home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 906 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 915 916 [917] 918 919 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282818 gange)
Batigol
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13740: 31 Jan 2013, 20:15 »

Monreal er rigtig dygtig. Han er givetvis den 3. bedste venstreback i La Liga, kun overgået af Alba og Marcelo, og dermed også andetvalget på det spanske landshold, som Hawkins påpeger. Han har dog fået konkurrence på positionen af Eliseu i denne sæson, selvom jeg ikke helt forstår det - jeg tror kun at det er Pellegrini der forstår det. Monreal spillede i øvrigt en fantastisk kamp så sent som i søndags, hvor han lagde op til Isco's 0-2 scoring på Mallorca, og selv sørgede for det vindende mål, med sin scoring til 1-3.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13741: 31 Jan 2013, 20:23 »

Lyder fornuftigt, FC Barcelona. Det lader til at vi da i det mindste kan glæde os over et eller andet i dag.

Naustratze
Gæst

« Svar #13742: 31 Jan 2013, 20:58 »

Yaaay, her går vi og håber på en angriber, wing, defensiv midt, centerforsvarer og en backup keeper og så køber vi en venstre back. Sådan!
Kunne simpelthen ikke siges bedre! Det må være p.g.a Gibbs skades frekvens, for han har satme spillet godt i år.

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #13743: 31 Jan 2013, 21:28 »

Diames frikøbsklausul er blevet aktiveret fra en ukendt klub #Skysports

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13744: 31 Jan 2013, 21:57 »

Er det en fucking joke det her? Alt man opnår ved fucking at handle i de sidste timer er en forhøjet pris. Køb nu forhelvede nogle kvalitetsspillere i stedet for lappeløsninger, please. Jeg magter ikke mere.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13745: 31 Jan 2013, 22:01 »

Er det en fucking joke det her? Alt man opnår ved fucking at handle i de sidste timer er en forhøjet pris. Køb nu forhelvede nogle kvalitetsspillere i stedet for lappeløsninger, please. Jeg magter ikke mere.

Monreal er intet "panik køb - Lappeløsning" - Han har gået de sidste par måneder og lært engelsk, fordi Arsenal først ville hente ham til sommer.. men pågrund af Gibbs skade, blev man nødt til at hente ham nu.. Klasse køb lyder det til, vi må bare vente og se, om der sker mere Smiley

ptrN
Manager

« Svar #13746: 01 Feb 2013, 08:04 »

Suk. Hvor megen kendskab har du til Monreal, siden du kalder ham en lappeløsning? Det kan godt være han er hentet nu pga Gibbs fik en skade, men Santos har ingen fremtid i klubben, hvorfor vi jo skal kunne stille med to fulddygtige venstrebacks.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13747: 01 Feb 2013, 08:11 »

Nå, det lader til at dette blev eneste aktion fra Arsenal i dette vindue:

http://www.arsenal.com/news/news-archive/nacho-monreal-agrees-to-join-arsenal

På den ene side er det da fint, da det er 1 spiller mere end jeg efterhånden havde turdet håbe på, og på den anden side er det en GIGANTISK skuffelse, da truppen skriger efter flere spillere, ikke mindst endnu en angriber. Vi er fucked hvis Giroud bliver skadet.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13748: 01 Feb 2013, 08:37 »

Suk. Hvor megen kendskab har du til Monreal, siden du kalder ham en lappeløsning? Det kan godt være han er hentet nu pga Gibbs fik en skade, men Santos har ingen fremtid i klubben, hvorfor vi jo skal kunne stille med to fulddygtige venstrebacks.

Suk selv. Jeg snakkede om transfervindet i sin helhed. Igen fucking skuffende

ptrN
Manager

« Svar #13749: 01 Feb 2013, 08:46 »

Suk selv. Jeg snakkede om transfervindet i sin helhed. Igen fucking skuffende
I og med at denne handel er vinduets eneste, dø kalder du ham vel også en lappeløsning.

welbz is dat guy

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13750: 01 Feb 2013, 08:55 »

I og med at denne handel er vinduets eneste, dø kalder du ham vel også en lappeløsning.

Forstå at jeg ikke snakkede om Monreal. Nej, jeg ved ikke meget om ham, men det var en kommentar til de manglende handler og det faktum, at det virker som om, at Arsenal trækker og trækker den til den aller sidste dag. Det ender ofte ud i panikkøb (Santos og tildels Mertesacker er gode eksmepler) til en pris, som er højere. Så nej, det var ikke en kommentar til Monreal, men en kommentar og kritik af Wenger og Arsenal for ikke at købe nogen inden sidste dag.

Men benyt hver en mulighed til at gøre mig til grin. You go girl!

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #13751: 01 Feb 2013, 09:04 »

Nu hvor vi er igang med at købe hele Malaga, kunne vi så ikke købe alle de talenter de har i ægte Arsene stil.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13752: 01 Feb 2013, 10:50 »

John Cross @johncrossmirror
#afc Wenger says Arsenal have 2 left backs now as Gibbs injury 'can easily go to 8 weeks.'

Fremragende. Mon ikke det ender med at han er ude resten af sæsonen. Monreal kan ikke spille i Champions League alligevel, så der skal vi enten have Santos med eller smide Vermaelen ud på backen. Jeg håber inderligt at det bliver det sidste, for den lillebitte chance vi havde for at gå videre, forsvinder vist helt hvis vi skal have Santos til at lolle rundt mod et hold som Bayern.

mist747
Ynglingespiller

« Svar #13753: 01 Feb 2013, 10:53 »

Forstå at jeg ikke snakkede om Monreal. Nej, jeg ved ikke meget om ham, men det var en kommentar til de manglende handler og det faktum, at det virker som om, at Arsenal trækker og trækker den til den aller sidste dag. Det ender ofte ud i panikkøb (Santos og tildels Mertesacker er gode eksmepler) til en pris, som er højere. Så nej, det var ikke en kommentar til Monreal, men en kommentar og kritik af Wenger og Arsenal for ikke at købe nogen inden sidste dag.

I og med at du siger vi skal købe kvalitet istedet for lappeløsninger, så er det lidt svært at tolke det anderledes, end at du mener at vores eneste handel, Monreal, er en billig lappeløsning.

Det kan jeg så fortælle dig at han ikke er, da jeg har set en del La Liga kampe med ham.

ptrN
Manager

« Svar #13754: 01 Feb 2013, 11:18 »

Det var vitterligt intet forsøg på at gøre dig til grin.

Men du kan da vel forstå, at når du skriver at vi ikke skal købe flere lapprløsninger i kølvandet af at Monreal lige er skiftet til os, så lyder det som om du kalder ham en lappeløsning.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 915 916 [917] 918 919 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010