home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:20:10 Broen13 Blogs #4 Youth to Gold
I dag kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I dag kl. 20:09:04 jonesg Omklædning... Forøg UI hastighed
I dag kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
06 Nov 2025, 08:18 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23175
  1 Bruger, 526 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296342 gange)
SirToby
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1200: 30 Dec 2007, 00:17 »

Kort sagt er jeg umådeligt tilfreds med at SirTobys evner som spåkælling kan ligge på et meget lille sted.

Uha, den sætning havde man håbet på, at kunne sige, lader det til.

En imponerende sejr I får i dag. Jeg må sige, jeg er skuffet over Everton.

Det er squ lidt skræmmende, at Arsenal formår vinde 4-1 på Goodison, set i forhold, hvor ringe de var i dag. Det er imponerende. Gunners kan sagtens gå hen at tage skabet. Håber det i hvert fald, da jeg ikke tror på, at Liverpool kan klare det. Og der er jo ingen der ønsker at se MUFC eller CFC vinde

Fis.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #1201: 30 Dec 2007, 00:31 »

Opstemt enig

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1202: 30 Dec 2007, 14:45 »

Skræmmende så ringe vi spillede i går, i forhold til størrelsen af sejren. Ingen tvivl om at Bendtner skulle være vist ud, det var jo en svinsk ting han leverede dér. Det første gule kort kan jeg dog ikke forstå, men der var vist ingen linje i dommerens kortuddeling i går. Jeg mener heller ikke at Arteta skulle have været vist ud for albuen. Den skulle have givet gult, men han skulle tilgengæld have haft gult for et dive han lavede tidligere, og det samme skulle Lescott og en anden Everton spiller. Samtidig skulle Lescott have haft gult for en sviner mod Fabregas, var det vist, og Clichy skulle aldrig have haft gult. Så som sagt var det en meget underlig linje han lagde (eller ikke lagde!).

Men lækkert at vi kan spille så fantasiløst og sløvt som især i 1. halvleg, og alligevel slippe væk med 1-4 på to kølige afslutninger ud af ingenting, af Eduardo, der ser umådelig giftig ud, en KÆMPE fejl af keeperen og så et mål i overtiden. DEJLIGT! Som Man Utd fans ville sige, så kendetegner det et mesterhold at de vinder når de spiller ringe. Heldigvis er det sjældent at vi spiller så ringe! Lad os håbe at vi finder gejsten og det hurtige pasningsspil frem til næste kamp.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1203: 30 Dec 2007, 14:57 »

Uha, den sætning havde man håbet på, at kunne sige, lader det til.

Det kan jeg love dig for. Ren fryd.

han skulle tilgengæld have haft gult for et dive han lavede tidligere, og det samme skulle Lescott og en anden Everton spiller.

Yakubu og Phil Neville ja Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #1204: 30 Dec 2007, 16:15 »

Mikel Arteta:
"The referee has to know the players and the way I play - I always use my arms. I never try to hurt anybody or kick someone because I am not a player like that."

And the players have to know the rules.

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #1205: 02 Jan 2008, 19:24 »

Lækker og sikker sejr i går.  Er der nogen, der helt har forstået hvordan Ade sætter bolden ind?

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1206: 02 Jan 2008, 19:27 »

Lækker og sikker sejr i går.  Er der nogen, der helt har forstået hvordan Ade sætter bolden ind?

Nej, det var lidt inzane! Utroligt det skru han får sat på.. Det var helt perfekt ramt! Og dejligt at se os køre sejren så sikkert hjem i 2. halvleg, hvor vi burde have scoret et par stykker flere. Forsvaret virkede dog lidt ustabilt i første halvleg, hvor især Hoyte var skyld i et par store chancer de fik.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #1207: 02 Jan 2008, 19:31 »

Nej, det var lidt inzane! Utroligt det skru han får sat på.. Det var helt perfekt ramt! Og dejligt at se os køre sejren så sikkert hjem i 2. halvleg, hvor vi burde have scoret et par stykker flere. Forsvaret virkede dog lidt ustabilt i første halvleg, hvor især Hoyte var skyld i et par store chancer de fik.

