home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  0 Brugere, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1270660 gange)
freddiem
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #255: 30 Maj 2007, 18:54 »

Vil give dig ret Hawk, Henry har jo heller ikke haft en prangende sæson og har ofte været skadet. Måske det er på tide til at lade ham gå, men til gengæld har han den rutine vi inderligt har brug for.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #256: 30 Maj 2007, 18:59 »

Henry har ikke haft en prangende sæson nej, men han har også kun spillet ca. 5-10 kampe uden at være småskadet. Han spillede i 1-1½ måned i starten af sæsonen, hvorefter han måtte indse at det ikke gik længere grundet en rygskade under VM.. Så var han ude i et par måneder, hvorefter han kom tilbage i ca 10 kampe, hvor man nok kan forvente at 5 af dem var i form. Derefter fik han så endnu en skade, hvorefter han nåede tilbage til vores afgørende CL kamp, og fik der en skade i maven som holdte ham ude... Så nej, det har ikke været hans prangende sæson, men efter mit bedste bedømmende, så har han som sagt ikke spillet mere end 5-10 kampe i fuld flor, så man kan ikke bebrejde ham noget. Hvis Wenger vælger at sælge ham og få Eto'o, er det helt fint, for han har godt nok også fået en del rutine og prøvet nogle ting efterhånden, og hvis Wenger vælger at beholde ham, så er det også fint med mig. Lad os nu bare se hvad der sker og tro på troldmandens evner.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Badefar
Manager

« Svar #257: 30 Maj 2007, 19:05 »

Mener selv at vi har brug for spillere der kan løfte holdet til tidligere højder (gerne højere) og vil meget gerne have Etoo mener bare ikke at han kan løfte holdet på samme måde som Henry så tror ikke at han er løsningen men han er MEGET velkommen
« Seneste Redigering: 30 Maj 2007, 19:08 af niklasob12345 » Logged

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #258: 30 Maj 2007, 19:09 »

Men Eto'o har måske ikke den rette mentalitet vi har brug for. Vi mangler den der ledertype der går forrest og kæmper for tingene, sådan lampard/terry-agtigt (selvom jeg hader at nævne dem) som virkelig kæmper i stedet for alle de sjove tricks og hurtige finesser. Vi har det lidt i Ljungbjerg. Samtidig har Henry jo heller ikke rigtig gejlet holdet op til kamp. De mangler lidt at være sultende efter tingene, måske det har ændret sig efter en sæson uden et trofæ. Men jeg savner typer som Viera og Bergkamp, de kæmpede for tingene, med lad os se tiden an. Tror ikke Wenger bliver hvis vi får en ligende sæson og Dein ikke er kommet tilbage sammen med en rig amerikaner.

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #259: 30 Maj 2007, 19:13 »

Jeg synes at Henry skal blive, han er en MEGET vigtig person for klubben, både på og uden for banen. Og så har han rutinen, som en anden har skrevet, og det mangler vi på det her unge hold..

Arsenal!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #260: 30 Maj 2007, 20:12 »

Men jeg savner typer som Viera og Bergkamp, de kæmpede for tingene

Jeg kan ikke lige se Bergkamp i den sammenhæng, vel var han en fremragende fodboldspiller, men hvis der var én som ikke gad at løbe (især i de senere år), var det Bergkamp. En Ljungbergtype var også fin, men det har vi ikke brug for på kanterne, og netop derfor skal Ljungberg afsted. Vi kunne godt bruge en stærk fighter på midtbanen ved siden af Fabregas, men ellers kan jeg ikke se nogen grund til flere. Det kan godt ske at vi spiller i England, men det betyder ikke at vi behøver at spille tromle-fodbold Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

knudsen
Ynglingespiller

« Svar #261: 30 Maj 2007, 20:40 »

Vil give dig ret Hawk, Henry har jo heller ikke haft en prangende sæson og har ofte været skadet. Måske det er på tide til at lade ham gå, men til gengæld har han den rutine vi inderligt har brug for.
Hvad snakker du om?!?! NO WAY at lade henry gå! vi kan jo se hvordan det går os når han er væk!
Ikke tale om at lade ham gå!
Han er Arsenal mand til han dør! Og det samme er jeg!

New Generation!
Young Guns is Loaded!

knudsen
Ynglingespiller

« Svar #262: 30 Maj 2007, 20:46 »

Der er så meget potentiale i det hold, så det er uhyggeligt! nogle der så Ligacup Finalen mod Chelski? Hvordan disse unge gutter kører Abramo-drengene ud af banen i den 1.halvleg, med et smukt mål af Theo! jeg mener ikke vi bør hente nogen, jo måske smide Hleb tilbage til stuttgart og så få noget ordentligt!

New Generation!
Young Guns is Loaded!

