home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 917 918 [919] 920 921 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282685 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13770: 02 Feb 2013, 15:15 »

Cazorla er da på bænken Smiley

ptrN
Manager

« Svar #13771: 02 Feb 2013, 15:35 »

Cazorla er da på bænken Smiley
Nu skriver folk at det var noget en person havde fundet på. Utroligt ..

Men lineup blev;

Woj
Bac Per Kos Monreal
Arteta Diaby
Wilshere
Walcott Giroud Ox

Cazorla er så på bænken sammen med Poldi. Spændende at se Oxen starte, håber han spiller en god kamp.

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13772: 02 Feb 2013, 18:10 »

Man kan tydeligt mærke at Oxen og Diaby mangler kampform, de var slet ikke i gear i dag, selvom Oxen dog finder nogle gode chancer frem. Walcott var helt klart kampens spiller, men en masse gode løb og driblinger. Han er virkelig til at udvikle sig til en rigtig god spiller.

Kampen var generelt præget af en Stoke bus, og et Arsenal spil der manglede løb og hurtigere pasningsspil. Det hjalp lidt at Cazorla kom på, men generelt var det en sørgelig kamp. Men så er det jo dejligt at vi alligevel kan hente 3 point mod orkerne. Hvad linjevogteren tænkte flere gange (Walcott frispark) men især ved vores mål, ved jeg virkelig ikke. Walcott var offside ja, men han var ikke i nærheden af bolden, skuddet eller målmanden, så at vinke for offside der er helt håbløst. Og så kunne Foy også godt lige tage et par timer mere på dommerskolen efter at han helt undlod at give Owen kort efter at have slået Arteta i ryggen samt kun at give Shawcross gult for en klar stempling. Man kan håbe at Owen får en karantæne efter kampen, men Shawcunt slipper jo fordi dommeren så det og gav kort.

Men godt med 3 point, især nu hvor både Everton og Chelsea tabte point!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13773: 02 Feb 2013, 18:11 »

Fuck en lækker sejr!

Som nogen på Twitter skriver - Vi slog dem i "fodbold", men vi var også klar til at give dem fysisk kamp til stregen.. Der blev kæmpet fra alle spillere idag, og det var fantastisk at se!

Selve kampen var ikke så god.. Vores spil går alt for langsomt, spiller meget på tværs.. Stoke står rigtig godt defensivt, og ser ud til vi havde svært ved at åbne dem op. Podolski og Cazorla gjorde forskellen da de kom ind.

Forsvaret stod rigtig godt, og hvis Koscielny kan holde det niveau han havde idag, skal han ikke flyttes ud på bænken igen. Sagna synes jeg også så ud til at være tilbage på det sædvantlige niveau. God debut fra "Nacho". Der var dog lige et par fejl hist og her. Diaby gjorde det godt på midtbanen, synes dog at når han får bolden går spillet aaaalt for langsomt. Arteta er en klasse boldspiller, det er en fornøjelse at se ham spille, tilbyde sig & flytte bolden videre. Jack er stadig out of this world. Igen idag synes jeg ikke Chambo rammer det niveau han skal & korrekt set af Wenger at han skulle ud. Walcott ligner virkelig en der er i form og er glad for at udfordre, og generalt bare gerne vil vinde! Viser en masse mod. Jeg synes også at Giroud spiller en klasse kamp. Han tager så mange dueller og vinder vel 8/10 dueller idag (Vil jeg tro), fantastisk spilstation. Desværre synes jeg ikke han får nok i boksen. Vi er så dårlige til at slå de indlæg til ham..

En kamp som vi skulle vinde idag, og det gjorde vi - Prængende eller ej - 3 point!

COYG!

