home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 468 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1271710 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #465: 26 Jun 2007, 00:38 »

Så får vi i hvert fald ikke Treze, der har skrevet ny kontrakt med Juve. Lige så bliver det heller ikke en familiefest i Arsenal, da Yaya også valgte Barca.

Mon ikke der kommer en 12-årig til Emirates en af dagene?

Go you Gunners!

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #466: 26 Jun 2007, 02:14 »

ja, nu kommer der måske en post i ik ka li her, men er da glad for at Trez valgte at blive i Juve og ik tage til Arsenal, for jeg vil da mene han er mindst ligeså farlig som Henry.

Niko
Gæst

« Svar #467: 26 Jun 2007, 07:18 »

Så får vi i hvert fald ikke Treze, der har skrevet ny kontrakt med Juve. Lige så bliver det heller ikke en familiefest i Arsenal, da Yaya også valgte Barca.

Mon ikke der kommer en 12-årig til Emirates en af dagene?

Rolig rolig rolig, Wenger ved hvad han laver.  Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #468: 26 Jun 2007, 10:03 »

http://gunnerblog.com/?p=660

Ganske fornuftigt, hvis I spørger mig. Og det gør I selvfølgelig.

Benja91
Gæst

« Svar #469: 26 Jun 2007, 10:12 »

Jeg tror Gilberto Silva bliver anfører, han var jo anfører da Henry var skadet .

Eller hvad tror i ?

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #470: 26 Jun 2007, 10:15 »

Tror i Henry vil blive forhadt blandt *rs*n*ls fans, eller vil han vedblive en helt? Efter hans udtalelser om troskab mod *rs*n*l (eller husker jeg forkert?), kunne man jo godt forestille sig han ville blive forhadt, ligesom en wayne rooney.

Benja91
Gæst

« Svar #471: 26 Jun 2007, 10:22 »

Tror i Henry vil blive forhadt blandt *rs*n*ls fans, eller vil han vedblive en helt? Efter hans udtalelser om troskab mod *rs*n*l (eller husker jeg forkert?), kunne man jo godt forestille sig han ville blive forhadt, ligesom en wayne rooney.

Det er svært at vurdere.  Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #472: 26 Jun 2007, 10:37 »

Jeg tror næppe hans præstationer i de sidste 8 år går i glemmebogen, trods alt. Jeg hader ham bestemt ikke, han har slået alle scoringsrekorder i klubben, og har haft stort andel i de titler vi har vundet de senere år.

Herfra skal der i hvert fald bare lyde et stort TAK FOR ALT - held og lykke i Barcelona, håber ikke vi skal møde dem i CL.

Umiddelbart vil jeg ikke tro at flertallet af fans vil hade ham. Min egen mening (som jeg hermed projicerer over på alle andre), er at det irriterende ved denne handel ikke så meget er at vi mister Henry, som det er at prisen er latterligt lav.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #473: 26 Jun 2007, 10:43 »

prisen er latterligt lav.
Latterligt lav! Shockeret

Jeg mener Barcelona har gjort en dårlig handel, ja faktisk mener jeg ikke man kunne lave en god handel med ham. Han er ved at være de 30, og har altså MAX 3 år tilbage, på noget der ligner det niveau han har nu. Det vil altså sige at der ikke er nogen penge for Barca at tjene, de taber derimod næsten helt sikkert +100 mio. Omvendt afspejler 180 mio heller ikke den værdi han havde for *rs*n*l, hvorfor jeg mener man skulle have beholdt ham. Angribere i den alder er altså en svær størrelse.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #474: 26 Jun 2007, 11:02 »

Nu sammenligner jeg prisen på £16M med bl.a. de priser andre spillere nutildags sælges for/deres prisskilte (Owen Hargreaves, Darren Bent m.fl.), men også  de salgspriser vi tidligere har fået på spillere (Overmars/Petit fx).

Du mener at de taber "næsten helt sikkert +100 mio"? Den udregning vil jeg gerne se. Vil tro at du bygger den på at hans værdi om 3 år er faldet til 80M. Men du tror ikke at de penge så rigeligt er tjent hjem igen på bl.a. trøjesalg og resultater på banen i løbet af 3 år? Det er jeg ret sikker på.

Jeg mener Barcelona har fået ham til spotpris, og vi burde måske have solgt ham allerede sidste sommer.

Benja91
Gæst

« Svar #475: 26 Jun 2007, 11:06 »

Nu sammenligner jeg prisen på £16M med bl.a. de priser andre spillere nutildags sælges for/deres prisskilte (Owen Hargreaves, Darren Bent m.fl.), men også  de salgspriser vi tidligere har fået på spillere (Overmars/Petit fx).

Du mener at de taber "næsten helt sikkert +100 mio"? Den udregning vil jeg gerne se. Vil tro at du bygger den på at hans værdi om 3 år er faldet til 80M. Men du tror ikke at de penge så rigeligt er tjent hjem igen på bl.a. trøjesalg og resultater på banen i løbet af 3 år? Det er jeg ret sikker på.

Jeg mener Barcelona har fået ham til spotpris, og vi burde måske have solgt ham allerede sidste sommer.

Ja, vi kunne have fået mere for ham sidste år .

KF
Landsholdsspiller

« Svar #476: 26 Jun 2007, 11:06 »

Latterligt lav! Shockeret

Jeg mener Barcelona har gjort en dårlig handel, ja faktisk mener jeg ikke man kunne lave en god handel med ham. Han er ved at være de 30, og har altså MAX 3 år tilbage, på noget der ligner det niveau han har nu. Det vil altså sige at der ikke er nogen penge for Barca at tjene, de taber derimod næsten helt sikkert +100 mio. Omvendt afspejler 180 mio heller ikke den værdi han havde for *rs*n*l, hvorfor jeg mener man skulle have beholdt ham. Angribere i den alder er altså en svær størrelse.

Hvad får dig til at sige, at han max har 3 år tilbage? Jeg tror, der går lidt FM i den nu... Behøves jeg nævne Bergkamp, Zola og Sheringham?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #477: 26 Jun 2007, 11:11 »

Bare for at køre videre i FM-ånden: Prøv at starte et spil med Barcelona, og se hvor meget du skal tilbyde Arsenal efter første sæson for at kunne købe ham Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #478: 26 Jun 2007, 11:33 »

Att: KF

Tevez vil gerne spille for Arsenal Wink

Citat
I know people are now talking about Arsenal and obviously that is something I am excited about. It’s another big club and the good thing is I wouldn’t have to move out of London. I also already know English football and I like it. Arsenal’s style is more technical than physical so I could fit in no problem.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #479: 26 Jun 2007, 11:35 »

Tsk, tsk.. Det er ren skuespil for at holde hans muligheder åbne senere. Han bliver i West Ham, og når sæsonen er færdig har West Ham kvalificeret sig til CL, og dermed bliver han i West Ham resten af sin karriere!

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010