Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 17:42:57
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
1 Bruger, 858 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
913
914
[
915
]
916
917
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1282872 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #13710:
30 Jan 2013, 23:31 »
Giroud var god i dag. At han er god i luften ved man jo, men han er overraskende god langs græsset også. Måden han lægger bolden af til walcott var rigtig flot. Generelt mener jeg dog stadig i bør kunne få noget bedre og mere kynisk. Han er dog en rigtig god spiller at have.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
ptrN
Manager
«
Svar #13711:
30 Jan 2013, 23:32 »
Citat af: verdenskrig 30 Jan 2013, 23:31
Giroud var god i dag. At han er god i luften ved man jo, men han er overraskende god langs græsset også. Måden han lægger bolden af til walcott var rigtig flot. Generelt mener jeg dog stadig i bør kunne få noget bedre og mere kynisk. Han er dog en rigtig god spiller at have.
Giroud har hele sæsonen vist at han er god med fødderne. Og hans lay-offs til Walcott og Santi er der ingen angribere der gør bedre.
welbz is dat guy
verdenskrig
Manager
«
Svar #13712:
30 Jan 2013, 23:38 »
Det er selvfølgelig fair nok at du glemmer Van Persie og Suarez, men det er i orden, det er også ved at være sent
Tak for kampen i dag !
ptrN
Manager
«
Svar #13713:
30 Jan 2013, 23:40 »
Citat af: verdenskrig 30 Jan 2013, 23:38
Det er selvfølgelig fair nok at du glemmer Van Persie og Suarez, men det er i orden, det er også ved at være sent
Tak for kampen i dag !
Selv.
Jeg mener dog ikke nogen af dem du nævner er bedre end Giroud indenfor den ene kvalitet. De er dog begge bedre med bolden tæt på kroppen, ligesom at Suarez er hurtigere og RVP har en målnæse som ingen kan matche.
welbz is dat guy
verdenskrig
Manager
«
Svar #13714:
30 Jan 2013, 23:41 »
Citat af: ptrN 30 Jan 2013, 23:40
Selv.
Jeg mener dog ikke nogen af dem du nævner er bedre end Giroud indenfor den ene kvalitet. De er dog begge bedre med bolden tæt på kroppen, ligesom at Suarez er hurtigere og RVP har en målnæse som ingen kan matche.
Det er så en definitionssag, som vi kun nok kunne bruge meget af natten på at diskutere. I stedet for at gøre det kan vi nok hurtigt blive enige om at de alle tre mestrer den disciplin ret godt
ptrN
Manager
«
Svar #13715:
30 Jan 2013, 23:43 »
Citat af: verdenskrig 30 Jan 2013, 23:41
Det er så en definitionssag, som vi kun nok kunne bruge meget af natten på at diskutere. I stedet for at gøre det kan vi nok hurtigt blive enige om at de alle tre mestrer den disciplin ret godt
Jeg gider kun diskutere hvis jeg kan ændre din holdning, ellers gider jeg ikke!
welbz is dat guy
verdenskrig
Manager
«
Svar #13716:
30 Jan 2013, 23:46 »
Min holdning er at jeg synes Suarez er mindst lige så god som Giroud til det. At Suarez er mindre tilbøjelig til at bruge det, og oftere beholder bolden tæt ved kroppen og forsøger at rulle af på forsvarsspilleren er en anden sag
ptrN
Manager
«
Svar #13717:
30 Jan 2013, 23:50 »
Citat af: verdenskrig 30 Jan 2013, 23:46
Min holdning er at jeg synes Suarez er mindst lige så god som Giroud til det. At Suarez er mindre tilbøjelig til at bruge det, og oftere beholder bolden tæt ved kroppen og forsøger at rulle af på forsvarsspilleren er en anden sag
Jeg er også lige så god til at forsvare i tennis som Wozniacki, men jeg bruger da bare sjældent.
Ej spøg til side; vi bliver ikke enige, hvilket er en skam da jeg har ret.
EDIT: Jeg må hellere smid et emoticon ind der, for her på siden fatter folk ikke noget, hvis man ikke slutter sætningen med et lille gult ansigt.
welbz is dat guy
verdenskrig
Manager
«
Svar #13718:
30 Jan 2013, 23:53 »
Citat af: ptrN 30 Jan 2013, 23:50
Jeg er også lige så god til at forsvare i tennis som Wozniacki, men jeg bruger da bare sjældent.
