Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:14:30
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
20 Dec 2025, 16:11
Brodtgaard
Omklædning...
Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 716 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
232
233
[
234
]
235
236
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1316127 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #3495:
02 Sep 2008, 17:34 »
Altså, nu har jeg kommet med et argument for at Almunia har reddet point, i den eneste kamp hvor vi har været tæt på ikke at få de point vi havde - Så er det vel et fremragende argument, medmindre du vil have at jeg skal til at finde eksempler fra sidste sæson, hvor han sikkert også reddede en masse point til os. Jeg kan tilgengæld ikke se dine argumenter for at han ikke er en pointreddende målmand
Ja Cole har rutinen, men han laver stadig læssevis af fejl, og blandet med hans hårde spil som tit koster kort og point og det faktum at Clichy er mindst lige så stærk rent offensivt og lige så stærk defensivt, så mener jeg da selvfølgelig at Clichy er lige så god som Cole.
Og nej, du kan åbenbart ikke se spillernes styrke, hvis du skal tale dårligt om vores backs, som faktisk er vores stærkeste punkt sammen med vores fløje... Sagna og Clichy gør det fremragende på backpladserne, og omend Walcott endnu ikke er stabil, er han en fremragende fløj at have, og Nasri har hidtil vist at han er bedre end Hleb, så der er ikke rigtig noget at komme efter. Og pointen i at Nasri går ind mod midten, er nu nok mest taktisk eftersom Clichy næsten altid kommer i hurtige raids ned af fløjen, og der dermed bliver plads til én af de to spillere. Hvis Clichy ikke kom med, ville Nasri nok også komme ned til baglinjen og ligge et par indlæg ind - Som han i øvrigt også har vist at han kan finde ud af. Ja, Nasri kan også bruges som 10'er, men det har vi ikke brug for på holdet, og det passer i øvrigt ikke ind i vores spillestil. Han vil nok få nogle kampe dér, ligesom Hleb gjorde, i vores udekampe i CL, hvor Rosicky vil blive rykket ud på venstre fløj.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #3496:
02 Sep 2008, 17:36 »
Citat af: verdenskrig 02 Sep 2008, 17:33
Nej, men det virker som om i nu pludseligt prøver at forsvare jeres hold, eftersom jeg jo mener at man kan være kritisk over for næsten alle dem i har, og se om man ikke kunne finde noget bedre, og mere rutineret...
Måske måske ikke... Fakta er at det er nemmest at lukke af for en der går ind i banen da holdet er pakket derinde, end en der går igennem på kanten, hvor der er færre folk...
Og nej måske har i aldrig haft sådanne kantspillere.. Men efter de seneste sæsoner burde i måske overveje et skift i netop den strategi!
Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle forsvare de spillere vi har der rent faktisk har et højt niveau. Det giver jo ingen mening at snakke om at skulle finde bedre spillere til pladserne end fx. Sagna, Clichy og Nasri.
Jeg kritiserer de områder hvor vi er svage, og forsvarer de områder hvor vi er stærke. Det er faktisk slet ikke så underligt. At du så vælger at kritisere nogle af de områder hvor vi er bedst besat er til gengæld meget mærkeligt.
verdenskrig
Manager
«
Svar #3497:
02 Sep 2008, 17:37 »
Citat af: NicolasFelipe 02 Sep 2008, 17:32
Hvorfor er kommentaren tynd? Du kunne have set kampen, eller lade være med at sige at Almunia ikke redder points!
Clichy er fantastisk til at erobre bolde, god både offendssiv og defensiv, og kan samtidig løbe fra de fleste!
Det ser så netop ikke ud til at du kender deres styrke? Du forstod ikke helt hvorfor jeg var SÅ forundret over at Clichy, Sagna og Flamini ikke var med til EM, det viser jo lidt om at du ikke har set dem ordenligt.
Hvis Nasri skulle være nummer 10 på banen ved siden af Cesc, hvem fanden skulle så rydde op foran forsvaret?
Så du baserer altså ud fra en kamp om en målmand redder point eller ej
.. Jeg konstaterer bare at v.d.s, og SPECIELT cech stort set altid er gode når det brænder på... Hvis vi lige ser bort fra Cech's em selvfølgelig... Har du nogensinde hørt Almunia blive nævnt i betragtning til verdens bedste keeper?
Har jeg sagt at clichy ikke er god.. Jeg siger blot at han ikke besider den verdensklasse, som stort set alle 11 skal bruge for at vinde pl...
Nej det gjorde jeg ikke... For jeg mener ikke blot det kommer an på evner.. Det kommer lige så meget an på rutine.. og så at arsenal måske spiller på en anden måde End frankrig, hvor backsne har en anden rolle, og er knap så angrebsivrige... Blot et gæt
Ved at i skulle spille 4-2-3-1 som i har gjordt før
.. Så kan fabregas stadig være kreatøren samen med nasri, mens at der er en def midttil beskyttelse af forsvaret!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Chakana
Manager
«
Svar #3498:
02 Sep 2008, 17:38 »
Citat af: verdenskrig 02 Sep 2008, 17:30
Det gider jeg ikke engang uddybe da det siger sig selv...