Hoyte er sgu lidt et minus i truppen. Håber han snart opper sit spil.

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1208: 11 Jan 2008, 17:49 »

Lad os lige finde tråden frem igen.

Jeg var så uheldig at have en Spurs fan i SMS onsdag, og det var da pinligt så ringe vi spillede. Hele forsvaret sejlede, både i første og 2. halvleg. Senderos og Djourou havde ingen anelse om hvad markering betød, eller offsidefælde, så Spurs kom til ALT for mange chancer. Heldigvis fik vi udlignet skide ufortjent og skide heldigt. Lad os håbe at Wenger stiller med et lidt stærkere hold i returkampen.

Men lad os se frem til lørdag, hvor der skulle være en walkover på vej, hjemme mod Birmingham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1209: 13 Jan 2008, 11:23 »

Men lad os se frem til lørdag, hvor der skulle være en walkover på vej, hjemme mod Birmingham.

De ord må jeg da vist æde igen. Skræmmende at se at vi nu har spillet 3 forfærdelige kampe, uden rigtig at få vores spil til at fungere. Vi fik en utrolig heldig 1-4 sejr over Everton, en skammelig 1-1 mod Sp*rs og nu 1-1 hjemme mod oprykkerne Birmingham. Det har ikke været en dans på roser at være Arsenal fan, og lad os da håbe at Wenger snart får pustet noget liv i drengene. Det værste ved i går, var at vi virkede utroligt modløse. Jeg tror at Almunia, Gallas og Clichy var de eneste som virkelig ville kæmpe for sejren til sidst, mens Fab, Hleb, Bendtner osv. virkede meget modløse og overhovedet ikke havde travlt med at få presset det sidste mål i kassen. Især Fabregas var en skygge af sig selv, og lallede sig igennem kampen.

Lige så sørgeligt var det at se at Tudefjæs #1 i går kunne dive 4 gange uden at få frispark, men også uden at få kort (ja, i ved hvem jeg snakker om), og på sit 5. dive fik han så frisparket, som gav mål. Dette satte egentlig Moan Utd i gang, som ellers burde have været bagud da Owen fik et mål forkert annulleret. Der er en pænt stor forskel på 0-1 og 6-0. Den regel om at spillerne får gult kort for at smide sig, er åbenbart gået helt af fløjten i England, og det er lige så skræmmende som vores spil. Hvis Ronaldo kan blive ved med at smide sig og så til sidst få et mål som gevinst, hvorfor i alverden skal han så stoppe?
Nu ligger vi så nr. 2 i tabellen grundet dårligere målforskel, men jeg vil nu alligevel give vores eget dårlige spil skylden, i stedet for at give dommerne skylden. Det må man jo ikke, for så er man en dårlig taber Smiley

SirToby
Manager

« Svar #1210: 13 Jan 2008, 12:04 »

Lige så sørgeligt var det at se at Tudefjæs #1 i går kunne dive 4 gange uden at få frispark, men også uden at få kort (ja, i ved hvem jeg snakker om), og på sit 5. dive fik han så frisparket, som gav mål. Dette satte egentlig Moan Utd i gang, som ellers burde have været bagud da Owen fik et mål forkert annulleret. Der er en pænt stor forskel på 0-1 og 6-0. Den regel om at spillerne får gult kort for at smide sig, er åbenbart gået helt af fløjten i England, og det er lige så skræmmende som vores spil. Hvis Ronaldo kan blive ved med at smide sig og så til sidst få et mål som gevinst, hvorfor i alverden skal han så stoppe?
Nu ligger vi så nr. 2 i tabellen grundet dårligere målforskel, men jeg vil nu alligevel give vores eget dårlige spil skylden, i stedet for at give dommerne skylden. Det må man jo ikke, for så er man en dårlig taber Smiley

Dommeren var ikke med United i går. Vi blev snydt for tre straffespark, to i første halvleg. Når man scorer seks mål, kan ikke længere kalde det det ene eller andet. Specielt ikke, når sejren burde have været større.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1211: 13 Jan 2008, 12:12 »

Dommeren var ikke med United i går. Vi blev snydt for tre straffespark, to i første halvleg. Når man scorer seks mål, kan ikke længere kalde det det ene eller andet. Specielt ikke, når sejren burde have været større.

