home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:27:33 Chel11 Challenges Søger inspiration til ...
I går kl. 21:11:39 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 20:42:29 warmon Blogs Manchester United
I går kl. 20:40:40 warmon Blogs #7 Youth to Gold
I går kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
09 Nov 2025, 12:03 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
09 Nov 2025, 01:49 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297424 gange)
Niko
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2055: 07 Apr 2008, 21:05 »

Carlos Vela vil have sin chance nu og Wenger beholder ham. Synes Robin van Persie skal sælges - jeg elsker den mand, men han er jo mere skadet end han spiller fodbold.

Vi kan hente mange millioner ved at sælge ham, selvom vi ikke mangler noget på penge fronten. Jeg er dog af den overbevisning, at han skal sælges, nu hvor Walcott og de andre modnes.

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #2056: 07 Apr 2008, 21:07 »

lol Cesc, det er om 4 år altså tænk dig lige om. 4 år, det er fandme meget, der er Adebayor sgu 28 år. Ja desværre er Bendtner ikke så populær blandt fans og spillere, men han kan da hurtigt blive det blandt fans. Tror ligesom jeg har prøvet i FM kan det også ske IRL, at Walcott og Bendtner bliver en sindsyg duo, der bare score mål på samlebånd.

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #2057: 07 Apr 2008, 21:09 »

Cesc, du har ikke svaret på mit spørgsmål Wink

Niko
Gæst

« Svar #2058: 07 Apr 2008, 21:16 »

Udover at Adebayor er lidt hurtigere end Bendtner, så kan jeg ikke se hvad han rigtig mangler? Han er måske dårligere på nogle punkter, men som jeg ser der er det alle nogen der kan trænes op, eller bare kommer med modenheden (overblik, timing i løb etc.)

Nicklas Bendtner skal nok blive ligeså god som Adebayor, men ikke bedre. Adebayor var mindst ligeså stor, dengang han var i Monaco. Adebayor er hurtigere, hvilket du selv nævner, og det betyder da en del. Shayi har dog også sine svage sider, ved at være for meget ude i venstresiden. Nicklas Bendtner trækker dog også væk fra boksen, som han gør i en alt for tidlig alder. Men det bliver bedre med alderen. Jeg kan bare ikke forstille mig at Nicklas er bedre end Adebayor.

Tjek den mand, han dribler på en fantastisk måde. Imod Liverpool, så tjek hans ben når han har bolden. Han dribler næsten mere end Cristiano Ronaldo. Det gør Nicklas Bendter ikke, og hans teknik er slet ikke på samme niveau.

lol Cesc, det er om 4 år altså tænk dig lige om. 4 år, det er fandme meget, der er Adebayor sgu 28 år. Ja desværre er Bendtner ikke så populær blandt fans og spillere, men han kan da hurtigt blive det blandt fans. Tror ligesom jeg har prøvet i FM kan det også ske IRL, at Walcott og Bendtner bliver en sindsyg duo, der bare score mål på samlebånd.

Lad være at kritisere at jeg også har mine meninger.

4 år, ja, bliver Adebayor så ikke også bedre? Den mand er kun 23 år gammel, hvilket heller ikke er ret meget. Walcott og Bendtner bliver en god duo, og Adebayor kommer til Spanien om et par år. Jeg kunne godt forstille mig at Real Madrid pungede ud med en masse af deres millioner. Bendtner skal nok blive god, men ikke bedre end Adebayor. Adebayor er bedre på mange flere punkter end Nicklas. Super Nick brænder stadig mange chancer, hvilket Adebayor næsten er vokset fra. Adebayor får vel også træning, imens Bendtner gør det. Hvordan skulle man også bedømme det?

vesperGT
Manager

« Svar #2059: 07 Apr 2008, 21:20 »

Jeg glæder mig bare som et lille barn til juleaften i morgen, hvor vi vinder på anfield

ManUtd83
Manager

« Svar #2060: 07 Apr 2008, 21:35 »

Jeg glæder mig bare som et lille barn til juleaften i morgen, hvor vi vinder på anfield

Håber du får ret..

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #2061: 07 Apr 2008, 23:12 »

Cesc det er faktisk kun hurtighed. Adebaor brænder sgu stadig en del chancer vil jeg sige. Min mening er at jeg tror at Bendtner er bedre end Ade om 4 år.
« Seneste Redigering: 08 Apr 2008, 16:00 af Anqes » Logged

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

-LFC-
Manager

« Svar #2062: 08 Apr 2008, 00:50 »

Det sker ikke, kan jeg fortælle dig! Opstemt

kie
Landsholdsspiller

« Svar #2063: 08 Apr 2008, 15:59 »

Arsenal vinder 1-0 ...

Fabregas scorer på et klasse langskud..    Cool

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2064: 08 Apr 2008, 16:11 »

Arsenal vinder 1-0 ...

Fabregas scorer på et klasse langskud..    Cool

arrgh tror nu mere på at Ade afgøre det hele, men har sat mine penge på Bendtner;)

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

kie
Landsholdsspiller

« Svar #2065: 08 Apr 2008, 16:13 »

arrgh tror nu mere på at Ade afgøre det hele, men har sat mine penge på Bendtner;)

Tror desværre ikk Bendther scorer, det bliver Fabregas.. men det må vi se af.. Det vigtigste er bare at Arsenal går vider...

GO THE GUNNERS!!!

GO THE GUNNERS!!

Cool

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #2066: 08 Apr 2008, 16:20 »

Det bliver nok verdens kedeligste 0-0 som sædvanligt, holdene spiller så ekstremt taktisk i chl, at det snart ikke er sjovt længere

JKJ
Gæst

« Svar #2067: 08 Apr 2008, 16:25 »

Det bliver nok verdens kedeligste 0-0 som sædvanligt, holdene spiller så ekstremt taktisk i chl, at det snart ikke er sjovt længere

Vil nok nærmere sige 1-1 Wink

Men ja tror også det bliver en taktisk affære...

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2068: 08 Apr 2008, 16:28 »

Tror desværre ikk Bendther scorer, det bliver Fabregas.. men det må vi se af.. Det vigtigste er bare at Arsenal går vider...

GO THE GUNNERS!!!

GO THE GUNNERS!!

Cool
det gav mere at satse på Bendtner, så jeg syntes lige en 100 godt måtte forvandle sig til en plovmand;)
Men ja bare Gunners vinder, så kan den 100 godt gå hjem, pis på den så.

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

kie
Landsholdsspiller

« Svar #2069: 08 Apr 2008, 16:30 »

det gav mere at satse på Bendtner, så jeg syntes lige en 100 godt måtte forvandle sig til en plovmand;)
Men ja bare Gunners vinder, så kan den 100 godt gå hjem, pis på den så.

Ja.. Jeg håber for dig at du vinder på din odds med at Bendther bliver første målscorer...

GO THE GUNNERS...

Sider: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010