|
arsenalistic
|
|
Som United-fan burde man kunne se udover Alf Inge-episoden og se hvilken fantastisk spiller Keane var. Han kunne om nogen piske sit hold frem og frembring vindermentaliteten i alle spillere omkring sig. At sige at Keane er en psykopat er urimeligt overdrevent.
Sætte sig ud over en bevidst invalidering af en modspiller? Det får du sgu ikke mig til, der træder min sunde fornuft til.
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Flipperen
|
|
Tak for linket i to..  Altså har altid været ''United-fan'' - men det er først det seneste år jeg rigtigt er begyndt at gå meget op i det, derfor kender jeg sgu ikke holdet fuldt ud..
|
|
|
|
|
|
R.I.P. Save på Man Utd 2093 (07)...  Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!
|
|
|
|
|
Chris
Gæst
|
|
Bevidst invalidering af en modspiller? Nej vel. Bevidst hård tackling af modspiller? Oh ja. Min sunde fornuft siger mig også at man skal være i stand til at se hvilken fantastisk spiller Keane var, også selvom man er Arsenal-fan eller bare ikke kan lide hans attitude. I kan vel heller ikke lide Nik & Jay, men i danser alligevel til det hver lørdag nat på Crazy Daisy 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Tak for linket i to..  Altså har altid været ''United-fan'' - men det er først det seneste år jeg rigtigt er begyndt at gå meget op i det, derfor kender jeg sgu ikke holdet fuldt ud.. Så får du lidt historie  Folk påstår at "the rivalry" opstod her: http://youtube.com/v/Q6sswh02B7Q&feature=relatedLæg i øvrigt mærke til episoden med Van Diver og Keown. Den episode er legendarisk! Bevidst invalidering af en modspiller? Nej vel. Bevidst hård tackling af modspiller? Oh ja. Min sunde fornuft siger mig også at man skal være i stand til at se hvilken fantastisk spiller Keane var, også selvom man er Arsenal-fan eller bare ikke kan lide hans attitude. I kan vel heller ikke lide Nik & Jay, men i danser alligevel til det hver lørdag nat på Crazy Daisy  Han har jo indrømmet at det var overlagt Chris. Læs hans bog.
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Chris
Gæst
|
|
Jeg gider ikke læse hans bog. Han har indrømmet at han bevidst gik efter at tackle Alf Inge hårdt, men da ikke at gøre ham fodboldinvalid. Det er jo ligesom ikke noget Keane selv bestemmer om Alf skal blive invalid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Gæst
|
|
Læg i øvrigt mærke til episoden med Van Diver og Keown. Den episode er legendarisk!
Legendarisk fordi Keown skaber sig som en anden tosse?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Woodfarm
|
|
I kan vel heller ikke lide Nik & Jay, men i danser alligevel til det hver lørdag nat på Crazy Daisy  Kun hvis man har fået rigelige mængder væske indenbords eller hvis der optakt til kropskontakt med det modsatte køn. Til OT-topic: Det kan godt være Keane var en god spiller, men handlingen mod Haaland ødelægger alt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Jeg gider ikke læse hans bog. Han har indrømmet at han bevidst gik efter at tackle Alf Inge hårdt, men da ikke at gøre ham fodboldinvalid. Det er jo ligesom ikke noget Keane selv bestemmer om Alf skal blive invalid.
Jo, han indrømmede faktisk at han gik bevidst efter at skade ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Gæst
|
|
At skade er heller ikke = fodboldinvalid...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Der er jo også kæmpestor forskel i intentionen for de 2 scenarier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Det har han. Han gik bevidst efter at stoppe hans karriere - det skriver han selv. (Bortset fra at han nok er blevet dikteret)
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Legendarisk fordi Keown skaber sig som en anden tosse?
Og fordi Van Diver brænder et straffespark han har divet sig til. Derudover minder jeg, at det også var i denne kamp, at han sørgede for at få Vieira udvist.
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Haha. Den kamp kan stadig bringe folks pis i kog
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Haha. Den kamp kan stadig bringe folks pis i kog
Ja alle har en mening om denne episode 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
SirToby
|
|
Det har han. Han gik bevidst efter at stoppe hans karriere - det skriver han selv. (Bortset fra at han nok er blevet dikteret)
Haaland kunne helt seriøst bare have ladet være med at komme med en uretfærdig kommentar tidligere. Diskuterer I, om Keano er en optimal anfører? Det er han i mine øjne. Så får du lidt historie  Folk påstår at "the rivalry" opstod her: http://youtube.com/v/Q6sswh02B7Q&feature=relatedLæg i øvrigt mærke til episoden med Van Diver og Keown. Den episode er legendarisk! Han har jo indrømmet at det var overlagt Chris. Læs hans bog. Fuck Keown. Du kan ikke kalde Utd-spillere for divere, når I selv gør det: http://youtube.com/v/0VBVCsYWcqk&feature=related og http://youtube.com/v/Pht0UkRWNhQ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|