|
Niko
Gæst
|
|
GAAAAAALLAAAAAAS!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Må jeg ikke få en lille statusrapport ? Jeg har ikke alle de der vilde tv-kanaler nemlig  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hvilken kanal kommer den egentlig på?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
SÅ vigtigt.
- Håber virkelig de buer af A.Cole . Kan ikke fordrave ham !
Millon dollar baby
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adebayor 25
|
|
MEGET intens kamp !
Der har ikke været de store chancer men voldsom mange frispark, hvor der har været optakt til slåskampe et par gange. Blandt andet Terry var helt op og ringe fra start af, men han er blevet skadet oven på Eboues takling. Så han er blevet udskiftet med Ben-Haim.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
MEGET intens kamp !
Der har ikke været de store chancer men voldsom mange frispark, hvor der har været optakt til slåskampe et par gange. Blandt andet Terry var helt op og ringe fra start af, men han er blevet skadet oven på Eboues takling. Så han er blevet udskiftet med Ben-Haim.
Tal Ben-Haim er nok et flopkøb, men lad det ligge. Står der 1-0 til Arsenal eller hvad ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adebayor 25
|
|
To underkendte mål, og mirakel redninger af Cech nu smider i det fandme ikke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
To underkendte mål, og mirakel redninger af Cech nu smider i det fandme ikke.
Var de underkendte mål iorden ? EDIT : indlæg nr.900
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adebayor 25
|
|
Var de underkendte mål iorden ?
Van Persies var offside - så ja. Adebayors kan jeg ikke se hvorfor, men de vidste den kun en gang i slow. FÆRDIG ! fantastik sejr. Ashley Cole sluttede dog kampen af med at give Cesc en knytnæve i hovedet og fik ikke rødt ! 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Dec 2007, 18:56 af Adebayor 25 »
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Vidunderligt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Van Persies var offside - så ja. Adebayors kan jeg ikke se hvorfor, men de vidste den kun en gang i slow. FÆRDIG ! fantastik sejr. Ashley sluttede dog kampen af med at give Cesc en knytnæve i hovedet og fik ikke rødt !  Så vigtigt vi vinder denne kamp ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fjedder
|
|
Van Persies var offside - så ja. Adebayors kan jeg ikke se hvorfor, men de vidste den kun en gang i slow. FÆRDIG ! fantastik sejr. Ashley Cole sluttede dog kampen af med at give Cesc en knytnæve i hovedet og fik ikke rødt !  jeg mener ikke at RvP var offside. der SKAL være "luft" mellem ham og forsvaren og det mener jeg ikke der er. og ade's mål. ja dommeren var vel betalt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Det var jo ikke van Persie der var offside, men Rosicky - og den var god nok. Der skal ikke være luft imellem, angriberen skal faktisk i teorien bare have en kropsdel længere fremme en forsvareren så er der offside.
Det er dog helt uforståeligt at Adebayors mål bliver annulleret.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|