Ej spøg til side; vi bliver ikke enige, hvilket er en skam da jeg har ret.
EDIT: Jeg må hellere smid et emoticon ind der, for her på siden fatter folk ikke noget, hvis man ikke slutter sætningen med et lille gult ansigt.
godt nok.
Dog skal det til Girouds forsvar siges, at han har imponeret mig mere end jeg havde forventet da jeg så ham i starten. Han kan godt gå hen og blive en rigtig god spiller for jer, men om han også bliver den hammer kyniske striker er jeg mere i tvivl om.
ptrN
Manager
«
Svar #13719:
30 Jan 2013, 23:55 »
Citat af: verdenskrig 30 Jan 2013, 23:53
godt nok.
Dog skal det til Girouds forsvar siges, at han har imponeret mig mere end jeg havde forventet da jeg så ham i starten. Han kan godt gå hen og blive en rigtig god spiller for jer, men om han også bliver den hammer kyniske striker er jeg mere i tvivl om.
Han ER en hammergod spiller for os. Synes generelt folk burde være mere imponeret over hvor hurtigt han har vænnet sig til PL og en anden spillestil.
Desuden viser;
"Ramsey completed 104 passes, Henderson, Gerrard and Lucas collectively completed 102. That is domination, you can't question that."
at Ramsey bosser den centrale midtbane. Ovenstående er et glimrende eksempel på, hvorfor Wenger ikke skal bruge ham på kanten - han er meget mere i spil på midten af banen.
welbz is dat guy
Badefar
Manager
«
Svar #13720:
31 Jan 2013, 01:20 »
Jeg synes så ikke at Ramsey var specielt god i dag. Helt generelt synes jeg ikke han er idéel som den dybest liggende midtbanespiller selvom der er nogen der har forelsket sig i den præmis. Han fylder alt for lidt defensivt og kan slet ikke fysisk begå sig, som den bølgebryder vi ofte har brug for, med det skrantende forsvar vi har. Jeg synes heller ikke at hans tilstedeværelse forbedrer vores opspil synderligt meget. Ofte synes jeg, at han forsømmer at blive tilbage og være der til at samle spillet op så vi kan fastholde pres, i stedet tager han ofte nogle alibi løb frem ad banen der aldrig bliver gjort færdige så de bliver farlige offensivt, og samtidig efterlader de store rum midt på banen som modstanderne kan slå kontraer i.
Der er stadigvæk ikke nok bund i det Ramsey foretager sig og lige nu synes jeg det er svært at tyde hans fremtidige rolle på holdet. Det er lidt svært at gennemskue hans klare kvaliteter, og jeg kunne godt være bange for, at det ville være bedst for begge parter, hvis vores veje skilles. Med de typer vi har på midtbanen i øjeblikket, ser jeg ikke at der plads til Ramsey i fremtiden, hvis han skal udvikle sig og have fast spilletid. Han mangler at vise nogle klare fremskridt, hvis han skal overbevise mig om, at han har en fremtid i Arsenal.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #13721:
31 Jan 2013, 01:35 »
Citat af: Nürnberg 31 Jan 2013, 01:20
Jeg synes så ikke at Ramsey var specielt god i dag. Helt generelt synes jeg ikke han er idéel som den dybest liggende midtbanespiller selvom der er nogen der har forelsket sig i den præmis. Han fylder alt for lidt defensivt og kan slet ikke fysisk begå sig, som den bølgebryder vi ofte har brug for, med det skrantende forsvar vi har. Jeg synes heller ikke at hans tilstedeværelse forbedrer vores opspil synderligt meget. Ofte synes jeg, at han forsømmer at blive tilbage og være der til at samle spillet op så vi kan fastholde pres, i stedet tager han ofte nogle alibi løb frem ad banen der aldrig bliver gjort færdige så de bliver farlige offensivt, og samtidig efterlader de store rum midt på banen som modstanderne kan slå kontraer i.
Der er stadigvæk ikke nok bund i det Ramsey foretager sig og lige nu synes jeg det er svært at tyde hans fremtidige rolle på holdet. Det er lidt svært at gennemskue hans klare kvaliteter, og jeg kunne godt være bange for, at det ville være bedst for begge parter, hvis vores veje skilles. Med de typer vi har på midtbanen i øjeblikket, ser jeg ikke at der plads til Ramsey i fremtiden, hvis han skal udvikle sig og have fast spilletid. Han mangler at vise nogle klare fremskridt, hvis han skal overbevise mig om, at han har en fremtid i Arsenal.
