home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:20:09 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I dag kl. 12:26:35 RasmusA12 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I dag kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 11:18:53 ydersog Blogs Manchester United
I dag kl. 07:44:57 BelthazorDK Challenges Søger inspiration til ...
I går kl. 21:11:39 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
09 Nov 2025, 12:03 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23175
  2 Brugere, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297615 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2160: 16 Apr 2008, 22:07 »

Yeah baby, yeah! Vi skulle desuden have forhøjet buddet på Ben Arfa - Dejligt at Wenger nu er fremme med pengepungen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2161: 16 Apr 2008, 22:10 »

Yeah. Lad os se Anden som højrewing. Opstemt

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2162: 16 Apr 2008, 22:14 »

Det ville være så klasse af få David Villa!!
Jeg glæder mig til at se hvad der sker til sommer.
Der er ingen tvivl om at vi mangler nogle forstærkninger til vores hold, nu må vi jo bare se hvem Wenger henter op af sin magiske hat Smiley

Niko
Gæst

« Svar #2163: 17 Apr 2008, 09:27 »

Jeg har lige leget lidt i Photoshop, da jeg virkelig drømmer om dette:

Hvad med jer andre? Wenger har sagt, at han gerne vil åbne tegnebogen og hente en klasse spiller til klubben. David ville være perfekt, for han brænder næsten aldrig. Vi brænder selv en masse chancer, hvorfor han vil udgøre et frygtet angreb med Adebayor.

David er også sjældent skadet, og hvis Ben Arfa ryger samme vej - så er titlen næste år vores! (:

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2164: 17 Apr 2008, 09:30 »

Syntes den Arsenal trøje klær ham det bedre end Valencia trøjen gør:) men undskyld jeg siger det, du stener for groft noglegange med de billeder du laver, men syntes det er meget cool;) keep up the good work!

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

vesperGT
Manager

« Svar #2165: 17 Apr 2008, 09:33 »

Klasse billede...... Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2166: 17 Apr 2008, 10:25 »

Pænt stort hoved han har alligevel, men hva Wink

Desuden har jeg tjekket lidt op, og jeg ved ikke lige hvor rygtebørsen har fra at Wenger har sagt han vil spendere stort til sommer. De citerer Daily Star som kilde, men i deres artikel står faktisk det stik modsatte:

WENGER WON'T REACH FOR CHEQUE BOOK

Arsenal's recent meltdown has failed to convince manager Arsene Wenger he must embark on a summer spending spree.

"We will continue to do what we've done. I will buy but not too much in the summer," he said. "My priority is to keep this team together because we are still young, especially in some departments. If we can add one more body we will do so, not one in each department - just one experienced guy."

Angående linket med David Villa, har alle de danske medier også bare klippet og klistret hans interview sammen for at kunne linke ham til Arsenal. Her er hvad han rent faktisk har sagt:

Would you adapt to English football as well?

- I think so. Their football is fast, counter-attacking, which is the best for my qualities. Of course it’s a different story to get there and be successful. As a fan, I like Arsenal because they play one, two touch football and they’re very good at it. And because of my mates, I like Liverpool.

Og for sådan ca. et år siden kørte bold.dk samme historie, bare med at han havde talt sig selv til Liverpool.

Dermed ikke sagt at jeg ikke ville være overlykkelig for at se både Ben Arfa og Villa i klubben, meeen jeg nægter at tro på noget som helst før det sker. Don't get your hopes up, boys.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2167: 17 Apr 2008, 11:40 »

Forza.dk:

"Flamini på vej til Bayern
Klisnmann er i gang med at forstærke sit nye hold
Af Niels Idskov, torsdag 17. april 2008, 11:21
Mathieu Flamini fra Arsenal er blevet et emne for den kommende Bayern-træner Jürgen Klinsmann, som ser den franske midtbanestjerne som en nødvendig forstærkning i forhold til sydtyskernes internationale ambitioner.

Den 24-årige franske landsholdsmand har kontrakt med Arsenal for endnu to år, men der kan være andre hager for FC Bayern, idet også Juventus og AC Milan menes interesseret."

Har han ikke kontraktudløb til sommer, eller gik jeg glip af at han forlængede mens jeg var væk...?

EDIT: De har rettet det nu Tunge
« Seneste Redigering: 17 Apr 2008, 13:12 af g00n » Logged

arsenalistic
Manager

« Svar #2168: 17 Apr 2008, 13:38 »

Forza.dk:

"Flamini på vej til Bayern
Klisnmann er i gang med at forstærke sit nye hold
Af Niels Idskov, torsdag 17. april 2008, 11:21
Mathieu Flamini fra Arsenal er blevet et emne for den kommende Bayern-træner Jürgen Klinsmann, som ser den franske midtbanestjerne som en nødvendig forstærkning i forhold til sydtyskernes internationale ambitioner.

Den 24-årige franske landsholdsmand har kontrakt med Arsenal for endnu to år, men der kan være andre hager for FC Bayern, idet også Juventus og AC Milan menes interesseret."

Har han ikke kontraktudløb til sommer, eller gik jeg glip af at han forlængede mens jeg var væk...?

EDIT: De har rettet det nu Tunge

Det er lokumsjournalistisk Smiley

Go you Gunners!

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2169: 17 Apr 2008, 13:42 »

Fuldstændig enig. Flamini bliver forhåbenligt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2170: 17 Apr 2008, 15:54 »

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2171: 17 Apr 2008, 15:55 »

Jeg vil være ked af at se ham i Arsenal. Jeg synes personligt, at han ikke passer ind på holdet.

Niko
Gæst

« Svar #2172: 17 Apr 2008, 15:57 »

Ingen stor angriber til Arsenal, dem har vi nok af.
Husk nu at Adebayor tæller for 2.

Ben Arfa, Villa og Gomes, så er jeg tilfreds. Men hvis Mr. Wenger er snu, så udnytter han sine klare fordele i Frankrig og henter Benzema med.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2173: 17 Apr 2008, 16:00 »

Tro du bare på at vi henter Ben Arfa Villa og Benzema. Og hvad hevlede skulle vi bruge Gomes til... med en Almunia som lige har forlænget (og i øvrigt stået glimrende), en ung Fabianski i kulissen og Mannone som 3. målmand.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2174: 17 Apr 2008, 16:00 »

Jeg vil blive ovenud lykkelig hvis Wenger henter Villa og Ben Arfa Opstemt

Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010