home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 565 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1271776 gange)
manutd5
Reserveholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #480: 26 Jun 2007, 11:40 »

Tsk, tsk.. Det er ren skuespil for at holde hans muligheder åbne senere. Han bliver i West Ham, og når sæsonen er færdig har West Ham kvalificeret sig til CL, og dermed bliver han i West Ham resten af sin karriere!

hehe, det må jeg sige du er ikke så lidt optimistisk Wink

KF
Landsholdsspiller

« Svar #481: 26 Jun 2007, 11:41 »

hehe, det må jeg sige du er ikke så lidt optimistisk Wink

Tjah, det vil jeg nu ikke påstå. Situationen er jo efter salget af Henry, at der kun er tre hold, der på papiret er bedre end West Ham, nemlig Man Utd, Liverpool og Chelsea. Det er blot et spørgsmål om at spille på et niveau, der svarer til holdets styrke på papiret. Bevares, det har West Ham haft svært ved tidligere, men jeg tror at det lykkes i denne sæson.

1. Man Utd
2. Chelsea
3. Liverpool
4. West Ham
8. Arsenal

Vi går en smuk sæson i møde.

EDIT: Måske kan vi endda bytte Liverpool og West Ham om.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

United-styrer
Gæst

« Svar #482: 26 Jun 2007, 11:45 »

Tjah, det vil jeg nu ikke påstå. Situationen er jo efter salget af Henry, at der kun er tre hold, der på papiret er bedre end West Ham, nemlig Man Utd, Liverpool og Chelsea. Det er blot et spørgsmål om at spille på et niveau, der svarer til holdets styrke på papiret. Bevares, det har West Ham haft svært ved tidligere, men jeg tror at det lykkes i denne sæson.

1. Man Utd
2. Chelsea
3. Liverpool
4. Tottenham
5. Arsenal
8. West Ham

Det lyder bestemt ikke dumt, KF!

Det er vel ret pinligt, hvis West Ham nok engang skal rode rundt i den tunge ende. Truppen er trods alt til langt mere end det, hvorfor en plads i top ti burde være en endog meget realistisk målsætning.

Til gengæld tror jeg egentlig, at Arsenal kan få det svært i den kommende sæson. Det eneste, der er sket indtil videre, er, at I har solgt jeres bedste spiller, hvorimod jeres ærkerivaler fra Spurs virkelig har hentet et par profiler.

KD_Væk
Gæst

« Svar #483: 26 Jun 2007, 11:45 »

sæsonen ender sådan her

1. liverpool
2. arsenal
3. newcastle
4. West ham
19. chelsea
20. Man UTD

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #484: 26 Jun 2007, 11:50 »

Situationen er jo efter salget af Henry, at der kun er tre hold, der på papiret er bedre end West Ham, nemlig Man Utd, Liverpool og Chelsea.

Hvis du seriøst mener at West Ham på papiret har et bedre hold end Arsenal, så vil jeg påberåbe mig retten til at kalde dig optimistisk. Desuden - mon ikke vi stadig har et par Arsenal-køb til gode inden sæsonen starter.

PS: Super realistisk der, KD_Væk.
« Seneste Redigering: 26 Jun 2007, 12:00 af g00n » Logged

KD_Væk
Gæst

« Svar #485: 26 Jun 2007, 11:52 »

vis en sæson endte sådan ville jeg nok hoppe og danse til næste sæson

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #486: 26 Jun 2007, 12:05 »

Nå, Babel udtaler nu ifølge bold.dk at han "en dag spiller for Arsenal", men det bliver ikke næste sæson.

Underlig udtalelse.

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #487: 26 Jun 2007, 12:39 »

1. Man Utd
2. Chelsea
3. Liverpool
4. West Ham
8. Arsenal

EDIT: Måske kan vi endda bytte Liverpool og West Ham om.

Jeg vil nu stadig sige du er optimistisk, synes Tottenham har et mindst lige så godt hold, hvis ikke bedre end West Ham, og de er nu to sæsoner i træk blevet 5, så dem tror jeg mere kan tage pladsen fra Arsenal end Tottenham. Tror dog helt seriøst ikke på at nogen af holdene tager arsenals plads i CL, da Arsenal formentlig forstærker sig med mindst et par spillere.

arsenalistic
Manager

« Svar #488: 26 Jun 2007, 16:13 »

Men hvad er det vi har brug for? Jeg er efter et par dage i kulkælderen, ved at udvikle mig til jubeloptimist!

-Se manden her:
http://www.youtube.com/v/HGshR6vgVEY&mode=related&search=

-Han får sit store gennembrud i år, jeg er ikke i tvivl.

-Fabregas bliver bare større og større, og han smutter ikke.

-Wenger er blevet tilbudt en kongekontrakt, og jeg tror ikke han forlader en klub med dét potentiale han selv har bygget op.

-Forsvaret var ikke godt sidste år, men var også første år, med den konstelation. Bare vent, i år kender de hinanden og Wenger har spottet hvordan han skal støbe det sammen.

-Diaby og Denilson viste hvad de kunne sidste år, de kommer endnu stærkere tilbage i år.

-Mozart får forhåbentligt en sæson med mindre skader, så han får lov at blomstre i EPL.

-Flere positiver kommer....  Opstemt

EDIT: ALLE Arsenal fans skal se Mad Mans mål mod Blackburn forrige sæson Opstemt

« Seneste Redigering: 26 Jun 2007, 16:15 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #489: 26 Jun 2007, 16:45 »

Har sagt det hele tiden - van Persie bliver guld Smiley

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #490: 26 Jun 2007, 16:50 »

Jeg tror ik at West Ham ender over Arsenal, selvom Arsenal muligvis sku ende 4 eller 5 igen i år, har West Ham ik også sagt farvel til noget nær deres bedste spillere, selvom at Henry var vigtig for Arsenal har de altså stadig en del gode (unge) spillere endnu, og uden indkøb endnu fra LFC´s side ser jeg dam heller ikke ende i top2, då for at blive ved emnet om top5, vil jeg sige:

1. Man Utd
2. Chelsea
3. Liverpool
4. Arsenal
5 Tottenham eller muligvis Newcastle

Hvilket jo egentlig ligner sidste sæson Opstemt

arsenalistic
Manager

« Svar #491: 26 Jun 2007, 17:10 »

Vidste i, at det er os der har også har solgt Barcelona Yaya Toure?

I hvert fald ifølge bold.dk:

Den centrale midtbanespiller Thiago Motta ligner en færdig mand i den catalonske storklub FC Barcelona. Klubben har netop hentet Yaya Toure i Arsenal, og det betyder øget konkurrence i kampen om pladserne på Barcelonas midtbane.

(http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70235)

Go you Gunners!

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #492: 26 Jun 2007, 17:13 »

Der har de vidst fået deres information et forkert sted. Så vidt jeg ved har Yaya været i arsenal til prøvetræning, men Wenger skrev ikke kontrakt med ham, så han vendte tilbage til hvoren han kom fra.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #493: 26 Jun 2007, 17:13 »

Mon ikke det er en søvnig journalist, der ikke kan kende Tourérne fra hinanden.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

ZhotLog
Gæst

« Svar #494: 26 Jun 2007, 17:15 »

Lol, jeg kræver kvajebajer fra Bold.dk! Opstemt

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010