Der var ikke straffe på hverken Giggs eller Ronaldo. Ronaldo løb ind i benet på NUFC spilleren som stod stille, og Giggs blev muscled away from the ball, som man ville sige på engelsk. Ikke noget der kan/skal give straffe. Hvis det altså er de episoder du snakker om.

Og selvfølgelig er det udslagsgivende at linjevogteren vinker offside på et reelt mål fra NUFC, og dommerne så giver frispark som giver mål, når Ronaldo igen divede. Tror du ikke at kampen ville have udviklet sig lidt anderledes, og NUFC ville have haft en anderledes taktik, hvis de var kommet foran i stedet for bagud? Ja, det tror jeg også, så smut du bare tilbage i MU tråden.

SirToby
Manager

« Svar #1212: 13 Jan 2008, 12:18 »

Der var ikke straffe på hverken Giggs eller Ronaldo. Ronaldo løb ind i benet på NUFC spilleren som stod stille, og Giggs blev muscled away from the ball, som man ville sige på engelsk. Ikke noget der kan/skal give straffe. Hvis det altså er de episoder du snakker om.

Og selvfølgelig er det udslagsgivende at linjevogteren vinker offside på et reelt mål fra NUFC, og dommerne så giver frispark som giver mål, når Ronaldo igen divede. Tror du ikke at kampen ville have udviklet sig lidt anderledes, og NUFC ville have haft en anderledes taktik, hvis de var kommet foran i stedet for bagud? Ja, det tror jeg også, så smut du bare tilbage i MU tråden.

Jo, men på det tidspunkt skulle det have stået 2-0 efter to stensikre straffespark af Ronaldo. Og det er helt klart min opfattelse, hvorfor jeg bestemt ikke skal have nogen "dårlig samvittighed".

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #1213: 13 Jan 2008, 13:06 »

er ret interesseret i om du så dem i langsom fra de forskellige vinkler?? viser jo 2 meget tydelige straffespark.. og ja kunne heller ikke se frisparket hvor ronaldo så endte med at score men at sige han diver hver gang han vælter er jo helt til grin og muligvis grundet jalousi?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1214: 13 Jan 2008, 18:50 »

er ret interesseret i om du så dem i langsom fra de forskellige vinkler?? viser jo 2 meget tydelige straffespark.. og ja kunne heller ikke se frisparket hvor ronaldo så endte med at score men at sige han diver hver gang han vælter er jo helt til grin og muligvis grundet jalousi?

Ja, jeg kalder det at dive, når han vælter og bagefter får tudefjæs på, bare fordi han ikke fik frispark. Så er det at prøve at få et frispark der slet ikke er. Og hvordan kan det være straffespark når Ronaldo tydeligt løber direkte ind i en NUFC spiller som står stille? Få nu lige brillerne af tak. Og nej, jeg er ikke jaloux på at I (du er vel MU fan kan jeg høre?) har en spiller som har en fantastisk teknik, men som også smider sig hver gang han får chancen. Det er desværre også noget som de fleste andre portugisiske spillere har, og vi så jo også Nani rulle 3-4 gange rundt i kampen mod Arsenal, hvorefter han hurtigt rejser sig og skælder ud på Fabregas, der fortjent fik et gult kort. Jeg er glad for at Fabregas bagefter med en viftende finger viste ham at det tuderi ikke hører nogen steder henne.

Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010