Jeg er faktisk meget uenig i det du skriver
Det vi i mine øjne skulle gøre, for at få det meste ud af Ramsey er at, købe den her defensive monster der kan ligge og ryde op på midtbanen.. Ramsey ville passe perfekt ved siden af, som en dybdeliggende playmaker. Ramsey er aldrig bange for at få bolden, selvom han har en mand i ryggen. Han er pisse god med bolden, og ville fungere pefekt sådan.. Wilshere skal skubbes op på 10'er positionen bag ved angriberen - Cazorla ud til højre eller venstre.. Det ville for mig at se, være den perfekte løsning på vores hold, og især for Ramsey..
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Badefar
Manager
«
Svar #13722:
31 Jan 2013, 03:02 »
Citat af: PhilipFlink 31 Jan 2013, 01:35
Jeg er faktisk meget uenig i det du skriver
Det vi i mine øjne skulle gøre, for at få det meste ud af Ramsey er at, købe den her defensive monster der kan ligge og ryde op på midtbanen.. Ramsey ville passe perfekt ved siden af, som en dybdeliggende playmaker. Ramsey er aldrig bange for at få bolden, selvom han har en mand i ryggen. Han er pisse god med bolden, og ville fungere pefekt sådan.. Wilshere skal skubbes op på 10'er positionen bag ved angriberen - Cazorla ud til højre eller venstre.. Det ville for mig at se, være den perfekte løsning på vores hold, og især for Ramsey..
Jeg ser bare ikke det potentiale i Ramsey der retfærdiggøre at han skal regnes som fast mand på fremtidens hold. I en alder af 22, synes jeg efterhånden at vi mangler at se nogle klare fremskridt i hans udvikling og at han får fundet nogle spidskompetencer i sit spil. Jeg synes nærmest hans udvikling er stagneret inden for de sidste to sæsoner, og jeg synes ikke han viser tegn på at være en spiller der er ved at tage et stort skridt fremad.
Han er en ganske glimrende shortpasser og han virker ganske rigtigt dejligt rolig på bolden. Jeg synes dog han mangler at vise, at han kan slå de lange baller og de afgørende nøgleafleveringer med en høj succesrate, og det så jeg gerne, han havde lagt på sit spil de sidste par sæsoner. I den måde vi spiller på er det så altafgørende at midtbanespillerne excellerer i afleveringsspillet, og jeg synes ikke resten af hans egenskaber vejer op for hans mangler på det område.
Sammenlignet med Wilshere, synes jeg han mangler noget både rent fysisk og i fodbold IQ. Wilshere er ofte et skridt foran modstanderen og derfor er han god til at fastholde spillet fremme og bryde modstandernes kontraer. Han går 100% ind i sine fysiske dueller og via et stort løbepensum og god omtanke dækker han langt et langt større område end Ramsey. Jeg synes Ramsey har rigtigt meget at lære endnu på de punkter, og jeg er ikke sikker på at ustabil spilletid og skiften ind og ud er måden, hvorpå han skal udvikle og lære at tage et større spillemæssigt ansvar.
Med alle mand klar, har vi en del spillere der kan spille de pladser han kæmper om, og jeg er ikke sikker på, at han vil blive ved med at få mange chancer, hvis han ikke snart får defineret, hvilken rolle han skal have i fremtiden. Jeg håber at han inden for det næste år vil tage et stort skridt, for han virker til at være en rigtigt sympatisk fyr, og han passer godt ind i den identitet med unge britiske spillere vi er ved at få, men jeg må godt nok sige, at jeg tvivler noget, og jeg er bange for vi aldrig får fuldt udbytte af den meget lovende 17-årige spiller, vi i sin tid hentede i Cardiff.
«
Seneste Redigering: 31 Jan 2013, 03:06 af Nürnberg
»
ptrN
Manager
«
Svar #13723:
31 Jan 2013, 09:51 »
Han fylder alt for lidt defensivt og kan slet ikke fysisk begå sig, som den bølgebryder vi ofte har brug for, med det skrantende forsvar vi har.
