home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 847 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 885 886 [887] 888 889 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283897 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13290: 12 Dec 2012, 16:35 »

Det var ikke Wengers skyld, at vi tabte igår.. Det er ikke ham, der gør at Gervinho brænder et frit mål fra 3 meter .. Igår var det udelukkende spillerne.. De viste ikke den fight, vilje og gejst, man skal have for at spille i Arsenal ... Wilshere, var en af de eneste .. Rosicky kom også ind og gjorde det godt.. Merte var egentlig også god nok, og Szcz..

Wenger raus, var nu ikke kun ment udfra kampen igår, jeg har længe ville have ham skiftet ham ud.

Selvfølgelig skal spillerne vise fight, vilje af sig selv, men mener også at manageren har et stort ansvar i det. Jeg tror bare at det er på tide der sker noget nyt ind på trænerfronten, der er efterhånden kommet en del støv på pokalskabet, og med al respekt for Wenger, så mener jeg det er på tide at lade andre folk komme til.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13291: 12 Dec 2012, 17:02 »

Wenger raus, var nu ikke kun ment udfra kampen igår, jeg har længe ville have ham skiftet ham ud.

Selvfølgelig skal spillerne vise fight, vilje af sig selv, men mener også at manageren har et stort ansvar i det. Jeg tror bare at det er på tide der sker noget nyt ind på trænerfronten, der er efterhånden kommet en del støv på pokalskabet, og med al respekt for Wenger, så mener jeg det er på tide at lade andre folk komme til.

Jeg tror ikke det er Wenger der skal raus, men bestyrelsen Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13292: 12 Dec 2012, 17:13 »

Jeg tror ikke det er Wenger der skal raus, men bestyrelsen Smiley
Det er ikke dem der er med på træningsbanen og i omklædningsrummet, så det tvivler jeg stærkt på :-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13293: 12 Dec 2012, 18:14 »

Jeg er tilbøjelig til at give Benjamusen ret. Ja, det er spillerne der ikke kan finde ud af at spille ordentlig, men det er Wenger der vælger at spille med Ramsey som fløj mod et 4. divisionshold, Wenger der insisterer på at bruge Gervinho som frontangriber når vi har Podolski klar, Wengers job at sætte spillerne ordentlig op til kampene, og Wengers job at sørge for at de rigtige spillere bliver indkøbt.

Og ja, jeg ved godt at bestyrelsen også har noget at sige, men jeg kunne godt bruge et frisk pust i en træner som virkelig kan sætte sig igennem over for spillerne (det har man på fornemmelsen at Wenger ikke kan) og samtidig tør købe de forstærkninger vi har brug for. Wenger lokker mange spillere til Arsenal på sit rygte, og har bygget et godt ungdomsakademi op, men vi har brug for forandringer. Jeg tør ikke spå om Guardiola ville være passende i Arsenal, men jeg er efterhånden nået til det punkt hvor jeg ikke kan støtte at Wenger fortsætter. I hvert fald ikke efter sæsonen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13294: 12 Dec 2012, 18:15 »

Det er ikke dem der er med på træningsbanen og i omklædningsrummet, så det tvivler jeg stærkt på :-)

Nej, de er nemlig ingen steder, for de er fuldstændig ligeglad med klubben, de prøver bare at køre den med profit Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #13295: 12 Dec 2012, 18:21 »

& angående det med Ramsey & Gervinho

Vi kan allesammen spille bagkloge når de spiller af pis, og på de forkerte pladser ..

Ramsey er den spiller der ligger efter Cazorla i at kreere flest chancer.. Gervinho er vel pt. vores 2 bedste angriber?

Podolski har scoret alle sine mål "fra kanten".. Giroud var skadet, Walcott også skadet, Chamackh er ikke bedre end Gervinho.. Hvem pokker vil folk spille på toppen? Podolski spillede af pis i de 45 min han spillede top angriber i en PL kamp eller CL eller hvornår det var.... Men jo, vi kan jo allesammen spille kloge her bagefter, men hvis han havde scoret på den frie chance, havde vi været tilfredse.. Men det er også derfor han ikke er god nok til at spille deroppe, og der skal ske nogle ændringer.. Men, hvem pokker skulle ellers ha spillet der..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13296: 12 Dec 2012, 18:30 »

Man kunne jo i stedet have valgt at spille Oxen på den ene fløj og så bruge Ramsey som indskifter for Coquelin og så Gervinho på den anden fløj og Poldi oppe foran. Gervinho var slet ikke med i kampen før han kom ud på fløjen - put dog en stærk Poldi oppe foran der har øje for mål og chancer og så lad Gervinho være kreatøren - så kunne man jo have en Eisfeld eller Gnabry på bænken som kan komme med det uventede og overraskende hvis vi fik brug for det.

