home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1187 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1015 1016 [1017] 1018 1019 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1215020 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #15240: 26 Maj 2014, 14:01 »

Batigol nu hvor du går meget op i mit ordvalg(please), så benytter jeg primært ordet grundet denne del af dit indlæg:

Her siger du jo helt kort at du mener Ronaldo skal agere ordentligt overfor sin modstandere(=altså nedtone hans jubelscene, såvidt jeg forstår dig). Her vil jeg da mene at såfremt han nedtoner hans jubelscene at han såpleaser sin modstander ved at gå på kompromis med sine følelser og i stedet agerer ud fra hvad der behager dem i den givne situation.

Håber du kan se hvad jeg mener, jeg forstår godt dit synspunkt ikke noget der - mit ordvalg ku måske havde været bedre jovist, men betydningen af mit budskab er det samme. Nemlig at jeg mener Ronaldo skal have lov til at te sig lige så åndssvagt han vil ovenpå så stor en personlig bedrift, uden at tænke på hvad hans modstandere synes om dette Smiley

Edit= jeg fuckede op i quote
Det synes jeg derimod ikke. Jublescener kan godt opfattes som usportslige, hvorfor det er strafbart, mht. overdreven jubel. Det er ikke min anke mod jubelscenen, men hvis folk føler sig stødt over overdreven jubel forstår jeg det godt. Det havde altså været noget andet hvis han havde scoret til 2-1.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Batigol
Manager

« Svar #15241: 26 Maj 2014, 14:03 »

Jeg mener at der er en verden til forskel fra at decideret please modstanderholdet, til at opføre sig bare nogenlunde anstændigt. Ronaldo har ordet Respect klistret på sin venstre arm, skrevet med store, fede bogstaver, certificeret med et lille UEFA mærkat ved siden af. Det er sådan set det eneste jeg beder om, hverken mere eller mindre. Udvis den fornødne respekt - så vinder man i hvert fald min. Af denne grund har jeg rigeligt med respekt til overs for en mand som Iker Casillas, hvorimod min sympati for eksempelvis Álvaro Arbeloa ligger på et meget lille sted. I min bog udviser man klasse, når man gebærder sig med respekt overfor ikke bare sig selv, men også sine modstandere.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #15242: 26 Maj 2014, 14:05 »

Er jeg den eneste som synes det er lidt forkert at dette bringes op i Arsenal-tråden? Vi var for helvede ikke en gang med i finalen, ved godt at indlægget er fra Arseblog, men burde den ikke falde i en jubelscener/etik&moral-debat, eller i Real-tråden for den sags skyld?

Anfield Road
Manager

« Svar #15243: 26 Maj 2014, 14:07 »

Er jeg den eneste som synes det er lidt forkert at dette bringes op i Arsenal-tråden? Vi var for helvede ikke en gang med i finalen, ved godt at indlægget er fra Arseblog, men burde den ikke falde i en jubelscener/etik&moral-debat, eller i Real-tråden for den sags skyld?
Måske nok, men nu hvor vi for en sjælden gangs skyld har en god og sund debat, så synes jeg sgu også vi skal have lov at debattere  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15244: 26 Maj 2014, 14:08 »

Gå nu bare væk med Ronaldo - det er St. Michael Thomas' Day!

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #15245: 26 Maj 2014, 14:09 »

Er helt enig i, at det er en sund debat, det fjerner bare fokus fra hovedmålet med tråden, hvilket der før er blevet stået ned på Smiley Ville geren give mit besyv med, men har ikke set hans jubel, det der med efterskole er herligt når man ikke kan se bold pga. galla :/ Og har time pt, så det må blive på et andet tidspunkt Smiley

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #15246: 26 Maj 2014, 14:32 »

For lige at runde af den af fra nu her, for skal tilbage til min eksamensforberedels e og så må vi nok hellere give tråden tilbage til Arsenal-snak:

AR:
Jeg tror vi allesammen er enige om at målet ikke havde den store betydning for kampens udfald. Tilgengæld er det, for mig, tydeligt at målet har haft kolossal betydning for personen Cristiano Ronaldo, i og med det afslutter den klubsæson hvor han endelig har overgået Messi og generelt bare har spillet fremragende. Ja det er en meget egoistisk tanke at man skal kunne glæde sig over sine egne succeser men jeg synes sku det i orden at fejre sig selv når man har leveret noget så fantastisk som han har i denne her sæson. Og at han så afslutter sin sæson med at score i en Champions League finale, ligegyldig målets betydning, det er da prikken over i´et for ham personligt.