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #263: 30 Maj 2007, 20:49 »

Det kan godt ske at vi spiller i England, men det betyder ikke at vi behøver at spille tromle-fodbold Wink

Ikke alle engelske hold spiller tromle-fodbold, og efter min mening mangler i faktisk nogen engelske spillere, nogen spiller der kæmper 100% og har gejst. Måske skulle Wenger stoppe med at hente helt unge spillere og i stedet finde nogen rutinerede krafter, måske skulle Wenger prøve noget nyt og købe et par engelske spillere. To 4. pladser i de sidste to sæsoner er vel ikke helt tilfredsstillende. Grin

knudsen
Ynglingespiller

« Svar #264: 30 Maj 2007, 20:56 »

Ikke alle engelske hold spiller tromle-fodbold, og efter min mening mangler i faktisk nogen engelske spillere, nogen spiller der kæmper 100% og har gejst. Måske skulle Wenger stoppe med at hente helt unge spillere og i stedet finde nogen rutinerede krafter, måske skulle Wenger prøve noget nyt og købe et par engelske spillere. To 4. pladser i de sidste to sæsoner er vel ikke helt tilfredsstillende. Grin
Glem nu ikke hvem der slog Manchester Urin-ited 2 gange i samme sæson. Det kan heller ikke være helt "tilfredsstillende.

New Generation!
Young Guns is Loaded!

knudsen
Ynglingespiller

« Svar #265: 30 Maj 2007, 20:58 »

Glem nu ikke hvem der slog Manchester Urin-ited 2 gange i samme sæson. Det kan heller ikke være helt "tilfredsstillende.
Henry og Robin har været ude hele foråret, og Henry var også væk det meste af efteråret!
lad os sige at Ronaldo og Rooney var ude. Har Man Utd så en bred nok bænk?

New Generation!
Young Guns is Loaded!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #266: 31 Maj 2007, 08:51 »

jeg mener ikke vi bør hente nogen, jo måske smide Hleb tilbage til stuttgart og så få noget ordentligt!

Oookay...  Rullende Øjne

måske skulle Wenger prøve noget nyt og købe et par engelske spillere.

Vi køber ikke engelske spillere bare for at have engelske spillere. Hvis der skal købes englændere, skal det være fordi de er klassespillere til den rigtige pris - og sådanne spillere findes meget sjældent!

Der er dog måske et par undtagelser lige nu. Jeg så gerne Micah Richards i Arsenal fx, og nu da WBA har glippet oprykningen, kan Curtis Davies måske komme på tale igen. Hvis han altså ikke har det latterlige prisskilt på sig, som han har haft tidligere.

Eto'o og £17mio for Henry... Ikke en helt dårlig handel efter min mening.. Eto'o er hvad? 26? Mens Henry snart bliver 30.. Det er da om ikke andet, snart vi skal sælge ham, hvis vi skal have noget ud af det

Jeg vil have BÅDE Henry og Eto'o i front!!!!!11  Djævel

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #267: 31 Maj 2007, 13:10 »

To 4. pladser i de sidste to sæsoner er vel ikke helt tilfredsstillende. Grin

Næh, men sæsonen før det, var vi Unbeatable, så vi kan ikke være så langt fra igen Smiley

Oookay... Rullende Øjne

Vi køber ikke engelske spillere bare for at have engelske spillere. Hvis der skal købes englændere, skal det være fordi de er klassespillere til den rigtige pris - og sådanne spillere findes meget sjældent!

Der er dog måske et par undtagelser lige nu. Jeg så gerne Micah Richards i Arsenal fx, og nu da WBA har glippet oprykningen, kan Curtis Davies måske komme på tale igen. Hvis han altså ikke har det latterlige prisskilt på sig, som han har haft tidligere.

Jeg vil have BÅDE Henry og Eto'o i front!!!!!11 Djævel

Helt enig, det er ikke mange englændere som jeg vil se i Arsenal (og nej, heller ikke Rooney eller Scholes eller Giggs).. Måske Lampard, men heller ikke mange flere. Jeg tror også at Micah Richards bliver rigtig god, og det har der også været meget snak om. Micah selv har været ude og sige at han har været Arsenal fan fra barnsben, så der er ikke nogen klub han hellere vil til. Davies har nok ikke selv så meget lyst til at spille i WBA mere, eftersom han ved at han er meget bedre end til det, men jeg ved nu ikke helt om vi har brug for endnu en centerforsvarer.

Eto'o og Henry i angrebet er drømmetænkning, som jeg tvivler på er realistiskt, men selvfølgelig er det at foretrække.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2007, 13:13 af Hawk1nZ » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #268: 31 Maj 2007, 13:18 »

Haha, det er nu meget skægt, at du skal have et eller andet at juble over. I kan reelt ikke bruge sejrene over United til en fløjtende fis. Vi fik vores trofæ, I fik... intet.

Næh, men sæsonen før det, var vi Unbeatable, så vi kan ikke være så langt fra igen Smiley

Det vil jeg da mene, at I kan. Sæsonen i år har vel vist med al tydelighed, at Englands to bedste mandskaber er at finde i Rusland og Manchester. I var langt fra i år.

Jeg mener, at Arsenals trup er ekstremt spændende med mange unge talenter, men man kan måske argumentere for, at der er for få rutinerede spillere, der kan modne de mange talenter.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #269: 31 Maj 2007, 13:33 »

Helt enig, det er ikke mange englændere som jeg vil se i Arsenal (og nej, heller ikke Rooney eller Scholes eller Giggs)..

Nu er Giggs også waliser Tunge

Haha, det er nu meget skægt, at du skal have et eller andet at juble over. I kan reelt ikke bruge sejrene over United til en fløjtende fis.

Jeg kan nu godt fryde mig lidt over det Smiley

Vi fik vores trofæ, I fik... intet.

Det gjorde vi da! Arsenal vandt THE QUADRUPLE! (Premier League, FA Cup, League Cup og UEFA Cup)
At det så var kvinderne, er vi da ligeglade med...  Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010