home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 766 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 866 867 [868] 869 870 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284703 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13005: 24 Sep 2012, 23:15 »

Well, well, well... Kan godt se at vi alle - mig selv inklusive - ved bedre end Wenger, og en højre back var jo også det alle skreg på hele transfervinduet igennem, så komplet umuligt at der ikke blev hentet en.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #13006: 25 Sep 2012, 11:37 »

http://politiken.dk/sport/fodbold/premierleague/ECE1763713/floejraket-kraever-angriberrolle-i-arsenal/ Ja han kan vel osse bruges som den falske 9er ligesom Gervinho... Synes han er farligere i 1 mod 1 situationer end Gervinho... Synes ikke vi skal sælge ham, det vil igen sende et dårligt signal og synes han har noget og bidrage med

Brøndby ´96
Arsenal ´96

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13007: 25 Sep 2012, 11:44 »

Det eneste signal det ville sende at sælge ham, ville være at vi ikke gider spillere som ikke gider klubben. Hvis ikke han vil forlænge, så sælg ham i januar.

Jeg kan anbefale dagens Arseblog omkring situationen - jeg er nok engang enig.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13008: 25 Sep 2012, 12:21 »

http://politiken.dk/sport/fodbold/premierleague/ECE1763713/floejraket-kraever-angriberrolle-i-arsenal/ Ja han kan vel osse bruges som den falske 9er ligesom Gervinho... Synes han er farligere i 1 mod 1 situationer end Gervinho... Synes ikke vi skal sælge ham, det vil igen sende et dårligt signal og synes han har noget og bidrage med

Jeg tror bestemt ikke at Walcott ville være god i Gervinho rollen. Han har ikke den tekniske formåen til at kunne modtage bolden og sætte et par mand af med nogle finurlige små driblinger. Walcott kan løbe hurtigt og er god til at time sine løb. Men derudover er han desværre ikke vildt skilled i andre aspekter af spillet. Derfor tror jeg vitterligt at han ville faile som angriber. Hvordan du kan se ham som farligere i 1 mod 1 situationer kan jeg ikke regne ud. Jovist, Walcott kan smide bolden forbi ham og løbe den op, men Gervinho er altså en del mere skilled i at drible og sætte folk af.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #13009: 25 Sep 2012, 12:28 »

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

ptrN
Manager

« Svar #13010: 25 Sep 2012, 12:33 »

Prøver du at bygge op til en debat, eller hvorledes?

welbz is dat guy

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #13011: 25 Sep 2012, 12:47 »

Og så med pålidelige The Sun som kilde...

*edit*
Med det sagt, er det givetvis rigtigt at vi kikker på ham, vi har scouts i hele Europa, og jeg vil tro at vi har haft folk ude for at se på mere eller mindre samtlige topscorere, plus profiler i de fleste ligaer. Det ville dog ikke ligne klubben at købe en spiller på baggrund af 5 gode kampe på lavt niveau, kan ikke huske at det skulle være sket i min tid.
« Seneste Redigering: 25 Sep 2012, 12:49 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #13012: 25 Sep 2012, 12:55 »

Jeg tror bestemt ikke at Walcott ville være god i Gervinho rollen. Han har ikke den tekniske formåen til at kunne modtage bolden og sætte et par mand af med nogle finurlige små driblinger. Walcott kan løbe hurtigt og er god til at time sine løb. Men derudover er han desværre ikke vildt skilled i andre aspekter af spillet. Derfor tror jeg vitterligt at han ville faile som angriber. Hvordan du kan se ham som farligere i 1 mod 1 situationer kan jeg ikke regne ud. Jovist, Walcott kan smide bolden forbi ham og løbe den op, men Gervinho er altså en del mere skilled i at drible og sætte folk af.

Lige netop med boldkontrol og spark i det hele taget synes jeg at Walcott er bedre... Giver dig helt ret i at Gervinho har bedre teknik end Walcott der hvor jeg godt gad og se Walcott er i situationer som den mod City hvor vi tiltider spiller på kontra der synes jeg det vil være farligere og bruge Walcott end gervinho men hver mand sin smag Wink

Brøndby ´96
Arsenal ´96

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13013: 25 Sep 2012, 12:56 »

Damnit, havde lige håbet at det link ikke fandt vej herind. Petur går jo helt i selvsving.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #13014: 25 Sep 2012, 13:16 »

Haha, det var sgu dagens grin.. Som GF-mand er jeg selvfølgelig rigtig glad for Aron, men han er jo langt fra god nok til Arsenal og bliver det formentlig aldrig, men tak til Sun for et godt grin Tunge

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13015: 25 Sep 2012, 15:20 »

Nu vi er med Suppen, hvad siger folk til at hente Cornelius og eventuelt leje ham ud første sæson til et bundhold i PL eller noget lignende?

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #13016: 25 Sep 2012, 15:22 »

Jeg tror de siger nej.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13017: 25 Sep 2012, 15:33 »

Nu vi er med Suppen, hvad siger folk til at hente Cornelius og eventuelt leje ham ud første sæson til et bundhold i PL eller noget lignende?

vk har allerede dibs på Cornelius.

verdenskrig
Manager

« Svar #13018: 25 Sep 2012, 15:37 »

vk har allerede dibs på Cornelius.

Godt jeg fik skaffet den forkøbsret  crazy  Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #13019: 25 Sep 2012, 15:50 »

Godt jeg fik skaffet den forkøbsret  crazy  Grin
Forkøbsret på hvem? Jeg talte måske ikke min sag ordenligt?  Tunge

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 866 867 [868] 869 870 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010