home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 713 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 933 934 [935] 936 937 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282269 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14010: 06 Jun 2013, 11:19 »

Så mangler vi bare at skibe Bendtner, Chamakh, Djourou og Santos afsted.

Og Park... Og evt. Fabianski.

Higuaín ville være fremragende. Podolski sælges selvfølgelig ikke, men der skal nu nok være noget om snakken ang. Mitrovic. Det ville da også være mærkelig andet, når vi nu har released 15 spillere fra ungdomsrækkerne, så skal der naturligvis hentes en del unge spillere ind også.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14011: 06 Jun 2013, 18:16 »

Når det kommer til stykket så tror jeg Wenger gør som sædvanlig sælger Podolski og køber den serbiske Bendtner som jeg ikke kender til men det vil ligner Wenger også ender Arsenal med små skridt på stedet og igen marginaler fra en pokal men heller ikke nærmere Peace

Hvorfor skal vi dog sælge Poldi.. Men nej, i år bliver der forstærket væsentligt. Vi skaffer ihf. en målmand og en angriber og derudover håber jeg på en fløj og en offensiv midtbanespiller. En Cesc kunne være dejlig at se i klubben igen, men jeg tvivler på det.

Jeg tror i øvrigt at Walcott sjældent vil blive brugt på den centrale angrebsplads. Han er simpelthen ikke egnet til at spille der, og det er Wenger også klar over. Han fik sin kontrakt, men det vil høre til sjældenhederne at han bliver brugt der. Især når vi henter en ny angriber.

Og Park... Og evt. Fabianski.

Ja, Park havde jeg helt glemt at vi havde. Fabianski har sagt at han vil videre når hans kontrakt udløber her til juli, så derfor talte jeg ham ikke med. Men ja, han skal selvfølgelig også ud.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14012: 06 Jun 2013, 21:34 »

Rooney kan fanme godt glemme alt om at komme til Arsenal. Er der noget, som jeg ikke gider, er det sgu at kigge på ham i en Arsenal trøje. Jeg kunne slet ikke forestille mig, at jeg nogensinde ville kunne få mig selv til at holde med Rooney. Gud forbude at han forlader Scum United 'til fordel' for os!

Lad os i stedet kigge på Higuain, som om nogen ved, hvordan man putter bolden i kassen. Derudover forstår jeg ikke, hvorfor vi skal have en målmand, når vi har Woj. Ingen grund til at købe en målmand på hans niveau for en masse penge. Han har givetvis ikke spillet den bedste sæson, men lad os få en billig reservemålmand ind i stedet for en, som skal konkurrere med ham..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14013: 06 Jun 2013, 21:37 »

Derudover forstår jeg ikke, hvorfor vi skal have en målmand, når vi har Woj. Ingen grund til at købe en målmand på hans niveau for en masse penge. Han har givetvis ikke spillet den bedste sæson, men lad os få en billig reservemålmand ind i stedet for en, som skal konkurrere med ham..

Lige præcis derfor. Fabianski smutter, og det samme gør Mannone nok. Så har vi Szczesny og så Martinez/Shea som lovende talenter. Vi skal selvfølgelig have en habil keeper som backup/mentor for Szczesny, så han også får noget konkurrence til pladsen. Vi så i sidste sæson hvordan han faldt i niveau fordi han blev lidt for sikker på posten. En Julio Cesar er blevet rygtet til os, og det ville jeg bestemt ikke have noget imod. En billig herre med masser af erfaring, både på klubplan, international klubfodbold og landshold.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14014: 06 Jun 2013, 21:55 »

Shea er blandt de releasede spillere. Julio Cesar ville være ganske fint.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14015: 06 Jun 2013, 22:10 »

Okay, læste dit indlæg som om, at vi skulle have en keeper, som kæmpede med Stensny om at være 1. keeper. Og jeg er helt enig i, at Cesar ville være et rigtigt fornuftigt køb!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14016: 06 Jun 2013, 22:38 »

Man må da sige at det denne sommer er højere profilerede spillere end vi er vant til som rygtes til os.

http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/football/premierleague/article3784741.ece?CMP=OTH-gnws-standard-2013_06_06

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14017: 06 Jun 2013, 22:40 »

Jeg ville bestemt heller ikke takke nej til Fellaini på trods af at jeg ikke er vild med hans til tider usportslige optræden og at han ikke var den succes jeg havde håbet på i mit FM-spil.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14018: 06 Jun 2013, 23:16 »

Jeg må sige at, jeg kunne ikke være mere imod de ting Arsenal folk skriver om Rooney herinde. Har skrevet lidt med g00n på twitter omkring det ( Wink ), og jeg fatter det ikke. Fint at folk ikke kan li' ham, men han er satme ikke nogen dårlig spiller. I ca alle turneringer han har været med i, har han ca. et gennemsnit på 0,5 mål pr. kamp(i hele sin karriere). Det vil sige han næsten scorer i hver 2 kamp (I snit). Samtidig får man en spiller der ikke "kun" scorer mål, du får en mand med glimrende teknik som også kan lægge op til andre på sit hold. Bare i den her sæson har han spillet 26 kampe, Scoret 12 mål og lagt op til 10. Han har været med i 22 mål i 26 kampe. Han er næsten med i et mål hver eneste gang han spiller, OG det har endda været i en sæson hvor han ikke har været prængende på nogen måde, hvor RVPenis har taget hans plads på toppen.

