home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 837 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 821 822 [823] 824 825 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285603 gange)
alek9000
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12330: 15 Aug 2012, 22:21 »

I mine øjne skifter man bare ikke mellem Liverpool/United/Arsenal/city/Chelsea  Huh
Det er simpelthen så patetisk ulækkert at skifte fra så stor en klub til en anden, ad hvor er det vammelt... Jeg væmmes ganske enkelt over at man på trods af at man må have så stor lortesmag i munden, stadig kan få sig selv til at gennemføre sådan et skifte..
Jeg fatter ikke hvordan Van Persie efter så mange år i Arsenal, og som en indkarneret Arsenal spiller, nu kan se sig selv i spejlet med noget så ulækkert som en United trøje på kroppen.. Det samme spurgte jeg i øvrigt mig selv om med hensyn til Torres vs Chelsea/os.. Tænk at man kan synke derned, og bare kan være så snæversynet forkuseret på titler, som han i øvrigt også har fin mulighed for at vinde med Arsenal i år. 

Føj! AD !
Ikke nok med det. Arsenal har støttet ham i mange år gennem hans skader, og så spiller han én god sæson, og så vil han væk.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #12331: 15 Aug 2012, 22:22 »

Det er godt nok et vildt skifte det her.. AV AV
Bendtner ind i varmen igen.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2012, 22:32 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #12332: 15 Aug 2012, 22:22 »

Tilskuernes råben og latterlige hujen efter en ex spiller er IMO tøset og taber mentalitet

´

amen nej? Det er simpelthen så gennemført forkert.. Manden er skiftet fra ens favoritklub og var et idol, og skifter til rivalen og et ekstremt hadeobjekt..

Bliver du ikke også pissed hvis din kæreste bare forlader dig til fordel for en anden fordi hans pik er 3 cm længere?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #12333: 15 Aug 2012, 22:27 »

´

Bliver du ikke også pissed hvis din kæreste bare forlader dig til fordel for en anden fordi hans pik er 3 cm længere?

Grin Thumbs Up

blomvikings
Manager

« Svar #12334: 15 Aug 2012, 22:28 »

´

amen nej? Det er simpelthen så gennemført forkert.. Manden er skiftet fra ens favoritklub og var et idol, og skifter til rivalen og et ekstremt hadeobjekt..

Jeg ville få ondt af hende..

Boom tish Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #12335: 15 Aug 2012, 22:33 »

Ja nogle ville Wink

Er bare så træt af at spillere i så store klubber ikke fatter at man ikke skal skifte til andre store klubber i samme land.. Det er så gennemført forkert og klamt, og beviser bare hvor ligeglade de i bund og grund er med deres klub.. Det er crowdpleasing det hele og ikke en skid andet.. Hitler skiftede heller ikke pludselig til Rusland midt under 2.verdenskrig fordi han var ved at tabe...

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager

« Svar #12336: 15 Aug 2012, 22:35 »

Fuuuuck jeg håber godtnok at Song bliver nu. Ikke fordi han er uerstattelig, men mere fordi at afgangen af to stjerner i et vindue har vi set før, og det startede ikke godt.

welbz is dat guy

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #12337: 15 Aug 2012, 22:40 »

´

Er det ikke lige voldsomt nok at sammenligne en (tilfældig) fodboldspiller med sin kæreste?

Enten har du ikke et seriøst nok forhold til din dame, eller har du et FOR seriøst forhold til fodbold. Smiley

(Og VK, jeg tror det er det sidste  Wink )

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12338: 15 Aug 2012, 22:46 »

Arghh - med det RvP har givet jer bør I vel hylde ham  Peace........ det er dog trods alt nogle år han har spillet i klubben.

Ja, vi burde hylde ham. Hold kæft en klubmand!  Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #12339: 15 Aug 2012, 22:50 »

Jeg skam uden kæreste, så kan klart sige at det er det sidste haha Wink Grin

Og jeg selvfølgelig er det at overdrive, men det var bare for at sætte det på en spids. Synes bare det i overført betydning svarer lidt til det både Van Persie og Torres har gjort..

At mit forhold til fodbold kan være ekstremt skal nok passe  crazy Grin

Cool

Korzika
Gæst

« Svar #12340: 15 Aug 2012, 23:11 »

Bliver du ikke også pissed hvis din kæreste bare forlader dig til fordel for en anden fordi hans pik er 3 cm længere
Genialt! Grin

PhilipFlink
Manager

« Svar #12341: 15 Aug 2012, 23:21 »

Kan det virkelig FUCKING passe, at der ikke er nogle af 6'eren etc. Der viser Arsenal Huh 6'eren vil hellere vise QPR mod Swansea.. Fuck nu af, bare fordi de har fået en dansk træner.. FUCKING LORT .. FUCK FUCK FUCK .. (Elsker ordet FUCK .. ja, det er dejligt)

alek9000
Manager

« Svar #12342: 15 Aug 2012, 23:28 »

Kan det virkelig FUCKING passe, at der ikke er nogle af 6'eren etc. Der viser Arsenal Huh 6'eren vil hellere vise QPR mod Swansea.. Fuck nu af, bare fordi de har fået en dansk træner.. FUCKING LORT .. FUCK FUCK FUCK .. (Elsker ordet FUCK .. ja, det er dejligt)
Jep, det kan godt passe. Du skal ud og have ekstra kanaler, med mindre du er gammel nok til at tage på pub Wink

I øvrigt fuldstændigt til grin, at vi skal spises af med QPR - Swansea, fordi de har fået en dansk træner, der er blevet fyret de to seneste steder.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12343: 15 Aug 2012, 23:30 »

mindre du er gammel nok til at tage på pub Wink

Ældre end dig Wink

Ja, det er dybt godnat! hold kæft hvor er det irriterende .. Men har heldigvis nogle PL kanaler på viasat.. håber det er nok så ..

alek9000
Manager

« Svar #12344: 15 Aug 2012, 23:37 »

Ældre end dig Wink

Ja, det er dybt godnat! hold kæft hvor er det irriterende .. Men har heldigvis nogle PL kanaler på viasat.. håber det er nok så ..
Heldige lort Smiley Jeg må lige sondere terrænet her i Aalborg. Er efterhånden træt af højtråbende arabere.

Sider: 1 ... 821 822 [823] 824 825 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010