Det er jo så et hypotetisk gæt.. Ja Evra havde en fantastisk sidste sæson, og ser ham imo som meget bedre defensivt samt offensivt end Clichy.. Man kan se at erfaringen spiller ind, fordi clichy i perioder har en tendens til at træffe de forkerte løsninger.. Evra er en stabil spiller som er god til det meste, og ahr prøvet det meste... Men ligesom du siger at Evra's seneste sæson var en enlig svale, kan du jo heller ikke vide om clichy når hans niveau!
Angående Almunia siger det som sagt sig selv... Når kampene brænder på er det sjældent at han hiver den redning ud af ærmet som sikrer jer en sejr.. Siger ik at de aldrig er sket, siger at det sker sjældnere end med vand der saar, og cech!
Så må du gerne komme med gennemgangen, da jeg har svaret på dit spørgsmål
Nej, jeg sagde; ikke endnu!
Vi har vel nærmest gennemgået backsne, målmanden og nasri? SÅ kan du få resten når der er mere ro på!
Forstår ikke at du kan komme med alle de påstande, når du næsten ikke ser Arsenals kampe?
Arsenal Football Club
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3499:
02 Sep 2008, 17:38 »
Citat af: verdenskrig 02 Sep 2008, 17:33
Nej, men det virker som om i nu pludseligt prøver at forsvare jeres hold, eftersom jeg jo mener at man kan være kritisk over for næsten alle dem i har, og se om man ikke kunne finde noget bedre, og mere rutineret...
Måske måske ikke... Fakta er at det er nemmest at lukke af for en der går ind i banen da holdet er pakket derinde, end en der går igennem på kanten, hvor der er færre folk...
Og nej måske har i aldrig haft sådanne kantspillere.. Men efter de seneste sæsoner burde i måske overveje et skift i netop den strategi!
Selvfølgelig forsvarer vi vores hold når du er kritisk over for de punkter som er vores styrker. Hvis du udtalte dig kritisk om midtbanen eller Adebayor, ville vi nok nikke samtykkende. At du så vælger de åbenlyst bedste dele af truppen og begynder at kritisere, er det klart at vi stiller os undrende. Vi går jo heller ikke ind i United tråden og begynder at kritisere deres centerforsvar eller Ronaldo, netop fordi at det er deres stærkeste punkt.
Som skrevet, så kommer Clichy med i raids, og det gjorde Cole før, og det er jo netop derfor at vi spiller med den slags kantspillere. Vi har også fået Walcott som er begyndt at søge ind mod midten, nu hvor vi har fået en chanceskabende Sagna, i stedet for kedelige Lauren/Eboue som var der før. Det hedder overlap og er faktisk en anerkendt taktik, selvom du ikke mener at det virker.. Se hvor mange mål Ade scorede på hovedstød efter indlæg sidste sæson...
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
verdenskrig
Manager
«
Svar #3500:
02 Sep 2008, 17:39 »
Citat af: g00n 02 Sep 2008, 17:36
Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle forsvare de spillere vi har der rent faktisk har et højt niveau. Det giver jo ingen mening at snakke om at skulle finde bedre spillere til pladserne end fx. Sagna, Clichy og Nasri.
Jeg kritiserer de områder hvor vi er svage, og forsvarer de områder hvor vi er stærke. Det er faktisk slet ikke så underligt. At du så vælger at kritisere nogle af de områder hvor vi er bedst besat er til gengæld meget mærkeligt.
Har for det første intet ondt sagt om Nasri.. Blot sagt at han skulle bruges som central!
Jeg kritiserer de områder hvor i er stærke fordi de svage områder er diskuteret, og mest fordi at de områder hvor i er stærkest er chelsea og man u alligevel bedre... Bortset fra fabregas
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3501:
02 Sep 2008, 17:40 »
Citat af: verdenskrig 02 Sep 2008, 17:37
.. Så kan fabregas stadig være kreatøren samen med nasri, mens at der er en def midttil beskyttelse af forsvaret!
Ja, den taktik brugte vi på udebane i Champions League, samt i de svære udekampe mod storholdene i PL. Det er nok også muligt at vi bruger den i løbet af sæsonen, men Nasri er stadig købt til fløjspiller, og så kan han jo evt. rykkes ind på midten hvis vi spiller med en 4-5-1 igen. Det er nu nok også med i Wengers planer. Så kan Walcott/Rosicky jo passende dække venstre wing, hvis Nasri rykkes ind. Men nu er vores standardformation jo stadig 4-4-2.
verdenskrig
Manager
«
Svar #3502:
02 Sep 2008, 17:41 »
Citat af: Hawk1nZ 02 Sep 2008, 17:38
Selvfølgelig forsvarer vi vores hold når du er kritisk over for de punkter som er vores styrker. Hvis du udtalte dig kritisk om midtbanen eller Adebayor, ville vi nok nikke samtykkende. At du så vælger de åbenlyst bedste dele af truppen og begynder at kritisere, er det klart at vi stiller os undrende. Vi går jo heller ikke ind i United tråden og begynder at kritisere deres centerforsvar eller Ronaldo, netop fordi at det er deres stærkeste punkt.
