home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23552
  1 Bruger, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: finanhord
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1245985 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #180: 14 Maj 2007, 16:16 »

Hvem taler vi om her, Denilson eller?

Fabiansky  Wink

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #181: 14 Maj 2007, 16:24 »

Nå for den da, det var ikke nemt at vide! Nej, jeg ved faktisk stort set intet om ham Smiley

arsenalistic
Manager

« Svar #182: 14 Maj 2007, 16:31 »

Nå for den da, det var ikke nemt at vide! Nej, jeg ved faktisk stort set intet om ham Smiley

Okay, hørte et par briter snakke om ham i går, og de havde åbenbart et par venner fra Warszawa der var ret imponeret over ham! Han skulle være ret vild  Tunge Men på den anden side, jeg er sgu stadig afventende...

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #183: 15 Maj 2007, 10:35 »

Tjah.. synes det er bedre at købe et ungt relativt ukendt talent/stjernefrø end at købe en kendt keeper som vi synes er crap Tunge

Wenger knows.

arsenalistic
Manager

« Svar #184: 15 Maj 2007, 11:16 »

Wenger knows.

I min bog er næste sæson hans knald eller fald sæson...

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #185: 15 Maj 2007, 11:44 »

Jeg nægter at læse din bog.

arsenalistic
Manager

« Svar #186: 15 Maj 2007, 11:54 »

Jeg nægter at læse din bog.

amen, han kan ikke leve på tidliger meritter. Jeg tvivler ikke endnu, men en sæson til uden noget sølvtøj, eller i hvert fald et seriøst bud på sølvtøj, ville rykke min tillid til mistillid.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #187: 15 Maj 2007, 12:00 »

Jeg mener absolut ikke at AW kan klandres for manglede titler denne sæson. Vi har spillerne til det, og vi har jo spillet flot fodbold i langt de fleste kampe denne sæson. At spillernes ineffektivitet foran mål har været helt utrolig, er bare ærgerligt. Jeg nægter at tro på at vi er lige så ineffektive og uheldige næste sæson - og regner da også med at der bliver gjort fornuftige indkøb i sommerpausen.

Fra arsenalnewsreview.c o.uk:

Wenger did a significant interview on Thursday with the most important quote: "Maybe we need to look at the team structure in those [away games with teams in the bottom half] kind of games." He also said he'd only buy super-players [one or two].

arsenalistic
Manager

« Svar #188: 15 Maj 2007, 12:10 »

Jeg mener absolut ikke at AW kan klandres for manglede titler denne sæson. Vi har spillerne til det, og vi har jo spillet flot fodbold i langt de fleste kampe denne sæson. At spillernes ineffektivitet foran mål har været helt utrolig, er bare ærgerligt. Jeg nægter at tro på at vi er lige så ineffektive og uheldige næste sæson - og regner da også med at der bliver gjort fornuftige indkøb i sommerpausen.

Fra arsenalnewsreview.c o.uk:

Wenger did a significant interview on Thursday with the most important quote: "Maybe we need to look at the team structure in those [away games with teams in the bottom half] kind of games." He also said he'd only buy super-players [one or two].

Og en "super-player" for Wenger er vel en 17-årig fransk wing, der ikke kan score...

Wenger selv har jo udtalt at han har fejlet i denne sæson, men som sagt, har stadig fuld tillid til ham. Den tillid står og falder dog med næste sæson.

Lad os nu hente en Richards, som sikkert gerne vil afsted, efter Pearce blev fyret, og så en eller to klassewings. Holdet lige pt. er for tyndt, da vi ikke en hel sæson kan undgå skader. Vi må bare håbe de ikke er så slemme som i år.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #189: 15 Maj 2007, 12:25 »

Vi skal ha en DC, en AMR/AML og en ST. Jeg håber på Eto'o Wink

Og det ser heldigvis ud til at spillere som Flamini, Ljungberg og Senderos er på vej væk sammen med Baptista og Reyes.

arsenalistic
Manager

« Svar #190: 15 Maj 2007, 12:29 »

Vi skal ha en DC, en AMR/AML og en ST. Jeg håber på Eto'o Wink

Og det ser heldigvis ud til at spillere som Flamini, Ljungberg og Senderos er på vej væk sammen med Baptista og Reyes.

Synes ikke Baptista og Reyes skal væk, men at vi skal bruge ovennævnte løsningsforslag  Thumbs Up

Eto'o tror jeg simpelthen ikke vi har pengene til, Ribery er for grim til trøjen, Richards finder sikkert lige pludselig ud af at det ikke var Arsenal, men Chelsea han supportede som barn. Dermed står vi tilbage med at kunne hente nogle teenagere. 

Mht. Flam, Sende og Freddie, better today than tomorrow. Dog synes jeg at Senderos kunne blive værdifuld mod kick&rush hold.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #191: 15 Maj 2007, 12:45 »

Baptista og Reyes kan for min skyld sendes til Mars.

Ved ikke om det er muligt med Eto'o, men han er da blevet rygtet til Arsenal, og det ville da være alt for nice. Vi SKAL simpelthen have en stjerneangriber mere i Eto'o/Klose-klassen.

N'Zogbia er i øvrigt seneste rygte - det er jeg ikke tilfreds med.

arsenalistic
Manager

« Svar #192: 15 Maj 2007, 13:48 »

Baptista og Reyes kan for min skyld sendes til Mars.

Ved ikke om det er muligt med Eto'o, men han er da blevet rygtet til Arsenal, og det ville da være alt for nice. Vi SKAL simpelthen have en stjerneangriber mere i Eto'o/Klose-klassen.

N'Zogbia er i øvrigt seneste rygte - det er jeg ikke tilfreds med.

N'Zogbia ser jeg helst alle andre steder end i Arsenal. Hvad skal vi hente nordengelske aber for? Næh, nej tak til ham!

Go you Gunners!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #193: 15 Maj 2007, 13:50 »

N'Zogbia ser jeg helst alle andre steder end i Arsenal. Hvad skal vi hente nordengelske aber for? Næh, nej tak til ham!
Det mener jeg også. Arsenal skal beholde deres kære ry. Flere udlændinge. Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #194: 15 Maj 2007, 13:59 »

Det mener jeg også. Arsenal skal beholde deres kære ry. Flere udlændinge. Wink

Nu er N'Zogbia fransk, så det var en hentydning til klubben fremfor nationaliteten  Kys

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010