home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Apr 2025, 22:00 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
Antal Registrerede Brugere: 23550
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GentleBreeze
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1243856 gange)
M-T
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #150: 05 Apr 2007, 21:14 »

ticked off >:(L*** det er kræf***** irreterende at f****** ManUrin skal ødelægge ''The Arsenal Academy'' chancer for at vinde 4-3 på The theater of c*** I FA Youth Cup.. !!!!!! Sur ticked off

Men det da altid noget at Englands fremtid (ang. de nye talenters niveau) ligger i gode hænder. For da ManUrin kan slå ''Arsenal Academy'' må der da været lagt et højt ''skill'' niveau i England...

>:DSå er det fanme godt at ManUrin's første hold ikke kan klare sig længere end til Roma, som endestation i CHL.... Djævel

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #151: 05 Apr 2007, 21:16 »

>:DSå er det fanme godt at ManUrin's første hold ikke kan klare sig længere end til Roma, som endestation i CHL.... Djævel

Og hvor langt var det Arsenal så kom Wink

M-T
Ynglingespiller

« Svar #152: 05 Apr 2007, 21:23 »

j :-[a.. det var godt nok lidt pinligt at skrive ...  Tunge
Men tog en chance.. og skrev det...

Men du skal da også pille mig ned af pedistalen...  Jeg vare lige på sejrs kurs  Tunge

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

United-styrer
Gæst

« Svar #153: 05 Apr 2007, 21:23 »

For man kan ikke slå Roma 1-0 på Old Trafford? Men ja, utrolig dårligt af United, hvis de ryger ud til Roma. Det er vel næsten kun PSV, der er dårligere af de tilbageværende hold. Egentlig også utroligt at de kom videre fra ottendedelsfinalen. Hvem var det nu, de slog? Grin

Smaakage
Lilleputspiller
*

« Svar #154: 05 Apr 2007, 21:24 »

ticked off >:(L*** det er kræf***** irreterende at f****** ManUrin skal ødelægge ''The Arsenal Academy'' chancer for at vinde 4-3 på The theater of c*** I FA Youth Cup.. !!!!!! Sur ticked off

Men det da altid noget at Englands fremtid (ang. de nye talenters niveau) ligger i gode hænder. For da ManUrin kan slå ''Arsenal Academy'' må der da været lagt et højt ''skill'' niveau i England...

Du var da dum at høre på.

"Englands fremtid" siger du meget flot. Hvor mange englændere er der på Arsenals hold ? Nårh ja... i tilfælde af skader; Hoyte og Theo-drengen. Ellers.. ingen. Englands fremtid, hva ?
United spillede bedst i Youth Cup kampen, det er der ingen tvivl om. De blev ved og kæmpede for det. Men det kan du nok ikke snakke med om, da jeg næppe tror du overhovedet har set kampen eller kan nævne 2 spillere fra det hold.

I øvrigt mindes jeg ikke at have set Arsenal i denne runde af Champions League... Hvordan var det nu det var ?
PSV < Roma...

Kampen blev i øvrigt spillet i Rom, og med et udebanemål står United stadig med størst chance for at gå videre.
Men jeg går ud fra at når man er på så lavt et sagligt niveau at man kalder holdet for ManUrin, at det er lidt svært at forstå.

Hav en god dag

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #155: 05 Apr 2007, 21:29 »

SMÅKAGE!
Holdakæft du fik sat ham på plads hehe Opstemt

M-T
Ynglingespiller

« Svar #156: 05 Apr 2007, 21:38 »

Det må jeg så indrømme... Arsenal spillede ekstremt ringe mod PSV... Og derimod var jeg lidt glad for at de røg ud , for når man spiller så dårligt og ikke kan scorer på sine chancer. Så har man ikke fortjent at være med i CHL.

Angående Arsenal's hold, så er det altså ikke Arsenal 1. hold vi taler om. Arsenal academy er Arsenal's u-18.. Og det hold har en truppe på 11 englændere, 1 spanioler, 2 hollændere og en fra Cypern... Og det er rigtigt jeg så ikke kampen, men jeg nævnte heller ikke at Arsenal spillede bedst. Jeg nævnte bare at det var irreterende at Man Utd :-P vandt...  Og jo jeg kan nævne to,, jo jeg kan nævne hele holdet hvis det skulle være..

Hav en god dag

Jo tak og i lige måde

arsenalistic
Manager

« Svar #157: 07 Apr 2007, 11:23 »

Så skal vi have en sejr mod KF's Irons i dag. Der skal være fuld gevinst i dag, så vi kan kravle op på en 3. plads forhåbentligt! Desuden skal vi altså i gang med at vinde lidt for ikke lige pludselig at blive overhalet af Everton, Bolton eller The Lasagne shits. Truppen er, som vi er vant til, kraftigt ramt af skader. Ali er dog kommet tilbage, men højst sandsynligt er Eboue så heller ikke med i dag. En kommer tilbage, en går ud. Dette har været symptomatisk for vores sæson. Men ingen tvivl om at det bliver svært i dag, West Ham er desperate og Tevez er begyndt at lyne i klubben, og sidste lørdag strålede Arsenal ikke ligefrem af spilleglæde og gejst

Lad os håbe sejr, velmødt på SC, hvor der varmes op til Chelsea - Tottenham før det egentlige brag Wink

Go you Gunners!

M-T
Ynglingespiller

« Svar #158: 07 Apr 2007, 13:04 »

´Nej det håber vi der bliver lavet om på ang. spillerglæde og gejst.... Men det er begyndt at se lyst ud for Tevez.. Gad vide om han ikke kan blive en farlig mand idag?Huh

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #159: 07 Apr 2007, 13:12 »

såsåså Gooners fans Peace

nu skal i ikke blive for høje over at i skal møde Øst london

specielt ikke nårh det virkelige nord london hold slår plastic klubben

Come On You Spurs
COYS

lurking

ponmani
Juniorspiller
**

« Svar #160: 07 Apr 2007, 14:00 »

Arsenal u18 spillede ManU ud af deres egen hule i 1halveg.. de sku have ført med 3-0 efter 1 halveg.. Merida kørte dem ud.. rigtig go kamp men Arsenal spillede lidt som 1 holdet og skabte en masse store chancer og brændte så.. og så score de andre jo.. men at påstå at Utd var bedst osv og så at påstå at andre ikke har set kampen... Hmmmm... men jaja: )

arsenalistic
Manager

« Svar #161: 26 Apr 2007, 15:04 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=67887

Kevin Mensah skal med Arsenal u18 til turnering i Støvlelandet.

Jeg er uforstående.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #162: 26 Apr 2007, 15:08 »

Bare spørg freakstar om han bliver god i FM...

arsenalistic
Manager

« Svar #163: 26 Apr 2007, 15:19 »

Bare spørg freakstar om han bliver god i FM...

Bliver han god i FM freakstar?  Wink

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #164: 26 Apr 2007, 15:22 »

Nu er det jo nok mest på IRC du finder ham Opstemt

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010