Som skrevet, så kommer Clichy med i raids, og det gjorde Cole før, og det er jo netop derfor at vi spiller med den slags kantspillere. Vi har også fået Walcott som er begyndt at søge ind mod midten, nu hvor vi har fået en chanceskabende Sagna, i stedet for kedelige Lauren/Eboue som var der før. Det hedder overlap og er faktisk en anerkendt taktik, selvom du ikke mener at det virker.. Se hvor mange mål Ade scorede på hovedstød efter indlæg sidste sæson...
1. Læs det jeg skrev til g00n..
2. Jeg har heller aldrig sagt at overlap ikke er godt, og ved godt hvad det er tak... Ved ik hvor du får det fra, og ved godt at disse spillere kommer i overlap.. Det mener jeg dog også at cole/ eboue er gode til..
verdenskrig
Manager
«
Svar #3503:
02 Sep 2008, 17:42 »
Citat af: Hawk1nZ 02 Sep 2008, 17:40
Ja, den taktik brugte vi på udebane i Champions League, samt i de svære udekampe mod storholdene i PL. Det er nok også muligt at vi bruger den i løbet af sæsonen, men Nasri er stadig købt til fløjspiller, og så kan han jo evt. rykkes ind på midten hvis vi spiller med en 4-5-1 igen. Det er nu nok også med i Wengers planer. Så kan Walcott/Rosicky jo passende dække venstre wing, hvis Nasri rykkes ind. Men nu er vores standardformation jo stadig 4-4-2.
Det var også blot en ide til at i måske kunne få mere ud af materiallet
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3504:
02 Sep 2008, 17:43 »
Citat af: verdenskrig 02 Sep 2008, 17:41
1. Læs det jeg skrev til g00n..
2. Jeg har heller aldrig sagt at overlap ikke er godt, og ved godt hvad det er tak... Ved ik hvor du får det fra, og ved godt at disse spillere kommer i overlap.. Det mener jeg dog også at cole/ eboue er gode til..
Hvorfor kritiserer du så at vi køber kantspillere som passer ind i den taktik som vi bruger?
verdenskrig
Manager
«
Svar #3505:
02 Sep 2008, 17:43 »
Nu vil jeg smutte.. Skal lige have lidt søvn inden træning
Så derfor jeg ik svarer på det i skriver
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #3506:
02 Sep 2008, 17:44 »
.. Jeg konstaterer bare at v.d.s, og SPECIELT cech stort set altid er gode når det brænder på... Hvis vi lige ser bort fra Cech's em selvfølgelig... Har du nogensinde hørt Almunia blive nævnt i betragtning til verdens bedste keeper?
Sjovt du siger det - Almunia er faktisk lige blevet nomineret til årets målmand i Europa.
Vi har aldrig spillet 4-2-3-1. Vi har spillet en 4-4-1-1 med Hleb bag den enlige angriber på udebane i CL, og i sjældne tilfælde i PL. Nasri er da en mulighed til den position.
verdenskrig
Manager
«
Svar #3507:
02 Sep 2008, 17:45 »
Citat af: Hawk1nZ 02 Sep 2008, 17:43
Hvorfor kritiserer du så at vi køber kantspillere som passer ind i den taktik som vi bruger?
Fordi at Nasri ikke er kant, men er 10'er.. dermed mener jeg at han bliver fejlplaceret på kanten..
Det kan vel sammenlignes med at vi altid har brugt Ericsson på kanten i Brøndby, uden dog at kalde ham så god som nasri
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3508:
Citat af: verdenskrig 02 Sep 2008, 17:42
Det var også blot en ide til at i måske kunne få mere ud af materiallet
Jeg tror ikke at vi ville kunne få mere ud af spillermateriellet, af at sætte Nasri ind på midten på bekostning af Van Persie, hvorefter vi er tvunget til at bruge Eboue på højre fløj, når Walcott skal rykkes ind på venstre. Det er jo slet ikke nok til kampene hvor vi skal presse modstanderne og fylde meget i deres felt - Altså i de kampe hvor vi spiller mod mindre hold, såsom samtlige kampe mod hold fra den nederste halvdel af tabellen.
Det bedste er vel at bruge de bedste spillere fra start?
Chakana
Manager
«
Svar #3509:
Har jeg sagt at clichy ikke er god.. Jeg siger blot at han ikke besider den verdensklasse, som stort set alle 11 skal bruge for at vinde pl...
Nej det gjorde jeg ikke... For jeg mener ikke blot det kommer an på evner.. Det kommer lige så meget an på rutine.. og så at arsenal måske spiller på en anden måde End frankrig, hvor backsne har en anden rolle, og er knap så angrebsivrige... Blot et gæt
Hvor tit er det så sket at en målmand redder point? Det er jo det som er målmandens job! Det er da en fremragende eksempel som han kommer med Hawk.
Han besidder om nogen, verdensklasse. Han er stabil, god begge veje. Det kalder jeg verdensklasse!
EDIT: Jeg kan ikke følge med!!
Arsenal Football Club
Sider:
1
...
232
233
[
234
]
235
236
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »