home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 991 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1016 1017 [1018] 1019 1020 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1215001 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #15255: 16 Jun 2014, 12:30 »

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/10902101/Arsenal-captain-Thomas-Vermaelen-agrees-deal-to-join-Manchester-United-this-summer.html

Ved ikke om jeg er enig i at det ville være et "blow" - han er et fint tredjevalg, men det har vel ligget i kortene længe at han sandsynligvis ville væk til sommer for at få mere spilletid. Til gengæld skal vi vel helst ud og hente 2 midterforsvarere hvis han smutter? Koscielny og Mertesacker er selvfølgelig sikre valg, men efter dem har vi jo stort set ikke andet, især nu hvor Sagna er røget til City. Tvivler på at spillere som Pleguezelo og Hayden er klar til at blive rykket op.

Er enig i din betragtning. Overvejer dog bar hvem der skal købes, for enten skal det være en der kan gøre enten Koscielny eller Mertesacker til 3. valg eller også skal de købes ind som reserver, hvilket gør at vi nok går uden om kvalitetsspillerne fra øverste hylde og derved kun styrker bredden uden at få et super tredjevalg. Ville være rart at der ikke var alt for stort hop ned til den spiller der skal dække eventuelle skader.
« Seneste Redigering: 16 Jun 2014, 12:32 af Highbury » Logged

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #15256: 16 Jun 2014, 12:37 »

Hvis det skal være en der springer direkte ind i startopstillingen syntes jeg Mats Hummels kunne være en god kandidat.
En som kan rotere med Mertesacker og Koscielny kunne være Josip Matip fra Schalke eller Steven Caulker fra Cardiff.

Supra Societatem Nemo

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15257: 16 Jun 2014, 12:42 »

Tvivler på at der vil blive købt noget der kan rykke ved Koscielny/Mertesacker i startopstillingen. Synes udelukkende rygterne kører på tosser som Williams, Richards og andre i den klasse.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #15258: 16 Jun 2014, 12:49 »

Med Vermaelen gone, og hvis Daily Mail får ret i deres spådom fra i går, så skal venstre backen da også snart forstærkes lidt:

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2658618/Nacho-Monreal-Atletico-Madrid-target-La-Liga-look-sign-Arsenal-replace-Filipe-Luis.html

Tvivler på at der vil blive købt noget der kan rykke ved Koscielny/Mertesacker i startopstillingen. Synes udelukkende rygterne kører på tosser som Williams, Richards og andre i den klasse.

Ja, tror desværre du har ret, vil bar ærgre mig hvis vi får et eller andet håbløst ind.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #15259: 16 Jun 2014, 12:53 »

Tvivler på at Micah ville være helt håbløst, hvis han altså kan holde sig skadesfri. Han er jo en spiller som vi er blevet kædet sammen med i en trillion vinduer i streg nu.. Håber virkelig på at vi får Aurier, han kan virkelig ende med at blive en klassesigning, så et statssheet med ham, hvor han blev sammenlignet med de andre top 5 backs i PrL og han stats var helt åndssvage(Self i Ligue 1). Så dog gerne at vi hentede en spiller med en smule fremtid i stedet for TV. Hvis Nacho smutter ja så ved jeg ikke, hvem vi skal hente. Klasse backs hænger ikke på træerne.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15260: 16 Jun 2014, 13:02 »

Hvis vi får hentet et førstevalg på højre back ind som fx Aurier, ville Richards være en fin backup som kan dække både DC og DR.

Når nu alle de andre hold er i gang med at raide Southampton, så jeg da gerne at vi kiggede på Lovren og især Schneiderlin, som ville være min ønskespiller på midtbanen.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #15261: 16 Jun 2014, 13:07 »

... Hvis Nacho smutter ja så ved jeg ikke, hvem vi skal hente. Klasse backs hænger ikke på træerne.

Nej, vi får velsagtens en eller anden ung franskmand som vi plejer, og i så fald vil jeg da sige at Umtiti kunne være en interessant størrelse da han kan dække både cb og back. Og så har han haft godt med spilletid på klubplan.

http://www.lfp.fr/joueur/um-titi-samuel

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #15262: 16 Jun 2014, 13:21 »

Hvad med en spiller som Nicolas N'Koulou?
Tror han kunne passe godt ind på holdet.

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #15263: 17 Jun 2014, 10:47 »

Hvad sker der for den her udmelding fra Caughtoffside:

"Arsenal demand Nani as part of Vermaelen deal"

Med det spil han leverede i går virker det da ikke som det mest interessante forslag at komme med.

Så lyder Daily Mirrors to overskrifter da bedre:

"Wenger keen on Cleverley swap deal" (igen relateret til Vermaelen)

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/arsenals-manchester-united-transfer-target-3707235

Og:

"Arsenal line up £25m Balotelli bid"

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/mario-balotellis-arsenal-transfer-moves-3707566

Ved dog ikke om det er en god ide men en angriber skulle vi tage at få fat på...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15264: 17 Jun 2014, 10:52 »

Silly season indeed. Vi melder pas på Cesc da vi ikke har plads til ham, men signer Cleverley i stedet? Arrrh.

Jeg er ikke supertændt på Balotelli - mest fordi han er en über-idiot - men hvis han nu kunne finde ud af at koncentrere sig om at spille fodbold, er der da potentiale i ham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15265: 17 Jun 2014, 11:13 »

Hvad pokker skulle vi dog bruge Cleverly til... Ærgerligt med Cesc, men forståeligt at det ville være svært at finde plads til ham med Özil, Cazorla, Wilshere, Ramsey og Rosicky der alle fem kan spille den offensive midt. Nu er der dog kommet rygter om at Cazorla skulle være på vej til Atl. Madrid. Det ville da være et tosset skifte!

Men lad os da håbe at vi, for en gangs skyld, får en travl sommer hvor vi ligefrem henter nogle af alle de spillere vi har brug for. Jeg tænker reservemålmand, centerforsvarer, højre back og angriber.

Balotelli ville jeg faktisk gerne se i Arsenal. Han er syg i hovedet, men hold kæft hvor ville han pynte vores angreb.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #15266: 17 Jun 2014, 11:22 »

Kan heller ikke helt se fornuften i at Cleverly skulle skifte til os. Så dog rygterne om Cazola for nogle dage siden, men ja giver ikke så meget mening.

Daily Star snakker jo om Coleman fra everton, imens Daily Mirror snakker om Chambers til højrebacken. Og mht målmænd så er der blevet snakket mest om Casillas og Reina. Ikke reserver.

Balotelli ville pynte, men hans indstilling ville ikke..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15267: 18 Jun 2014, 09:16 »

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #15268: 18 Jun 2014, 10:20 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15269: 18 Jun 2014, 10:49 »

Så er kampprogrammet for næste sæson ude:

http://www.bbc.com/sport/football/premier-league/fixtures

Vi lægger ud hjemme mod Crystal Palace, mens 4. - 7. runde byder på hjemmekampe mod Man City og Tottenham, samt udekamp mod Chelsea. Næstsidste kamp er ude mod Man Utd, mens vi slutter af hjemme mod WBA. Juleprogrammet hedder QPR hjemme, West Ham ude, Southampton ude. Ugen forinden har vi en udekamp mod Liverpool.

Sider: 1 ... 1016 1017 [1018] 1019 1020 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010