home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:47:14 warmon Blogs #5 Youth to Gold
I går kl. 23:46:17 warmon Blogs Kan søens perle blive ...
I går kl. 23:09:06 warmon Blogs [12] Mit AS Roma-event...
I går kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I går kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
08 Nov 2025, 21:31 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
08 Nov 2025, 15:56 JG v25 Baren NBA
Antal Registrerede Brugere: 23175
  3 Brugere, 548 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296696 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1545: 24 Feb 2008, 20:13 »

Altså som sagt ja tacklingen er hård, men det er ikke bagfra, han fratager ham ingen scoringsmulighed, og det er tydeligt ikke forsætligt, så et gult kort synes jeg havde været helt fint..

Noget andet er at jeg altså er nød til at holde fast i at hvis sådan et frispark SKAL give rødt, så burde der altså blive givet rødt kort i stort set hver eneste Premier Leauge kamp, eller måske ikke helt, men overdrivelse fremmer forståelsen..

Jeg synes heller ikke, det lignede et gult kort ved første øjekast, men du er altså ude i en veritabel mission impossible, når du argumenterer imod det billede, som g00n har postet.

Det er et strakt og højt ben med knopperne forrest, der placeres direkte på Eduardos skinneben. Jeg synes næsten ikke engang, jeg behøver at skrive min pointe.

Jeg er i øvrigt enig med Kong Fjong omkring Wenger. Han er i mine øjne værre end andre, og han kan stort set aldrig anerkende et nederlag fuldt ud. Samtidig er han dobbeltmoralsk as hell. Men ja, Arsenal-fansene mener sikkert det samme om Fergie. Det er altid lettere at finde fejl hos rivalerne.
« Seneste Redigering: 24 Feb 2008, 20:33 af United-styrer » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1546: 24 Feb 2008, 20:29 »

Den slags vil jeg overhovedet ikke give mig i kast med at bedømme, da det er umuligt for mig (og alle andre for den sags skyld), at vurdere hvem der får flest fejldomme med/mod sig, uden at lave extensive undersøgelser set over alle kampe på mange sæsoner.

Enhver kan jo bare slynge et subjektivt tal ud, som du lige har gjort.

Hehe nu kan man jo også bare forholde sig passivt. Jeg vil dog mene det er "almindeligt kendt", at tophold har en fordel hos dommerne, specielt (selvfølgelig) på hjemmebane. Jeg synes i hvert fald man som tophold, træner og/eller fan heraf, skal passe på med at tude for meget over dommerkendelser. Man bør, imo, være "den store".

arsenalistic
Manager

« Svar #1547: 24 Feb 2008, 20:33 »

Mht. Gallas i går, så har Wenger nu også forsvaret hans opførsel.

http://www.arsenal.dk/main.asp?page=nyhed&id=3664

Go you Gunners!

United-styrer
Gæst

« Svar #1548: 24 Feb 2008, 20:41 »

Mht. Gallas i går, så har Wenger nu også forsvaret hans opførsel.

http://www.arsenal.dk/main.asp?page=nyhed&id=3664

Jeg synes, det er tamt af Wenger, at han forsøger at nedtone Gallas' opførsel ved at sætte den over for Taylors tackling. De to episoder har absolut intet med hinanden at gøre.

Hvis jeg husker rigtigt, så udtalte Wenger ovenstående kort efter kampen, så adrenalinen er formentlig grunden til den ret tåbelige udtalelse.

Mit idealbillede af en anfører er ikke en mand, som sparker til folk, der ligger ned, tager afstand fra sine holdkammerater og sparker modstandere ned, mens bolden ikke er i nærheden. Jeg synes, at en spiller som Fabregas ville være et meget mere oplagt valg. Han virker langt mere moden og diplomatisk end Gallas.

Mon Gallas har fået tilsendt en bøde for reklamebanden?
« Seneste Redigering: 24 Feb 2008, 20:42 af United-styrer » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1549: 24 Feb 2008, 20:41 »

Jeg nægter kategorisk at være "den store", når vi ikke vinder. Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #1550: 24 Feb 2008, 20:51 »

Jeg synes, det er tamt af Wenger, at han forsøger at nedtone Gallas' opførsel ved at sætte den over for Taylors tackling. De to episoder har absolut intet med hinanden at gøre.