Det er jo i øvrigt heller ikke kun frustration over i går. Vi har nu gået 7 sæsoner uden en pokal hvor vi ganske vist er kommet i top 4, men kun lige akkurat. Vi mangler at tage det sidste skridt mod toppen, og så længe Wenger ikke kan finde ud af at sætte formationen rigtig, udskifte rigtig (Coquelin i stedet for Giroud da vi skulle vinde mod Villa?) og ikke kan motivere folk, så er det tid til noget nyt blod.

Jeg har længe forsvaret Wenger, men nu er jeg nået til det punkt hvor nok må være nok.
« Seneste Redigering: 12 Dec 2012, 18:31 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13297: 12 Dec 2012, 18:38 »

Man kunne jo i stedet have valgt at spille Oxen på den ene fløj og så bruge Ramsey som indskifter for Coquelin og så Gervinho på den anden fløj og Poldi oppe foran. Gervinho var slet ikke med i kampen før han kom ud på fløjen - put dog en stærk Poldi oppe foran der har øje for mål og chancer og så lad Gervinho være kreatøren - så kunne man jo have en Eisfeld eller Gnabry på bænken som kan komme med det uventede og overraskende hvis vi fik brug for det.

Det er jo i øvrigt heller ikke kun frustration over i går. Vi har nu gået 7 sæsoner uden en pokal hvor vi ganske vist er kommet i top 4, men kun lige akkurat. Vi mangler at tage det sidste skridt mod toppen, og så længe Wenger ikke kan finde ud af at sætte formationen rigtig, udskifte rigtig (Coquelin i stedet for Giroud da vi skulle vinde mod Villa?) og ikke kan motivere folk, så er det tid til noget nyt blod.

Jeg har længe forsvaret Wenger, men nu er jeg nået til det punkt hvor nok må være nok.

Oxen spillede jo også af pis, da han kom ind igår .. Han gav dog noget fart som Ramsey ikke har, men jo, han kunne måske godt ha startet inde, men Wenger ville måske gerne have nogle bedre pasningsspillere inde..

& jeg ved nu heller ikke om Guardiola er den rigtige ..

Han havde jo et sindssygt fundament i Barcelona.. Han havde vel verdens bedste fodbold hold i 3-4 år i træk? .. De bedste vilkår i verden.. Nu har Villanova taget over, og han vinder vel 1-2 pokaler i år? - Gør det ham til en god manager? Vil folk hellere ha Villanova & Di Matteo i stedet for Wenger, bare fordi de har vundet noget? .. Jeg synes ikke det gør dem til bedre managers.. Guardiola er dog spændende.. Han ville også kunne tiltrækkere spillere pågrund af hans navn.. noget som jeg også tror Wenger har tabt lidt de seneste år ..

verdenskrig
Manager

« Svar #13298: 12 Dec 2012, 18:57 »

Guardiola er dog spændende.. Han ville også kunne tiltrækkere spillere pågrund af hans navn.. noget som jeg også tror Wenger har tabt lidt de seneste år ..

Jeres køb af Cazorla og Podolski indikerer i mine øjne det modsatte. Begge spillere fra øverste hylde som er helt fantastiske, som i mine øjne ville pynte på samtlige hold i verden !  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Swizz CataR
Manager

« Svar #13299: 12 Dec 2012, 19:06 »

Der er jeg så uenig. Cazorla er enormt dygtig ja, men i mine øjne har man købt Podolski for sent. Ikke at han ikke længere er god, men det er efterhånden et par år siden at han virkelig toppede - dengang var han dødbringende. For Arsenal synes jeg ikke han har været specielt imponerende hidtil, og jeg ville da mene at der er masser af bedre kantspillere i ligaen end Podolski - det samme gælder angribere.

Cazorla er dog rigtig dygtig, det skal I have.