Batigol: Jeg synes vi to har bevæget os ud i noget ordkløveri, jeg forstår i hvert fald sagtens dit synspunkt og det er vel essencen af det hele. Hvis du stadig ikke har forstået mit synspunkt er det kort sagt: at Ronaldo skal kunne glæde sig så tosset han vil over noget der betyder så meget for ham, uden at tænke på hvordan det virker på andre.

Anyways im out - har to års matematik pensum der lige skal læres igen til i morgen tidlig  Tunge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15247: 26 Maj 2014, 21:22 »

@Arsenal kører lige nu "live"-tweeting af kampen for 25 år siden. Fedt initiv.

magnum
Juniorspiller
**

« Svar #15248: 08 Jun 2014, 17:08 »

I følge flere medier er fabregas meget tæt på Chelsea. Er jeg den eneste der ikke fatter hvorfor Wenger ikke slår til og køber ham tilbage

Svartovich
Gæst

« Svar #15249: 08 Jun 2014, 17:16 »

I følge flere medier er fabregas meget tæt på Chelsea. Er jeg den eneste der ikke fatter hvorfor Wenger ikke slår til og køber ham tilbage
Det kunne være fordi det er den position vi på papiret er aller stærkest på.

magnum
Juniorspiller
**

« Svar #15250: 08 Jun 2014, 17:39 »

Det kunne være fordi det er den position vi på papiret er aller stærkest på.
ja det kan du have ret i, men alligevel han skal ikke til Chelsea . Wenger kunne vel godt køre med øvli på højre midt så kan vi spille med flere centrale midts og så til to pladser så har vi fabregas Wilshere Ramsey og Chamberlain

Svartovich
Gæst

« Svar #15251: 08 Jun 2014, 17:50 »

ja det kan du have ret i, men alligevel han skal ikke til Chelsea . Wenger kunne vel godt køre med øvli på højre midt så kan vi spille med flere centrale midts og så til to pladser så har vi fabregas Wilshere Ramsey og Chamberlain
Forstår godt dit princip, det gør virkelig også ondt på mig, hvis han kommer til Chelsea. Og uanset hvad ville jeg blive lykkelig, hvis han kom tilbage til Arsenal. Men der er bare en del andre positioner, som er vigtigere at blive forstærket på.

magnum
Juniorspiller
**

« Svar #15252: 08 Jun 2014, 18:15 »

Forstår godt dit princip, det gør virkelig også ondt på mig, hvis han kommer til Chelsea. Og uanset hvad ville jeg blive lykkelig, hvis han kom tilbage til Arsenal. Men der er bare en del andre positioner, som er vigtigere at blive forstærket på.
ja helt enig. Det kunne være fedt hvis vi fik di Maria som er blevet rygtet til os på det seneste

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15253: 16 Jun 2014, 08:41 »

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/10902101/Arsenal-captain-Thomas-Vermaelen-agrees-deal-to-join-Manchester-United-this-summer.html

Ved ikke om jeg er enig i at det ville være et "blow" - han er et fint tredjevalg, men det har vel ligget i kortene længe at han sandsynligvis ville væk til sommer for at få mere spilletid. Til gengæld skal vi vel helst ud og hente 2 midterforsvarere hvis han smutter? Koscielny og Mertesacker er selvfølgelig sikre valg, men efter dem har vi jo stort set ikke andet, især nu hvor Sagna er røget til City. Tvivler på at spillere som Pleguezelo og Hayden er klar til at blive rykket op.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #15254: 16 Jun 2014, 11:59 »

Jeg håber vi kan anskaffe os Serge Aurier. Han virker som en angrebsivrig back, i stil af Sagna.
Han spillede også en solid kamp mod Japan forleden bl.a med to oplæg.

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 1015 1016 [1017] 1018 1019 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010