Nu er det jo selvsagt at Ramsey ikke er en defensiv midtbanespiller - ligesom Arteta heller ikke er det. Derfor ville han fungere bedre i Wilshere rollen, som i høj grad tager dybe løb og ligger en anelse længere fremme end Ramsey gør i dag.
Jeg synes heller ikke at hans tilstedeværelse forbedrer vores opspil synderligt meget. Ofte synes jeg, at han forsømmer at blive tilbage og være der til at samle spillet op så vi kan fastholde pres, i stedet tager han ofte nogle alibi løb frem ad banen der aldrig bliver gjort færdige så de bliver farlige offensivt, og samtidig efterlader de store rum midt på banen som modstanderne kan slå kontraer i.
Netop i dag viser, synes jeg, at han ikke tager de løb du snakker om. Han bliver i høj grad hjemme, og jeg mener at de få gange han rent faktisk kommer længere frem på banen, der bliver Wilshere tilgengæld tilbage. Især mod slutningen, hvor Wilshere havde mistet pusten, byttede de position.
Citat af: Nürnberg 31 Jan 2013, 03:02
I en alder af 22, synes jeg efterhånden at vi mangler at se nogle klare fremskridt i hans udvikling og at han får fundet nogle spidskompetencer i sit spil. Jeg synes nærmest hans udvikling er stagneret inden for de sidste to sæsoner, og jeg synes ikke han viser tegn på at være en spiller der er ved at tage et stort skridt fremad.
Jeg ved det er lidt lame at blive ved med at minde om den horrible skade han pådrog sig mod Stoke, men siden han er kommet tilbage fra den, har han skulle gennemgå genoptræning og da han endelig kom tilbage på holdet blev han i lang tid brugt som indskifter på kanten. Det gør ikke meget for ens udvikling at få 20 min engang imellem på en uvant position.
Jeg synes dog han mangler at vise, at han kan slå de lange baller og de afgørende nøgleafleveringer med en høj succesrate, og det så jeg gerne, han havde lagt på sit spil de sidste par sæsoner.
Først er det vigtigt at pointere at det er svært at slå lange bolde når Liverpool spiller så defensivt som de gør i går. Alt spillet foregår nærmest på deres banehalvdel hvilket gør at der står 21 spillere på en halvdel. Dermed er det selvsagt at shortpassing er midlet, men faktisk klarede Ramsey 2/5 lange afleveringer i går, det højeste antal (sammen med Cazorla 2/5) på Arsenal's hold. Succesraten var ikke den bedste på holdet, men denne må også forventes at falde i takt med forsøgene stiger i en kamp som i går, jf. den tidligere redegørelse omkring Liverpools defensive positionering.
I den måde vi spiller på er det så altafgørende at midtbanespillerne excellerer i afleveringsspillet, og jeg synes ikke resten af hans egenskaber vejer op for hans mangler på det område.
I går gennemfører han 104/117 afleveringer, hvilket giver en succesrate på 89%, hvilket er 2% over den samlede succesrate som hele Arsenals hold spiller med. Dette synes jeg taler for at han i den grad er excellent i boldomgangen. Desuden var han med længder den der foretog flest afleveringer i kampen.
Wilshere er ofte et skridt foran modstanderen og derfor er han god til at fastholde spillet fremme og bryde modstandernes kontraer.
Wilshere er selvsagt bedre til at fastholde spillet fremme, når han spiller en mere offensiv position. Wilshere begik 2 interceptions i går, Ramsey 4. Mod West Ham begik de begge 1.
Han(Wilshere) går 100% ind i sine fysiske dueller og via et stort løbepensum og god omtanke dækker han langt et langt større område end Ramsey.
Her er jeg enig. Wilshere er bedre i det fysiske spil - hvilket Ramsey bør fokusere på i træningen.
welbz is dat guy
PhilipFlink
Manager
«
Svar #13724:
31 Jan 2013, 12:24 »
Har Ramsey ikke et højt løbepensum? Bullshit!
Jeg er enig i, at Wilshere's er helt exeptionelt .. Og man kan bare se, at han giver 102030123010% (
)
Men Ramsey giver aldrig op, og kæmper for hver en bold - & Jeg synes han arbejder for holdet konstant.. Derfor jeg godt kan lide ham.. Han kan også godt putte sine arbejdshandsker på, de dage hvor det måske ikke går så godt for ham
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Sider:
1
...
913
914
[
915
]
916
917
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »