home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 913 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 993 994 [995] 996 997 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1215713 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14910: 28 Okt 2013, 09:55 »

Hehe, AR.

I sidste ende er det alligevel ligegyldigt - han har karantæne i CoC-kampen mod Chelsea, hvor han alligevel ville have siddet over. Ellers er der ingen tvivl om at den ville være appelleret.
« Seneste Redigering: 28 Okt 2013, 10:13 af g00n » Logged

ptrN
Manager

« Svar #14911: 28 Okt 2013, 10:04 »

Klokkerent rødt kort. Han fratager Chamakh en oplagt scoringschance i og med at Chamakh er forbi Arteta og ville have haft frit løb ned mod mål. Desuden så er fodbodspillere på det niveau eksperter i at få det til at se tilfældigt ud, lad jer ikke narre af det, det er selvfølgelig gjort med fuldt overlæg.

Overhovedet ikke. Chamakh tæmmer bolden helt forfærdeligt og den springer væk fra ham. Bolden er på vej i modsatte retning af Arteta, men alligevel løber Chamakh ind i Arteta og skubber ham væk med armen. Arteta prøver at lave en skuldertackling, men bliver væltet af Chamakh, og det er uheldigt deres ben vikles sammen.

tl;dr Chamakh laver frispark på Arteta.

http://www.101greatgoals.com/blog/harshest-red-card-of-the-season-arsenals-mikel-arteta-sent-off-for-honest-50-50-shoulder-with-marouane-chamakh/

welbz is dat guy

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #14912: 02 Nov 2013, 20:42 »

Nøj hvor er Arteta vild. Meget undervurderet spiller.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14913: 02 Nov 2013, 20:44 »

WE ARE TOP OF THE LEAGUE, WE ARE TOP OF THE LEAGUE - WE ARE TOP OF THE LEAGUE.

Lad os for pokker da få lidt mere gang i den her tråd! Fremragende indsats idag - Forsvaret virker virkelig som et kollektiv, sammen med Arteta som spillede en super kamp idag. Vi stiller os meget højt idag hvilket vil give spillere som Suarez og Sturridge chancer, men super set af Wenger for det smadrede Liverpool's spil idag. Det er synd at Wilshere bliver "skadet" eller har lidt problemer med anklen - Uden at lyde som en nar - Var det godt for os.. Rosicky var overalt idag, pressede var med i kombinationerne, virkelig dejligt at se ham idag.

Giroud brænder en stor chancer idag, men tag intet fra ham. Manden var GENIAL idag. Han tog næsten alt ned, vandt sine hovedstødsdueller, og virkede meget oplagt idag. En kriger præstation.

Ramsey ... Er der flere ord man kan sige om den mand? Hvilket mål, hvilket mål. Szcz'er viser idag hvor meget han er vokset som målmand. Han ser så skræmende god ud i feltet. Han er stadig ung og lavede lidt "dumme" hurtige udkast og den aflevering lige til Sturridge. Mertesacker og Koscielny var også klipper idag, og holder - Måske den bedste angrebs duo? - fra at scorer, og komme igennem som de ellers har gjort i tidligere kampe denne sæson.

Jeg håber virkelig ikke Gibbs er blevet skadet, for han er så vigtig for vores spil. Igen en glimrende præstation. Og man kan heller ikke komme udenom - OHHHHHHHH SANTI CAZOOOOORLAAAAAAAA. Ham og Ozil sammen, damn.

Over and out - Det gjorde denne weekend fantastisk!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14914: 02 Nov 2013, 20:51 »

Jeg ved du har et mancrush på Olivier! Og jeg kan godt forstå dig. Jeg synes uden tvivl han er den angriber, der passer allerbedst i vores nuværende spillestil. Hold kæft, han er vanvittig teknisk. Jeg elsker ham virkelig, men du må gerne få ham! ;-)

Vi spiller en super kamp - og jeg er rigtig glad for at vi viser folk, at vi også kan vinde i de store kampe. Det var en direkte duel, og vi vandt - også endda fuldt fortjent. Jeg er rigtig glad lige nu, men der er én ting som irriterer mig lidt. Det gør ondt at sige, men den kære Mesut Özil, synes jeg simpelthen har været for dårlig på det sidste.

Han laver en række genialiter. Nuvel. Men jeg synes på ingen måde, at han er så god som han var i starten. Jeg synes han varmer bolden alt for meget, og han sænker tempoet i alle angreb han er indblandet i. Jeg håber virkelig, at han opper sig og tager sig sammen. Cazorla viser endnu engang at han er en klassespiller, og synes Santi er kommet tilbage, synes jeg fuldstændig han har stjålet billedet fra Mesut. Måske er han bare bedre?

Derudover vil jeg rose vores kære målmand Wojciech. Klassekamp igen, igen. Han ligner en der har fundet fodfæste igen, og jeg føler, at vores forsvar ved, at de har en sikker sidste skanse bag dem. Det er så vigtigt.

