home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:44:57 BelthazorDK Challenges Søger inspiration til ...
I dag kl. 07:40:55 fckbo Blogs Manchester United
I går kl. 21:11:39 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 20:40:40 warmon Blogs #7 Youth to Gold
I går kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
09 Nov 2025, 12:03 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
09 Nov 2025, 01:49 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297508 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2070: 08 Apr 2008, 17:13 »

Ja.. Jeg håber for dig at du vinder på din odds med at Bendther bliver første målscorer...

GO THE GUNNERS...

Nu skal han jo lige starte først... men for min skyld må Arsenal da gerne score først, bare de taber samlet Wink

Tror det bliver en meget tæt kamp og chancerne er vel 52-48 til Liverpool pga deres hjemmebane fordel, men så heller ikke meget mere...

Rossonero
Gæst

« Svar #2071: 08 Apr 2008, 17:47 »

Nå, drenge.

Vi går snart endnu et brag i møde, og det skal blive spændende at se, hvem der trækker det længste strå. Hvis vi bevæger os væk fra de farvede briller, hvem tror I så ryger videre?

Selv regner jeg med, at Liverpool tager den, men der kan jo ske alverdens.

-Benja-
Gæst

« Svar #2072: 08 Apr 2008, 17:53 »

Tror den bliver 1-1 igen, efter det ved jeg ikke. Tror det bliver en meget taktisk præget kamp, men begge managers har udtalt at de vil gå til angreb. Håber det bliver en god kamp, og Arsenal selvfølgelig går videre.. Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2073: 08 Apr 2008, 17:54 »

Jeg tror og håber at det bliver omvendt... Vi har indtil videre spillet 3 kampe på Liverpool, hvor af de 3 har endt 1-1... Man skulle tro det samme om i morgen, men jeg tror at det bliver lidt ala da vi spillede mod Milan. Liverpool står godt, men på trods af hjemmebanefordelen, plejer vi at stå utrolig godt taktisk i CL, og hvis vi lige får puttet et enkelt mål ind, kan der også godt komme et sidste i slutfasen.

Men spændende, det bliver det!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vesperGT
Manager

« Svar #2074: 08 Apr 2008, 17:55 »

KOM SÅ GUNNERS..........! Bendtner og Fabregas scorer, mens El Niño scorer et trøstmål Thumbs Up

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #2075: 08 Apr 2008, 18:00 »

Jeg tror også at Arsenal hiver den hjem.

En typisk målscorer kunne være Fabregas eller måske en midterforsvar ? Gallas feks.

Viva Ronaldo ! §

United-styrer
Gæst

« Svar #2076: 08 Apr 2008, 18:01 »

Jeg tror, at Liverpool går videre. Det er selvfølgelig en pest-eller-kolera-situation for mig. Eller måske er det egentlig mere sigende blot at kalde det end Liverpool-Arsenal-situation, og Liverpool er trods alt værst, så jeg holder lidt med Arsenal i dag.

Men Liverpool er så professionelle og effektive i CL, at jeg tror, de hiver den hjem efter et perfekt udebaneresultat.

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #2077: 08 Apr 2008, 18:06 »

Arsenal er vel også "professionelle"  Thumbs Up

Viva Ronaldo ! §

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #2078: 08 Apr 2008, 18:48 »

Begge hold er så professionelle, så de får sporten til at rådne op. det er fandeme ikke til at tænke på :/ (btw. så er jeg neutral med engelsk fodbold, jeg er bare træt af den røvkedelige måde nogle hold tror fodbold skal spilles på!)

Zone 43
Manager

« Svar #2079: 08 Apr 2008, 20:31 »

Det kunne dog også være en tilfældighed. 

Næppe. De andre har vel næppe tilgivet ham for den flotte redning i det første opgør mod Liverpool og fighten mod Adebayor i Arsenals røvfuld mod Spurs.. Men imo lidt mærkeligt..

Mht. dagens kamp, så håber jeg, at Liverpool går videre, da jeg bedst ka' li' dem.. men som neutral, håber jeg på en god kamp Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #2080: 08 Apr 2008, 20:33 »

Begge hold er så professionelle, så de får sporten til at rådne op. det er fandeme ikke til at tænke på :/ (btw. så er jeg neutral med engelsk fodbold, jeg er bare træt af den røvkedelige måde nogle hold tror fodbold skal spilles på!)

Arsenal spiller bestemt ikke kedelig fodbold. Tværtimod. Det gør Liverpool til gengæld, men - heldigvis - er det ikke alle engelske hold, der spiller sådan.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #2081: 08 Apr 2008, 20:48 »

HELD OG LYKKE !!!

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #2082: 08 Apr 2008, 20:52 »

Selvom jeg holder mest med arsenal uden at være fan , så tror jeg liverpool trækker det længste strå.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #2083: 08 Apr 2008, 20:58 »

DIABY !!!!!!!!!!!

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #2084: 08 Apr 2008, 21:01 »

YES!!!!

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010