Vi skal endda heller ikke længere tilbage end bare sidste sæson, hvor vi alle gik amok med at Persie scorede når han ville. Rooney lavede altså kun 3 mål mindre. Han er 27/28 og går nu ind i sin Prime hvor han virkelig kommer til at shine igennem, og hvis der er en manager der kan få ham tilbage på rette spor er det Wenger. Wenger får "ALTID" det bedste frem i sine spillere (Bare se, Nasri - Adebayor, Hleb, Flamini, Song Og jeg kan blive ved). & at købe en spiller som Rooney vil sende et KÆMPE signal til hele fodbold verden om at Arsenal ikke er nogen Lille klub som alle store spillere flygter fra, Vi kunne faktisk tiltrække en kæmpe profil.

Så som i kan se ... Er jeg meget imod det folk skriver herinde Smiley

Desuden : Gazidis also indicated a review of the club’s wage structure... to offer bigger salaries to star players. “the wage boundaries will change".
« Seneste Redigering: 06 Jun 2013, 23:22 af PhilipFlink » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14019: 06 Jun 2013, 23:39 »

Det strider nok også den rationale tankegang, at jeg ikke ville have, at Rooney skifter til Arsenal, men jeg hader ham. Du har ret i, at han er en fremragende spiller (jeg tror dog, at han er i sin prime nu og måske endda på vej ud af den..) og det ville sende et signal om, at man vil noget i Arsenal, for hvor lang tid siden er det lige, at vi har hentet en verdensstjerne..? Det er Rooney. Jeg har det sådan med meget få spillere, men Rooney er én af dem, som ligemeget hvor god han er, ville jeg være ked af at se ham i Arsenal..

PhilipFlink
Manager

« Svar #14020: 06 Jun 2013, 23:42 »

Det strider nok også den rationale tankegang, at jeg ikke ville have, at Rooney skifter til Arsenal, men jeg hader ham. Du har ret i, at han er en fremragende spiller (jeg tror dog, at han er i sin prime nu og måske endda på vej ud af den..) og det ville sende et signal om, at man vil noget i Arsenal, for hvor lang tid siden er det lige, at vi har hentet en verdensstjerne..? Det er Rooney. Jeg har det sådan med meget få spillere, men Rooney er én af dem, som ligemeget hvor god han er, ville jeg være ked af at se ham i Arsenal..

Ja ja, men det handler ikke om hvor god han er som fodbold spiller, men dit had til ham "personligt".. Det er spillere som Rooney der vil føre os til trofæer. Han er en vinder der arbejder stenhårdt for sit hold. At takke nej til ham ville være en fallit erklæring (Hvis han gerne vil til os). Det er spillere som Rooney vi skal bruge.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14021: 06 Jun 2013, 23:44 »

Ingen tvivl om at han er en god spiller. Det samme er Suarez - ham ville jeg også hade at se forbundet med Arsenal på nogen som helst måde.

Gazidis asked if AFC could afford to pay  £25m & £200,000-a-week in wages to one player "Of course we could. We could do more than that".

Ivan "New revenue streams coming on board mean we can do things to excite you" But "What excites Arsène isn't necessarily what excites you".

Goddag forhøjet salgspris på samtlige spillere vi byder på.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14022: 06 Jun 2013, 23:46 »

Synes nu ikke, at det er nogen falliterklæring og det er nok heller ikke mig, som Arsenal spørger før de fører handlen igennem.. umiddelbart synes jeg dog også, at der er andre - muligvis ikke bedre, men billigere - alternativer til Rooney, som jeg har sagt, at jeg tror er på vej nedad (i hvert fald højest om 1 år - tænk på at han startede som 16-årig i PL). Som sagt, hvis Rooney vil til Arsenal er det nok det klogeste at takke ja til ham rent fodboldmæssigt, det anerkender jeg. Jeg synes dog bare, at han er lidt af en cunt og har derfor ikke vanvittigt meget lyst til at se ham i Arsenal på trods af, at han jo er en fremragende spiller, når han gider

PhilipFlink
Manager

« Svar #14023: 06 Jun 2013, 23:50 »

Goddag forhøjet salgspris på samtlige spillere vi byder på.

Vi ved jo alle, at sådan leger mr. Wenger ikke Wink

Synes nu ikke, at det er nogen falliterklæring og det er nok heller ikke mig, som Arsenal spørger før de fører handlen igennem.. umiddelbart synes jeg dog også, at der er andre - muligvis ikke bedre, men billigere - alternativer til Rooney, som jeg har sagt, at jeg tror er på vej nedad (i hvert fald højest om 1 år - tænk på at han startede som 16-årig i PL). Som sagt, hvis Rooney vil til Arsenal er det nok det klogeste at takke ja til ham rent fodboldmæssigt, det anerkender jeg. Jeg synes dog bare, at han er lidt af en cunt og har derfor ikke vanvittigt meget lyst til at se ham i Arsenal på trods af, at han jo er en fremragende spiller, når han gider

Andre bedre alternativer? Jovist, Higuain & Jovetic f.eks. er glimrende spillere , og nok det højeste vi kan gispe efter ved det vindue. Men begge af de spillere skal i hvert fald bruge de obligatoriske 6 måneder til at vende sig til PL. Rooney skal bruge nada. Kender gamet, kender ligaen. Vi finder ikke en bedre angriber dette vindue end Rooney. Ville dog heller ikke takke nej til Jovetic eller Higuain.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14024: 06 Jun 2013, 23:51 »

Vi ved jo alle, at sådan leger mr. Wenger ikke Wink

Nej, så dropper han det bare og finder et billigere (og ringere) alternativ... Tunge

Sider: 1 ... 933 934 [935] 936 937 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010