Hvis jeg husker rigtigt, så udtalte Wenger ovenstående kort efter kampen, så adrenalinen er formentlig grunden til den ret tåbelige udtalelse.

Mit idealbillede af en anfører er ikke en mand, som sparker til folk, der ligger ned, tager afstand fra sine holdkammerater og sparker modstandere ned, mens bolden ikke er i nærheden. Jeg synes, at en spiller som Fabregas ville være et meget mere oplagt valg. Han virker langt mere moden og diplomatisk end Gallas.

Mon Gallas har fået tilsendt en bøde for reklamebanden?

Du udtrykker fuldstændig hvad jeg mener om Gallas - jeg har da aldrig set magen til møgunge på en fodboldbane. Han laver svinestreger og ter sig som et lille barn når tingene ikke går hans vej. Det er den Arsenal-spiller jeg bryger mig mindst om.
Tror dog ikke Cesc ville være løsningen. Måske om 2-3 år. Han virkede meget, meget umoden i det interview, som Luna lavede med ham efter 0-0 kampen mod Milan.

arsenalistic
Manager

« Svar #1551: 24 Feb 2008, 21:32 »

Så var du også utilfreds dengang Keane bar bindet for jer?

Go you Gunners!

Chris
Gæst

« Svar #1552: 24 Feb 2008, 21:44 »

Keane var hård, men ingen kan pille ved at han var den rette anfører.

arsenalistic
Manager

« Svar #1553: 24 Feb 2008, 21:49 »

Keane var hård, men ingen kan pille ved at han var den rette anfører.

Men den store diplomat, det kan man vist ikke kalde ham. Heller ikke smart at være så "hård", når man er et forbillede for så mange unge spillere.

Go you Gunners!

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1554: 24 Feb 2008, 21:50 »

Helt, helt enig med de United-styrer og ManUtd83 at jeg har svært ved at se, hvorfor Gallas er anfører. Håber lidt det er noget nyt han er begyndt på, ellers forstår jeg det da slet ikke - på det seneste har han i hvert fald været en beskidt fodboldspiller efter min mening. Her tænker jeg på at sparke ud efter folk, reklamebanden, osv.

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

ManUtd83
Manager

« Svar #1555: 24 Feb 2008, 21:54 »

Men den store diplomat, det kan man vist ikke kalde ham. Heller ikke smart at være så "hård", når man er et forbillede for så mange unge spillere.

Har heller aldrig været den store fan af Roy Keane. Har utrolig svært ved at acceptere den tackling mod City-spilleren - utilgiveligt !

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1556: 24 Feb 2008, 22:03 »

Har heller aldrig været den store fan af Roy Keane. Har utrolig svært ved at acceptere den tackling mod City-spilleren - utilgiveligt !

Link?  Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

arsenalistic
Manager

« Svar #1557: 24 Feb 2008, 22:05 »

Helt, helt enig med de United-styrer og ManUtd83 at jeg har svært ved at se, hvorfor Gallas er anfører. Håber lidt det er noget nyt han er begyndt på, ellers forstår jeg det da slet ikke - på det seneste har han i hvert fald været en beskidt fodboldspiller efter min mening. Her tænker jeg på at sparke ud efter folk, reklamebanden, osv.

Så du er heller ikke den store fan af Roy Keane tilgangen?

Jeg er glad for Gallas og han plejer normalt at være et godt forbillede, men han skal også udvise vindermentalitet i sådanne situationer.

Ja, den er utilgivelig. At han så senere indrømmer at det var med fuldt overlæg...... Skræmmende. Dette eksempel burde have været grundlag for at alle spillere på kontrakt skulle mentalundersøges, for at frasortere evt. psykopater.

Link?  Smiley

http://www.youtube.com/v/fJuxKrnTP-k (Advarsel - stærke billeder)

Go you Gunners!

ManUtd83
Manager

« Svar #1558: 24 Feb 2008, 22:06 »

http://www.youtube.com/v/D7eBRQxbg-M&feature=related

Troede alle kendte den. Men det er ikke for sarte sjæle !

Chris
Gæst

« Svar #1559: 24 Feb 2008, 22:09 »

Som United-fan burde man kunne se udover Alf Inge-episoden og se hvilken fantastisk spiller Keane var. Han kunne om nogen piske sit hold frem og frembring vindermentaliteten i alle spillere omkring sig. At sige at Keane er en psykopat er urimeligt overdrevent.

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010