home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1274074 gange)
SirToby
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #915: 09 Dec 2007, 16:43 »

Lader til, at Eboue skulle have haft to røde kort i dagens kamp. Har på en eller anden måde altid set ham som et svin.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #916: 09 Dec 2007, 20:22 »

Hold kæft hvor var vi til grin i dag. Hele holdet afhænger åbenbart af Fab og Hleb. Hvis de ikke spiller, så kommer der ingen chancer. Der var ingen midtbane i dag, og for min skyld kan vi godt sælge Ros' og Gilberto til januar. Raus, raus. Jeg gider ikke engang sige mere..... Det skulle da lige være; LORT!

Edit. Wow..... så kom der lige et trøstemål... hvor flot.........  Sur

Ja Gilberto har ikke noget at gøre på holdet mere. Kampen i dag viste tydeligt at bredden på midtbanen ikke er god nok. Vel mangler vi Fabregas, Flamini, Hleb og Diaby, men jeg forventer mig altså meget mere af Rosicky og Denilson. Gilberto forventer jeg mig efterhånden intet af. Så ovenpå sæsonens dårligste præstation, er det da dejligt at vores 4 udebanekampe i træk nu er ovre... Næste vigtige kamp er hjemme mod Chelski i næste weekend, og det ville lune RIGTIG meget, hvis vi fik en sejr dér. Så skulle både Fab og Van P også gerne være tilbage i truppen.

Lader til, at Eboue skulle have haft to røde kort i dagens kamp. Har på en eller anden måde altid set ham som et svin.

Det kommer vel an på hvilken farve briller man har på.. Den han lavede kort inde i kampen, var helt klart til direkte rødt, og det er sørgeligt at se en Arsenal spiller bemærke sig på Man U manér... Den anden var til gult, men heller ikke mere. Men Howard Webb har længe været PL's dårligste dommer, så efter alle hans fløjt efter tilskuernes behov, mente han vel at han ville lade, de svinske fra Eboue's side, smutte gennem fingrene...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #917: 09 Dec 2007, 20:36 »

He He Gunners skyder boro i sænk i morgen
Citat af: Red love
Det kommer hvis ikke til at ske, Arsenal er bare den klasse end alle andre, så sejer;)

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #918: 09 Dec 2007, 21:16 »

Hawk1nZ  - Så ikke kampen, men det var vel en svinestreg, hvis jeg har forstået rigtigt? Synes du United er slemme til det? :S

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Red love
Gæst

« Svar #919: 09 Dec 2007, 23:47 »

Personligt vil jeg se frem til at Middlesbrough banker the Gunners i morgen..

MikkiHBN
Ynglingespiller

« Svar #920: 12 Dec 2007, 09:20 »

forfærdelig kamp mod middlesbrough, den skal bare glemmes... nu er det store spørgsmål bare: skal vi indtage førstepladsen i aften? personligt mener jeg slet ikke det ser så set ud, slavia har en chance mod et sevilla hold der nok ikke stiller op i stærkeste opstilling.

hvad mener i?

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #921: 12 Dec 2007, 09:22 »

Jeg tror og håber på vi får første pladsen tilbage, men wenger lavede en lille fejl, men det går nok, vi slår dem som vi møder uanset styrke.!

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

MikkiHBN
Ynglingespiller

« Svar #922: 12 Dec 2007, 09:25 »

Jeg tror og håber på vi får første pladsen tilbage, men wenger lavede en lille fejl, men det går nok, vi slår dem som vi møder uanset styrke.!
"men wenger lavede bare en lille fejl" hvilken fejl?? at han vil bruge lehmann i stedet for Almunia? Huh

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #923: 12 Dec 2007, 10:11 »

"men wenger lavede bare en lille fejl" hvilken fejl?? at han vil bruge lehmann i stedet for Almunia? Huh
Tænkte ikke på op til kampen, tror det er klogt at lade Lehmann få chancen igen, men i de to tidligere kampe, mod henholdsvis Slavia prag og Sevilla, hvor vi kun har fået et point, fordi han stillede op med en del udskiftninger, en lille fejl, som han selv har indrømmet og sagt ikke var specielt klogt af ham.

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

MikkiHBN
Ynglingespiller

« Svar #924: 12 Dec 2007, 10:15 »

du har ret, på den anden side, hvis det skal gå godt for arsenal i alle turneringer, skal de spille rigtig mange kampe, så derfor er det jo vigtigt at holde alle spillere i god form Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #925: 12 Dec 2007, 10:28 »

Synes da slet ikke det er en fejl at spare spillere i gruppespillet når man er hhv. næsten sikker og helt sikker på at gå videre.

Premier League er jo langt vigtigere.

Dog havde jeg hellere set Fabianski på kassen i aften, men Lehmann skal vel lige i udstillingsvinduet til januarudsalget..

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #926: 12 Dec 2007, 10:30 »

du har ret, på den anden side, hvis det skal gå godt for arsenal i alle turneringer, skal de spille rigtig mange kampe, så derfor er det jo vigtigt at holde alle spillere i god form Smiley
Det er nu også rigtigt, men de unge få jo kampene i Carling cuppen, og revserne i Fa cuppen for det meste, men han skulle nok ha ladet være med at lave så mange rokader på første holde i Champions league, så tror jeg vi kunne ha snuppet første pladsen, men går ind for hans politik med at alle skal have spille tid, og det er i kampene at man udvikler sig mest, meeen havde nu været dejligt med 1. pladsen i puljen Thumbs Up

MikkiHBN
Ynglingespiller

« Svar #927: 12 Dec 2007, 10:34 »

dét havde det ja...

arsenalistic
Manager

« Svar #928: 13 Dec 2007, 00:24 »

Fint comeback i aften. Vi sidder TUNGT på kampen og resultatet siger ikke meget om kampen. De kom desværre lidt med til sidst, men udover det var der ikke mange fingre at pege. Synes specielt Walcott var imponerende i aften. Nu er det vigtigt at vi holder os klar og oppe på mærkerne til søndag, hvor Chelsea er på programmet. Bliver meget spændende, men der er snak om at både Hleb, Fabregas og Flamini er med. Derudover vendte van Persie tilbage til holdet i dag og gjorde det godt.

Glæder mig til søndag, det kan blive spændende, hvis vi er i stand til at stille stærkere end sidste weekend.

Go you Gunners!

Adebayor 25
Reserveholdsspiller

« Svar #929: 16 Dec 2007, 17:49 »

Mange tak Petr Cech, perfekt tidspunkt at score på og Terry skadet.

Kom så drenge !  Smiley

GOONER TILL I DIE !!

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010