutidens fodboldverden. Hvorfor tror du vi ligger langt efter førstepladsen allerede, ja, fordi ledelsen stinker og ikke får fingeren ud. Usmanov har pengene i orden, og det er jo gået ret godt i Chelsea efter millionerne er kommet på bordet. Hvis han ikke blander sig i spillerindkøbene, kan jeg ikke se nogen som helst ulempe ved at hive ham ind. Penge = succes i nutidens fodboldverden.
Min tålmodighed er som sagt løbet ud. Det flotte spil er lige meget, det er pænt, men for en topklub er det resultaterne der gælder. Arsenal tænker åbenbart anderledes...
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #4406:
22 Dec 2008, 12:03 »
Cesc jeg er slet ikke enig med dig... Jeg er stadig stor fan af Wenger, og vil nok blive ved med at være det. Ja, han stoler alt for meget på sit nuværende hold, men de spillere der er blevet solgt, har jeg været helt enige i. Pires, Parlour, Ljungberg og Henry blev alle solgt da de efterhånden blev dårlige på grund af alderen, og hvis vi skulle have penge ud af dem, skulle de sælges med det samme. Vieira blev solgt fordi at han kun havde et enkelt år af sin kontrakt tilbage, og da der var tvivl om hvorvidt han ville forlænge eller ej, blev han solgt mens vi stadig kunne tjene penge på ham. Der er ingen tvivl om at Wenger har solgt/købt meget efter økonomien og det vil han da helt sikkert blive ved med. Han sælger spillerne mens han kan tjene penge på dem og køber nogle billige som han har tillid til. Vi har ikke spillet stabilt i denne sæson, og det kan man sagtens klantre Wenger for. Vi mangler nogle rutinerede kræfter, og fordi at han ikke fik købt i sommers, kan vi nu mærke det. Men jeg håber da at Wenger selv er klar over det, og handler ind i januar.
Vi må ikke glemme at vi har verdens mest talentfulde hold. Der er ikke mange der kan prale af at have en 20 årig anfører der har spillet flere hundreder kampe i Premier League, og talenterne står i kø for at komme ind. Vi har en 16 årig som spiller lige så godt som de fleste 25 årige fløje! Vi har fremtidens hold, og det er Wengers skyld. Vi gik 49 kampe uden nederlag og vandt doublen. Det kan godt ske at vi ikke har været med de sidste par år, men jeg er ikke i tvivl om at vi kommer det igen. Kig på vores trup. Smid et par gode spillere ind, og så har vi Premier Leagues bedste. En MC ved siden af Fabregas, Walcott og Nasri på fløjene med Rosicky og en ny fløj (Ribery?) som backup. Van Persie ser igen ud til at have fundet skarpheden og Vela og Eduardo er begge klasse spillere og kæmpe talenter. Adebayor har jeg ikke megen fidus til, men alligevel. Djourou har efterhånden tilspillet sig en stamplads og med en god DC'er ved siden af, og med Sagna og Clichy på backsene har jeg intet at klantre. Så et par forstærkninger og så har vi en fremragende trup.
Ja, man kan godt klantre Wenger for at det ikke går så godt i denne sæson. Han har lavet et par fejltagelser, og det har kostet en del. Men jeg vil bestemt ikke smide ham på porten og han vil ikke til Real. Han er jo en énklubsmand og Real er slet ikke klubben for ham. Det ved han også godt.
JKJ: Ja, det var vores egen fejl at I scorede - men jeg vil nu stadig kalde Liverpool for scums eftersom det var en clearance der førte til en friløber. Ikke et gennemspillet angreb eller noget, men held. Så selvfølgelig får scousers lige noget med på vejen, men dommeren er da også vores generelle skydeskive.
Bendtner for Ribery? Ja tak!
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Cesc
Gæst
«
Svar #4407:
22 Dec 2008, 12:11 »
Parlour kunne fint spille 2-3 sæsoner mere i Arsenal, hvilket han helt klart viste i Middlesbrough. Arsenal skal da ikke tænke på at få penge for spillerne, inden de bliver for gamle? De er en topklub - ikke en klub som kæmper med økonomien! De skal beholde spillerne til de ikke kan mere, for penge er da intet problem i Arsenal. Det samme gælder Vieira, hvorfor dog sælge ham? Wenger ville godt kunne overbevise ham om at blive, men selvfølgelig vil ledelsen tjene penge på ham og sælge. Ét år kan ændre meget.
Som du siger, har vi et ungt hold og meget talentfuldt. Det er fedt at Arsenal gør tingene på den måde, men den holder altså ikke. Ribéry ville pynte, han er mere rutineret end dem vi har, men der skal endnu flere med. De forstærkninger du snakker om at købe, er jeg helt enig i, men får Wenger taget sig sammen til at få dem købt? Det ligner det ikke. Siden i sommers har det været et problem for ham at finde den rette spiller som han selv siger, men Arsenal mangler en spiller til at være Fàbs medhjælper. Jeg tror ikke Wenger får købt spillerne som vi higer efter. Hvorfor købte han ikke Ribéry i sin tid? Det havde han alle muligheder for, men nu vil han vente, til hans pris er blevet fordoblet tre gange.
Wenger har lavet mange fejltagelser, gang på gang synes jeg. Det holder ikke. Han er en rigtig god træner, der har mange spændende idéer og sådan, men han er alt for stædig. Selv en blind man vil kunne se at der er problemer i Arsenal, men Wenger kan åbenbart ikke..
Hvis han ændre sin politik en smule, må han hellere end gerne blive her. Jeg er dog ikke sikker på han gør noget ved det..
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #4408:
22 Dec 2008, 12:53 »
Suk.. vi har vist været igennem det med Usmanov før, men jeg kan da godt lige ridse det op igen.
En kriminel Man Utd-fan har ganske simpelt ikke noget at gøre i vores klub. Hans engagement i klubben er intet andet end for personlig vinding - han er der for at investere nogle penge, formøble dem i et pænt overskud, og derefter trække dem ud igen. Arsenal er for ham intet andet end et personligt legetøj.
Hans person er mildest talt utiltalende. Jeg kunne finde mange andre links, men det gider jeg ikke lige nu, så du må nøjes med dette her, som på trods af at det er et blogspot, beskriver ham ganske sagligt:
http://alisherusmanov.blogspot.com/
Cesc
Gæst
«
Svar #4409:
22 Dec 2008, 13:05 »
Der kom vidst lige et par ting frem jeg ikke vidste om ham, men så er det jo godt Kroenke også er interesseret.
Han fejler vidst intet..
Sider:
1
...
292
293
[
294
]
295
296
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »