home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:47:14 warmon Blogs #5 Youth to Gold
I går kl. 23:46:17 warmon Blogs Kan søens perle blive ...
I går kl. 23:09:06 warmon Blogs [12] Mit AS Roma-event...
I går kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I går kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
08 Nov 2025, 21:31 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
08 Nov 2025, 15:56 JG v25 Baren NBA
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296807 gange)
Newcastle
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1590: 24 Feb 2008, 23:10 »

Åh, det vælter jo ud med mindre fornuftige citater fra dit tastatur som sædvanlig.

Der er ingen grund til, at hans udtalelse skal gå ustraffet hen. Rent principielt er det okay at give ham igen, omfanget kan så diskuteres.

Hahahaha så hvis Cristiano Ronaldo kalder Joey Barton en nar, så er det i orden at Barton smadrer ham totalt?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1591: 24 Feb 2008, 23:12 »

Åh, det vælter jo ud med mindre fornuftige citater fra dit tastatur som sædvanlig.

Stærkt comeback alligevel.

Der er ingen grund til, at hans udtalelse skal gå ustraffet hen. Rent principielt er det okay at give ham igen, omfanget kan så diskuteres.

Du holder simpelthen fast i din mening om at det var i orden at "straffe" ham på banen for en udtalelse? Hovedrystende.

arsenalistic
Manager

« Svar #1592: 24 Feb 2008, 23:17 »

Hahahaha så hvis Cristiano Ronaldo kalder Joey Barton en nar, så er det i orden at Barton smadrer ham totalt?

Det må vel være logikken anno 2008.  Grin

Go you Gunners!

N17
Manager

« Svar #1593: 24 Feb 2008, 23:19 »

Det må vel være logikken anno 2008.  Grin

Sådan har det da været de sidste par år, hvis man går i byen... Hvis der en der siger noget forkert/blinker forkert så får han tæsk

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1594: 24 Feb 2008, 23:21 »

Ja sådan er det ofte når man møder små knægte i byen der tror de ejer verden.

Chris
Gæst

« Svar #1595: 24 Feb 2008, 23:23 »

Eller store bonderøve der tror de er nogle helvedes karle... Men det var vist off-topic Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #1596: 24 Feb 2008, 23:24 »

Sådan har det da været de sidste par år, hvis man går i byen... Hvis der en der siger noget forkert/blinker forkert så får han tæsk

Jeg tænkte mere i ren fodbold. Det andet, ja det er sgu desværre de triste realiteter.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1597: 24 Feb 2008, 23:25 »

Korrekt observation - begge typer er stort set lige irriterende Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1598: 24 Feb 2008, 23:28 »

Hvilke by taler vi om her? Det kan godt være, det er det billede, medierne danner, men jeg tvivler sgu ret meget på, at du taler af egen erfaring der. De steder, hvor jeg har været i byen, er det i hvert fald slet, slet ikke tilfældet.. og det er sgu ligegyldigt, hvor provokerende, jeg ellers har været.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1599: 24 Feb 2008, 23:29 »

Hvilke by taler vi om her? Det kan godt være, det er det billede, medierne danner, men jeg tvivler sgu ret meget på, at du taler af egen erfaring der. De steder, hvor jeg har været i byen, er det i hvert fald slet, slet ikke tilfældet.. og det er sgu ligegyldigt, hvor provokerende, jeg ellers har været.

Nu kom du jo heller ikke til crewtræf  Cool Så skulle du have set tricks Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #1600: 24 Feb 2008, 23:29 »

Update mht. Eduardo:

Eduardo has been moved to a London-based hospital after undergoing surgery at Selly Oak Hospital in Birmingham.

Latest news from Eduardo. This is what he told Arsenal.com

-
“I am unsure at the moment of the extent of the injury and how long I will be out of action for but I know that I won't be able to play for Arsenal for the rest of the season or be ready in time for the Euros this summer.

"But I'm not worried about that. My concentration and determination is on making as quick a recovery as possible. I am determined to overcome this injury.

Go you Gunners!

N17
Manager

« Svar #1601: 24 Feb 2008, 23:30 »

Jeg har selv oplevet det jo, eller ikke fået tæv, men der blev kastet ølflasker osv efter os. Og de var efter os i flere måneder derefter.. Men nu de sku mere nervøse af en eller anden grund

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1602: 24 Feb 2008, 23:31 »

Hahaha, konge kommentar! Næh du, jeg strandede på den mest dødsyge station i Viborg for så at bruge 3 timer der.. Genialt altså.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1603: 24 Feb 2008, 23:31 »

Ja der blev der uddelt flade for et godt ord! Men det var vel derfor du ikke TURDE møde op!  Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1604: 24 Feb 2008, 23:34 »

Ja der blev der uddelt flade for et godt ord! Men det var vel derfor du ikke TURDE møde op!  Cool

Hvis ellers bare det havde været et spørgsmål om at turde... så havde jeg ikke spildt den halve dag i Viborg Wink

Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010