Naustratze
Gæst

« Svar #13774: 02 Feb 2013, 18:20 »

Det var en vigtig sejr i dag, men vi får ikke skabt nok i 2. halvleg og starten af første, det bekymrer mig.
Jeg kunne godt tænke mig at se Cazorla og Rosicky på banen samtidig igen, det gik rigtig godt sidst.

ptrN
Manager

« Svar #13775: 02 Feb 2013, 19:42 »

"I haven't got a clue what offside is now. When the linesman gives it offside, the way that Arsenal players surround the linesman, and the referee then goes over, I thought if there were more than five players, you're not supposed to do that. The referee has reacted after that." -Tony Pulis

Fucking knobhead.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13776: 02 Feb 2013, 21:38 »

Har Pulis seriøst udtalt det? Så er han da alligevel dummere end jeg troede. Og det siger ikke så lidt.

Jeg tror ikke engang selv Stoke-spillerne der var helt oppe og køre anede hvad de egentlig havde at være mopsede over. Og det viste sig da så også at være lige nøjagtig ingenting.

ptrN
Manager

« Svar #13777: 02 Feb 2013, 23:05 »

Har Pulis seriøst udtalt det? Så er han da alligevel dummere end jeg troede. Og det siger ikke så lidt.

Jeg tror ikke engang selv Stoke-spillerne der var helt oppe og køre anede hvad de egentlig havde at være mopsede over. Og det viste sig da så også at være lige nøjagtig ingenting.
http://www1.skysports.com/football/news/11095/8466002/

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13778: 02 Feb 2013, 23:12 »

Den mand er simpelthen intet mindre end vanvittig. Han har udelukkende Begovic at takke for at vi ikke vinder med 4-0, og udelukkende Chris Foy at takke for at de ikke slutter kampen med 9 mand på banen. Jeg er seriøst på vej til at tro at der er et eller andet galt i hovedet på ham.

alek9000
Manager

« Svar #13779: 02 Feb 2013, 23:36 »

God måde at fjerne fokus fra sine egne spillere. Især psykopaten Shawcross.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #13780: 02 Feb 2013, 23:39 »

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13781: 18 Feb 2013, 13:37 »

Nu bliver der snakket om forlængelse med Wenger. Jeg er i chok! Få nu en ny ind!

Jeg er i chok over nederlaget til Blackburn! Hvorfor stille med reservehold? Den eneste realistiske chance vi havde for en titel.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13782: 18 Feb 2013, 14:12 »

Wenger har lige holdt en pressekonference, hvor han var ret sur virkede det til. Han sagde bl.a. følgende omkring at han skulle være blevet tilbudt en ny kontrakt "That is the wrong information. It only has one intention: to harm." Jeg håber og forventer en trodsreaktion mod Bayern. De er ganske udmærket klar over at det ikke var godt nok mod Blackburn, og nu er førsteholdet også på fra start.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13783: 18 Feb 2013, 15:08 »

Wenger har lige holdt en pressekonference, hvor han var ret sur virkede det til. Han sagde bl.a. følgende omkring at han skulle være blevet tilbudt en ny kontrakt "That is the wrong information. It only has one intention: to harm." Jeg håber og forventer en trodsreaktion mod Bayern. De er ganske udmærket klar over at det ikke var godt nok mod Blackburn, og nu er førsteholdet også på fra start.
Jeg håber han taler sandt. Har været kæmpe stor fan af Wenger, men synes de manglende resultater skal ende ud i et stop fra hans side af.

Men håber du har ret med en trodsreaktion, for Bayern er forrygende kørerende og vi ender med en røvfuld, hvis de ikke tager sig sammen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13784: 18 Feb 2013, 15:10 »

God måde at fjerne fokus fra sine egne spillere. Især psykopaten Shawcross.
Fortæl mig hvad Shawcross nogensinde har gjort som berettiger dig til at kalde ham en psykopat? Kom nu videre fra den Ramsey-episode. Det var en uheldig tackling som resulterede i en voldsom skade. Shawcross gik stort set grædende fra banen.

Shawcross er en god forsvarsspiller, der fortjent er anfører i en af Premier Leagues bedste defensive klubber.

Sider: 1 ... 917 918 [919] 920 921 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010