home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:00:02 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316250 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3360: 28 Aug 2008, 10:12 »

Nu håber jeg satme ikke at du har jinxet og vi får mareridtspuljen ;-)

Men ja, en kamp mod Aab ville da være verdensklasse - så skal jeg nok indfinde mig på stadion!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3361: 28 Aug 2008, 12:53 »

I øvrigt sjovt at se i dag, hvordan de subjektive danske medier skriver om Bendtners indsats i går. "Bendtner spillede brandkamp", "Bendtner flyvende med mål og 2 assists" osv. står der rundt omkring, mens de engelske medier ganske rigtigt skriver at Bendtner ikke gjorde mange ting rigtigt i går.

Hans 2 "assists" var et halvskidt skud på mål som blev reddet og røg ud til Gallas, og en mislykket dribling, som på forunderlig vis ender i en friløber til Walcott. Målet var såmænd fint nok, men han var som så ofte før i kampen ved at ødelægge det for sig selv ved at drible rundt om sig selv...

Szczesny
Manager

« Svar #3362: 28 Aug 2008, 13:03 »

Ja alle dem der ikke har set kampen har skrevet at han spillede en brandkamp. Synes det er irriterende at de fremtrædende danske spillere, altid skal enten praises voldsomt eller hagles ned. Man kan aldrig spille en fornuftig kamp, eller en kamp på det jævne. Det skal altid være sensations-overskrifter. Det ender bare med at man ikke læser dem - det er jo lidt som at der bliver råbt vagt i gevær. Tror sgu snart jeg kun læser information Smiley

Derudover var det jo et fantastisk resultat igår og fornuftigt at give Bendtner fuld spilletid, da det jo næppe gør andet end gavner. Men flyvende var han sgu ikke!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3363: 28 Aug 2008, 14:42 »

Ja, det var en dejlig kamp i går. Det var helt vildt så stor en forskel Fabregas gjorde på holdet. Der var en helt anden gejst og lyst til at spille, og selvom vi førte 2-0 og 4-0 samlet, fortsatte de med at kæmpe og forsøge at få flere mål. Det var lige præcis det vi manglede i kampen mod Fulham. Det var i øvrigt dejligt at se at Wenger tog Fabregas ud for at spare ham, så vi kan få ham med igen lørdag, og så spillede Denilson og Walcott jo pludselig fornuftigt. Bendtner havde en OK kamp. Han lavede mange fejl, men han kæmpede og prøvede på at kreere noget selv, og var i det hele taget meget mere livlig end Adebayor som regel er over 3 kampe.

Lad os tage det gode spil med til lørdag.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #3364: 28 Aug 2008, 19:11 »

Det er, efter min mening, en okay gruppe - Porto, Fenebahce og Dynamo Kiev. Jeg tror ikke at det kan gå galt. Men måske kan Fenerbehce skabe problemer på udebane, men mon ikke vi klarer den. Jeg havde nu stadig håbet på AaB.. Opstemt

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3365: 29 Aug 2008, 09:28 »

Det er en ok gruppe. Ikke den nemmeste, men bestemt heller ikke den sværeste. Jeg tror tilgengæld at Liverpool ikke er ret tilfredse med deres lodtrækning. Dinamo Kiev burde kunne slåes, Fenerbache får vi svært ved på udebane, men de kan slåes hjemme, og det samme med Porto. Og ja, det er surt at det igen er United der kommer til DK.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #3366: 29 Aug 2008, 12:00 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88430

Hvorfor kommer ledelsen med denne udmelding? Jeg kan overhovedet ikke se det positive i det. Ledelsen ser til dels ud til at fralægge sig ansvar, yderligere er det ikke ligefrem godt i en evt. forhandlingspositio n for Mr. Wenger at sælger ved at han har så mange penge, så sælger kan presse prisen, da han i forvejen ved at Wenger har brug for en spiller mere!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3367: 29 Aug 2008, 12:26 »

Det er vel alment kendt at Arsenal har pengene, men at Wenger ikke er tilbøjelig til at bruge af dem.

Det værste ved den artikel er nærmere, at bold.dk mener at Arsenal kun han hentet Samir Nasri indtil videre.

Szczesny
Manager

« Svar #3368: 29 Aug 2008, 13:10 »

Jamen det er jo også derfor at udtalelsen er fuldstændig unødvendig. Hvis det er almen kendt, er det jo en tåbelig udtalelse og vel egentlig bare at rykke ansvaret over på Arsene, hvilket jeg ikke forstår.

Og ja, det er jo bold.dk - forvent ikke for meget!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3369: 29 Aug 2008, 13:20 »

Jeg synes nu det er helt fair at rykke ansvaret over på Arsene - han skal til at i gang.

Metsu1
Manager

« Svar #3370: 29 Aug 2008, 13:53 »

Og ja, det er jo bold.dk - forvent ikke for meget!

Det står også på Soccernet, hvilket plejer at være en ret pålidelig kilde  Peace

http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=567230&sec=england&cc=5739

Måske har Wenger bare ikke lyst til at blive taget i røven af de latterlige priser, der florerer i øjeblikket i fodboldens verden, så han gemmer pengene til et mere gunstig tidspunkt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3371: 29 Aug 2008, 13:55 »

Der står jo bare at Nasri er eneste "big-name-signing", ikke at han er eneste signing.

Metsu1
Manager

« Svar #3372: 29 Aug 2008, 14:17 »

Der står jo bare at Nasri er eneste "big-name-signing", ikke at han er eneste signing.

Jeg tænker ikke på, hvor mange signinger, de har foretaget, men de har pengene, hvis de kan finde den rette spiller.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3373: 30 Aug 2008, 19:28 »

Nu så jeg desværre ikke første halvleg, men jeg så lige målene i halvlegen og er klar til anden halvleg. Hvor er det dejligt at se RVP komme i gang, og utroligt at Eboue ligefrem lagde op med hælen. Han er nok den sidste spiller man forventer gør det.

Igen har Adebayor en kæmpe afbrænder.. Utroligt...!

Szczesny
Manager

« Svar #3374: 30 Aug 2008, 19:32 »

Ja de har spillet ganske fornuftigt og samtidig holdt Newcastle på 1½ chance.

Ja Adebayor skal lige igang med den nye sæson, han har virket lidt rusten her i starten, men han skal nok komme igang.

Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010