home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 713 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 932 933 [934] 935 936 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282265 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13995: 05 Jun 2013, 19:52 »

Med alt respekt for Arsenal forstår jeg simpelthen ingenting af, hvis Rooney er interesseret i det. Dertil tror jeg heller ikke at det kommer til at ske med mindre Wenger på magisk vis begynder at spendere som var han oliemilliardær og her taler jeg lige så meget lønningsmæssigt som jeg taler transfersum. Jeg har ikke styr på det, men går da ud fra at Rooney er i top 3-5 i PL-lønninger, og går ligeledes ud fra man ikke finder nogen Arsenal-spiller i top 10-15.

Og det der med, at han kan spille med Walcott, Wilshere og Chamberlain giver jeg sku heller ikke meget for. Spiller han ikke i forvejen med Jones, Smalling, Cleverley, Carrick, Young og Welbeck, der ligeledes er landsholdsspillere? Det er da umiddelbart et ret vagt argument.

Vi kan give ham nr.9 rollen oppe foran, som han vel ikke får lov til at spille så længe RVPenis spiller i den klub. Med de ting der bliver sagt som Wenger vil gøre her denne sommer, så går der ikke lang tid før vi kan konkurrere med i toppen igen. Med spillere som Rooney er der ikke lang vej endnu. & det med lønninger er jo det der lyder til at være problemet, for Rooney "lyder til gerne vil til Arsenal", hvis man kan få det hele iorden..

FMHelper
Ynglingespiller

« Svar #13996: 05 Jun 2013, 21:21 »

Arsenal forhandler eftersigende med serbiske Aleksandar Mitrovic, som i hjemlandet kaldes for "Den nye Bendtner".

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #13997: 05 Jun 2013, 21:28 »

Arsenal forhandler eftersigende med serbiske Aleksandar Mitrovic, som i hjemlandet kaldes for "Den nye Bendtner".

det var dog et tridst "kælenavn" nok nærmere at betegne som øgenavn  Djævel Djævel Djævel

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #13998: 05 Jun 2013, 21:33 »

Skal det ses som en positiv ting eller negativ ting?

Neal Caffrey!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #13999: 05 Jun 2013, 21:34 »

Samtidig må man sige "godt gået" af en 18-19 årig, at være topscorer for sit hold, der netop har vundet det serbiske mesterskab. Det er flot klaret! :-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14000: 05 Jun 2013, 21:36 »

Jeg tror heller ikke meget på det, men man har vel lov til at håbe. Vi har dog fået penge fra Puma og Emirates.

Vagt? argument eller ej, det kommer eftersignende fra Rooney - hvis man skal tro på rygtet.

Håbe?!

Jeg vil da på ingen håbe at Rooney kommer til Arsenal.

Og jeg er enig med NH ellers. Godt nok har vi råd til ham, men han får eftersigende £225k i Man Utd - hvilket er over dobbelt så meget som Walcott, vores bedst betalte spiller får. Han er for det første ikke lønnen værd, og for det andet gider jeg på ingen måde at se Shrek i en Arsenal trøje. For det tredje er han rigtig meget en humørspiller, og dem har vi haft rigeligt af i Adebayor, Arshavin osv. Og for det fjerde er han ikke ikke nærheden af at være så god som hans markedspris siger. Vi burde nemt kunne finde en bedre spiller end Rooney til de samme penge.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14001: 05 Jun 2013, 21:37 »

Samtidig må man sige "godt gået" af en 18-19 årig, at være topscorer for sit hold, der netop har vundet det serbiske mesterskab. Det er flot klaret! :-)

Tja, det minder vel om Cornelius som jeg heller ikke vil se i Arsenal lige pt.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14002: 05 Jun 2013, 21:41 »

Tja, det minder vel om Cornelius som jeg heller ikke vil se i Arsenal lige pt.

Jeg synes skam heller ikke vi skal købe ham.

Lad os få en gratis Sanogo og Higuain, så er vi fint besat i angrebet!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14003: 05 Jun 2013, 21:44 »

Det ville i mine øjne også være det optimale. Et gratis supplement til Giroud og et stort talent.

Camus
Gæst

« Svar #14004: 05 Jun 2013, 22:44 »

Håbe?!

Jeg vil da på ingen håbe at Rooney kommer til Arsenal.