Fremragende sejr, og vi er sgu' nummer 1 endnu !!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14915: 02 Nov 2013, 20:54 »

Jeg tror vi skal dæmpe lidt på forventningerne til Özil i stedet for at bashe på ham. Han er skiftet til England, der har en væsentlig anden liga end den spanske og samtidig spiller vi altså noget utroligt hurtigt fodbold, og så skal man virkelig kende sine holdkammerater. Ja, han har også lavet nogle dumme personlige fejl men jeg tror at det tager noget tid før vi får det bedste ud af ham. Så klap nu lige hesten og lad os se hvordan han klarer det når han først er spillet ind på holdet. Det er hans kvalitet og internationale erfaring der gør at han trods alt er rimelig godt med - men det tager altså stadig lang tid før man virkelig er ping-pong med sine holdkammerater.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14916: 02 Nov 2013, 20:57 »

Jeg tror vi skal dæmpe lidt på forventningerne til Özil i stedet for at bashe på ham. Han er skiftet til England, der har en væsentlig anden liga end den spanske og samtidig spiller vi altså noget utroligt hurtigt fodbold, og så skal man virkelig kende sine holdkammerater. Ja, han har også lavet nogle dumme personlige fejl men jeg tror at det tager noget tid før vi får det bedste ud af ham. Så klap nu lige hesten og lad os se hvordan han klarer det når han først er spillet ind på holdet. Det er hans kvalitet og internationale erfaring der gør at han trods alt er rimelig godt med - men det tager altså stadig lang tid før man virkelig er ping-pong med sine holdkammerater.

Enig - Men alligvel laver han en god assist idag til Ramsey - Og ligger på førstepladsen sammen med Ramsey & Giroud.

Svartovich
Gæst

« Svar #14917: 02 Nov 2013, 20:59 »

Dejlig fortjent sejr! Vi viser at de to sidste resultater ikke har betydet noget for vores spil. Jeg synes Ramsey var lidt usikker, indtil han scorede det supermål der cementerende sejren, og fik mig til at miste stemmen, men derefter kunne man mærke hans selvtillid var steget et par hakker. Jeg er enig mht. Özil, føler ikke vi ser det fra ham, som vi alle sammen forventer. Men håber og tror på han får trækket sig op om ikke alt for lang tid.

Giroud synes jeg spillede en god kamp som spilstation, og hans hovedspil, teknik og arbejdsindsats var som altid topklasse. Dog var han for uskarp i de afgørende situationer, og selvom han har scoret utrolig mange mål, og har været ekstremt vigtig, kunne jeg generelt godt tænke mig han blev lidt mere sikker foran kassen.

Damn det lækkert med den ind til videre sikre plads som 1'er i ligaen! Smiley

alek9000
Manager

« Svar #14918: 02 Nov 2013, 21:01 »

Giroud var ikke bare god, han var et monster i dag. Vandt 9/10 dueller og fik lagt den af til en medspiller hver gang. Havde han scoret på sit småfesne chip, ville det have været et stort 12-tal.

Svartovich
Gæst

« Svar #14919: 02 Nov 2013, 21:03 »

Giroud var ikke bare god, han var et monster i dag. Vandt 9/10 dueller og fik lagt den af til en medspiller hver gang. Havde han scoret på sit småfesne chip, ville det have været et stort 12-tal.
Helt korrekt, han var virkelig virkelig god, men det chip kan vi vist alle blive enige om at han skulle have sat ind. Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14920: 02 Nov 2013, 21:04 »

Du har nok ret Hawk. Jeg troede bare, at han ville være endnu mere dominerende end han har været. Han var vanvittig i de første par kampe, men synes det er gået nedad siden. Han viser glimt af klasse, men synes det er for lidt. Men naturligvis skal han have tid som alle andre spillere. Heldigvis synes jeg ikke, at modstanderne går så hårdt til ham - hvilket er positivt. Han må være irriterende at spille overfor, da han ikke dribler som sådan. Han flytter bare bolden konstant så modstanderen ikke kan nå den.. Han skal i mine øjne bare slippe bolden lidt hurtigere, så synes jeg han er der! Og naturligvis score flere mål! Men modstanderne har respekt for ham, og det synes jeg er tydeligt at se. Men han er jo også den dyreste fodboldspiller i engelsk fodbold nogensinde.. (Stadig vanvittigt, at det er Arsenal der har den rekord).

Özil er ung - og han skal nok blive en kæmpe gevinst og alle pengene værd. Det er jeg ikke i tvivl om. Lige nu, synes jeg bare ikke det opfylder de forventninger jeg har.

Men jeg kan ikke vente til når Walcott kommer på banen på samme tid som Özil og Cazorla. Der tror jeg simpelthen, at Walcott kommer til at ligne en af verdens bedste fodboldspillere når vi får kontra muligheder. Jeg tror virkelig det bliver vores giftigste våben!

PhilipFlink
Manager

« Svar #14921: 02 Nov 2013, 21:07 »

"men han er jo også den dyreste fodboldspiller i engelsk fodbold nogensinde"

Fernando Pigehår?

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14922: 02 Nov 2013, 21:08 »

Fernando Pigehår?

Hvordan fanden kan han have pigehår? Så er det eddermanme nogle kortklippede tøser du hænger med? Opstemt

Havde lige glemt ham.. Han er jo nem at glemme. Trækker ikke de store overskrifter Grin

Svartovich
Gæst

« Svar #14923: 02 Nov 2013, 21:11 »

Fernando Pigehår?
Ja, Torres kostede en del mere. Ca. 6-7 millioner pund mere. Smiley

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #14924: 02 Nov 2013, 22:12 »

Rosicky og Arteta i dag var umenneskelig gode.

5 points clear.

Simply Arsenal.

Sider: 1 ... 993 994 [995] 996 997 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010