home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  1 Bruger, 495 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1270368 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #195: 15 Maj 2007, 13:59 »

Det mener jeg også. Arsenal skal beholde deres kære ry. Flere udlændinge. Wink

Nu er N'Zogbia jo fransk.. men NEJ TAK alligevel!

arsenalistic
Manager

« Svar #196: 15 Maj 2007, 14:16 »

Gad vide om der sidder nogle hammers/irons og ryster lidt i bukserne i øjeblikket, og måske nogle sheff. utd. fans og klynger sig til håbet, hehe...

Go you Gunners!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #197: 15 Maj 2007, 14:17 »

Gad vide om der sidder nogle hammers/irons og ryster lidt i bukserne i øjeblikket, og måske nogle sheff. utd. fans og klynger sig til håbet, hehe...

Det gør der ikke.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

arsenalistic
Manager

« Svar #198: 15 Maj 2007, 14:19 »

Btw, Muamba er røget til Birmingham permanent. Beløbet er ikke oplyst, som det er kutyme i Arsenal.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #199: 15 Maj 2007, 14:24 »

Det er Sebastian Larsson vel også?

arsenalistic
Manager

« Svar #200: 15 Maj 2007, 14:29 »

Det er Sebastian Larsson vel også?

Var det ikke allerede i januar?

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #201: 15 Maj 2007, 14:59 »

Det er jeg ikke klar over.. læste bare en nyhed i går, hvori der stod at de 2 spillere var kommet permanent til Birmingham. Mener det var på bold.dk.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #202: 15 Maj 2007, 16:59 »

Ja, Larsson røg permanent i januar, og Muamba røg for et par dage siden. Det gør bestemt heller ikke noget. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil beholde Baptista, arsenalistic - Hvis du har set mere end de to kampe i sæsonen hvor han har spillet nogenlunde, og scoret, så ville du synes at knægten er mere inhabil end en blind dame i roulator. Lad os håbe at han bliver sendt tilbage til Spanien, for jeg ville aldrig tilgive Wenger at købe ham. Flamini, Freddie og Senderos kan vi godt skille os af med, og Micah og Eto'o ville være fremragende erstatninger, og så en Ribery på wingen, så er jeg tilfreds!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Niko
Gæst

« Svar #203: 15 Maj 2007, 17:17 »

Ja, Larsson røg permanent i januar, og Muamba røg for et par dage siden. Det gør bestemt heller ikke noget. Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil beholde Baptista, arsenalistic - Hvis du har set mere end de to kampe i sæsonen hvor han har spillet nogenlunde, og scoret, så ville du synes at knægten er mere inhabil end en blind dame i roulator. Lad os håbe at han bliver sendt tilbage til Spanien, for jeg ville aldrig tilgive Wenger at købe ham. Flamini, Freddie og Senderos kan vi godt skille os af med, og Micah og Eto'o ville være fremragende erstatninger, og så en Ribery på wingen, så er jeg tilfreds!

Haha, jeg er enig med det sidste af det. Men Senderos skal bare ikke væk. Jeg tror heller ikke at Arsenal vil sælge Fredrik Smiley

arsenalistic
Manager

« Svar #204: 15 Maj 2007, 17:44 »

Tror du misforstår mig lidt Wink

Se lige på indlægget og så kig lidt tilbage i tråden  Thumbs Up

Go you Gunners!

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #205: 15 Maj 2007, 17:46 »

Er enig med Cesc i at Arsenal ikke sælger Freddie. Desværre kunne jeg godt tænke mig Flamini blev tilbage, han er en af de få spiller som tænker mere på holdet end sig selv, og altid kæmper for tingene, men Wenger har sagt han kan gå, så mon ikke også han går.

Vil gerne ligesom Hawk, se en Micah, Ribery, Eto'o eller anden klasse signing komme i løbet af sommeren. Vi har rigeligt med talenter plus den nye polske målmand.

arsenalistic
Manager

« Svar #206: 15 Maj 2007, 18:24 »

Jeg tror virkelig ikke på Eto'o som en sandsynlig transfer, men niceness faktoren kan der ikke sætte spørgsmålstegn ved, hvis det skulle gå igennem. Dog tror jeg vi er dækket godt ind i angrebet næste år, så ser heller ikke Wenger, bruge flere hundrede mio. på ham.

Go you Gunners!

Niko
Gæst

« Svar #207: 15 Maj 2007, 18:29 »

Jeg tror virkelig ikke på Eto'o som en sandsynlig transfer, men niceness faktoren kan der ikke sætte spørgsmålstegn ved, hvis det skulle gå igennem. Dog tror jeg vi er dækket godt ind i angrebet næste år, så ser heller ikke Wenger, bruge flere hundrede mio. på ham.

Mener det 400 mio. som Barcelona vil have for ham, men jeg tror at han skifter til os. Han har jo været tæt på det før Wink

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #208: 15 Maj 2007, 18:56 »

Arsenal-tråd - blæret', her må jeg være med Smiley

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #209: 15 Maj 2007, 18:59 »

Men Senderos skal bare ikke væk.

Jo tak! Han er da noget af det dårligste der nogensinde har været i Arsenal  Shockeret

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010