home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 947 948 [949] 950 951 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1216760 gange)
Tubbe14
Juniorspiller
**

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14220: 17 Jul 2013, 14:44 »

Kampen bliver forøvrigt vist på Canal 8 lige nu.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14221: 18 Jul 2013, 00:10 »

Det forlyder nu at Real Madrid - bare for at være nogen dicks - nu har hævet prisen på Higuaín fra £23M til vanvittige £37M. Og vi koncentrerer os derfor om at hente Suarez i stedet. Mareridtssommer.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #14222: 19 Jul 2013, 14:07 »

Jeg nægter at tro på denne her. Han er jo klart den bedste mand i Chelsea truppen jeg håber ikke vi sælger ham.

Var det en spiller i kunne se i Arsenal? http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2370146/Arsenal-interested-Juan-Mata-Chelsea.html

Vi skal alle være her.

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #14223: 19 Jul 2013, 14:12 »

Jeg nægter at tro på denne her. Han er jo klart den bedste mand i Chelsea truppen jeg håber ikke vi sælger ham.

Men som jeg kan forstå det, så er Mourinho slet ikke enig.

Simply Arsenal.

Svartovich
Gæst

« Svar #14224: 19 Jul 2013, 14:14 »

Var det en spiller i kunne se i Arsenal? http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2370146/Arsenal-interested-Juan-Mata-Chelsea.html
Nøj hvor havde det været mega fedt!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #14225: 19 Jul 2013, 14:15 »

Men som jeg kan forstå det, så er Mourinho slet ikke enig.
Man kan vel aldrig regne med ham. Smiley .

Vi skal alle være her.

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #14226: 19 Jul 2013, 14:19 »

Man kan vel aldrig regne med ham. Smiley .

Han er om nogen utilregnelig i hvert fald!

Simply Arsenal.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14227: 19 Jul 2013, 15:30 »

Jeg vil sige mange, mange tak. Passer perfekt ind!

Naustratze
Gæst

« Svar #14228: 19 Jul 2013, 16:55 »

Tjaa, det er ikke offensive midter vi mangler, men Mata er verdensklasse. Ser dog hellere en defensiv midt og en angriber (også gerne Suarez) på holdet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14229: 19 Jul 2013, 19:19 »

Vi var tæt på Mata inden Chelsea kom os i forkøbet, og hvis det virkelig passer at Mourinho vil af med ham (hvilket jeg nægter at tro på - så vanvittig er han vel trods alt ikke?), så skal han da være hjertelig velkommen som erstatning for Gervinho som efter sigende skulle være på vej til Roma.

I øvrigt skulle vi være interesserede i Bayerns defensive midtbanespiller Luiz Gustavo. Kender ikke vildt meget til ham, men han er da nok meget god.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14230: 19 Jul 2013, 19:54 »

Mourinho skulle efter sigende ikke have nogen intentioner om at skille sig af med Mata. Derimod tiltager rygterne om at vi skulle forsøge at hente Bernard til klubben - en winger fra Atletico Mineiro - der efter sigende skulle være rigtig god. Så længe vi holder blikket fra Suarez...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14231: 19 Jul 2013, 19:58 »

Mourinho skulle efter sigende ikke have nogen intentioner om at skille sig af med Mata. Derimod tiltager rygterne om at vi skulle forsøge at hente Bernard til klubben - en winger fra Atletico Mineiro - der efter sigende skulle være rigtig god. Så længe vi holder blikket fra Suarez...

Ærgeligt med Mata, selvom jeg dog tvilede på det allerede da det kom frem.. Selvom Geoff skrev vi holdte øje med situationen i Chelsea angående Mata og Hazard.. Bernard ser ud til at være et kæmpe talent - Man kunne se en smule af ham til Confeds. & man kan høre hvorden det brasilianske publikum elskede ham.. Jeg er ikke så meget for brassere i PL, det er som regel mere skidt end godt. Men han ser utrolig spændende ud.. Synes nu ellers det lød til at Porto løb med hans underskrift Smiley

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #14232: 19 Jul 2013, 20:03 »

Vi var tæt på Mata inden Chelsea kom os i forkøbet, og hvis det virkelig passer at Mourinho vil af med ham (hvilket jeg nægter at tro på - så vanvittig er han vel trods alt ikke?), så skal han da være hjertelig velkommen som erstatning for Gervinho som efter sigende skulle være på vej til Roma.

I øvrigt skulle vi være interesserede i Bayerns defensive midtbanespiller Luiz Gustavo. Kender ikke vildt meget til ham, men han er da nok meget god.

Var virkelig ulykkelig da Mata valgte Chelsea over os. Lige nu er det dog ikke på hans plads vi bør forstærke os aller mest, men hvis Mourinho virkelig vil af med ham, så er det da bare at slå til, for manden er ren verdensklasse!

Gustavo tror jeg er en type Wenger vil kunne lide. God boldspillende defensiv midt, og som jo også er fast mand på det brasilianske landshold. Nu har jeg ikke set så meget Bundesliga i den forgangne sæson, men under Confederations Cup synes jeg han efterladte et ret godt indtryk.
Derudover vil han nok heller ikke være vanvittig dyr, da der jo er mange om netop hans position i Bayern-truppen.

EDIT: Mht. Bernard, så er der ingen tvivl om at han er et kæmpe fodboldtalent, men problemet ligger dog lidt i at drengen er en lille skid.
« Seneste Redigering: 19 Jul 2013, 20:06 af Oli » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14233: 19 Jul 2013, 20:15 »

Gustavo tror jeg er en type Wenger vil kunne lide. God boldspillende defensiv midt, og som jo også er fast mand på det brasilianske landshold. Nu har jeg ikke set så meget Bundesliga i den forgangne sæson, men under Confederations Cup synes jeg han efterladte et ret godt indtryk.
Derudover vil han nok heller ikke være vanvittig dyr, da der jo er mange om netop hans position i Bayern-truppen.

Prismæssigt har jeg set £8M blive nævnt.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #14234: 19 Jul 2013, 20:19 »

Prismæssigt har jeg set £8M blive nævnt.

Lyder som en meget fornuftig pris, må man sige.

Sider: 1 ... 947 948 [949] 950 951 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010