home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23600
  1 Bruger, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lizaholm
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1270829 gange)
Benja91
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #300: 12 Jun 2007, 11:47 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #301: 12 Jun 2007, 12:00 »

Selvfølgelig gør det det. Agenten vil endda sagsøge avisen.. Og desuden er det vist ret ulovligt at lave aftaler med en spiller uden at have en aftale med spillerens nuværende klub.

Benja91
Gæst

« Svar #302: 12 Jun 2007, 12:03 »

Selvfølgelig gør det det. Agenten vil endda sagsøge avisen.. Og desuden er det vist ret ulovligt at lave aftaler med en spiller uden at have en aftale med spillerens nuværende klub.

Jeg tror heller ikke Henry forlader Arsenal . Han er jo også med , der hvor Arsenal viser deres nye udebane trøjer . Hvis han skulle væk fra Arsenal , så ville han ikke have været med på det billede .  Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #303: 13 Jun 2007, 10:28 »

Så er der nye transfer rygter fra altid pålidelige The Sun Rullende Øjne :

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007270218,00.html

Det kunne såmænd godt stille mig tilfreds, og han er da billig.

I øvrigt nævner de en pris på £37M for Henry...

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #304: 13 Jun 2007, 10:46 »

Kunne uden tvivl være et fedt makkerpar, i angrebet, men jeg tvivler. Som sagt er det en sensationsavis der kommer med artiklen, og desuden strider det mod Wengers indkøbspolitik, da Trazeguet er oppe i årene.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #305: 14 Jun 2007, 10:55 »

Så ser det ud til at vi får endnu en ny trøje.. I hvert fald kan man på Unisport nu forudbestille en såkaldt 3. trøje/Europæisk trøje:

http://www.unisport.dk/?page=Kategorier&kategori=146

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #306: 14 Jun 2007, 12:07 »

Fixturelisten for næste sæson:

http://home.skysports.com/clubfixtures.aspx?clid=3&cpid=8

Specielt ser det skidt ud fra 22. marts til 12. april 2008:

Chelsea (A)
Bolton (A)
Liverpool (H)
Man Utd (A)

Dejlige 4 kampe i træk der.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #307: 14 Jun 2007, 19:21 »

Så er der nye transfer rygter fra altid pålidelige The Sun Rullende Øjne :

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007270218,00.html

Det kunne såmænd godt stille mig tilfreds, og han er da billig.

I øvrigt nævner de en pris på £37M for Henry...

Det kunne være lækkert med et Henry/Trezeguet angreb, men det ville da nok give et par spillere for meget, eftersom at vi stadig har Van P, Adebayor og Bendtner, medmindre han har tænkt sig at bruge Van P på fløjen. Men et fint køb, eftersom han er billig, og tilmed rutineret. Jeg kan dog ikke forstå hvorfor de bliver ved med at sige at Arsenal er "cash-strapped" eftersom Wenger har fået £40mio til køb af nye spillere.

Mht trøjen glæder jeg mig til at se hvordan den ser ud. Unisport skriver selv i deres nyhedsbrev at den er "en rigtig flot 3./Euro trøje i mørkeblå og rød."

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #308: 15 Jun 2007, 11:10 »

Hvis du ikke nåede at se billedet af den nye 3. trøje inden det blev fjernet fra Unisport, kan det stadig ses her:

http://gunnerblog.com/?p=646

Og i dag lader det til at der virkelig er hold i rygterne. Henry skulle være tæt på en aftale med Barcelona, og Wenger vil have Eto'o den modsatte vej.

Læs mere på Arseblog (og stort set alle andre steder):

http://www.arseblog.com/WP/index.php

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #309: 15 Jun 2007, 13:03 »

Det lader også til at vi er varme på Ryan Babel..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #310: 15 Jun 2007, 18:23 »

Vi har været lune på Babel i et par sæsoner efterhånden, men Ajax har ikke villet sælge. Det kan være at de vil i år. Henry for Eto'o er jeg stadig ikke helt skeptisk over for.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Niko
Gæst

« Svar #311: 16 Jun 2007, 11:36 »

Angåend transferen omkring Trezeguet. Der kan jeg kun sige at vi skal købe ham.
Han har spillet under Wenger før, dengang i Monaco - hvor han faktisk også spillede sammen med Henry opppe foran.
De spiller sammen på landsholdet, det går dog ikke helt vildt godt?
Men David - Thierry, du kunne altså være meget farligt. Jeg håber de køber ham, for han er bedre end både Bendtner og Adebayor.
Jeg synes V.P skal være ude på venstrefløjen, fordi så er problemet løst derude - så skal vi heller ikke bruge total mange penge på Flotent Malouda. Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #312: 16 Jun 2007, 12:36 »

Efterhånden ligner det mere og mere et køb / byttehandel, som bringer Eto'o til Arsenal. Adskillige medier skriver at vi har holdt møder med både Barca og Eto'o om mulige køb af Eto'o eller en byttehandel med Henry. Jeg foretrækker selvfølgelig at vi beholder Henry og sætter Eto'o op ved siden af ham, men prisen på £25mio er godt nok mange penge, især nu hvor vi skal låne dem. Men hvad end de finder ud af, så bliver det i hvert fald ikke et salg af Henry uden en erstatning, så det er fint nok Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #313: 17 Jun 2007, 10:59 »

Arsenal skal nu have sikret sig den 16 årige forsvarer Harvard Nordveit fra Haugesund for £2mio ( Shockeret). Man U har selv været ude efter Nordveit og forsøgt sig med et bud i efteråret, som skulle have udløst et skifte til januar, men det blev afvist af Haugesund. Lad os håbe at nordmanden indfrier forventningerne, for det er mange penge at give for en relativt ukendt nordmand/dreng på 16 år. Læs evt. mere her: http://z13.invisionfree.com/goonersweb/index.php?showtopic=22958&view=getnewpost

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #314: 18 Jun 2007, 09:42 »

http://news.bbc.co.uk/player/nol/newsid_4670000/newsid_4679900/4679986.stm?bw=bb&mp=rm

Det overstående link består af BBC Newsnight fra i fredags med fodboldagenten Barry Silkman. Spol frem til 14. minut.

Kirsty Wark (værten) siger at han er ved at lave en "very big deal" med Arsenal Football Club og han benægter intet. Senere spørger hun hvornår handlen bliver færdig og dertil svarer han "forhåbentlig på tirsdag".

Barry Silkman repræsenterer følgende spillere:

Yakubu Aiyegbeni (Boro)
Mark Viduka (Newcastle)
Mark Schwarzer (Boro)
George Boateng (Boro)
Geremi (Chelsea)
Fábio Rochemback (Boro)

og....

Michael Owen (Newcastle)

Det lyder da godt nok ringe Skuffet

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010