Derudover synes jeg at I fratager Guardiola meget af det han præsterede ved at sige, at han havde det hele på et sølvfad. Før ham var det Frank Rijkaard der var manager, og der er da sket oceaner siden da? Guardiola var vel om nogen manden der byggede Barcelonas forsvarsspil op omkring det høje pres de kører med i dag, og ligeså med den offensive tiki-taka fodbold. Man kan muligvis sige, at Villanueva blot har taget over hvor Guardiola slap, men man kan under ingen omstændigheder sige, at Guardiola blot tog over hvor Rijkaard slap.
« Seneste Redigering: 12 Dec 2012, 19:10 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager

« Svar #13300: 12 Dec 2012, 19:20 »

Der er jeg så uenig. Cazorla er enormt dygtig ja, men i mine øjne har man købt Podolski for sent. Ikke at han ikke længere er god, men det er efterhånden et par år siden at han virkelig toppede - dengang var han dødbringende. For Arsenal synes jeg ikke han har været specielt imponerende hidtil, og jeg ville da mene at der er masser af bedre kantspillere i ligaen end Podolski - det samme gælder angribere.

Cazorla er dog rigtig dygtig, det skal I have.

Derudover synes jeg at I fratager Guardiola meget af det han præsterede ved at sige, at han havde det hele på et sølvfad. Før ham var det Frank Rijkaard der var manager, og der er da sket oceaner siden da? Guardiola var vel om nogen manden der byggede Barcelonas forsvarsspil op omkring det høje pres de kører med i dag, og ligeså med den offensive tiki-taka fodbold. Man kan muligvis sige, at Villanueva blot har taget over hvor Guardiola slap, men man kan under ingen omstændigheder sige, at Guardiola blot tog over hvor Rijkaard slap.

Måske rigtigt, men Podolski er stadig en klassespiller, som i mine øjne har blandt de hårdeste og samtidigt mest præcise spark i verden. Han er ikke en kantspiller som sætter folk af, men lever i stedet på at kombinere sig frem til chancer, og så har han en næse for mål da han er tidligere angriber.
At han var endnu bedre for to år siden vil jeg gerne medgive, men jeg ser ham stadig som kunne være i stand til at gå ind på samtlige hold i PL, hvis man da leder efter en kantspiller med en målsøgende spillestil.
Behøver nok ikke afsløre at han er en af mine klare favoritspillere, og jeg er naturligvis røvhamrende misundelig på at han endte i Arsenal, når jeg selv har skreget i årevis på at få ham til Liverpool Tunge

Er tilgengæld 100 % enig i det sidste. Det er som om mange har fået totalt hukommelsestab angående Rijkaards tid i Barca. Jovist de vandt CL og mesterskaber af og til, men deres stil var da på ingen måde det samme som under Guardiola, og de var samtidigt langt mere menneskelige der end under ham. Da Guardiola overtog Barca var Barca også nede i en bølgedal hvor man havde gode spillere, men ikke længere et 100 % holdbart koncept.

Det han har gjort med Barca har intet med Rijkaard at gøre, og kan ene og alene tilskrives hans egne evner som træner. Det synes jeg er indiskutabelt.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13301: 12 Dec 2012, 19:24 »

Ingen tvivl om at Podolski ikke ville få en startplads på hverken Chelsea eller Citys hold.
« Seneste Redigering: 12 Dec 2012, 19:25 af Jakob E » Logged

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #13302: 12 Dec 2012, 19:53 »

Ingen tvivl om at Podolski ikke ville få en startplads på hverken Chelsea eller Citys hold.
Vil nu mene han kunne give Scott Sinclair kamp til stregen! Ikke at han ville vinde, men det ville være noget af en kamp mellem de to.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13303: 12 Dec 2012, 19:54 »

Eller Manchester United for den sags skyld, men det siger vel også lidt sig selv.

verdenskrig
Manager

« Svar #13304: 12 Dec 2012, 20:16 »

Mener han kunne spille alle tre steder..

I United i stedet for Ashley Young
I Chelsea i stedet for Oscar, så man spiller med Podolski-Mata-Hazard
I City i stedet for Nasri som jeg ikke ser noget specielt stort lys i. Synes han er overvurderet.

Ellers ville han være fin at rotere med med netop ovenstående spillere.

Cool

Sider: 1 ... 885 886 [887] 888 889 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010