Og jeg er enig med NH ellers. Godt nok har vi råd til ham, men han får eftersigende £225k i Man Utd - hvilket er over dobbelt så meget som Walcott, vores bedst betalte spiller får. Han er for det første ikke lønnen værd, og for det andet gider jeg på ingen måde at se Shrek i en Arsenal trøje. For det tredje er han rigtig meget en humørspiller, og dem har vi haft rigeligt af i Adebayor, Arshavin osv. Og for det fjerde er han ikke ikke nærheden af at være så god som hans markedspris siger. Vi burde nemt kunne finde en bedre spiller end Rooney til de samme penge.
Er det en joke Shockeret?

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14005: 05 Jun 2013, 22:47 »

Er det en joke Shockeret?

Nej, efter hans nye kontrakt, er han den bedst betalte Arsenal-spiller. Lige efter ham, mener jeg, at Podolski og Cazorla er at finde.

Camus
Gæst

« Svar #14006: 05 Jun 2013, 22:50 »

Nej, efter hans nye kontrakt, er han den bedst betalte Arsenal-spiller. Lige efter ham, mener jeg, at Podolski og Cazorla er at finde.
Vanvittigt... Stinker langt væk af midterklub, at have en spiller som Walcott som sin bedst betalte spiller.. Ikke at jeg foreslår at fordoble Carzolas kontrakt, blot et vildt fact, isoleret set..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14007: 06 Jun 2013, 10:38 »

Ja, det var også derfor det tog så lang tid for os at få forlænget Walcotts kontrakt. Det repræsenterede jo en kæmpe signalværdi hvorvidt vi endnu engang ville give afkald på en af vores bedste spillere fordi at de ikke mente at de kunne opnå det de ville i Arsenal. Hans kontrakt er ikke så meget en afspejling af hans værdi men derimod mere at vi godt kan holde på vores spillere og få den engelske kerne som Wenger er ude efter.

In other news, så lader vi Arshavin, Squillaci og Denilson smutte når deres kontrakt udløber her i slutningen af juni. Det er der vist ingen der kan argumentere imod, selvom Arshavin havde en god første sæson og Denilson viste lovende tegn i starten af sin karriere. Det giver tilgengæld £150k ekstra i lønbudgettet, hvilket jo bare er ekstra incitament til at lave indkøb her til sommer. Så mangler vi bare at skibe Bendtner, Chamakh, Djourou og Santos afsted.

DeBuur
Manager

« Svar #14008: 06 Jun 2013, 11:00 »

Hvis det lykkes at hente Higuain så bliver det et kæmpe scoop og IMO vil han blive et af de mest interessante køb i PL.

Rooney tror jeg ikke passer sammen med Wenger og Arsenal - hans løn vil utvivlsom få andre Arsenal stjerner til at kræve mere i posen og derfor kan købet af en Rooney blive meget dyr.

Rooney vil givetvis også kræve at spille på toppen, og er det reelt der Wenger ville bruge ham og har Walcott ikke fået den plads ?

Når det kommer til stykket så tror jeg Wenger gør som sædvanlig sælger Podolski og køber den serbiske Bendtner som jeg ikke kender til men det vil ligner Wenger også ender Arsenal med små skridt på stedet og igen marginaler fra en pokal men heller ikke nærmere Peace

YNWA

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #14009: 06 Jun 2013, 11:11 »

Hvis det lykkes at hente Higuain så bliver det et kæmpe scoop og IMO vil han blive et af de mest interessante køb i PL.

Rooney tror jeg ikke passer sammen med Wenger og Arsenal - hans løn vil utvivlsom få andre Arsenal stjerner til at kræve mere i posen og derfor kan købet af en Rooney blive meget dyr.

Rooney vil givetvis også kræve at spille på toppen, og er det reelt der Wenger ville bruge ham og har Walcott ikke fået den plads ?

Når det kommer til stykket så tror jeg Wenger gør som sædvanlig sælger Podolski og køber den serbiske Bendtner som jeg ikke kender til men det vil ligner Wenger også ender Arsenal med små skridt på stedet og igen marginaler fra en pokal men heller ikke nærmere Peace

Ronney må betragtes som no go, tror ikke han vil passe ind.
Men Higuain ville være vildt spændene! Håber jeg meget sker!

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 ... 932 933 [934] 935 936 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010