home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:20:10 Broen13 Blogs #4 Youth to Gold
I dag kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I dag kl. 20:09:04 jonesg Omklædning... Forøg UI hastighed
I dag kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
06 Nov 2025, 08:18 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23175
  2 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296328 gange)
SirToby
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1215: 13 Jan 2008, 19:06 »

Ja, jeg kalder det at dive, når han vælter og bagefter får tudefjæs på, bare fordi han ikke fik frispark. Så er det at prøve at få et frispark der slet ikke er. Og hvordan kan det være straffespark når Ronaldo tydeligt løber direkte ind i en NUFC spiller som står stille? Få nu lige brillerne af tak. Og nej, jeg er ikke jaloux på at I (du er vel MU fan kan jeg høre?) har en spiller som har en fantastisk teknik, men som også smider sig hver gang han får chancen. Det er desværre også noget som de fleste andre portugisiske spillere har, og vi så jo også Nani rulle 3-4 gange rundt i kampen mod Arsenal, hvorefter han hurtigt rejser sig og skælder ud på Fabregas, der fortjent fik et gult kort. Jeg er glad for at Fabregas bagefter med en viftende finger viste ham at det tuderi ikke hører nogen steder henne.

Hvilke briller? Det er vist blot nogle, du har brug for. Hvad har hans fjæs, når han ligger på græsset, at gøre med at dive? Det er lækkert, han tuder, for det viser blot, at han ikke tilfreds med kendelsen, eller mangel på samme, og frustreret. Jeg kan dog forstå, at anti United-folk hader det.

Desuden var det godt at se, at Fabregas var sjusket i går. Det kører tydeligvis ikke fornuftigt, når han er ved siden af sig selv.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1216: 14 Jan 2008, 16:07 »

Viss han står der og tuder ( som han ikke gør) så brug bare dette:

RIgtige mænd tør at græde!

19-18!

ManUtd83
Manager

« Svar #1217: 22 Jan 2008, 22:06 »

Hvis Wenger vender det her til sejr, vil han for alvor overbevise mig om hans evner som manager. Dum fejl af Bendtner  Skuffet
« Seneste Redigering: 22 Jan 2008, 22:10 af ManUtd83 » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #1218: 22 Jan 2008, 22:16 »

Hvis Wenger vender det her til sejr, vil han for alvor overbevise mig om hans evner som manager. Dum fejl af Bendtner  Skuffet

Det gør han ikke... 3-0... KEANE!!!!!!!!!! Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DejanStankovic
Juniorspiller
**

« Svar #1219: 22 Jan 2008, 22:23 »

LENNON !!!!! Hahha fryd

verdenskrig
Manager

« Svar #1220: 22 Jan 2008, 22:26 »

LENNON !!!!! Hahha fryd

Lige mine ord Thumbs Up
Det er simpelthen for naivt at tro man bare kan slå Tottenham ude med det hold de lægger for dagen  Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1221: 22 Jan 2008, 22:45 »

LENNON !!!!! Hahha fryd

Sådanne one-liners kunne man evt. holde til sin egen tråd (hvis der er sådan en?)

Det er uden tvivl ærgerligt for de spillere der er på banen at tabe så stort, men hvis man tror at klubben Arsenal eller fansene græder snot over dette, så ved jeg godt hvem jeg ikke vil tøve med at kalde naiv. Smiley

Tillykke til de hvide, det er jo en drøm der går i opfyldelse for dem at komme på Wembley, som JJB fik mumlet frem inden kampen startede...

verdenskrig
Manager

« Svar #1222: 22 Jan 2008, 22:57 »

1,2.. 1,2,3... 1,2,3,4... 5-1!!!!!  Peace  Kæft hvor er det flot Thumbs Up

Anden gang i streg at jeg vandt på odds Opstemt
« Seneste Redigering: 22 Jan 2008, 23:00 af verdenskrig » Logged

Cool

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #1223: 22 Jan 2008, 22:59 »

1,2.. 1,2,3... 1,2,3,4... 5-0!!!!!  Peace  Kæft hvor er det flot Thumbs Up

Anden gang i streg at jeg vandt på odds Opstemt

meget flot når du ikke ved hvad kampen blev  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #1224: 22 Jan 2008, 23:00 »

meget flot når du ikke ved hvad kampen blev  Wink

Haha  funny

Glemte det lige i min store glæde  Wink

Cool

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #1225: 22 Jan 2008, 23:02 »

Haha  funny

Glemte det lige i min store glæde  Wink

fair nok. det er jo ikke så meget at sige til det.

spurs havde ALT at vinde i dag. de spillede som var det for at vinde cl, men CC er vel også deres form for CL  funny
men set over de 2 kampe var det vel et fair resultat. men det bliver heller ikke til sølvtøj til dem i denne sæson

N17
Manager

« Svar #1226: 22 Jan 2008, 23:04 »

Det er uden tvivl ærgerligt for de spillere der er på banen at tabe så stort, men hvis man tror at klubben Arsenal eller fansene græder snot over dette, så ved jeg godt hvem jeg ikke vil tøve med at kalde naiv. Smiley

Nægter simpelthen at tro på, at du tager det så let. Det gør altid ondt på en Arsenal fan(eller Spurs fan) at tabe en kamp til ærkerivalerne, og der er bestemt ikke nogen fans som vil være tilfredse med den indsats. Måske tuder de ikke, og det gør Spurs fansene heller ikke over et nederlag, men er sikker på, at Arsenals fans vil være temmelige negative over denne indsats...

Det er sku naivt at tro, at klubben og fans ikke vil være utilfredse med det her. Det virker ikke som om du mener de er det, og det er latterligt efter min mening. Nok nærmeste en dårlig undskyldning fra dig af!

Men det kan nu ikke tage min glæde fra mig....... 5-1!!!!!!!!!!!!!!! og forhåbentlig kan det få vores hold til at tro på, at de for fremtiden kan slå jer. Det var en vigtig sejr psyskisk også!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #1227: 22 Jan 2008, 23:07 »

jeg vil med glæde indrømme at jeg er hamrende skuffet over indsatset i dag. havde vi så i det mindste bare tabt med værdighed. det eneste der kan trøste mig, er at den virkelige styrkeforskel kan ses i PL med de 27 points der er mellem os Smiley

N17
Manager

« Svar #1228: 22 Jan 2008, 23:09 »

jeg vil med glæde indrømme at jeg er hamrende skuffet over indsatset i dag. havde vi så i det mindste bare tabt med værdighed. det eneste der kan trøste mig, er at den virkelige styrkeforskel kan ses i PL med de 27 points der er mellem os Smiley

Pointmæssigt ja, men ikke så meget efter Ramos er kommet til. Det kunne også ses i den indbyrdes kamp på Emirates, hvor vi kom med store dele af reserverne, og alligevel kun tabte 2-1 efter en kamp vi mindst burde have fået ét point i!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1229: 22 Jan 2008, 23:09 »

Ehm jamen ok - du må tro på hvad du vil Smiley

Det rører mig ikke det store at vores reserverhold ryger ud i semifinalen i den engelske pendant til Royal League - om det så er til Tottenham eller Leyton Orient. Tværtimod synes jeg det er superflot at de kom i finalen sidste sæson og nåede semifinalen denne sæson. Kudos til dem!

Ingen dårlige undskyldninger herfra, I var overlegne i begge kampe, og helt fortjent at vores run endte her - men det gør absolut ikke ondt.

Hvis du mener det er latterligt, så fred være med det. Men I har vel også mere brug for at booste vigtigheden af sådan en sejr op, end vi har.

Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010