home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1270662 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #270: 31 Maj 2007, 15:46 »

Vigtige (sørgelige, omend sandsynligvis rigtige) betragtninger fra Arsenal News Review:

Basically, there are three reasons Arsene Wenger won't sign a big name striker. One, he can't afford it. Two, it would upset the pecking order in his rather precious squad. Three, as a developmental coach who loves to turn kids into stars, he thinks buying readymade players is cheating.

OK, he might surprise me. He might amaze us all. But I reckon Arsenal supporters should scale down their hopes in the transfer market.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #271: 31 Maj 2007, 17:23 »

Det vil jeg da mene, at I kan. Sæsonen i år har vel vist med al tydelighed, at Englands to bedste mandskaber er at finde i Rusland og Manchester. I var langt fra i år.

Vi har mistet rutinerede kræfter i Campbell (ikke skidt), Vieira, Pires og Bergkamp fra dengang vi vandt som Unbeatable. Når man kan spille så flot fodbold som vi gjorde i Carling Cup finalen mod Chelski, og som vi har gjort i 90% af vores andre kampe, så er det ikke fordi at vi er langt fra, nej. Stillingen viser at vi endte mange point efter Man U, men vores sæson har været plaget af skader hos vores få rutinerede kræfter, samt ufatteligt uheld i mange kampe som ledte til dårlige pointtab. Så et par rutinerede spillere og så er vi i toppen igen. Jeg har tænkt mig at satse på at Arsenal vinder PL til næste sæson, ligesom jeg har gjort det én gang før - Hvor vi i øvrigt vandt Smiley

PS: Du mener vel Rusland og USA? Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #272: 31 Maj 2007, 17:42 »

Der er så meget potentiale i det hold, så det er uhyggeligt! nogle der så Ligacup Finalen mod Chelski? Hvordan disse unge gutter kører Abramo-drengene ud af banen i den 1.halvleg, med et smukt mål af Theo! jeg mener ikke vi bør hente nogen, jo måske smide Hleb tilbage til stuttgart og så få noget ordentligt!

Ja der er evigt meget potentiale, men i samme kamp, så vi også, hvad vi manglede. R-U-T-I-N-E. Glem ikke, hvem der vandt kampen.

Go you Gunners!

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #273: 02 Jun 2007, 00:52 »

Vi skal have en Gatusso-type.

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #274: 02 Jun 2007, 15:27 »

Link

Ved godt det her skal tages med et vis forbehold, men jeg vill ikke sige nej hvis han kom til klubben.
Kunne være fantastisk med ham ved siden af Fabregas, og så kan han også score mål.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #275: 04 Jun 2007, 17:12 »

Det var med overraskelse at jeg i dag slog op på DR's tekst-tv og opdagede at Bayern München sikrer sig Ribéry, som ventes at bestå lægechecket på torsdag. Det var den sikreste signing fra Arsenals side, gad vide hvem der så kommer til klubben... Huh

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Emillionaire
Gæst

« Svar #276: 04 Jun 2007, 17:17 »

Det var med overraskelse at jeg i dag slog op på DR's tekst-tv og opdagede at Bayern München sikrer sig Ribéry, som ventes at bestå lægechecket på torsdag. Det var den sikreste signing fra Arsenals side, gad vide hvem der så kommer til klubben... Huh

sikkert Bakari Sagna fra Auxerre

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #277: 04 Jun 2007, 17:34 »

Shockeret

ticked off

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #278: 06 Jun 2007, 10:14 »

Vores nye udebanetrøje er åbenbart hvid:

http://arseblog.com/columns/2007/06/05/white-kit-confirmed/

Og så bliver vi i dag linked til Florent Malouda, en spiller som jeg personligt meget hellere så i klubben end Ribery! Go go go Arsene!

Benja91
Gæst

« Svar #279: 06 Jun 2007, 10:16 »

Vores nye udebanetrøje er åbenbart hvid:

http://arseblog.com/columns/2007/06/05/white-kit-confirmed/

Og så bliver vi i dag linked til Florent Malouda, en spiller som jeg personligt meget hellere så i klubben end Ribery! Go go go Arsene!

Fede trøjer. Kan godt lide strømperne  Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #280: 06 Jun 2007, 10:23 »

Der er vist delte meninger om den trøje, men mon ikke jeg køber den Smiley

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #281: 06 Jun 2007, 10:31 »

Jeg sys det er en fed trøje.. Tror jeg bliver nød til at købe den..

Arsenal!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #282: 06 Jun 2007, 13:43 »

Og ja, det ligner pænt meget et fake billede. Der florerer diverse billeder af hvad der kunne være Arsenal nye hvide trøje, men det som gutterne sidder med der er favorit til at være den rigtige. Heldigvis, for de 2 andre jeg har set er da noget grimmere. Her er det nok mest overbevisende billede på nettet:

http://gunnerblog.com/?p=640

Og her er så min opdaterede ønskeliste til den nye sæson:

Florent Malouda
Fernando Torres
Micah Richards

Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #283: 08 Jun 2007, 16:03 »

Det ligner en rigtig fed udebanetrøje, især med de shorts og strømper til!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #284: 09 Jun 2007, 11:51 »

I følge Middlesbroughs hjemmeside har de nu sikret sig Jeremie - Handlen er dog ikke gået helt igennem fordi han er på ferie, men det sker inden for de næste par uger.

Fint med mig at han smutter, han har vist potentialet, men har desværre fået spildt talentet med en masse skader og mangel på førsteholdsbold. Godt træk at sælge ham

Og vi bliver stadig sat i forbindelse med Malouda efter at han har afvist at skifte til Pool der også var efter ham.

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010